Tja, ik weet het niet. Heb je niet allerlei rechten op huursubsidie et cetera?quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik verdien straks 1930 brutoboehoe hoe kan ik daar ooit van rond komen
Ik bedoel het behoorlijk sarcastisch het is netto meer dan 4 keer zoveel dan ik een paar maand geleden verdiende. Ik 'verdien' trouwens al een maand of 5 helemaal niks meer. Geen stufi geen lening. Maar ik eet dan wel bij mn moeder.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet. Heb je niet allerlei rechten op huursubsidie et cetera?
samen 1000 dus 500 pp. of bedoel je allebei 1000 ?quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:47 schreef Isabeau het volgende:
Wij hebben samen meestal een inkomen van rond de 1000 euro netto en al hebben we geen kinderen (die kosten hopenlijk niet 1000 euro per maand), we kunnen wel rondkomen. En ja, dat is incl. huursubsidie en in januari mee op vakantie op kosten ouders![]()
Bloembollen op potgrond is zo 2001.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:03 schreef Isabeau het volgende:
En bloembollen...maar ik heb geen potgrond.
1x studiefinanciering en ik verdien rond de 300-400 euro per maand.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:48 schreef Bosbeetle het volgende:
samen 1000 dus 500 pp. of bedoel je allebei 1000 ?
Zijn daar de vaste lasten dan al vanaf? Wat moet je aan huur betalen?quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:47 schreef Isabeau het volgende:
Wij hebben samen meestal een inkomen van rond de 1000 euro netto en al hebben we geen kinderen (die kosten hopenlijk niet 1000 euro per maand), we kunnen wel rondkomen. En ja, dat is incl. huursubsidie (zo'n 100 euro) en in januari mee op vakantie op kosten ouders![]()
kijk daar heb je het het kan wel als je het niet hebt moet je gewoon oppassen en tegenwoordig is de tendens er echt van boehoe we hebben het zo slecht en in de kamer hangt een breedbeeld flatscreenquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:48 schreef LXIV het volgende:
Nou ja, zolang je geen gezin te voeden hebt, en geen vriendin te kleden heb je eigenlijk ook niet zoveel nodig.
Ik had vroeger ook nooit zoveel geld, maar heb het eigenlijk ook nooit gemist.
ah ok ja ik wist niet dat er 1 keer stufi bij zatquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
1x studiefinanciering en ik verdien rond de 300-400 euro per maand.
Nee, dat is ons totale inkomen en daar moet alles nog van betaald worden. We hebben gewoon een ééngezinswoning met 3 slaapkamers.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:49 schreef LXIV het volgende:
Zijn daar de vaste lasten dan al vanaf? Wat moet je aan huur betalen?
Mijn vriend heeft stufi en ik niet meer, ik heb alleen een bijbaantje.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:50 schreef Bosbeetle het volgende:
ah ok ja ik wist niet dat er 1 keer stufi bij zat
Tja ik kan ook niet alles kopen wat ik wil, maarja anders blijft er ook niks te willen overquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft stufi en ik niet meer, ik heb alleen een bijbaantje.
We kunnen uiteraard geen auto betalen en niet op vakantie, maar of ik dat nou zo heel erg mis...
Ik ben eerder klaar en dan zit dat inkomen wel goed.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:54 schreef LXIV het volgende:
Dus jullie wachten rustig af totdat je vriend klaar is met zijn studie en gaat werken?
quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja ik heb nog wel een OV en ik ga naar een trein toe
quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben eerder klaar en dan zit dat inkomen wel goed.
Ik denk ook dat dat precies de reden is waarom ik een laag inkomen nu niet erg vind: het komt wel in orde. Alleen moet het wel frustrerend zijn om de rest van je leven op een laag inkomen te blijven zitten zonder dat er verbeteringen in de toekomst te verwachten zijn. Dus misschien heb ik, ook al hebben we een laag inkomen, wel makkelijk praten.
Ik heb geen idee...quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:45 schreef broer het volgende:
'Modaal' is toch veel minder dan 2000 euro netto?
Wat gaat daar vanaf?quote:Een modaal inkomen is in Nederland 30000 euro bruto per jaar
quote:Nederlandse gezinnen met een modaal tot twee keer modaal inkomen (netto-inkomen tussen 1.500 en 3.100 euro) hebben moeite rond te komen.
Ik reken altijd grofweg met eenderde. (Klopt niet helemaal.)quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:49 schreef Isabeau het volgende:
Wat gaat daar vanaf?
Ik denk dat je daar geen gelijk in hebt. Het hóeft alleen niet, als je de juiste weg maar kent. Probleem is dat dat een lastige en bureaucratische weg is.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:54 schreef Isabeau het volgende:
Armoede kennen we in Nederland niet.
En daar hoor ik ook bij als ik niet nú iets ga doen.quote:Mensen met een laag inkomen wel.
Nee, ik meen het, ik vind armoede een politiek misbruikte term om onderbuikgevoelens los te maken. In Nederland is er geen enkele reden om arm te zijn; iedereen heeft recht op een uitkering. Als je daar vervolgens niet mee kan omgaan (schulden etc) dan heb je dat zelf veroorzaakt en moet je niet nog meer geld van de overheid willen krijgen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:58 schreef broer het volgende:
Ik denk dat je daar geen gelijk in hebt. Het hóeft alleen niet, als je de juiste weg maar kent. Probleem is dat dat een lastige en bureaucratische weg is.
En daar hoor ik ook bij als ik niet nú iets ga doen.
Ik bedoelde met het woord 'SP'er' dat je op de SP stemt. Niet per se dat je ook lid van die partij bent oid.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:59 schreef Lienekien het volgende:
Als je SP stemt, ben je SP'er? Wat is dat voor rare hokjesgeest?
quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:02 schreef Isabeau het volgende:
Met de SP gaan we failliet. Die willen zoveel verbeteringen....en hebben daar dus heel veel geld voor nodig.
AR, ik had me beter aan mijn eerder geuite voornemen moeten houden.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:55 schreef Lienekien het volgende:
Ik doe níet mee aan deze discussie.
Mag jij eigenlijk al stemmen Erik??quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word héél moe van de verkiezingstijd. Héél moe. Ga weg!
Ze huurt een appartement samen met een vriend van haar, en haar kamer is erg netjes. Laminaat vloer, gladde schone muren, mooie badkamer. Precies in het centrum van Maastricht (aan de markt) en met eigen parkeerplaatsen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:49 schreef Lienekien het volgende:
Heeft je zus een leuke kamer?
Nee toch, toch niet zolang hij op het VWO zit?quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:57 schreef Isabeau het volgende:
Je OV heb je zeker per 1 april? Veel plezier alvast![]()
Pas als ik aan mijn vervolgstudie begin.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:57 schreef Isabeau het volgende:
Je OV heb je zeker per 1 april? Veel plezier alvast![]()
Oh ja, dat was afgeschaftquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:58 schreef Lienekien het volgende:
Nee toch, toch niet zolang hij op het VWO zit?
Weet je al wat voor vervolgstudie je gaat doen eigenlijk?quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pas als ik aan mijn vervolgstudie begin.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Het plan is om Nederlands (officieel heet het Nederlandse taal en cultuur) te gaan studeren in Utrecht.
he jammer..., ik had gehoopt op iets beeldends...quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Het plan is om Nederlands (officieel heet het Nederlandse taal en cultuur) te gaan studeren in Utrecht.
Er is bijna geen student meer die weet dat de OV-kaart je ook geld kost.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:05 schreef Lienekien het volgende:
Erik weet het gelukkig al.
Ik studeerde al toen 'ie werd ingevoerd. Toen was het wel zuur om ineens 60 gulden in de maand achteruit te gaan.
Dat wordt een hobby. Ik ben van plan om fotografie en kunst als vrijetijdsbesteding aan te houdenquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
he jammer..., ik had gehoopt op iets beeldends...
Ik denk dat ik met een OVkaart er toch voordeliger op uit kom dan dat ik steeds een maandkaart moet kopen ofzo.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er is bijna geen student meer die weet dat de OV-kaart je ook geld kost.
Mijn ex zat ook bij de groep waarbij de OV kaart werd ingevoerd. Daarvoor kreeg hij gewoon reiskostenvergoeding. Dus je ging er ècht 60 gulden op achteruit. Ik vind het ook niet gek dat juist die groep dacht: nou mooi, dan ga ik er ook maar extra mee reizen in het weekend.
En toen kwam de scheiding in weekend en weekkaart en kreeg ik een OV
Dat was ook mijn plan toen ik en vervolgstudie koos.....quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat wordt een hobby. Ik ben van plan om fotografie en kunst als vrijetijdsbesteding aan te houden.
Je gaat toch wel op kamers?quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met een OVkaart er toch voordeliger op uit kom dan dat ik steeds een maandkaart moet kopen ofzo.
Een maandkaart woon-studieverkeer werd volledig vergoed.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ik met een OVkaart er toch voordeliger op uit kom dan dat ik steeds een maandkaart moet kopen ofzo.
Wat? Is het een hele aparte keuzequote:
Je gaat mijn studie doen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat? Is het een hele aparte keuze?
Oh nee, ben je gek! Ik vind het hartstikke leuk dat het je zo interesseert dat je het wilt studeren.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht heel even dat je me uitlachte. Omdat ik Brabants ben ofzo, of omdat ik superveel typefouten maak, of omdat je misschien denkt dat ik geen gevoel voor taal heb. Ben blij dat je zo dus niet denkt.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:23 schreef Lienekien het volgende:
En voor Isa: nee, ik heb in Groningen gestudeerd, maar als ik dit lees, zie ik veel overeenkomsten.
quote:Taal, mens en maatschappij
We staan er nooit zo bij stil, maar onbewust weten taalgebruikers heel veel over hun moedertaal, veel meer dan ze zelf vermoeden. Zo weet iedereen die Nederlands als moedertaal spreekt dat trlap geen Nederlands woord is en dat het (anders dan bijvoorbeeld plap) ook geen Nederlands woord kán zijn. Absoluut onmogelijk. Moedertaalsprekers weten dit, ook al is ze dat nooit verteld. Nog zoiets: iemand die het woord niet kent kan menen dat je pagína moet zeggen (met de klemtoon op gí), maar de vergissing paginá (met de klemtoon of ná) komt nooit voor. Hoe komt dat?
De moderne taalkunde gaat uit van de veronderstelling dat alle kinderen beschikken over een aangeboren vermogen om taal te leren, een soort orgaan dat een blauwdruk vormt voor alle menselijke talen. En dat vermogen bepaalt niet alleen hoe taal in elkaar zit, maar ook hoe het in elkaar kán zitten. En daarmee bepaalt dat taalvermogen ook hoe taal niet in elkaar kan zitten: niet als trlap en ook niet als paginá.
In deze cursus wordt duidelijk gemaakt waarom taalkundigen uitgaan van een aangeboren taalvermogen, en wat dat inhoudt voor het onderzoek dat ze doen. Daarnaast wordt er ook aandacht besteed aan hoe het komt dat niet alle mensen dezelfde taal spreken, en waarom ze dat ook niet willen, en welke maatschappelijke factoren daar een rol bij spelen.
Ik heb m'n spullen van de zolder naar een kamer een verdieping eronder gebracht, omdat die kamer nu vrij is, nu m'n broer op kamers is.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:35 schreef Isabeau het volgende:
Hoe was je dag?
Vermoeiend, maar nuttigquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:45 schreef Flabofski het volgende:
Ik heb m'n spullen van de zolder naar een kamer een verdieping eronder gebracht, omdat die kamer nu vrij is, nu m'n broer op kamers is.
Een zwaar bureau, een televisie, mijn computer, het bed...
Dus om antwoord te geven op je vraag: vermoeiend.
Nu niet meer (zo).quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:59 schreef Lienekien het volgende:
Moet je regelmatig in de rij staan?
Nou ja, m'n vader had m'n broer al geholpen met verhuizen naar zijn kamer, dus heb ik het m'n vader maar niet gevraagd.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vermoeiend, maar nuttigDa's meer dan ik van mijn dag tot nu toe kan zeggen
Je had toch wel wat hulp? Want een zwaar bureau van een zolder naar beneden slepen lijkt me niet te doen in je eentje![]()
Nee. Sorry.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Behoorlijk. Niet eens splinters?
Ja. Maar mijn kortingskaart is verlopen en dat ben ik vergeten te verlengen. Dus ik heb geen korting.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:37 schreef Lienekien het volgende:
Je gaat toch wel met de trein naar Assen?
Dat durf ik nietquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:39 schreef Lienekien het volgende:
Och jee. En een medepassagier aanklampen om mee te reizen op diens voordeelurenkaart?
Dat had ik ook moeten aankruisen, maar dat heb ik dus niet gedaan. Dom eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:42 schreef Lienekien het volgende:
Mijn kaart wordt automatisch verlengd.![]()
Een SP'er zal je niet weigeren iigquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gewoon lief vragen. Niemand met een hart zal je weigeren.
de mijne ookquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn kaart wordt automatisch verlengd.![]()
Ah, dan wordt het dus tóch GroenLinks.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
Een SP'er zal je niet weigeren iig
We komen bij je eten.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:47 schreef broer het volgende:
[..]
Ah, dan wordt het dus tóch GroenLinks.
Ja, morgen neem ik een trein later. En dan heb ik direct alle tijd om een formuliertje 'geld terug bij vertraging' van vorige week in te vullen. Meer dan een uur vertraging en aangezien ik nergens op tijd moest zijn (ik was op weg naar huis) was ik er heel blij meequote:Op zaterdag 18 november 2006 19:45 schreef Lienekien het volgende:
Morgen een trein later, dan?
Dat ziet eruit als een moskee. Dat is dan ook de bijnaam van dat station.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:51 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan station Assen wel uittekenen.
Die is geregisseerd door Paul Auster!quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:01 schreef broer het volgende:
Blue in the Face...
En waarom is datquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:05 schreef wyccie het volgende:
Die is geregisseerd door Paul Auster!
Op Canvas. Dat is België 2. Ongeveer nu.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:08 schreef wyccie het volgende:
Komt het op tv?
Noodzakelijk kwaad van het goed beantwoordenquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:12 schreef wyccie het volgende:
Kut, ik moet een vraag stellen in AKQ.
Fuck. Nu moet ík een vraag verzinnen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:24 schreef wyccie het volgende:
Niemand weet het antwoord op mijn vraag
You're welcome.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:27 schreef wyccie het volgende:
Hehe, succes ermee.
Nu kan ik de film kijken. Bedankt Flab
quote:Op zondag 19 november 2006 12:38 schreef Lienekien het volgende:
Was dat niet een vervolg op Smoke?
Klopt. Ook al zo'n film waar je zin van krijgt om een sigarenwinkel in New York te openen.quote:Op zondag 19 november 2006 12:38 schreef Lienekien het volgende:
Was dat niet een vervolg op Smoke?
Die ben ik aan het 'lezen'. Al een paar maanden.quote:Op zondag 19 november 2006 12:40 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb wel Moon Palace van Paul Auster in de kast. Was leuk boek.
Nou, als zowel wyccie als jij vindt dat hij goed schrijft, neem ik Paul Auster maar eens mee als leestip.quote:Op zondag 19 november 2006 12:40 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb wel Moon Palace van Paul Auster in de kast. Was leuk boek.
Of bolletjes, als ze rond zijn en niet langwerpig.quote:Op zondag 19 november 2006 12:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Heten dat puntjes?
Zeg dat nou niet! Ik ben net van mijn dwangmatige schoenenstaarderij af!quote:Op zondag 19 november 2006 12:55 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen gekocht. Alweer.
Of een sip persoon. Of beide.quote:Op zondag 19 november 2006 12:59 schreef wyccie het volgende:
Dus als ik iemand zie lopen die naar de grond staart is het broer.
Dat is een heel mooie foto!quote:Op zondag 19 november 2006 13:00 schreef Lienekien het volgende:
-een heel mooi foto-
Ik ben niet sip.quote:Op zondag 19 november 2006 13:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Of een sip persoon. Of beide.
Dat mag natuurlijk. Maar waarom?quote:Op zondag 19 november 2006 13:10 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga de foto trouwens ook weer weghalen.
Heb ik ook een tijdje gedaan, maar dat waren geen buikbandboeken.quote:Op zondag 19 november 2006 13:22 schreef broer het volgende:
[..]
Een paar jaar bij uitgeverijen werken does the trick.
Ja, hoe kan het dat je iets niet weet. Tja.quote:Op zondag 19 november 2006 13:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik verbaasde me er eerder over dat jij het niet wist.
Eigenlijk had ik die vraag speciaal voor jou gesteldquote:Op zondag 19 november 2006 13:25 schreef Lienekien het volgende:
Ja, hoe kan het dat je iets niet weet. Tja.![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 13:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik die vraag speciaal voor jou gesteld
Weet ik ook niet.quote:Op zondag 19 november 2006 13:16 schreef broer het volgende:
[..]
Wat zijn de voorletters van de hoofdpersoon in The World According To Garp?
Wat spannend.quote:Op zondag 19 november 2006 13:29 schreef wyccie het volgende:
John Irving heeft mijn boeken gesigneerd.
Oh, dan is het goed. Ik dacht dat je het niet leuk vond als ik speciaal voor jou vragen ga stellen.quote:
Ik heb ook een handtekening van Ronald Giphartquote:
Gewoon gokken in zo'n geval, Lienekien. Gewoon gokken.quote:Op zondag 19 november 2006 13:29 schreef Lienekien het volgende:
Godver. Ik heb je vraag opgezocht. Dat was mijn eerste ingeving.![]()
Dat is de eerste keer dat ik iemand die smiley zie gebruiken en denk: terecht!quote:Op zondag 19 november 2006 13:32 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ook een handtekening van Ronald Giphart
Maar ik dacht dat het niet goed kon zijn vanwege TS Elliot.quote:Op zondag 19 november 2006 13:32 schreef broer het volgende:
[..]
Gewoon gokken in zo'n geval, Lienekien. Gewoon gokken.
Wel, dus. Dat was mijn volgende hint geweest, trouwens.quote:Op zondag 19 november 2006 13:41 schreef Lienekien het volgende:
Maar ik dacht dat het niet goed kon zijn vanwege TS Elliot.
quote:Op zondag 19 november 2006 13:41 schreef Lienekien het volgende:
Maar ik dacht dat het niet goed kon zijn vanwege TS Elliot.
quote:Op zondag 19 november 2006 13:08 schreef wyccie het volgende:
Dit is echt zo'n moment van de dag dat je denkt: wat moet ik nog veel doen.
Zou het?quote:Op zondag 19 november 2006 17:37 schreef LXIV het volgende:
Dan zal het nu wel weer storm gaan lopen.
U vraagt, wij draaien.quote:Op zondag 19 november 2006 17:44 schreef broer het volgende:
H13.
Leuk, dat soort ontledingen.quote:Op zondag 19 november 2006 17:59 schreef wyccie het volgende:
Alleen als jij niet meespeelt dus.
Ik vind de tekst van American Pie ook heel interessant.
Dat zullen we dan nog wel zien.quote:Op zondag 19 november 2006 18:03 schreef broer het volgende:
O, en aan de AKQ doe ik niet meer mee. Nee, echt, écht niet.
Oh, sorry. Nee, zij niet. Maar ik ben intussen al wat andere clipjes aan het bekijken.quote:Op zondag 19 november 2006 18:12 schreef broer het volgende:
Je wilt toch niet zeggen dat je Suzanne Vega een eendagsvlieg vindt?
Zou ik wel zeggenquote:Op zondag 19 november 2006 18:12 schreef broer het volgende:
Je wilt toch niet zeggen dat je Suzanne Vega een eendagsvlieg vindt?
Hee, ben je al terug?quote:Op zondag 19 november 2006 18:26 schreef k_man het volgende:
Er staan nú al clipjes op YouTube van het concert van de Sugarcubes zaterdagavond.
O, in dat geval sorry dat ik een privé-foto van je heb geplaatst.quote:Op zondag 19 november 2006 18:27 schreef wyccie het volgende:
Vroeger had ik ook een pony. We lijken best wel op elkaar, Suzanne en ik
Oh, die ken ik ook nog..quote:
Zag ik er maar zo mooi uit als zij.quote:Op zondag 19 november 2006 18:28 schreef broer het volgende:
O, in dat geval sorry dat ik een privé-foto van je heb geplaatst.
ikquote:Op zondag 19 november 2006 18:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zag ik er maar zo mooi uit als zij.
En ik was niet serieus hoor. Wie heeft er vroeger niet een pony gehad?
Nou ja, 'al'? Wel met vertraging, due to weather conditions at Keflavik Airport.quote:Op zondag 19 november 2006 18:27 schreef wyccie het volgende:
Vroeger had ik ook een pony. We lijken best wel op elkaar, Suzanne en ik
[..]
Hee, ben je al terug?
Wat een gek accent. Ik moest echt heel goed luisteren bij het refrein voor ik er achter kwam dat het Engels was.quote:Op zondag 19 november 2006 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Love will tear us apart
't Is ook een manier om aan je percentage Franse muziek op de radio te komen.quote:Op zondag 19 november 2006 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo coveren eigenlijk veel muziek. En dat is iets waar niet veel mensen tegenkunnen.
Ja, en op zaterdag 26 november kon ik ruim 200 kranten bezorgen door 30cm sneeuw....quote:Op zondag 19 november 2006 18:47 schreef wyccie het volgende:
Dat heeft ook wel wat. Bijna een jaar geleden, op vrijdag 25 november, was er hier ook een sneeuwstorm. Mooi was dat. (Ik zat veilig thuis.)
Op vrijdag 30 december was er ook een sneeuwstorm. Kreeg je de volgende dag extra veel fooi?quote:Op zondag 19 november 2006 19:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, en op zaterdag 26 november kon ik ruim 200 kranten bezorgen door 30cm sneeuw....
Ik was om kwart of 8 klaar
Ik niet. Ik speel geen piano.quote:Op zondag 19 november 2006 19:54 schreef k_man het volgende:
Wie gaat er nou Joy Division coveren?
Dat is Rass, één van de voorprogramma's. Niet helemaal mijn stijl.quote:Op zondag 19 november 2006 20:23 schreef wyccie het volgende:
Dat is Björk niet.
En the Sugarcubes. Ken je die?quote:Op zondag 19 november 2006 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Björk. Ik vind haar clips mooi. Vooral All is full of love, met die twee robots.
Dat lijkt wel heel logischquote:Op zondag 19 november 2006 21:57 schreef k_man het volgende:
Het IJslandse woord voor boter is trouwens smjör.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |