Was dit seizoen met die leraar kwam een stel op ouderavond..volgens mij ergens eind september geweest..quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:41 schreef Smeich het volgende:
Het was dit seizoen meen ik me te herinneren, ging over het feit dat PABO leraren zo slecht kunnen hoofdrekenen. Ik had in eerdere topics wat links zien staan, maar dacht misschien weet iemand zo snel welke aflevering dat was, dan kan ik die topics ff beter doorspitten op zoek naar die link.
Ik kon het wel altijd bekijken vanuit die mms links die her en der geplaats werden, maar lijkt ook niet meer te lukken..quote:Op woensdag 27 september 2006 17:51 schreef Smots het volgende:
Terugkijken? Hendig sjiek hier te doen:
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
wachten tot de oudejaarsspecialquote:Op zondag 19 november 2006 22:19 schreef boneyard het volgende:
wachten tot het volgende seizoen.
Het valt toch áltijd tegen.quote:Op zondag 31 december 2006 21:19 schreef -Hans- het volgende:
Pfff hoop toch wel dat het zometeen wat beter gaat worden want dit is niks..
Stem wat minderquote:
quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 21:35 schreef SunChaser het volgende:
Ik voorspel dat die gescheiden huisvrouw straks een date heeft met dr ex
Die lijkt dus heel slecht.quote:
Lachen, gieren, brullen toch !quote:
Mevrouw ten Kate.quote:Op zondag 31 december 2006 21:44 schreef SunChaser het volgende:
Die MediaMarkt vrouw doet zo'n beetje elke vrouwenrol?
Of die van die reclamequote:Op zondag 31 december 2006 21:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom konden ze bij Koefnoen niet die Verdonk van Kopspijkers op laten drijven, die leek veel beter.
Die van Klokhuis is dat toch?quote:Op zondag 31 december 2006 21:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom konden ze bij Koefnoen niet die Verdonk van Kopspijkers op laten drijven, die leek veel beter.
De gemiddelde huisvrouw op oudejaarsavond?quote:Op zondag 31 december 2006 21:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wie doet Paul Groot nou na, Annemarie Jorritsma?
Een eenzame vrouw.quote:Op zondag 31 december 2006 21:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wie doet Paul Groot nou na, Annemarie Jorritsma?
Het valt een beetje tegen ja, jammer...quote:Op zondag 31 december 2006 21:45 schreef MrManiak het volgende:
Het Gouden Ding... Wat een verschrikkelijke show is dit, afschuwelijk!!!
Ok, ik dacht dat ie een bn-er persifleerde...quote:Op zondag 31 december 2006 21:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een eenzame vrouw.
Is al eens eerder langsgekomen in de regeliere afleveringen van Koefnoen.
Owen kan haast geen enkele BN'er imiteren, zou trots moeten zijn om naast iemand als Paul Groot te staan die zich inleeft in een rol.quote:Op zondag 31 december 2006 21:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Paul Verhoeven.
Jeetje, deze lijkt al HELEMAAL niet, het niveau neemt steeds meer af.
Bij de huishoudbeursquote:Op zondag 31 december 2006 21:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een eenzame vrouw.
Is al eens eerder langsgekomen in de regeliere afleveringen van Koefnoen.
Ja jammer, ik had hoge verwachtingen van deze special maar ik heb ook nog niet echt gelachen...quote:Op zondag 31 december 2006 21:52 schreef Bupatih het volgende:
Ze moeten gewoon wat meer tijd besteden aan deze special. Want ze kúnnen het wel.
Dat is al volgens mijquote:Op zondag 31 december 2006 21:56 schreef MrManiak het volgende:
Nou, door anar Guido Weijers, dit zuigt me net iets té veel...
het valt idd wat tegen, maar voor ik naar Guido overstap moet er toch wel heel wat ergers gebeuren..quote:Op zondag 31 december 2006 21:56 schreef MrManiak het volgende:
Nou, door anar Guido Weijers, dit zuigt me net iets té veel...
Ja, maar ook iets met tuinstoelen van zolder halen enzo??quote:
Madonna, Borat en de paus...quote:Op zondag 31 december 2006 21:58 schreef swentibold het volgende:
[..]
het valt idd wat tegen, maar voor ik naar Guido overstap moet er toch wel heel wat ergers gebeuren..
quote:
Ik neem 'm opquote:Op zondag 31 december 2006 22:03 schreef -Hans- het volgende:
" en tot volgend jaar.. "
Weet niet of ik dan ga kijken..
als ze maar geen Gouden Ding meer doen ..quote:Op zondag 31 december 2006 22:03 schreef -Hans- het volgende:
" en tot volgend jaar.. "
Weet niet of ik dan ga kijken..
nou, bonnie st claire is altijd briljantquote:Op zondag 31 december 2006 21:17 schreef Bupatih het volgende:
Plien en Bianca kunnen ook echt níémand imiteren, hè?
Vorig jaar was het wel geweldig.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:26 schreef Zuignapje het volgende:
verdomme, alweer niet gelachen dit jaar. was echt tragisch slecht
quote:Op maandag 1 januari 2007 11:13 schreef pberends het volgende:
Ach ja, het standaard verhaal van Koefnoen: mooie typetjes (vooral Borat) en mooie verhaallijnen, maar totaal niet grappig. Houston, we got a problem... het is soms net te intellectueel en te droog (terwijl ik daar juist van hou).
Dieptepunt is overigens de vele muziek. Hallo, heren van Koefnoen?!? Mensen kijken niet naar een satirisch programma om een droog liedje aan te horen. Bijvoorbeeld die intro met het "Gouden Ding", dat duurde wel 4 minuten. Gewoon een totaal niet grappig liedje dat 4 minuten duurt? Wat is dat? Het opvullen van zendtijd?
Maar goed, toch weer 1,4 miljoen kijkers, dus de heren van Koefnoen denken weer dat ze geweldig zijn geweest.
Ouvre award stukje met Liza Minelliquote:Op zondag 31 december 2006 21:42 schreef SunChaser het volgende:
ja, zeker. Catherine Keyl ook redelijk
Ken je meer imitaties van Borat dan? Ik vond 'm redelijk geslaagd. Vooral omdat het een Nederlands programma is en dat ze een Kazachstaans-Engelse imitatie deden van iemand die al een parodie op een Kazachstaan is.quote:Op maandag 1 januari 2007 11:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]Dat was juist wel de meest mislukte imitatie van Borat die ik ooit gezien heb
Heb gister hoogstens 1x gelachen om Koefnoen, maar verder was het een groot drama....
Het gouden ding gaat echt nergens over inderdaad, maar ze willen natuurlijk een soort jaar overzicht maken en dat gaat makkelijk bij zo'n award-satire.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:53 schreef Bupatih het volgende:
Ze moeten gewoon af van dat Gouden Ding-ding. ()
Doe weer zo'n Christmas Carol of iets met een verhaallijn erin waarbij veel BN'ers langskomen, maar dit in ieder geval niet meer.
Staat-ie nog niet op, maarquote:Op maandag 1 januari 2007 19:23 schreef MrManiak het volgende:
Volgens mij is op de website van de AVRO een compilatie.... zo niet: www.Uitzendinggemist.nl
Ik zag het ook, ga het denk ik toch even kijken.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:43 schreef alwaysthebest het volgende:
Om 23.05 uur op Nederland 3, de herhaling.
Wat vond je ervan ?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:05 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik zag het ook, ga het denk ik toch even kijken.
188.000 kijkersquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:43 schreef alwaysthebest het volgende:
Om 23.05 uur op Nederland 3, de herhaling.
Heb alleen het begin gezien. Heb hooguit een paar keer geglimlacht maar helaas geen één keer echt gelachen.quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:04 schreef Nuna het volgende:
Mijn god wat slecht. Behalve die huisvrouw. Moet altijd denken aan dat stukje in de huishoudbeurs, briljant was dat
.
Bij Buro Renkema doen ze 'm nog beter naquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:48 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik heb nog niemand horen klagen over de immitatie van Jan Marijnissen. Die vond ik ehmm... verreweg van goed. Zeg maar.
![]()
Die poliep vond ik erg voorspelbaar, en ook niet eens grappig. Die huisvrouw wel jaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:53 schreef Jivis het volgende:
[..]
Bij Buro Renkema doen ze 'm nog beter naIn Koefnoen praatte die alsof hij uit de Randstad kwam, terwijl hij toch echt uit het zuiden afkomstig is
Maar goed, het was niet allemaal slecht, ik vond de poliep erg leuk bedacht, evenals die eenzame huisvrouw. Maar ik miste Filemon
Was ook echt een kut aflevering datquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:52 schreef evert het volgende:
van medialog:
Koefnoen ten einde?
Komt er een einde aan het satirische AVRO-programma Koefnoen? Volgens Evert Santegoed waren de makers niet echt tevreden over de speciale oudejaarsuitzending toen ze die terugzagen. Komend voorjaar moeten ze nog een nieuwe serie afleveringen maken, maar ze zouden zich afvragen of de koek niet op is.
alleen al vanwege de zelfkennis zijn het heldenquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:16 schreef MadGuy het volgende:
Gelukkig hadden ze het zelf ook door, inderdaad. Het was dramatisch slecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |