Bix, ik snap dat iedereen zelf moet weten hoe of wat en waar en waarom die reageert.
Maar als haar naam eens voorbij komt omdat iemand een merk fles benoemt, dus ze heeft de rest ook echt wel moeten lezen om daar te komen , of ze doet Altf+f en dan xanthe/merel dat kan natuurlijk ook
![]()
.
Dat ze dan post ja die hebben we ook en de rest excuze le mot het zelfde gezaag en gezeik zoals ze eigenlijk practisch alleen maar doet. en anderen beschuldigen ( niet op het forum) dat merel zo is.
Nee je hoeft niet te reageren , en iedereen is wel druk, de een wat meer als de ander dus geen tijd om op alels en iedereen altijd te reageren kan ik ook begrijpen.
Maar wel een zulk lang zaag verhaal te kunnen posten over haar en gezeik wta haar wordt aangedaan maar niet even een snoopy sterke/berteschap wensen niet even voor iemand blij kan zijn, niet even iemand een bemoedigend woordje te kunnen geven. misschien 12 woordjes extra 30 secondes extra tijd.
En zo gaat het iedere keer zo vind ik persoonlijk wel jammer en dat er na een aantal keren dit gebeurd er best wel iets van gezegd mag worden.
wees goed en goed ontmoet, handel je er slecht naar is de waarheid zwaar.