Ik hou niet van dat gedoe. Ik 'lees' je plaatjes hier in RJPvD altijdquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:29 schreef Tokay het volgende:
En waarom heb jij eigenlijk geen Fotoboek, wyccie?
Dan kan ik leuke plaatjes bij je komen posten!![]()
Gegroet, Ouwe Neel.quote:
Gedoe? Wat nou gedoe?quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:32 schreef wyccie het volgende:
Ik hou niet van dat gedoe. Ik 'lees' je plaatjes hier in RJPvD altijd
O. Okay.quote:
Van héééél kort geleden, Tokay.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:38 schreef Tokay het volgende:
Die meneer van pyl is vast een sporter van lang geleden.
Juist, Ferenc Puskas, vandaag overleden. Alleen die naam al - legendarische voetballer uit vervlogen tijden.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:08 schreef Z het volgende:
Puskas.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:39 schreef pyl het volgende:
Ségolène Royal, misschien wel de volgende president van Frankrijk.![]()
Ik wil ook weekend.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:45 schreef Diaan73 het volgende:
[afbeelding]
Ik heb barstende hoofdpijn en geen zin om te werken, dus maar hier meer aanwezig. Ik zit alleen hier vandaag, dus het kan ook.
Ook deze kop ik niet in.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:45 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb barstende hoofdpijn ...
Ja heerlijk weekend, alleen wel druk voor mij... ben zondag jarig en krijg de hele middag visite. Morgen boodschappen doen. Maar wel leukquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:50 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik wil ook weekend.
Is dat Thomas Dekker?
Alvast gefeliciteerdquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja heerlijk weekend, alleen wel druk voor mij... ben zondag jarig en krijg de hele middag visite. Morgen boodschappen doen. Maar wel leuk![]()
Nee geen Thomas Dekker.
@Pyl: het is geen vrouw.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:53 schreef Diaan73 het volgende:
@Pyl: het is geen vrouw.
Thnx!quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:55 schreef Neleos het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd![]()
Koos Moerenhout?
Yepsquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:57 schreef pyl het volgende:
[..]
Een soortgelijke vergissing maakte ik laatst ook al, meen ik.
Hmmmmmm .... is het wél een wielrenner?
quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:51 schreef Neleos het volgende:
Het lijkt een beetje of hij op de baan staat. Theo Bos?
Dat klopt, Z.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:26 schreef Z het volgende:
Dat is een 'van Eyck '.
Natuurlijk mag je zo vrij zijn. Het komt van Theo Bosquote:Op vrijdag 17 november 2006 16:13 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmmm ...... op die foto lijkt Theo Bos wel heel erg weinig op zichzelf. Waar heb je dat plaatje vandaan, Diaan?
Als ik zo vrij mag zijn.
Ik denk dat het een artistieke foto moet voorstellen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:38 schreef pyl het volgende:
Dank je, Diaan; daar is geen speld tussen te krijgen, inderdaad. Maar ik blijf het een merkwaardig plaatje vinden.
Dat zijn de Arnolfini, of zoiets, Took!
Moeder natuur, Tokay.quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:56 schreef Tokay het volgende:
Haar gezichtsvorm is een beetje vreemdligt dat: a) aan de fotograaf? - b) aan moeder natuur? - c) aan mijn waterige ogen?[/sub]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |