Lachen, gieren, brullen toch !quote:
Mevrouw ten Kate.quote:Op zondag 31 december 2006 21:44 schreef SunChaser het volgende:
Die MediaMarkt vrouw doet zo'n beetje elke vrouwenrol?
Of die van die reclamequote:Op zondag 31 december 2006 21:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom konden ze bij Koefnoen niet die Verdonk van Kopspijkers op laten drijven, die leek veel beter.
Die van Klokhuis is dat toch?quote:Op zondag 31 december 2006 21:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom konden ze bij Koefnoen niet die Verdonk van Kopspijkers op laten drijven, die leek veel beter.
De gemiddelde huisvrouw op oudejaarsavond?quote:Op zondag 31 december 2006 21:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wie doet Paul Groot nou na, Annemarie Jorritsma?
Een eenzame vrouw.quote:Op zondag 31 december 2006 21:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wie doet Paul Groot nou na, Annemarie Jorritsma?
Het valt een beetje tegen ja, jammer...quote:Op zondag 31 december 2006 21:45 schreef MrManiak het volgende:
Het Gouden Ding... Wat een verschrikkelijke show is dit, afschuwelijk!!!
Ok, ik dacht dat ie een bn-er persifleerde...quote:Op zondag 31 december 2006 21:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een eenzame vrouw.
Is al eens eerder langsgekomen in de regeliere afleveringen van Koefnoen.
Owen kan haast geen enkele BN'er imiteren, zou trots moeten zijn om naast iemand als Paul Groot te staan die zich inleeft in een rol.quote:Op zondag 31 december 2006 21:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Paul Verhoeven.
Jeetje, deze lijkt al HELEMAAL niet, het niveau neemt steeds meer af.
Bij de huishoudbeursquote:Op zondag 31 december 2006 21:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een eenzame vrouw.
Is al eens eerder langsgekomen in de regeliere afleveringen van Koefnoen.
Ja jammer, ik had hoge verwachtingen van deze special maar ik heb ook nog niet echt gelachen...quote:Op zondag 31 december 2006 21:52 schreef Bupatih het volgende:
Ze moeten gewoon wat meer tijd besteden aan deze special. Want ze kúnnen het wel.
Dat is al volgens mijquote:Op zondag 31 december 2006 21:56 schreef MrManiak het volgende:
Nou, door anar Guido Weijers, dit zuigt me net iets té veel...
het valt idd wat tegen, maar voor ik naar Guido overstap moet er toch wel heel wat ergers gebeuren..quote:Op zondag 31 december 2006 21:56 schreef MrManiak het volgende:
Nou, door anar Guido Weijers, dit zuigt me net iets té veel...
Ja, maar ook iets met tuinstoelen van zolder halen enzo??quote:
Madonna, Borat en de paus...quote:Op zondag 31 december 2006 21:58 schreef swentibold het volgende:
[..]
het valt idd wat tegen, maar voor ik naar Guido overstap moet er toch wel heel wat ergers gebeuren..
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |