Nee. Sorry.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Behoorlijk. Niet eens splinters?
Ja. Maar mijn kortingskaart is verlopen en dat ben ik vergeten te verlengen. Dus ik heb geen korting.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:37 schreef Lienekien het volgende:
Je gaat toch wel met de trein naar Assen?
Dat durf ik nietquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:39 schreef Lienekien het volgende:
Och jee. En een medepassagier aanklampen om mee te reizen op diens voordeelurenkaart?
Dat had ik ook moeten aankruisen, maar dat heb ik dus niet gedaan. Dom eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:42 schreef Lienekien het volgende:
Mijn kaart wordt automatisch verlengd.![]()
Een SP'er zal je niet weigeren iigquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gewoon lief vragen. Niemand met een hart zal je weigeren.
de mijne ookquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn kaart wordt automatisch verlengd.![]()
Ah, dan wordt het dus tóch GroenLinks.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
Een SP'er zal je niet weigeren iig
We komen bij je eten.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:47 schreef broer het volgende:
[..]
Ah, dan wordt het dus tóch GroenLinks.
Ja, morgen neem ik een trein later. En dan heb ik direct alle tijd om een formuliertje 'geld terug bij vertraging' van vorige week in te vullen. Meer dan een uur vertraging en aangezien ik nergens op tijd moest zijn (ik was op weg naar huis) was ik er heel blij meequote:Op zaterdag 18 november 2006 19:45 schreef Lienekien het volgende:
Morgen een trein later, dan?
Dat ziet eruit als een moskee. Dat is dan ook de bijnaam van dat station.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:51 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan station Assen wel uittekenen.
Die is geregisseerd door Paul Auster!quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:01 schreef broer het volgende:
Blue in the Face...
En waarom is datquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:05 schreef wyccie het volgende:
Die is geregisseerd door Paul Auster!
?
Op Canvas. Dat is België 2. Ongeveer nu.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:08 schreef wyccie het volgende:
Komt het op tv?
Noodzakelijk kwaad van het goed beantwoordenquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:12 schreef wyccie het volgende:
Kut, ik moet een vraag stellen in AKQ.
Fuck. Nu moet ík een vraag verzinnen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:24 schreef wyccie het volgende:
Niemand weet het antwoord op mijn vraag
You're welcome.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:27 schreef wyccie het volgende:
Hehe, succes ermee.
Nu kan ik de film kijken. Bedankt Flab
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |