Jazeker. "Kijk eens in de poppetjes van mijn ogen", bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:39 schreef peaceman het volgende:
Heeft ze hits gehad?
Niet Trea Dobbs. Mijn mevrouw is dertig jaar ouder dan Trea.quote:
Naast haar werk als zangeres, was ze dus ook talentenontdekker en-begeleider, én producer.quote:Ze ontdekt Pierre Kartner, Oscar Harris, Danny Cardo, de Kermisklanten en Ben Cramer. Voor de laatste produceerde zij eind 1967 de eerste hit: Zai zai zai.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:55 schreef Tokay het volgende:
Trouwens peaceman, je bent toch zo'n fan van Vader Abraham? Welnu: mijn mevrouw ontdekte hem!![]()
Mijn vader was dol op d'r ,weet ik nog...quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:53 schreef peaceman het volgende:
pfff vrees dat ik wat te jong ben om dit te gaan raden...
Let op je woorden, inderdaad!quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:57 schreef peaceman het volgende:
anything you say can and WILL be used against you.....
Wehehe, foto, wat een toestand!quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:59 schreef fotoloog het volgende:
We bereiken langzaam een leeftijd......
Annie !
Wat een taai oudje!quote:In 1987, op haar zeventigste, produceert ze nog de hit Kleine Jodeljongen voor Manke Nelis. Weer voor Dureco, maar nu als freelancer. Ook daarna blijft ze zo nu en dan optreden, in voornamelijk nostalgische programma's als Liedjes van toen en nu .
In 1994 krijgt Annie een koninklijke onderscheiding en de Erasmusspeld van de gemeente Rotterdam.
Op 88-jarige leeftijd, in 2005, treedt ze nog eens op in het Nieuwe Luxor Theater te Rotterdam ter gelegenheid van 60 jaar bevrijding.
Annie de Reuver is vier keer getrouwd geweest. Ze heeft geen kinderen en woont nog steeds in Rotterdam.
"Kleine Jodeljongen",daar is mijn vrijgezellenavond mee begonnen, toestanden iddquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:06 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wehehe, foto, wat een toestand!![]()
Annie de Reuver.![]()
[..]
Wat een taai oudje!![]()
Hmmmmmm ... dit had ik niet gezien. Laat eens horen, Diaan?quote:Op maandag 20 november 2006 09:16 schreef Diaan73 het volgende:
En ben me aan het voorbereiden op de verkiezingen.... ben aan het dubben over twee partijen....
Heb ik ook later toegevoegd.quote:Op maandag 20 november 2006 09:22 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmmmm ... dit had ik niet gezien. Laat eens horen, Diaan?
Speciale Sintavatar. Het lijkt erop of het was de stilte voor de storm.quote:Op maandag 20 november 2006 09:28 schreef pyl het volgende:
Hey, weer een nieuwe avatar! Heeft de Sint de boot gemist?
quote:Op maandag 20 november 2006 09:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja is het een actrice?
Goed hoor en met jullie?quote:Op maandag 20 november 2006 09:53 schreef Diaan73 het volgende:
Hey Pos, ik vroeg vandeweek nog naar je. Hoe gaat het met je?
Ow ja Diana Rigg.... zij is toch van de wrekers?
Ja hoor, tuurlijk (excuses voor het lange uitblijven van deze ongetwijfeld bevrijdende bevestiging).quote:
Wat is er mis met mijn plaatje?quote:
Heel weinig, eigenlijk, als je het zo vraagt.quote:
Lama..quote:Op maandag 20 november 2006 11:28 schreef pyl het volgende:
[..]
Heel weinig, eigenlijk, als je het zo vraagt.![]()
Wie is het?
Nee, nee, boter bij de vis: jouw plaatje gaat voor.quote:Op maandag 20 november 2006 11:30 schreef fotoloog het volgende:
Lama..
Wat een toestanden op de maandagmorgen...quote:Op maandag 20 november 2006 11:35 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, nee, boter bij de vis: jouw plaatje gaat voor.
Zangeres?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |