quote:Op donderdag 16 november 2006 21:17 schreef Rottdog het volgende:
Klikte op het onderschrift van E.T buikkie en echt mijn mond viel open wat ben je al ver![]()
Oh...quote:Op donderdag 16 november 2006 15:03 schreef Brighteyes het volgende:
Hier verder!
Oh, en Moonah... zet je PM eens aan!
En wij ons maar afvragen of OUD wel bestaansrecht zou krijgenquote:Op maandag 20 november 2006 21:27 schreef YPPY het volgende:
Na de mededeling van Karin heb ik weer het allereerste topic van Lois doorzitten lezenen ik weet niet of ik het al had gezegd maar ik ben nu erg blij dat jullie destijds door hebben gezet van OUD een apart forum te maken. Ook al was ik lange tijd tegen.
Echt zo handig is dit.
![]()
Euh... eh...quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:49 schreef PM-girl het volgende:
Ok, ctrlf5 werkte, dankjewel! (ik had de pagina al een aantal keren opnieuw geopend, maar dat werkt dus niet hetzelfde als ctrl f5!)
Dankjewel BE!!
Ennu, wat is cache legen, geschiedenis wissen,of de cookies?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Euh... eh...Dat zeggen ze altijd.
quote:Op maandag 20 november 2006 21:27 schreef YPPY het volgende:
Na de mededeling van Karin heb ik weer het allereerste topic van Lois doorzitten lezenen ik weet niet of ik het al had gezegd maar ik ben nu erg blij dat jullie destijds door hebben gezet van OUD een apart forum te maken. Ook al was ik lange tijd tegen.
Echt zo handig is dit.
![]()
Ik was toen tegen omdat ik zo bang was dat er niet tegen 'onaardige opmerkingen' opgemod zou kunnen worden. Was toen er een tijdje steeds van die pubertjes langskwamen. Gelukkig is het toch nog goedgekomen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:45 schreef Lois het volgende:
[..]Inderdaad werd er weinig geloof aan gehecht dat we met alleen een dikke buik en 3,5 baby een heel forum konden vullen. Moet je nu eens kijken
![]()
Haha! Die durven zich niet te vertonen bij ons!quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:53 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ik was toen tegen omdat ik zo bang was dat er niet tegen 'onaardige opmerkingen' opgemod zou kunnen worden. Was toen er een tijdje steeds van die pubertjes langskwamen. Gelukkig is het toch nog goedgekomen.
Hoe ga je heten?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:46 schreef Loesje29 het volgende:
Top! Dankjewel Lois! Het is echt voor een goed doel, zeg maar, in dit geval haha.
Ik ga mailen.
Loesje30?quote:Op woensdag 22 november 2006 21:47 schreef Loesje29 het volgende:
Wat vind jij? Ik denk dat DeKloonVanLoesje29 wel een leuke zou zijn?
*gniffel*
*Noteert ook al mogelijke optie*quote:
Ik weet niet of je My Active Topics gebruikt, maar zo ja, dan herken je het aan dit icoontje:quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:41 schreef Macka66 het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik zie dat ik een topic sluit? Een keer met de zweep van Lois vind ik wel genoeg
Schelden is inderdaad not done!quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:13 schreef Lois het volgende:
Omdat het anders weer gaat draaien om wie wat gezegd heeft en waarom en dat vind ik zonde van de discussie. Ik vind het onzin om maar te gaan schelden, je kunt het ook normaal zeggen.
(verdere opmerkingen gaan trouwens in het modtopic want nu schiet het alsnog zijn doel voorbij)
Donequote:Op zaterdag 25 november 2006 23:09 schreef senesta het volgende:
laatste foto's uit deel 1 in mijn deel 2
de dikke van dale is natuurlijk niet voor niets dikquote:Op zondag 26 november 2006 12:16 schreef PM-girl het volgende:
Even flauw doen, volgens de Dikke van Dale mag zowel maffia als mafia! Volgens het groene boekje overigens niet.
Tnxxx, ik ga er zo even voor zitten. Heb geen zin de vele pics van het cd-tje te halen nu en te sorteren en dan ook nogeens te verkleinen en online te zetten nu, dus dat komt van de week welquote:Op zondag 26 november 2006 19:12 schreef Lois het volgende:
Lijkt me geweldig SoL, en ik ben heel benieuwd naar je verhaal.
Dit is deel twee over keizersnedes:quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:50 schreef Suzanna het volgende:
Even een vraagje... ik zag met de zoekfunctie een topic over keizersnee-ervaringen (de baby blijkt bij mij in stuit te liggen dus een keizersnee zit er misschien wel aan te komen, een stuitbevallingen-topic kon ik niet vinden) maar er was geen tweede deel. Kan iemand mij vertellen of ik dat over het hoofd heb gezien of dat het aan de zoekfunctie ligt (of dat er gewoon geen tweede deel is)?
Alvast bedankt!!
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
Helemaal onderin kan je de tijd grotere of kleiner zetten. Als je daar dan voor 3 maanden kiest en dan met ctrl-F zoekt op wat je zoekt dan vind je meestal wel wat je zoekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |