abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 december 2006 @ 19:47:05 #151
34891 melonovy
La Kutschie
pi_44142563
quote:
Op maandag 4 december 2006 18:04 schreef Troel het volgende:
Mijn collega;s hebben een weddenschap afgesloten wanneer ik kinderen zal hebben.

Het ergste was dat er eentje eind 2007 noemde
Meerderen? En dat eind 2007 al?
GO GO GO GO GO Troel
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † maandag 4 december 2006 @ 19:55:16 #152
43556 miss_dynastie
pi_44142818
quote:
Op maandag 4 december 2006 18:04 schreef Troel het volgende:
Mijn collega;s hebben een weddenschap afgesloten wanneer ik kinderen zal hebben.

Het ergste was dat er eentje eind 2007 noemde
Een tweeling
Ik denk wel dat je dan zwanger bent trouwens
pi_44143473
Nou, de kogel is door de kerk... Ik stop met de pil en begin met foliumzuur

Volgens mij ligt het inderdaad aan het feestseizoen, al die blije kinderkoppies doen ook mannenharten smelten

Ik heb me eigenlijk nog maar pas aangemeld voor dit topic, maar daardoor is het balletje wel een beetje gaan rollen. Ik liep er al een tijd mee, maar door het ook echt aan mezelf toe te geven is alles wel in een stroomversnelling geraakt. Toen heb ik ook aan m'n vriend duidelijk gemaakt dat ik het écht meende, en toen bleek dat hij ook wel wilde...

Ondertussen zit ik nog steeds met het feit dat ik eigenlijk een andere baan wil. Maar ik heb besloten het gewoon van de natuur af te laten hangen. Ik wil zwanger worden én een nieuwe baan, en we zien gewoon wel wat er als eerste komt!

En ik hoop natuurlijk dat voor jullie allemaal ook snel het moment komt dat jullie echt kunnen gaan beginnen
  maandag 4 december 2006 @ 20:17:40 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44143567
Leuk!

En gewoon doen hoor! Niet om nou een heel negatief scenario te schetsen maar ik solliciteer ook gewoon door. Ik ben inmiddels al een jaar verder, weliswaar nog geen baan, maar ook nog geen baby...
Ik zie wel wat eerst komt en wat ik dan doe.
pi_44143655
LMS, succes!!!
Fake it till you make it...
  maandag 4 december 2006 @ 20:31:57 #156
35189 Troel
scherp en bot
pi_44144067
quote:
Op maandag 4 december 2006 19:55 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Een tweeling
Ik denk wel dat je dan zwanger bent trouwens
Van je vriendinnen moet je het hebben
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44177130
Nou, ik meld me (na veel lurken) ook als rammelaar... Wat fijn om alle verhalen te lezen (herkenning!)
Ik heb al een hele tijd wel/niet/wel/niet gevoelens. Maar de laatste tijd wordt het toch meer 'wel' mede omdat MS heeft en 3 weken geleden in het ziekenhuis heeft gelegen omdat het niet zo goed ging. Dat heeft me wel aan het denken gezet. En wat ook helpt is dat er weer een aantal vriendinnen van mij zwanger zijn. Vanavond zijn we bij vrienden geweest op verjaardagsvisite en er liepen een paar kinderen rond, vriendin is dus zwanger, en dan ben ik eigenlijk best een beetje jaloers
Maar... dan ga ik weer denken; net begonnen met een nieuwe baan, redden we het allemaal wel financieel? En wat als ons kindje astma heeft (wij hebben het allebei), en ik wil nog veel op vakantie en ga zo maar door. Dat soort dingen dus. Ik word wel een beetje gek van mezelf hoor
Zo af en toe praat ik er eens voorzichtig met over, maar die maakt zich nog meer zorgen over of het allemaal wel kan financieel. Ik zag pas een topic van iemand hierover en dat heb ik hem onder z'n neus geduwd, maar nog geen reactie op gehoord .

Nou 't is wel een heel verhaal geworden
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  dinsdag 5 december 2006 @ 22:09:42 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44177451
Hey! Welkom hier!
pi_44177488
Welkom LeNeHe!
We zien de dingen niet zoals ze zijn.
We zien de dingen zoals wij zijn.
weblogje
pi_44185415
LMS dat is nou nog eens een leuk sinterklaas `kadootje´

LeNeHe welkom!
  woensdag 6 december 2006 @ 10:07:17 #161
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_44185908
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 22:01 schreef LeNeHe het volgende:
Nou, ik meld me (na veel lurken) ook als rammelaar... Wat fijn om alle verhalen te lezen (herkenning!)
Ik heb al een hele tijd wel/niet/wel/niet gevoelens. Maar de laatste tijd wordt het toch meer 'wel' mede omdat MS heeft en 3 weken geleden in het ziekenhuis heeft gelegen omdat het niet zo goed ging. Dat heeft me wel aan het denken gezet. En wat ook helpt is dat er weer een aantal vriendinnen van mij zwanger zijn. Vanavond zijn we bij vrienden geweest op verjaardagsvisite en er liepen een paar kinderen rond, vriendin is dus zwanger, en dan ben ik eigenlijk best een beetje jaloers
Maar... dan ga ik weer denken; net begonnen met een nieuwe baan, redden we het allemaal wel financieel? En wat als ons kindje astma heeft (wij hebben het allebei), en ik wil nog veel op vakantie en ga zo maar door. Dat soort dingen dus. Ik word wel een beetje gek van mezelf hoor
Zo af en toe praat ik er eens voorzichtig met over, maar die maakt zich nog meer zorgen over of het allemaal wel kan financieel. Ik zag pas een topic van iemand hierover en dat heb ik hem onder z'n neus geduwd, maar nog geen reactie op gehoord .

Nou 't is wel een heel verhaal geworden
Ik heb zelf MS, en ik rammel ook al een tijdje. Gelukkig houd het zich bij mij koest en ik hoop dat het zo blijft. Ik kan me heel goed voorstellen welke twijfels je hebt. Wat dat betreft heb ik het 'makkelijker' want als ik stop met werken vanwege kinderen en/of MS kan mijn vriend het wel opvangen. Maar als jou MS heeft en kostwinner is, is natuurlijk de vraag of dat zo kan blijven. Of hij moet voor de kids gaan zorgen zodat jij kunt gaan werken.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_44188879
Hé wat een warm welkom!

GWS (sorry, kort even je naam af); fijn dat de MS zich koest houdt bij jou. Bij mijn hubbie heeft dat zich ook bijna 10 jaar gedaan en voor hetzelfde geld blijft dat ook nu weer 10 jaar zo. Het is gewoon een hele onberekenbare ziekte, maar daar weet jij vast ook alles van.
De optie dat ik kostwinner wordt en hij voor de kinderen gaat zorgen vind ik ook een hele goede. Maar dan wil ik wel eerst nog een opleiding/cursus gaan doen, ik ben nu secretaresse en wil eigenlijk directiesecretaresse worden en dan ga ik weer met denken hoor; maar dan duurt het weer langer voordat we voor 't echie kunnen gaan, en dan ben ik veel minder flexibel, en ben ik dan wel een goeie moeder als ik fulltime blijf werken? *zucht* wordt nu al moe van mezelf
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_44193868
Welkom LeNeHe
pi_44223538
Aan alle nieuwe 'rammelaars' : hartelijk welkom...tis hier erg gezellig.

Zou rammelen met je hormoonspiegel te maken hebben? Kan eigenlijk helemaal niet, want ik slik de pil, dus er zouden niet al te grote hormoonschommelingen moeten zijn, maar tjemig...ik rammel ineens weer heeeel erg erg. Als in: kan mij het schelen ik stop nu en ze bekijken het maar.
Gelukkig, mijn verstand heeft nog effe de boventoon, eerst een nieuwe baan.
Hier ook een die week wordt van alle kleine lieve blije kindjes in zijn omgeving.
Zucht....ik wou dat ik alvast een soort van datum voor mezelf zou kunnen geven, zo van, nog x maanden en dan mag je..

(ik had eerst februari in mijn hoofd, maar dat gaat met de baanperikelen niet lukken...)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 7 december 2006 @ 14:45:16 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44223655
Ik heb er altijd wel wat meer last van rond mijn menstruatie en wat volgens mij mijn eisprong moet zijn. Net iets labieler voor m'n gevoel.
pi_44223773
Ik ben ff uitgerammeld Echt heel erg raar.

Ik "geniet" er maar van zo lang het duurt
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 7 december 2006 @ 14:49:20 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44223820
Syrena uitgerammeld!
Wat heb je gedaan? Al die tests opgegeten of zo?
pi_44223910
Welkom LeNeHe!
Verder rammelt het ook hier op en neer, soms zegt mijn verstand dat ik beter toch veilig blijf vrijen ipv de natuur te laten kiezen. jobperikelen ...
pi_44224294
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
Syrena uitgerammeld!
Wat heb je gedaan? Al die tests opgegeten of zo?
Kennelijk werkt het erg rustgevend dat ze bij me in de kast liggen

Nee ik heb echt geen idee waar het door komt. Ben ineens helemaal tevreden met het leven zoals het is. Voor zo lang dat duurt.

Ik gok nog anderhalve dag
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_44224606
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:04 schreef Syrena het volgende:

Ik gok nog anderhalve dag
Ach ja, je moet af en toe ook nog wat te wensen hebben he .
pi_44250532
Mijn wordt helemaal niet verliefd op die kleine lieve emiel en blijft gewoon zijn gezond verstand gebruiken...
Langs de ene kant wel goed want het is zeker niet de geschikte timing en hij staat met beide voeten stevig op de grond, maar langs de andere kant...

Ik blijf dus gewoon rammelen
pi_44266953
moet bekennen dat voornamelijk door Fonske ik ook aardig rammel... en dan heb je al die andere kleintjes
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_44268005
Pfff...besluiten dat het voorlopig er nog niet van gaat komen zodat je meer rust in je kop hebt werkt ook niet..
Eerst gaat vriendje steeds vaker over kinderen praten, daar kan ik nog wel tegen. Maar vanmiddag begon mijn psycholoog er ook al over.
Ik vroeg of ik me moest instellen op 'ermee leren leven en er zo goed mogelijk mee omgaan', of dat er nog ' hoop' is dat ik ooit helemaal depressie-vrij zal zijn. Begint ze over kinderen te praten, dat ik misschien wel beter in mijn vel zit als ik kinderen heb, of dat ik het juist heel erg zwaar ga vinden
Wat wel leuk was: ze zei: " ik denk trouwens dat jij wel een hele goede moeder gaat zijn" Waar ze het vandaan haalt weet ik niet, maar het is wel leuk om te horen
En nou rammel ik weer, maar ik blijf stug volhouden dat ik het komende jaar nog niet wil, misschien dat ik het na een tijdje zelf ga geloven
We zien de dingen niet zoals ze zijn.
We zien de dingen zoals wij zijn.
weblogje
pi_44325863
Hier een voorzichtige
Morgen moet ik nog even onderhandelen over mijn salaris enzo, maar als dat rond is heb ik een nieuwe baan! Voor 32 uur in de week, in een kindvriendelijke sector, lekker dicht bij huis...
En dan, dan nog 'even' volhouden en dan kunnen we misschien toch nog volgend jaar richting tweede streepje.

Gisteren naar Dickensnight geweest waar heel veel lieve kleine baby's, dreumesjes en andere lieve kindjes waren. Dat blijft zo leuk om te zien. En ook even bij de kinderafdeling van de Bijenkorf langs gelopen. bleef wel heel lang bij het babybedje kijken. Ik kan er gewoon niet te lang naar kijken, dan moet ik wat kopen en dat is nou net niet te bedoeling.
Maaruh, hier zien we het dus wat minder somber in...
  maandag 11 december 2006 @ 14:53:50 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44326280
Hey wat goed mefke!
  dinsdag 12 december 2006 @ 16:08:20 #176
35189 Troel
scherp en bot
pi_44360018
Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44361089
pfff... ik BAAL en dan echt met hoofdletters. Ik dacht op arbeidsvoorwaardengesprek te gaan, maar het bleek ineens een ander soort gesprek. Het is nog niet zeker dat ik word aangenomen!
En dat terwijl ik echt begrepen had van wel...heb ook een beetje het idee dat ze gewoon te vroeg zijn geweest met toezeggen en ze nu terugtrekken. Niks geen dus voor mij..we ploeteren nog even voort.
pi_44361593
Dat is echt wel balen
Maar het is niet dat alles afgesprongen is? Dus er is nog hoop?
pi_44362418
Valt dat even tegen mefke... Beetje slordig ook van hen...
Nu afwachten of helemaal op zoek naar iets anders?
  dinsdag 12 december 2006 @ 17:31:44 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44362933
Mefke... Balen!
pi_44363240
mefke... wat jammer
pi_44364751
Was weer leuk hier aan tafel Zwangere schoonzus hier, zwangere schoonzus daar... en "Oh haar leven zal zo veranderen" en "oh het wordt een druk jaar met de geboorte en den doop" (ik had zo'n zin om te zeggen: en ONS huwelijk...). Ook nog maar eens doorgestoken dat ik echt niet de juiste persoon ben om te vragen hoe ze haar bevallingsverlof moet regelen... Alsof ik daar ooit al voor geïnformeerd zou hebben voor mezelf

Hoe? Ik wil hier weg?
pi_44375040
Och Leonieke, waarom houden ze niet gewoon wat meer rekening met je? Pff, ik begrijp je helemaal hoor. En ik had ie opmerking over je huwelijk gewoon gemaakt, stelletje zwangere mutsen, dat ze dat helemaal vergeten. (en ja, het zullen de hormonen wel zijn, maar daar gaat het nu niet om).

Over die baan: ik hoor het nog voor kerst. Maar ik weet eigenlijk niet eens meer of ik daar nog wel wil werken...gelukkig heb ik vrijdag nog ergens anders een gesprek.
pi_44384395
ja be weet het, ik kreeg maandag te horen dat ik het niet werd naar het tweede gesprek net bellen ze me om een afspraak te maken voor de financiele afwikkeling
pi_44384408
Mefke, wat klote...

Leonieke lekker bot...
Gewoon zeggen en niet opkroppen hoor.

Pffff wat denken ze wel...
  woensdag 13 december 2006 @ 10:28:31 #186
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44384581
Huh? Wat vaag Jolene! Wel leuk voor je!
  woensdag 13 december 2006 @ 10:32:58 #187
35189 Troel
scherp en bot
pi_44384704
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:37 schreef leonieke het volgende:
(ik had zo'n zin om te zeggen: en ONS huwelijk...).
Ik ken het.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44384840
Ik zit een beetje in de knoop met mezelf. Niet qua rammelen hoor ik rammel nog vrolijk verder .
Maar qua werk. (dat hoort eigenlijk niet hier dus ik hou het heeel kort) ik wil er weg, misschien wel weg uit die hele zorg en dat ik me laat omscholen tot wat anders.
Maar als WAT dan weet ik gewoon NIET.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_44390312
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:21 schreef jolene het volgende:
Mefke, wat klote...

Leonieke lekker bot...
Gewoon zeggen en niet opkroppen hoor.

Pffff wat denken ze wel...
Ik wil daar geen extra energie meer insteken Ze zullen het nooit begrijpen, net zoals ze niet kunnen begrijpen dat ik het moeilijk heb dat ik nu al 9 maand met een zwangere zus/schoonzus rondom mij heb. Soms heb ik de fut niet meer om blij te zijn, soms wil ik gewoon egoïstisch zijn en aandacht krijgen voor onze dingen: ons huis dat we zoeken, ons huwelijk, ... Ik wil soms gewoon niet horen hoeveel kg erbij gekomen is. Maar het heeft geen zin om daarover te discussiëren met hen want hey, ze worden wel grootouders hoor (net zoals mijn schoonvader op de speech van ons huwelijk in augustus zei dat zijn andere zoon voor kinderen mag beginnen zorgen ).

Ik heb het vandaag gewoon verdomd moeilijk. Wenen in de auto, gewoon omdat ik mezelf dan zo opjaag en alles terug ophaal: in maart zei mijn zus dat ze zwanger was, twee dagen na ons huwelijk mijn schoonzus, zus ondertussen bevallen, ...
Ik verlang zo naar ons weekje weg: ONS weekje vertrek de nacht van 25 op 26 december, terug op 2 januari Tijd voor ons en de batterijen opladen

Maar Jolene wat een leuk nieuws over die job Veel succes!
pi_44390392
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:38 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik zit een beetje in de knoop met mezelf. Niet qua rammelen hoor ik rammel nog vrolijk verder .
Maar qua werk. (dat hoort eigenlijk niet hier dus ik hou het heeel kort) ik wil er weg, misschien wel weg uit die hele zorg en dat ik me laat omscholen tot wat anders.
Maar als WAT dan weet ik gewoon NIET.
Heel kort uiteraard Bestaan er bij jullie geen SID-in beurzen? Dat zijn beurzen waar je inlichtingen kunt krijgen over alle hogescholen/universiteiten/... en dus eens kunt zien wat er allemaal mogelijk is. Eventueel ook informatie inwinnen over studieduurverkorting, ...
pi_44450609
ik kan het echt niet meer zwijgen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_44450733
Hey wat leuk Iksje! Gefeliciteerd joh!
of mag ik het niet hardop roepen?
pi_44450817
Iksje, wow, gefeliciteerd zeg!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_44450846
ik zeg niets iksje
Gefeliciteerd! Ik duim voor je dat die echo goed is, vast wel!
(en oja, ik fluister het, mag dat? )

Ik moet ook nog even maar dan heb ik ook misschien wel goed (baan)nieuws.

O en Leonieke, als je je er echt zo aan ergert zou ik het toch gewoon nog een keer hardop zeggen. Dan ben jij het in ieder geval kwijt. Het verandert misschien niets, maar is voor jezelf wel veel fijner.
pi_44450957
wah iksje, leuk! gefeliciteerd!
pi_44450993
Wow Iksje . Gefeliciteerd!!! Spannend de 26e!
  † In Memoriam † vrijdag 15 december 2006 @ 11:28:00 #197
43556 miss_dynastie
pi_44451249
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:40 schreef leonieke het volgende:
Soms heb ik de fut niet meer om blij te zijn, soms wil ik gewoon egoïstisch zijn en aandacht krijgen voor onze dingen: ons huis dat we zoeken, ons huwelijk, ... Ik wil soms gewoon niet horen hoeveel kg erbij gekomen is. Maar het heeft geen zin om daarover te discussiëren met hen want hey, ze worden wel grootouders hoor (net zoals mijn schoonvader op de speech van ons huwelijk in augustus zei dat zijn andere zoon voor kinderen mag beginnen zorgen ).
Hee, maar dat is niet egoistisch hoor! Tuurlijk is het krijgen van een kind heel ingrijpend voor mensen, maar dat wil niet zeggen dat de rest van de wereld dan maar niet bestaat. Dus hup, vertellen over de dingen die jullie bezig houden. Niet verwijtend, maar gewoon, leuk, omdat je het kwijt wil. Ik kan me namelijk voorstellen dat je al gauwer geneigd bent je mond te houden en zij eerder zullen vragen naar zwangerschapsperikelen dan naar verhuisperikelen.

En die opmerking van je schoonvader is zo bot, dat ik aanneem dat hij bij jullie huwelijk volgend jaar zijn mond moet houden.
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:28:10 #198
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_44451257
Iksje
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  † In Memoriam † vrijdag 15 december 2006 @ 11:29:17 #199
43556 miss_dynastie
pi_44451297
Gefeliciteerd iksje!