Anarchie!quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:44 schreef Gellius het volgende:
Spelen we trouwens nu officieel ongemodereerd?
Nee. Wel even klassiek.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:32 schreef Tokay het volgende:
pyl... Coronation Street, Peyton Place, Pride and Prejudice??
Die bedoel ik dusquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:22 schreef fotoloog het volgende:
Daar deed zij in mee..
Jerry Seinfeld, inderdaad.quote:
Wie?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:14 schreef Berkery het volgende:
Peter Sarstedt
Doe haar de groeten.quote:
Hmmm ken ik echt niet. Peaceman moet het maar voor me downloaden...quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:09 schreef Berkery het volgende:
[..]
Bekend van het ge-wel-di-ge 'Where do you go to my lovely?'![]()
Hmmmm, ja, nu je het zegt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:22 schreef peaceman het volgende:
Ze is het natuurlijk niet, maar ze heeft toch wel iets weg van een jonge Jeltje, vind je ook niet?
Wat ga je voor lekkers maken?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
Groetjes terug Tokay, ik ben er weer, was even eitjes aan het koken en kipfilet aan het bakken voor morgen.
Actrice?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:27 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hmmmm, ja, nu je het zegt.
Het enige wat Jeltje van Nieuwenhoven en mijn mevrouw gemeen hebben, is de Nederlandse nationaliteit.
Ow niet zo heel bijzonder hoor. Gevulde eieren en kipfilet met ananas. Ik ben niet zo culinair aangelegd, maar mn gevulde eieren met een beetje mayo, curry, uitje en kruiden doen het altijd erg goed. en ik lust ze zelf niet eensquote:
In mijn geval door het oorquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:34 schreef Tokay het volgende:
De liefde van de man gaat door de maag Diaan, dat weet je toch wel?
Heeft ze hits gehad?quote:Nope, geen actrice maar zangeres.
Ja, dat wil ik ook best wel weten!quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:38 schreef wyccie het volgende:
Wat doe je dan met de kipfilet met ananaas? Is dat al voor het avondeten?
Nee hoor gewoon als hapje, is erg lekker. Kan warm of koud. Inderdaad met prikkertje...quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:38 schreef wyccie het volgende:
Wat doe je dan met de kipfilet met ananaas? Is dat al voor het avondeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |