quote:
Nee, ik denk dat ik ziek ga worden.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:19 schreef pyl het volgende:
Is dat een hint?
Yep!quote:
quote:Corinne Bailey Rae (26 februari 1979) is een Britse zangeres. Ze is geboren en opgegroeid in Leeds en was in 1995 lid van de indieband Helen. Haar stijl wordt omschreven als een kruising tussen die van Alicia Keys en Norah Jones en de BBC nomineerde haar als doorbraakkanshebber van 2006. Ze heeft een platencontract bij EMI. Haar eerste soloalbum "Corinne Bailey Rae" kwam uit in maart 2006.
Een paar aspirines met een paar flinke borrels en dan vroeg naar bed, dat doet wonderen, Tokay! Ik volg dat recept al als ik het geringste voel aankomen, doorgaans zonder de aspirines, mind you.quote:
Herstel: ik heb een heel moeilijk te raden plaatje gevonden.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:43 schreef pyl het volgende:
Waarom is het plaatje zo moeiijk?
Ja, een Nederlandse.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:33 schreef pyl het volgende:
Is het een achtergrondkoortjeszangeresje?
quote:Op donderdag 16 november 2006 17:41 schreef Oblivion het volgende:
Ook geen idee, hint misschien?
En je vrouw maar zeggen... wat ben je stil, waar zit je met je gedachten...quote:Op donderdag 16 november 2006 18:47 schreef pyl het volgende:
Joey Dyser, bedacht ik me ineens onder de avondwandeling.
Gelukkig is overdreven hoor.. maar ik heb er wel hard om gelachen.... Maar zo zal je vast ook geregeld om mijn stommiteiten moeten lachenquote:Als jij er maar gelukkig van wordt, peace.![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 18:47 schreef pyl het volgende:
Joey Dyser, bedacht ik me ineens onder de avondwandeling.
quote:Journaliste Josje Duister-van Stelten recenseert kinderboeken voor ‘De Tijd’, heeft een eigen column en zingt af en toe protestliederen bij demonstraties.
Voor de lol neemt ze op uitnodiging van haar buurman een demo op, van het door haar in de haast geschreven nummer ‘100 Years‘. Platenmaatschappij Delta krijgt het lied te horen en ziet er wel wat in. Producer en arrangeur Dick Bakker schrijft een arrangement, dat eigenlijk van Gilbert Bécaud geleend is.
Succes blijft uit, maar na haar verschijning in toppop, met een grote hoed en in een strandstoel gezeten, scoort Joey Dyser begin 1975 een grote hit, die drie weken op nummer 1 blijft staan.
De opvolger in hetzelfde jaar ‘Let the sun shine (on my world again)’ blijft steken in de tipparade en als in 1977 ook de single ‘Paul’ flopt, trekt de zangeres zich terug uit de muziekwereld, om zich aan haar gezin te wijden.
Kun jij die beesten niet weghalen?quote:Op donderdag 16 november 2006 18:00 schreef Gellius het volgende:
Ah, daar zijn de visjes weer.
Met teruglezen zou je een hoop meer meekrijgen... Enfin.. als je het zo wilt... ook prima.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:03 schreef pyl het volgende:
Ik weet helemaal niet waarover het gaat, peace. Waarover heb je nu al twee dagen schijnbaar veel plezier? Toch niet dat ik dat wazige figuurtje op Diaan haar avatar aanzag voor een mannetje, mag ik hopen?
You are sooooo good...quote:Op donderdag 16 november 2006 19:20 schreef Tokay het volgende:
Hmmmm, is het misschien Alanis Morissette?
Echt waar? Wow, het was maar een gokje!quote:Op donderdag 16 november 2006 19:25 schreef Oblivion het volgende:
You are sooooo good...![]()
Sorry dat het zo lang duurde, zat een spannend verhaal te lezen...
quote:Op donderdag 16 november 2006 19:29 schreef Tokay het volgende:
[..]
Echt waar? Wow, het was maar een gokje!![]()
Wat voor een verhaal?![]()
Tja, sommige mensen...quote:(Ik las net het gerucht dat Tom Hanks dood zou zijn, blijkt het een hoax... Lachen zeg!)
Gerucht: Tom Hanks overleden door val.
Dat soort grappen zijn ziek...quote:Op donderdag 16 november 2006 19:29 schreef Tokay het volgende:
[..]
(Ik las net het gerucht dat Tom Hanks dood zou zijn, blijkt het een hoax... Lachen zeg!)
Gerucht: Tom Hanks overleden door val.
Hmmm, typetje corpsbal. VVD-er op de kieslijst?quote:
nou meer een lijsttrekker (naar het schijntquote:Op donderdag 16 november 2006 19:34 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hmmm, typetje corpsbal. VVD-er op de kieslijst?
Obli toch!quote:Op donderdag 16 november 2006 19:31 schreef Oblivion het volgende:
Iets met het maken van een rechtere penis...
O, wacht... is dat die kerel van de LPF? Die van dat beruchte verkiezingsspotje?quote:Op donderdag 16 november 2006 19:36 schreef peaceman het volgende:
nou meer een lijsttrekker (naar het schijnt) corpsbal is het zeker!
quote:Op donderdag 16 november 2006 19:38 schreef Tokay het volgende:
[..]
O, wacht... is dat die kerel van de LPF? Die van dat beruchte verkiezingsspotje?
Aaaargh!quote:
Ik weet m wel, maar dat geeft niks, want die gaat na 22 november met een enorme vaart de vergetelheid inquote:Op donderdag 16 november 2006 19:41 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik weet zijn naam niet. Ik wil zijn naam niet weten.![]()
Nee dus...quote:Op donderdag 16 november 2006 19:37 schreef Tokay het volgende:
[..]
Obli toch!![]()
Ik dacht: die leest in de Allerhande een spannend recept met truffels, fazant, en stoofpeertjes, of zo!![]()
Catherine Keijl, idd.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:07 schreef peaceman het volgende:
Catherine.
Olaf Stuger was trouwens die corpsbal.
Da's al aardig in de richting.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:20 schreef Tokay het volgende:
Meneer heeft zo'n jasje aan wat ik altijd associeer met kleinkunst.![]()
Nee, meneer is een goede oude fijnbesnaarde.quote:Is het Fons Janssen?
O. Nou, bedankt voor de hint!quote:Op donderdag 16 november 2006 22:21 schreef pyl het volgende:
Nee, meneer is een goede oude fijnbesnaarde.
quote:Op donderdag 16 november 2006 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Eddie Cristiani?
Da's goed mogelijk, tenminste als het om een massieve electrische gaat. Ik meen dat-ie een Gibson The Log had.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:27 schreef pyl het volgende:
[..]
Yep! De eerste in Europa die een electrische gitaar bespeelde, naar men zegt.
Natuurlijkquote:Op donderdag 16 november 2006 22:40 schreef Tokay het volgende:
Buena Vista Social Club?
Eitje. Ik heb die DVD.quote:
Ja, en nu snap ik die hint van pyl ook pas.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond ze wel goed bij de topictitel passen![]()
Heb je je haar geblondeerd?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:45 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, en nu snap ik die hint van pyl ook pas.![]()
Meneer heeft z'n maten in centimeters aan een Engelse kleermaker doorgegeven?quote:
Néé, de kapster heb me haar geblondeert.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je je haar geblondeerd?
Het leuke was: dat pak werd steeds groter!quote:Meneer heeft z'n maten in centimeters aan een Engelse kleermaker doorgegeven?
quote:Op donderdag 16 november 2006 23:08 schreef pyl het volgende:
Da's Toots Thielemans die ons op het verkeerde been tracht te zetten.
Trusten Pylquote:Ik ga ervandoor, mensen!![]()
![]()
Beetje bangig, maar da's wel te begrijpen op een vrijdag in Frankrijk.quote:
Afijn.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:47 schreef pyl het volgende:
Beetje bangig, maar da's wel te begrijpen op een vrijdag in Frankrijk.
Ja! Ze heet Sheryl Crow, maar een kniesoor...quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:50 schreef pyl het volgende:
Geen idee. Is het Cheryl Crowe?
Ja, en nee. Vertel eens?quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:50 schreef pyl het volgende:
Die was er altijd, bij Lance tijdens de Ronde van Frankrijk, behalve op vrijdag, wist je dat?
O, god. Het gaat écht niet goed met me!quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:54 schreef pyl het volgende:
Ik héb alles al verteld, Tokay.
Ik kop 'm niet in hoor.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:59 schreef Tokay het volgende:
O, god. Het gaat écht niet goed met me!![]()
![]()
![]()
Ha, laat me niet lachen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:20 schreef wyccie het volgende:
Berk heeft helemaal geen fotoboek!
Hmmmmmm .... dat ik jou iets moet uitleggen over Fok ...quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:24 schreef wyccie het volgende:
Ik zie geen foto-icoontje bij Berk staan. Alleen een huisje.
quote:Berkery, kun jij eens, als je niet dronken bent, een blikje werpen op de afbeelding in de OP van RJPvD en daar die rare vissen uithalen - en de avatar van gellius toevoegen?![]()
Dank. Drink er een van me.![]()
Ja maar..... jij bent dan ook al een oldbie.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:27 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmm .... dat ik jou iets moet uitleggen over Fok ...![]()
Ik hou niet van dat gedoe. Ik 'lees' je plaatjes hier in RJPvD altijdquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:29 schreef Tokay het volgende:
En waarom heb jij eigenlijk geen Fotoboek, wyccie?
Dan kan ik leuke plaatjes bij je komen posten!![]()
Gegroet, Ouwe Neel.quote:
Gedoe? Wat nou gedoe?quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:32 schreef wyccie het volgende:
Ik hou niet van dat gedoe. Ik 'lees' je plaatjes hier in RJPvD altijd
O. Okay.quote:
Van héééél kort geleden, Tokay.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:38 schreef Tokay het volgende:
Die meneer van pyl is vast een sporter van lang geleden.
Juist, Ferenc Puskas, vandaag overleden. Alleen die naam al - legendarische voetballer uit vervlogen tijden.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:08 schreef Z het volgende:
Puskas.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:39 schreef pyl het volgende:
Ségolène Royal, misschien wel de volgende president van Frankrijk.![]()
Ik wil ook weekend.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:45 schreef Diaan73 het volgende:
[afbeelding]
Ik heb barstende hoofdpijn en geen zin om te werken, dus maar hier meer aanwezig. Ik zit alleen hier vandaag, dus het kan ook.
Ook deze kop ik niet in.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:45 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb barstende hoofdpijn ...
Ja heerlijk weekend, alleen wel druk voor mij... ben zondag jarig en krijg de hele middag visite. Morgen boodschappen doen. Maar wel leukquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:50 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik wil ook weekend.
Is dat Thomas Dekker?
Alvast gefeliciteerdquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja heerlijk weekend, alleen wel druk voor mij... ben zondag jarig en krijg de hele middag visite. Morgen boodschappen doen. Maar wel leuk![]()
Nee geen Thomas Dekker.
@Pyl: het is geen vrouw.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:53 schreef Diaan73 het volgende:
@Pyl: het is geen vrouw.
Thnx!quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:55 schreef Neleos het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd![]()
Koos Moerenhout?
Yepsquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:57 schreef pyl het volgende:
[..]
Een soortgelijke vergissing maakte ik laatst ook al, meen ik.
Hmmmmmm .... is het wél een wielrenner?
quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:51 schreef Neleos het volgende:
Het lijkt een beetje of hij op de baan staat. Theo Bos?
Dat klopt, Z.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:26 schreef Z het volgende:
Dat is een 'van Eyck '.
Natuurlijk mag je zo vrij zijn. Het komt van Theo Bosquote:Op vrijdag 17 november 2006 16:13 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmmm ...... op die foto lijkt Theo Bos wel heel erg weinig op zichzelf. Waar heb je dat plaatje vandaan, Diaan?
Als ik zo vrij mag zijn.
Ik denk dat het een artistieke foto moet voorstellen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:38 schreef pyl het volgende:
Dank je, Diaan; daar is geen speld tussen te krijgen, inderdaad. Maar ik blijf het een merkwaardig plaatje vinden.
Dat zijn de Arnolfini, of zoiets, Took!
Moeder natuur, Tokay.quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:56 schreef Tokay het volgende:
Haar gezichtsvorm is een beetje vreemdligt dat: a) aan de fotograaf? - b) aan moeder natuur? - c) aan mijn waterige ogen?[/sub]
Anarchie!quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:44 schreef Gellius het volgende:
Spelen we trouwens nu officieel ongemodereerd?
Nee. Wel even klassiek.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:32 schreef Tokay het volgende:
pyl... Coronation Street, Peyton Place, Pride and Prejudice??
Die bedoel ik dusquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:22 schreef fotoloog het volgende:
Daar deed zij in mee..
Jerry Seinfeld, inderdaad.quote:
Wie?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:14 schreef Berkery het volgende:
Peter Sarstedt
Bekend van het ge-wel-di-ge 'Where do you go to my lovely?'quote:
Doe haar de groeten.quote:
Hmmm ken ik echt niet. Peaceman moet het maar voor me downloaden...quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:09 schreef Berkery het volgende:
[..]
Bekend van het ge-wel-di-ge 'Where do you go to my lovely?'![]()
Hmmmm, ja, nu je het zegt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:22 schreef peaceman het volgende:
Ze is het natuurlijk niet, maar ze heeft toch wel iets weg van een jonge Jeltje, vind je ook niet?
Wat ga je voor lekkers maken?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
Groetjes terug Tokay, ik ben er weer, was even eitjes aan het koken en kipfilet aan het bakken voor morgen.
Actrice?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:27 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hmmmm, ja, nu je het zegt.
Het enige wat Jeltje van Nieuwenhoven en mijn mevrouw gemeen hebben, is de Nederlandse nationaliteit.
Ow niet zo heel bijzonder hoor. Gevulde eieren en kipfilet met ananas. Ik ben niet zo culinair aangelegd, maar mn gevulde eieren met een beetje mayo, curry, uitje en kruiden doen het altijd erg goed. en ik lust ze zelf niet eensquote:
In mijn geval door het oorquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:34 schreef Tokay het volgende:
De liefde van de man gaat door de maag Diaan, dat weet je toch wel?
Heeft ze hits gehad?quote:Nope, geen actrice maar zangeres.
Ja, dat wil ik ook best wel weten!quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:38 schreef wyccie het volgende:
Wat doe je dan met de kipfilet met ananaas? Is dat al voor het avondeten?
Nee hoor gewoon als hapje, is erg lekker. Kan warm of koud. Inderdaad met prikkertje...quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:38 schreef wyccie het volgende:
Wat doe je dan met de kipfilet met ananaas? Is dat al voor het avondeten?
Jazeker. "Kijk eens in de poppetjes van mijn ogen", bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:39 schreef peaceman het volgende:
Heeft ze hits gehad?
Niet Trea Dobbs. Mijn mevrouw is dertig jaar ouder dan Trea.quote:
Naast haar werk als zangeres, was ze dus ook talentenontdekker en-begeleider, én producer.quote:Ze ontdekt Pierre Kartner, Oscar Harris, Danny Cardo, de Kermisklanten en Ben Cramer. Voor de laatste produceerde zij eind 1967 de eerste hit: Zai zai zai.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:55 schreef Tokay het volgende:
Trouwens peaceman, je bent toch zo'n fan van Vader Abraham? Welnu: mijn mevrouw ontdekte hem!![]()
Mijn vader was dol op d'r ,weet ik nog...quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:53 schreef peaceman het volgende:
pfff vrees dat ik wat te jong ben om dit te gaan raden...
Let op je woorden, inderdaad!quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:57 schreef peaceman het volgende:
anything you say can and WILL be used against you.....
Wehehe, foto, wat een toestand!quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:59 schreef fotoloog het volgende:
We bereiken langzaam een leeftijd......
Annie !
Wat een taai oudje!quote:In 1987, op haar zeventigste, produceert ze nog de hit Kleine Jodeljongen voor Manke Nelis. Weer voor Dureco, maar nu als freelancer. Ook daarna blijft ze zo nu en dan optreden, in voornamelijk nostalgische programma's als Liedjes van toen en nu .
In 1994 krijgt Annie een koninklijke onderscheiding en de Erasmusspeld van de gemeente Rotterdam.
Op 88-jarige leeftijd, in 2005, treedt ze nog eens op in het Nieuwe Luxor Theater te Rotterdam ter gelegenheid van 60 jaar bevrijding.
Annie de Reuver is vier keer getrouwd geweest. Ze heeft geen kinderen en woont nog steeds in Rotterdam.
"Kleine Jodeljongen",daar is mijn vrijgezellenavond mee begonnen, toestanden iddquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:06 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wehehe, foto, wat een toestand!![]()
Annie de Reuver.![]()
[..]
Wat een taai oudje!![]()
Hmmmmmm ... dit had ik niet gezien. Laat eens horen, Diaan?quote:Op maandag 20 november 2006 09:16 schreef Diaan73 het volgende:
En ben me aan het voorbereiden op de verkiezingen.... ben aan het dubben over twee partijen....
Heb ik ook later toegevoegd.quote:Op maandag 20 november 2006 09:22 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmmmm ... dit had ik niet gezien. Laat eens horen, Diaan?
Speciale Sintavatar. Het lijkt erop of het was de stilte voor de storm.quote:Op maandag 20 november 2006 09:28 schreef pyl het volgende:
Hey, weer een nieuwe avatar! Heeft de Sint de boot gemist?
quote:Op maandag 20 november 2006 09:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja is het een actrice?
Goed hoor en met jullie?quote:Op maandag 20 november 2006 09:53 schreef Diaan73 het volgende:
Hey Pos, ik vroeg vandeweek nog naar je. Hoe gaat het met je?
Ow ja Diana Rigg.... zij is toch van de wrekers?
Ja hoor, tuurlijk (excuses voor het lange uitblijven van deze ongetwijfeld bevrijdende bevestiging).quote:
Wat is er mis met mijn plaatje?quote:
Heel weinig, eigenlijk, als je het zo vraagt.quote:
Lama..quote:Op maandag 20 november 2006 11:28 schreef pyl het volgende:
[..]
Heel weinig, eigenlijk, als je het zo vraagt.![]()
Wie is het?
Nee, nee, boter bij de vis: jouw plaatje gaat voor.quote:Op maandag 20 november 2006 11:30 schreef fotoloog het volgende:
Lama..
Wat een toestanden op de maandagmorgen...quote:Op maandag 20 november 2006 11:35 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, nee, boter bij de vis: jouw plaatje gaat voor.
Zangeres?
quote:Op maandag 20 november 2006 13:07 schreef pyl het volgende:
Michel Petrucciani.
En wat is er mis met mijn plaatje?![]()
Fijn Tokay, maar ik hecht in dezen toch meer aan het oordeel van een Z, een Gellius of een Fotoloog.quote:Op maandag 20 november 2006 13:23 schreef Tokay het volgende:
Ze is gewoon leuk, inderdaad, maar geen overdonderende beauty, vind ik dan.
Tssssk!quote:Op maandag 20 november 2006 13:24 schreef pyl het volgende:
Fijn Tokay, maar ik hecht in dezen toch meer aan het oordeel van een Z, een Gellius of een Fotoloog.![]()
Laat ik het zo formuleren,ze is niet razend knap,maar een nachtje dauwtrappen....ik zet er m'n wekker wel voorquote:Op maandag 20 november 2006 13:24 schreef pyl het volgende:
[..]
Fijn Tokay, maar ik hecht in dezen toch meer aan het oordeel van een Z, een Gellius of een Fotoloog.![]()
Ik moet zo ook weer fietsen door de regen, en mijn jas in nog niet eens droog.quote:Op maandag 20 november 2006 13:28 schreef Diaan73 het volgende:
Pfffff of ik wil een tweede auto of ik wil gewoon echt koud weer. Bah fietsen met wind tegen, regen en eigenlijk is de winterjas te warm en de herfstjas te koud. Bah.
Diaan!quote:Op maandag 20 november 2006 13:28 schreef Diaan73 het volgende:
Pfffff of ik wil een tweede auto of ik wil gewoon echt koud weer. Bah fietsen met wind tegen, regen en eigenlijk is de winterjas te warm en de herfstjas te koud. Bah.![]()
![]()
Heet Peace de Wit van achteren?quote:Op maandag 20 november 2006 13:34 schreef pyl het volgende:
[..]
Diaan!Ben jij nou een meisje van Jan de Wit?
Tja ik ben niet voor een tweede auto, maar van dit weer en fietsen word ik ook niet vrolijker. Morgen ga ik wel met Twan overblijven op school, scheelt weer een fietsritje in de regen/wind.quote:Op maandag 20 november 2006 13:34 schreef pyl het volgende:
[..]
Diaan!Ben jij nou een meisje van Jan de Wit?
Nee man, die heet man van achteren!quote:Op maandag 20 november 2006 13:36 schreef fotoloog het volgende:
Heet Peace de Wit van achteren?
Dat is zo k*t he?quote:Op maandag 20 november 2006 13:31 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik moet zo ook weer fietsen door de regen, en mijn jas in nog niet eens droog.![]()
Hai Bimmel dat zijn die jongens die op het podium met suikerklontjes naar elkaar gooiden.
Ehm...
Vliegende Panters.
Ik vond hem wel grappig hoorquote:Op maandag 20 november 2006 13:41 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee man, die heet man van achteren!
Gut, wat ben ik toch grappig.![]()
Matig, matigquote:Op maandag 20 november 2006 13:57 schreef Diaan73 het volgende:
Dank je wel Scrut. Hoe gaat het met je?
Mrs Keaton kon/kan mij niet bekoren.quote:Op maandag 20 november 2006 14:02 schreef pyl het volgende:
Of een Scrutinizer.
Aww.... wat een belachelijke opmerking zeg. Gelukkig nog maar één (zwaar/leuk) weekje en ben je ervan af. Sterkte deze week.quote:Op maandag 20 november 2006 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Matig, matig![]()
Nog één week bij m'n huidige opdrachtgever. Iedereen had zich verheugd op een hele zware maar leuke laatste week. Helaas heeft 'de baas' gister gemeend ons te moeten informeren dat-ie ons allemaal kut vindt en dat iedereen die deze week ook maar één fout maakt daarvan de consequenties zal ondervinden.
Hij heeft het niet eens persoonlijk aan ons gemeld. Eén van z'n slippendraagsters heeft voor hem her en der in onze werkruimte een brief met die strekking opgehangen.quote:Op maandag 20 november 2006 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Aww.... wat een belachelijke opmerking zeg.
Leuk wordt het niet meerquote:Gelukkig nog maar één (zwaar/leuk) weekje en ben je ervan af. Sterkte deze week.![]()
Jeetje zeg, wat een ontzettende eikel zeg.quote:Op maandag 20 november 2006 14:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft het niet eens persoonlijk aan ons gemeld. Eén van z'n slippendraagsters heeft voor hem her en der in onze werkruimte een brief met die strekking opgehangen.
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen..... positive thinking!quote:Leuk wordt het niet meer![]()
Voordeel is wel dat ik nu minder opzie om aan de slag te gaan bij m'n volgende opdrachtgever
Als ik op m'n opleiding tijdens een management-training zo'n brief had opgesteld om een probleem op te lossen, had ik m'n diploma niet gekregen. Hij denkt echt dat hij op deze manier z'n mensen motiveertquote:Op maandag 20 november 2006 14:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jeetje zeg, wat een ontzettende eikel zeg.
Nee, dat ging over een eerder plaatje.quote:Maarre was die mevrouw op het plaatje Diane Keaton dan?
Sommige bazen/leidinggevenden hebben het idee dat zij alle kennis hebben, maar heel vaak juist de plank misslaan. Tja ze denken waarschijnlijk dat ze God zijn.quote:Op maandag 20 november 2006 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik op m'n opleiding tijdens een management-training zo'n brief had opgesteld om een probleem op te lossen, had ik m'n diploma niet gekregen. Hij denkt echt dat hij op deze manier z'n mensen motiveert![]()
[..]
Ow okay.... dan wacht ik nog even met het posten van een nieuw plaatje.quote:Nee, dat ging over een eerder plaatje.
Okay, maar ik moet ook over 15 minuten ong. weg...quote:Op maandag 20 november 2006 14:30 schreef Tokay het volgende:
Doe maar even een TDP hoor Diaan, ik moet even weg!
Volgens mij hebben zulke mensen carriere gemaakt onder net zulke kutbazen en zien ze, als ze het zelf voor het zeggen hebben, het als legitiem om hun ondergeschikten net zo te behandelen als ze zelf behandeld zijn.quote:Op maandag 20 november 2006 14:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sommige bazen/leidinggevenden hebben het idee dat zij alle kennis hebben, maar heel vaak juist de plank misslaan. Tja ze denken waarschijnlijk dat ze God zijn.
Ik geloof niet dat Tokay nog online is. Die zal wel een lekker blokje om aan het fietsen zijn.quote:Ow okay.... dan wacht ik nog even met het posten van een nieuw plaatje.
Duitse contemporanist?quote:Op maandag 20 november 2006 14:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, maar ik moet ook over 15 minuten ong. weg...
[afbeelding]
Tja dat snap je toch niet, dan wil je het toch juist anders doen..... je "behandelt" mensen toch zoals jij "behandeld" wilt worden. Maar ja dat is mijn mening en zo zou ik het doen, maar zij zullen het wel als een soort van "wraak" zien en geeft het een soort van machtsgevoel.quote:Op maandag 20 november 2006 14:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij hebben zulke mensen carriere gemaakt onder net zulke kutbazen en zien ze, als ze het zelf voor het zeggen hebben, het als legitiem om hun ondergeschikten net zo te behandelen als ze zelf behandeld zijn.
[..]
Zie haar reactie...quote:Ik geloof niet dat Tokay nog online is. Die zal wel een lekker blokje om aan het fietsen zijn.
Niet Duits, maar wat is een contemporanist?quote:
Nee, bloedmooi is een woord dat niet bij haar past. Ze is gewoon leuk, inderdaad, maar geen overdonderende beauty, vind ik dan.quote:Op maandag 20 november 2006 13:24 schreef pyl het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook en doe ik het ook. Ik ben ook geen makkelijke baas maar zou best voor mezelf kunnen werkenquote:Op maandag 20 november 2006 14:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja dat snap je toch niet, dan wil je het toch juist anders doen..... je "behandelt" mensen toch zoals jij "behandeld" wilt worden. Maar ja dat is mijn mening en zo zou ik het doen,
Geen idee, maar vraag het Pyl, want hij is er eentjequote:Niet Duits, maar wat is een contemporanist?
Nooit aan gedacht om ook echt te doen?quote:Op maandag 20 november 2006 14:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook en doe ik het ook. Ik ben ook geen makkelijke baas maar zou best voor mezelf kunnen werken![]()
[..]
Okay... Pyl... wat ben jij?quote:Geen idee, maar vraag het Pyl, want hij is er eentje![]()
Wel aan gedacht, maar ik ben te lui om eigen baas te zijn.quote:Op maandag 20 november 2006 14:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nooit aan gedacht om ook echt te doen?
Ik moet er ook vandoorquote:Ow ik moet gaan fietsen in de regen,Twan ophalen van school. Tot straks
![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Duitse contemporanist?
quote:Op maandag 20 november 2006 14:43 schreef Gellius het volgende:
Nee, bloedmooi is een woord dat niet bij haar past. Ze is gewoon leuk, inderdaad, maar geen overdonderende beauty, vind ik dan.
Hmmmmmmm ..... dit is een valkuil, zeker?quote:
Nee hoorquote:Op maandag 20 november 2006 15:02 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Hmmmmmmm ..... dit is een valkuil, zeker?![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 14:43 schreef Gellius het volgende:
Nee, bloedmooi is een woord dat niet bij haar past. Ze is gewoon leuk, inderdaad, maar geen overdonderende beauty, vind ik dan.
Dat is iemand met minachting voor de plaats van handeling van Camus' roman La peste, Diaan76.quote:Op maandag 20 november 2006 15:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
ik wil alleen weten wat een contemporanist is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |