Daar blijven ze voornamelijk heel stil als je iets zegtquote:Op woensdag 29 november 2006 21:24 schreef Brighteyes het volgende:
Tjee, 2 weken is wel heel lang idd.
Enneh... ik heb ook banennieuws, ik heb maandag een sollicitatiegesprek.
En dan ga ik nadat ik dit gezegd heb, heel flauw doen maar jullie toch wel vriendelijk verzoeken om het iets minder over banen en werk en iets meer over rammelende eierstokken te hebben. We hebben dit ook ooit eens in het 2e streepjes topic gehad en dan worden het bijna SC enclaves op zichzelf en dat is nou eig. niet de bedoeling. Dus voor nog meer banennieuws verwijs ik jullie naar het speeltuinbankje. En daar bijten ze echt niet hoor!
Bwa, daar hadden sommige hier toch al een groot vermoeden van hoor denk ikquote:Op woensdag 29 november 2006 21:26 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en om dan maar even gelijk on-topic te gaan...
Ik heb gelogen.![]()
Stiekem waren stinkie en ik toch al maanden bezig met kindjes maken, dus technisch gezien niet meer alleen maar rammelen, maar aangezien het niet echt lukt klappert het best aardig nog. Mijn 'verhaal staat in dat andere topic.
Dit was ronde 11.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bwa, daar hadden sommige hier toch al een groot vermoeden van hoor denk ik![]()
Maar ik wil jullie hier nu toch nog eens alle succes van de wereld toewensen![]()
(en hoe lang waren jullie al precies bezig?)
moeten eerst gaan sparen...quote:Op donderdag 30 november 2006 11:53 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
jeetje BE wat vervelend voor je! Zo te lezen blijf je er zelf wel vrij rustig onder ik duim voor je!![]()
Vicky, eerst trouwen hmmz, hebben jullie al trouwplannen?
Tsja helaas is een bruiloft niet iets wat je financieel zomaar even doet, tenminste als je er echt iets van wil maken, denk ik dan. Gelukkig heb je wel al een prachtige dochter waar je vast veel van geniet!quote:
Geniet van haar met volle teugenquote:Op donderdag 30 november 2006 11:59 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Tsja helaas is een bruiloft niet iets wat je financieel zomaar even doet, tenminste als je er echt iets van wil maken, denk ik dan. Gelukkig heb je wel al een prachtige dochter waar je vast veel van geniet!
uiteraardquote:Op donderdag 30 november 2006 12:18 schreef Vicky het volgende:
[..]
Geniet van haar met volle teugen
Hoef geen grote bruiloft met groot feest, maar wil wel een mooie jurk
Hè verdorie, ik ging m'n berichtje typen en dacht "eerst even zeggen hoe rot ik het vind voor BE". En vervolgens in m'n enthousiasme vergeet ik dat gewoon! Dat wou ik dus ook nog even kwijt, ik vind het zo rot als ik lees dat mensen ervoor gaan en het lukt "gewoon" niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |