abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45241193
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:52 schreef evert het volgende:
van medialog:
Koefnoen ten einde?
Komt er een einde aan het satirische AVRO-programma Koefnoen? Volgens Evert Santegoed waren de makers niet echt tevreden over de speciale oudejaarsuitzending toen ze die terugzagen. Komend voorjaar moeten ze nog een nieuwe serie afleveringen maken, maar ze zouden zich afvragen of de koek niet op is.
Was ook echt een kut aflevering dat Maar gelukkig hebben ze dat zelf ook door
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_45245855
Gelukkig hadden ze het zelf ook door, inderdaad. Het was dramatisch slecht.
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:20:36 #153
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_45246020
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:16 schreef MadGuy het volgende:
Gelukkig hadden ze het zelf ook door, inderdaad. Het was dramatisch slecht.
alleen al vanwege de zelfkennis zijn het helden
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_45246100
Valt me weer mee van ze, die zelfkennis ontbreekt bij Jack Spijkerman, Lebbis en Jansen en Dit was het nieuws...
pi_45251376
Nou ja, zelfkennis. Ze zeggen dat ze 'niet echt tevreden' waren.
Dat kan van alles betekenen van 'dramatisch slecht' tot 'sommige details moeten voortaan beter uitgewerkt worden'.
Helpt waar hij kan!
  maandag 22 januari 2007 @ 13:13:57 #156
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_45576800
Owen Schumacher: Koefnoen-koek is niet op
Owen Schumacher, één van de Koefnoen-leden, ontkent dat de makers ontevreden waren over de oudejaarsuitzending en dat de koek op zou zijn. Evert Santegoeds meldde dat onlangs.

Schumacher: De koek is volgens mij nog lang niet op. Ik ben trots op de 16 bijzonder afwisselende afleveringen van het afgelopen seizoen en was blij met de rijke en vrolijke oudejaarsuitzending.
Het satirische AVRO-programma komt dus gewoon weer terug. Ik kan bijna niet wachten om weer te beginnen. Paul en ik genieten even van een paar weken rust, maar deze week beginnen we alweer met de voorbereidingen van 6 afleveringen in het voorjaar. Ook in het najaar zullen we weer een serie maken. Ik kan me op dit moment geen leuker werk voorstellen. (Volkskrant/Medialog)
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_45577681
Ik vroeg me ook al af wanneer en of ze weer door zouden gaan. Maar volgens mij moeten ze ook wel aangezien ze een 4 jarig contract hadden, zal ook wel een aantal afleveringen aan verbonden zijn.
Plien en bianca gaan volgens mij ook eind dit jaar weer de theaters in, mogen ze ook nog wel een oplossing voor bedenken dan, want ze doen wel vaak mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')