Daar blijven ze voornamelijk heel stil als je iets zegtquote:Op woensdag 29 november 2006 21:24 schreef Brighteyes het volgende:
Tjee, 2 weken is wel heel lang idd.
Enneh... ik heb ook banennieuws, ik heb maandag een sollicitatiegesprek.
En dan ga ik nadat ik dit gezegd heb, heel flauw doen maar jullie toch wel vriendelijk verzoeken om het iets minder over banen en werk en iets meer over rammelende eierstokken te hebben. We hebben dit ook ooit eens in het 2e streepjes topic gehad en dan worden het bijna SC enclaves op zichzelf en dat is nou eig. niet de bedoeling. Dus voor nog meer banennieuws verwijs ik jullie naar het speeltuinbankje. En daar bijten ze echt niet hoor!
Bwa, daar hadden sommige hier toch al een groot vermoeden van hoor denk ikquote:Op woensdag 29 november 2006 21:26 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en om dan maar even gelijk on-topic te gaan...
Ik heb gelogen.![]()
Stiekem waren stinkie en ik toch al maanden bezig met kindjes maken, dus technisch gezien niet meer alleen maar rammelen, maar aangezien het niet echt lukt klappert het best aardig nog. Mijn 'verhaal staat in dat andere topic.
Dit was ronde 11.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bwa, daar hadden sommige hier toch al een groot vermoeden van hoor denk ik![]()
Maar ik wil jullie hier nu toch nog eens alle succes van de wereld toewensen![]()
(en hoe lang waren jullie al precies bezig?)
moeten eerst gaan sparen...quote:Op donderdag 30 november 2006 11:53 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
jeetje BE wat vervelend voor je! Zo te lezen blijf je er zelf wel vrij rustig onder ik duim voor je!![]()
Vicky, eerst trouwen hmmz, hebben jullie al trouwplannen?
Tsja helaas is een bruiloft niet iets wat je financieel zomaar even doet, tenminste als je er echt iets van wil maken, denk ik dan. Gelukkig heb je wel al een prachtige dochter waar je vast veel van geniet!quote:
Geniet van haar met volle teugenquote:Op donderdag 30 november 2006 11:59 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Tsja helaas is een bruiloft niet iets wat je financieel zomaar even doet, tenminste als je er echt iets van wil maken, denk ik dan. Gelukkig heb je wel al een prachtige dochter waar je vast veel van geniet!
uiteraardquote:Op donderdag 30 november 2006 12:18 schreef Vicky het volgende:
[..]
Geniet van haar met volle teugen
Hoef geen grote bruiloft met groot feest, maar wil wel een mooie jurk
Hè verdorie, ik ging m'n berichtje typen en dacht "eerst even zeggen hoe rot ik het vind voor BE". En vervolgens in m'n enthousiasme vergeet ik dat gewoon! Dat wou ik dus ook nog even kwijt, ik vind het zo rot als ik lees dat mensen ervoor gaan en het lukt "gewoon" niet.quote:
Meerderen? En dat eind 2007 al?quote:Op maandag 4 december 2006 18:04 schreef Troel het volgende:
Mijn collega;s hebben een weddenschap afgesloten wanneer ik kinderen zal hebben.
Het ergste was dat er eentje eind 2007 noemde
Een tweelingquote:Op maandag 4 december 2006 18:04 schreef Troel het volgende:
Mijn collega;s hebben een weddenschap afgesloten wanneer ik kinderen zal hebben.
Het ergste was dat er eentje eind 2007 noemde
Van je vriendinnen moet je het hebbenquote:Op maandag 4 december 2006 19:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een tweeling![]()
Ik denk wel dat je dan zwanger bent trouwens
Ik heb zelf MS, en ik rammel ook al een tijdje. Gelukkig houd het zich bij mij koest en ik hoop dat het zo blijft. Ik kan me heel goed voorstellen welke twijfels je hebt. Wat dat betreft heb ik het 'makkelijker' want als ik stop met werken vanwege kinderen en/of MS kan mijn vriend het wel opvangen. Maar als jouquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:01 schreef LeNeHe het volgende:
Nou, ik meld me (na veel lurken) ook als rammelaar... Wat fijn om alle verhalen te lezen (herkenning!)
Ik heb al een hele tijd wel/niet/wel/niet gevoelens. Maar de laatste tijd wordt het toch meer 'wel' mede omdatMS heeft en 3 weken geleden in het ziekenhuis heeft gelegen omdat het niet zo goed ging. Dat heeft me wel aan het denken gezet. En wat ook helpt is dat er weer een aantal vriendinnen van mij zwanger zijn. Vanavond zijn we bij vrienden geweest op verjaardagsvisite en er liepen een paar kinderen rond, vriendin is dus zwanger, en dan ben ik eigenlijk best een beetje jaloers
![]()
Maar... dan ga ik weer denken; net begonnen met een nieuwe baan, redden we het allemaal wel financieel? En wat als ons kindje astma heeft (wij hebben het allebei), en ik wil nog veel op vakantie en ga zo maar door. Dat soort dingen dus. Ik word wel een beetje gek van mezelf hoor![]()
Zo af en toe praat ik er eens voorzichtig metover, maar die maakt zich nog meer zorgen over of het allemaal wel kan financieel. Ik zag pas een topic van iemand hierover en dat heb ik hem onder z'n neus geduwd, maar nog geen reactie op gehoord
.
Nou 't is wel een heel verhaal geworden![]()
Kennelijk werkt het erg rustgevend dat ze bij me in de kast liggenquote:Op donderdag 7 december 2006 14:49 schreef Brighteyes het volgende:Syrena uitgerammeld!
Wat heb je gedaan? Al die tests opgegeten of zo?
Ik ken het.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:37 schreef leonieke het volgende:
(ik had zo'n zin om te zeggen: en ONS huwelijk...).
Ik wil daar geen extra energie meer instekenquote:Op woensdag 13 december 2006 10:21 schreef jolene het volgende:
Mefke, wat klote...
Leonieke lekker bot...
Gewoon zeggen en niet opkroppen hoor.
Pffff wat denken ze wel...
Heel kort uiteraardquote:Op woensdag 13 december 2006 10:38 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik zit een beetje in de knoop met mezelf. Niet qua rammelen hoor ik rammel nog vrolijk verder.
Maar qua werk. (dat hoort eigenlijk niet hier dus ik hou het heeel kort) ik wil er weg, misschien wel weg uit die hele zorg en dat ik me laat omscholen tot wat anders.
Maar als WAT dan weet ik gewoon NIET.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hee, maar dat is niet egoistisch hoor! Tuurlijk is het krijgen van een kind heel ingrijpend voor mensen, maar dat wil niet zeggen dat de rest van de wereld dan maar niet bestaat. Dus hup, vertellen over de dingen die jullie bezig houden. Niet verwijtend, maar gewoon, leuk, omdat je het kwijt wil. Ik kan me namelijk voorstellen dat je al gauwer geneigd bent je mond te houden en zij eerder zullen vragen naar zwangerschapsperikelen dan naar verhuisperikelen.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:40 schreef leonieke het volgende:
Soms heb ik de fut niet meer om blij te zijn, soms wil ik gewoon egoïstisch zijn en aandacht krijgen voor onze dingen: ons huis dat we zoeken, ons huwelijk, ... Ik wil soms gewoon niet horen hoeveel kg erbij gekomen is. Maar het heeft geen zin om daarover te discussiëren met hen want hey, ze worden wel grootouders hoor(net zoals mijn schoonvader op de speech van ons huwelijk in augustus zei dat zijn andere zoon voor kinderen mag beginnen zorgen
).
Dat is het hem net... Ik heb het eens hardop gezegd en toen kwam er alleen maar ruzie vanquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:13 schreef mefke79 het volgende:
O en Leonieke, als je je er echt zo aan ergert zou ik het toch gewoon nog een keer hardop zeggen. Dan ben jij het in ieder geval kwijt. Het verandert misschien niets, maar is voor jezelf wel veel fijner.
Ik vermoed dat hij dat net het meest fantastische moment van de dag vond aangezien hij zo aan het glunderen was op dat moment. En iedereen maar applaudiserenquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En die opmerking van je schoonvader is zo bot, dat ik aanneem dat hij bij jullie huwelijk volgend jaar zijn mond moet houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |