Da's al aardig in de richting.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:20 schreef Tokay het volgende:
Meneer heeft zo'n jasje aan wat ik altijd associeer met kleinkunst.![]()
Nee, meneer is een goede oude fijnbesnaarde.quote:Is het Fons Janssen?
O. Nou, bedankt voor de hint!quote:Op donderdag 16 november 2006 22:21 schreef pyl het volgende:
Nee, meneer is een goede oude fijnbesnaarde.
quote:Op donderdag 16 november 2006 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Eddie Cristiani?
Da's goed mogelijk, tenminste als het om een massieve electrische gaat. Ik meen dat-ie een Gibson The Log had.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:27 schreef pyl het volgende:
[..]
Yep! De eerste in Europa die een electrische gitaar bespeelde, naar men zegt.
Natuurlijkquote:Op donderdag 16 november 2006 22:40 schreef Tokay het volgende:
Buena Vista Social Club?
Eitje. Ik heb die DVD.quote:
Ja, en nu snap ik die hint van pyl ook pas.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond ze wel goed bij de topictitel passen![]()
Heb je je haar geblondeerd?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:45 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, en nu snap ik die hint van pyl ook pas.![]()
Meneer heeft z'n maten in centimeters aan een Engelse kleermaker doorgegeven?quote:
Néé, de kapster heb me haar geblondeert.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je je haar geblondeerd?
Het leuke was: dat pak werd steeds groter!quote:Meneer heeft z'n maten in centimeters aan een Engelse kleermaker doorgegeven?
quote:Op donderdag 16 november 2006 23:08 schreef pyl het volgende:
Da's Toots Thielemans die ons op het verkeerde been tracht te zetten.
Trusten Pylquote:Ik ga ervandoor, mensen!![]()
![]()
Beetje bangig, maar da's wel te begrijpen op een vrijdag in Frankrijk.quote:
Afijn.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:47 schreef pyl het volgende:
Beetje bangig, maar da's wel te begrijpen op een vrijdag in Frankrijk.
Ja! Ze heet Sheryl Crow, maar een kniesoor...quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:50 schreef pyl het volgende:
Geen idee. Is het Cheryl Crowe?
Ja, en nee. Vertel eens?quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:50 schreef pyl het volgende:
Die was er altijd, bij Lance tijdens de Ronde van Frankrijk, behalve op vrijdag, wist je dat?
O, god. Het gaat écht niet goed met me!quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:54 schreef pyl het volgende:
Ik héb alles al verteld, Tokay.
Ik kop 'm niet in hoor.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:59 schreef Tokay het volgende:
O, god. Het gaat écht niet goed met me!![]()
![]()
![]()
Ha, laat me niet lachen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:20 schreef wyccie het volgende:
Berk heeft helemaal geen fotoboek!
Hmmmmmm .... dat ik jou iets moet uitleggen over Fok ...quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:24 schreef wyccie het volgende:
Ik zie geen foto-icoontje bij Berk staan. Alleen een huisje.
quote:Berkery, kun jij eens, als je niet dronken bent, een blikje werpen op de afbeelding in de OP van RJPvD en daar die rare vissen uithalen - en de avatar van gellius toevoegen?![]()
Dank. Drink er een van me.![]()
Ja maar..... jij bent dan ook al een oldbie.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:27 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmm .... dat ik jou iets moet uitleggen over Fok ...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |