abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43626198
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 00:17 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Nou Jaliens doet het leuk in de eredivisie maar hij word natuurlijk ook niet op de proef gesteld in de eredivisie. En ik vind Jaliens voetballend niet beter dan Heitinga.
Als back is hij natuurlijk veel beter dan Heitinga, vooral voetballend. Vergelijk zijn 'backwedstrijden' bij AZ met die van Heitinga bij Oranje/Ajax en trek je conclusies.

Dat hij in de eredivisie niet op de proef wordt gesteld ben ik niet met je eens. We hoeven er niet over te discussieren dat de Eredivisie een lager niveau is dan de Premier League, Serie A, Bundesliga en Primera division, dat is duidelijk.
Maar de backs in de Nederlandse competitie hebben bijna iedere week een directe tegenstander (4-3-3), iets dat backs in andere competities minder vaak meemaken (4-4-2). Daarom denk ik dat er best veel gevraagd wordt van backs in de eredivisie.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_43626271
Welke teams in Nederland spelen met 2 buitenspelers?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43626481
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 00:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke teams in Nederland spelen met 2 buitenspelers?
Twente
Utrecht
Heerenveen
Roda
Excelsior
Sparta
Ajax (vaak)
Feyenoord (soms)
NEC (soms)
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_43626587
De helft ongeveer dus.

Hoeveel van die 18 buitenspelers zijn van Oranje niveau?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43626635
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 00:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De helft ongeveer dus.

Nul.
pi_43626714
Wat leert een back dan tegen een Nederlandse buitenspeler?
pi_43626815
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 00:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De helft ongeveer dus.

Ik heb ook nooit gezegd dat het allemaal buitenspelers van topniveau zijn, maar dat backs uit Eredivisie vaker met een directe tegenstander te maken krijgen (van redelijk niveau) dan backs uit andere competities.
Dit lijkt mij vrij leerzaam.
pi_43626946
Heitinga, Jaliens, De Cler of Urby leren echt niks tegen de gemiddelde provincie prutser.
  vrijdag 17 november 2006 @ 09:09:52 #59
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43629604
Een analyse van 4-4-2, met een ruit op het middenveld: Vier verdedigers opstellen is prima, de meeste tegenstanders spelen toch met anderhalve spits. De backs zullen zich dan moeten bezighouden met het ondersteunen van de aanval en het dekken in hun zone, centraal heb je dan twee verdedigers en een defensieve middenvelder. Twee controlerende middenvelders mogen offensief denken en dáárvoor heb je nog de spelverdeler, die de twee spitsen in stelling brengt. Een systeem dat gewoon klopt, er is een goede balans en er wordt genoeg gecreëerd.

Het 4-3-3 van Marco van Basten heeft geen spelverdeler (de tien), maar drie spitsen, met als gevolg dat je een soort van 4-5-1 speelt met een geïsoleerde spits. Juist de sterke punten van het 4-3-3/3-4-3 van Louis van Gaal midden jaren negentig zijn verdwenen, zo ook de belangrijkste spil in dat systeem: de tien. Verder waren de rechts- en linksback destijds de mandekkers, waardoor de centrale verdedigers doorschoven naar het middenveld om daar een overtalsituatie te creeeren, tegenwoordig mogen de backs mee opkomen en houden de centrale verdedigers zich alleen maar bezig met verdedigen in plaats van opbouwen.

Concluderend kan dus worden gesteld dát het 4-3-3/3-4-3-systeem heel effectief, attractief en succesvol kan zijn, mits je hem goed uitvoert. Zoals San Marco nu speelt, kan je beter overstappen naar een ander systeem, 4-4-2, met een ruit op het middenveld bijvoorbeeld. Aangezien onze huidige bondscoach juist de sterke punten van het succesvol gebleken 4-3-3/3-4-3-systeem niet gebruikt en tevens de beschikking heeft over topvoetballers die het best presteren in een 4-4-2-systeem, zou ik San Marco adviseren over te stappen naar 4-4-2, met een ruit op het middenveld.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 17 november 2006 @ 13:04:54 #60
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_43634215
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:23 schreef twi het volgende:
Hij heeft twee keer gewonnen van Tsjechie, gewonnen van Ivoorkust (is gewoon een topland gezien de spelers), gelijk gespeeld tegen Argentinie. Verder heeft hij lastige wedstrijden tegen subtoppers als Servie en Roemenie gewonnen.
Ivoorkust is geen topland, servie en roemenie zijn niet eens subtoppers te noemen, die wedstrijd tegen servie zijn we daar met ontzettend veel mazzel zijn weg gekomen.
Want het was niet om aan te zien, en hetzelfde met ivoorkust, of liep jij toen hossana hossana door de woonkamer?
  maandag 27 november 2006 @ 12:06:35 #61
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43924919
quote:
Derksen haalt uit naar Van Basten
Geschreven door Pieter Ooms op maandag, 27 november om 09:58

In zijn wekelijkse column schrijft Johan Derksen weer weinig goede woorden over Marco van Basten. Zo heeft de VI-hoofdredacteur zijn twijfels of de bondscoach inmiddels spijt heeft van zijn aanstelling, verwijt hij Van Basten een onnavolgbaar selectiebeleid en benadrukt Derksen dat de Nederlandse topclubs het vertrouwen in hem verloren hebben.

Van Basten zou in zijn ogen liever op zondag in de buurt van zijn woonplaats een wedstrijd van FC Utrecht bezoeken, in plaats van duels live te volgen van de internationals die in het buitenland actief zijn. "Jongens die het op prijs stellen als de bondscoach interesse toont, maar het beleid van Van Basten is er blijkbaar op afgestemd dat hij voor het avondeten weer thuis wil zijn."

"Tijdens de vriendschappelijke wedstrijd tegen Engeland stond Seedorf plotseling in de basis, terwijl hij aanvankelijk niet eens bij de selectie zat. Nu was Hofs dus niet beter en werd Janssen genegeerd. Normaal gesproken zou Sneijder spelen, maar hij hoorde tot zijn grote verbazing via de televisie dat hij geblesseerd was afgehaakt en dat Seedorf hem zou vervangen."

"Ajax-trainer Henk ten Cate vindt dat vreemd, terwijl AZ-coach Louis van Gaal het raar vindt dat AZ-spelers, die wel bij de selectie zaten, afvielen en dat Seedorf plotseling uit de hoge hoed kwam. (...) Ook PSV volgt het beleid met de nodige scepsis. In Eindhoven verdenkt de clubleiding de bondscoach vooral van Ajax-sympathieën."

"Het beleid van Van Basten lijkt een never ending story te worden die nergens toe leidt. Ik heb het idee dat ik steeds naar het tweede elftal van Oranje zit te kijken en het zou me niet verbazen als Van Basten er intussen spijt van heeft dat hij ooit aan dit avontuur is begonnen."
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 27 november 2006 @ 12:09:17 #62
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_43924977
Van Basten zal de eerste tijd wle niet in de VI of in Voetbal instite komen
pi_43952804
Ik vond het wel grappig dat vorige week toen ze bij PSV-Liverpool, voor het PSV-vak de nabeschouwing met Cruijff deden, het hele PSV-vak Marco moet weg en Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij begonnen te scanderen. Vond ie niet leuk.
  dinsdag 28 november 2006 @ 10:46:01 #64
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43955306
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 08:14 schreef Solstice het volgende:
Ik vond het wel grappig dat vorige week toen ze bij PSV-Liverpool, voor het PSV-vak de nabeschouwing met Cruijff deden, het hele PSV-vak Marco moet weg en Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij begonnen te scanderen. Vond ie niet leuk.
Mooi, toch? Zelfs de teletoeters pikken het beleid van Marco van Basten niet meer en laten dit blijken door te roepen om Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij, de druk neemt nu vaan meerdere kanten toe en ik ben benieuwd waar dit eindigt. San Marco is een trots persoon die in zijn voetballoopbaan nooit te maken heeft gehad met kritiek op zijn persoon, wanneer de kritiek nog blijft toenemen, zie ik het nog gebeuren dat de bondscoach zelf opstapt. Of is dit wat ik hoop?
pi_43955953
Ach, die PSV'ers moet je al helemaal niet serieus nemen qua kritiek, want die zien het liefst een elftal met Waterreus, Lucius, Ooijer, Bouma, Hofland, Van Bommel, Vennegoor, van Nistelrooy en Robben.

En Van Basten stapt al helemaal niet op vanwege een artikeltje in de pers of een spreekkoor op TV bij Liverpool - PSV. Denk je dat ie na 2 jaar daar echt gevoelig voor is?
pi_43956033
Van basten selecteert lukraak ...
  dinsdag 28 november 2006 @ 11:19:39 #67
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43956086
De eerste twee jaar was er geen kritiek, (bijna) alleen maar lof. Tijdens en na het WK kwam de kritiek en die zwelt nu aan, zoals Johan Derksen zich al afvraagt, zou San Maro nog wel blij zijn met het avontuur die hij aanging? Ik denk dat als de kritiek toe blijft nemen, hij best weleens kan verrassen met een vertrek, Carlo Ancelotti opvolgen ofzo?
pi_43956357
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 11:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ach, die PSV'ers moet je al helemaal niet serieus nemen qua kritiek, want die zien het liefst een elftal met Waterreus, Lucius, Ooijer, Bouma, Hofland, Van Bommel, Vennegoor, van Nistelrooy en Robben.
Kromkamp rechtsback, Lucius doorschuiven naar het middenveld en Aisatti erbij halen en je hebt een heel aardig elftal. Fatsoenlijker dan wat er nu staat in ieder geval

Van Basten heeft gewoon het geluk met de tijdsplanning. De kritiek verzwakt weer na een tijdje. Begin februari oefenen tegen Rusland, daarna weer 1,5 maand stil. Dan in 4 dagen Reomenie thuis en Slovenie uit, en dan is het weer stil tot september 2007.

Hij zal niet zelf opstappen en hij wordt niet ontslagen op basis van een oefenwedstrijd. De enige hoop die je dan kan hebben is dat ie het in maart absoluut verprutst. Gebeurd dat niet, dan zit ie er minstens tot november 2007 en waarschijnlijk juni 2008.......
  dinsdag 28 november 2006 @ 11:56:48 #69
162483 Haaglander
Zoo ik iets ben ....
pi_43956899
quote:
Op donderdag 16 november 2006 11:50 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer kruipt de KNVB uit de kont van Johan Cruijff? Wanneer zien zij in dat Marco van Basten wel een goede voetballer was, maar absoluut geen goede trainer/coach? Wanneer wordt er nu eindelijk actie ondernomen?
Laat Marco nou eens met rust, hij verliest bijna nooit (1x tegen Italië in een oefenpotje waar de jonge Ron Vlaar zo blunderde en tegen Portugal in een vechtwedstrijd). Dat is een unieke prestatie.
Lekkeâh bèdehand. Nâh je zin?
  dinsdag 28 november 2006 @ 12:49:44 #70
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43958079
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 11:56 schreef Haaglander het volgende:

[..]

Laat Marco nou eens met rust, hij verliest bijna nooit (1x tegen Italië in een oefenpotje waar de jonge Ron Vlaar zo blunderde en tegen Portugal in een vechtwedstrijd). Dat is een unieke prestatie.
Het hele volk zou tevreden moeten zijn, wanneer San Marco bezig is met een unieke prestatie neerzetten.
pi_43958517
Zijn voetbal is nog slechter en saaier dan PSV op zijn slechtste dag. Maar wel resultaten. Oranje is het PSV van de wereld.

Lucky gewonnen van Tchechie thuis en Ivoorkust trouwens. De rest bagger-tegenstand. Vriendschappelijk telt niet mee.

Het is tijd om PSV nu nog verder te kopieren, op naar 4-4-2. Wie weet kan ie dan nog ooit het AZ van de wereld worden qua voetbal.
  dinsdag 28 november 2006 @ 13:21:56 #72
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_43959051
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 11:56 schreef Haaglander het volgende:

[..]

Dat waren juist de wedstrijden (Portugal dan) waar het er echt om ging.
  dinsdag 28 november 2006 @ 13:37:19 #73
162483 Haaglander
Zoo ik iets ben ....
pi_43959461
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 13:21 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Dat waren juist de wedstrijden (Portugal dan) waar het er echt om ging.
Ach, als Cocu die bal niet tegen de lat had geschoten maar in het doel had Nederland tegen Engeland gespeeld - een eitje - en zaten ze minstens in de halve finale.
pi_43960347
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 13:37 schreef Haaglander het volgende:

[..]

Ach, als Cocu die bal niet tegen de lat had geschoten maar in het doel had Nederland tegen Engeland gespeeld - een eitje - en zaten ze minstens in de halve finale.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  dinsdag 28 november 2006 @ 14:24:08 #75
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43960748
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 13:37 schreef Haaglander het volgende:

[..]

Als, mits en wanneer Guus Hiddink bondscoach was, waren wij misschien wel wereldkampioen en niet Italië.

pi_43961008
Helden als Van Basten moeten eigenlijk geen trainer worden. Of het moet geweldig uitpakken zoals met Cruijff.
pi_43961045
quote:
Op maandag 27 november 2006 12:09 schreef Grimm het volgende:
Van Basten zal de eerste tijd wle niet in de VI of in Voetbal instite komen
Dat sowieso niet. Johan Derksen is naar eigen zeggen niet meer "on speaking terms" met hem, en dus levert ie openlijk kritiek.
pi_43996775
Hij moet snel Tobias Levels van Borussia Mönchengladbach selecteren voor Duitsland ermee vandoor gaat! Geboren en getogen in Duitsland, maar heeft slechts een Nederlands paspoort.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_43997105
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:34 schreef DrDentz het volgende:
Helden als Van Basten moeten eigenlijk geen trainer worden. Of het moet geweldig uitpakken zoals met Cruijff.
Nee, hij moet achter de geraniums zitten met al zn voetbalkennis
pi_43997127
Ja dan kan hij voor altijd een held blijven. Nu zit er toch een luchtje aan de naam Van Basten
pi_43997239
quote:
Op woensdag 29 november 2006 17:21 schreef DrDentz het volgende:
Ja dan kan hij voor altijd een held blijven. Nu zit er toch een luchtje aan de naam Van Basten
Het is gewoon een andere fase. Als voetballer zal hij altijd een held blijven, als coach moet hij nog veel leren, maar dat hebben de meesten. Al deed Rijkaard het gelijk erg goed.
pi_43997321
quote:
Op woensdag 29 november 2006 17:25 schreef PPWB84 het volgende:

[..]

Het is gewoon een andere fase. Als voetballer zal hij altijd een held blijven, als coach moet hij nog veel leren, maar dat hebben de meesten. Al deed Rijkaard het gelijk erg goed.
Precies... die degradeerde met Sparta
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_43997365
Ach, iemand moest het doen
pi_43998349
quote:
Op woensdag 29 november 2006 17:11 schreef methodmich het volgende:
Hij moet snel Tobias Levels van Borussia Mönchengladbach selecteren voor Duitsland ermee vandoor gaat! Geboren en getogen in Duitsland, maar heeft slechts een Nederlands paspoort.
Ik hoef hem niet.

Kum wel bijvoorbeeld als die goed was
  woensdag 29 november 2006 @ 18:09:54 #85
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_43998553
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 11:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
En jullie met Babel, Sneijder, Emanudinges, Heitinga ( ) , Stekelenburg, Davids, Seedorf, Huntelaar en Maduro.

So what's your point?
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:02:33 #86
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44250071
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:34 schreef DrDentz het volgende:
Helden als Van Basten moeten eigenlijk geen trainer worden.
Beter van niet, nee. Kan alleen maar tegenvallen. Sowieso niet meteen bondscoach van Oranje.
quote:
Of het moet geweldig uitpakken zoals met Cruijff.
Dat weet je nooit echt van tevoren, hoewel JC zich ook in zijn actieve voetballoopbaan al aardig bezighield met teactieken, in tegenstelling tot San Marco.
  dinsdag 12 december 2006 @ 08:16:30 #87
162483 Haaglander
Zoo ik iets ben ....
pi_44347623
Van Gaal vindt Van Basten geen goede bondscoach: http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=21654

Hoe lang blijft Van Basten nog aan als bondscoach? De gevestigde voetbalmacht in Nederland keert zich steeds meer tegen hem. Eigenlijk wel gek want hij is een bondscoach die in ruim 2 jaar (ca. 30 wedstrijden) slechts 2x verloren heeft.
  dinsdag 12 december 2006 @ 08:30:37 #88
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44347786
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 08:16 schreef Haaglander het volgende:
Van Gaal vindt Van Basten geen goede bondscoach: http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=21654

Hoe lang blijft Van Basten nog aan als bondscoach? De gevestigde voetbalmacht in Nederland keert zich steeds meer tegen hem. Eigenlijk wel gek want hij is een bondscoach die in ruim 2 jaar (ca. 30 wedstrijden) slechts 2x verloren heeft.
Niet echt opzienbarend, zelfs Stevie Wonder ziet dat San Marco een kut-bondscoach is.
quote:
Van Gaal diskwalificeert Van Basten
Geschreven door Franklin Stoker op dinsdag, 12 december om 02:10

Louis van Gaal heeft in Sportweek het functioneren van bondscoach Marco van Basten tegen het licht gehouden. De Amsterdammer was duidelijk in zijn betoog; de leidsman van het Nederlands Elftal voert zijn taken niet naar behoren uit. Ook vertelt de trainer van AZ over zijn verleden bij Oranje, zijn gewenste toekomst als WK-trainer en Klaas Jan Huntelaar.

Het oordeel over Van Basten is voor Van Gaal een duidelijk verhaal. “Hij laat zijn ploeg niet voetballen zoals hij dat graag wil. Hij selecteert een bepaald soort spelers die niet de kwaliteiten herbergen die ervoor zorgen dat hij het voetbal kan spelen dat hij wil”, spreekt de 55-jarige oefenmeester vrijuit.

Op nationaal niveau brak vaak de (media)discussie uit over het spel van Nederland. Niet incidenteel kwam het team, gezien de beschikbare kwaliteit, pover voor de dag. “De uitvoering in al die wedstrijden onder zijn leiding is eigenlijk nooit goed geweest, op misschien één wedstrijd na.”

Een terugkeer bij Oranje ziet Van Gaal niet als een gesloten boek, maar lonkt het bondscoachschap in het buitenland het voornaamst. Het liefst een land waar tijdens het WK in 2010 grote successen mee te behalen zijn. “Spanje of Argentinië zijn landen waarvan ik denk dat ze de potentie hebben om wereldkampioen te worden”, aldus de leidsman wiens contract in 2008 bij AZ afloopt.

Ook keek hij nog even terug op zijn periode bij de KNVB toen Nederland het WK in Japan/Zuid-Korea aan zijn neus voorbij zag gaan. Van Gaal herkende in Oranje destijds een serieuze titelkandidaat. “In 2002 had dat wel gekund, als de spelers daar de ambitie voor hadden gehad. Alleen: dat hadden ze niet. Ik was destijds de enige die er alles voor over had om wereldkampioen te worden.”

Verder kwam ook de afgeketste transfer van Huntelaar naar AZ ter sprake. De trainer weet het aan de hoge transfersom van Heerenveen. Van Gaal wilde de Ajax-spits graag overnemen van de Friezen, maar voorzitter Dirk Scheringa kon niet leven met de vraagprijs van 5 miljoen euro.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 december 2006 @ 11:11:46 #89
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44350945
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 08:16 schreef Haaglander het volgende:

Van Basten blijft voorlopig wel, want hij kan als hij wil voor jaren bijtekenen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 12 december 2006 @ 17:53:13 #90
162483 Haaglander
Zoo ik iets ben ....
pi_44363548
Statistieken Oranje onder Van Basten

Nr. Datum Thuis Uit TH UIT Soort

619 18-08-2004 Zweden Nederland 2 2 VRND
620 03-09-2004 Nederland Liechtenstein 3 0 VRND
621 08-09-2004 Nederland Tsjechië 2 0 WKKW
622 09-10-2004 Macedonië Nederland 2 2 WKKW
623 13-10-2004 Nederland Finland 3 1 WKKW
624 17-11-2004 Andorra Nederland 0 3 WKKW
625 09-02-2005 Engeland Nederland 0 0 VRND
626 26-03-2005 Roemenië Nederland 0 2 WKKW
627 30-03-2005 Nederland Armenië 2 0 WKKW
628 04-06-2005 Nederland Roemenië 2 0 WKKW
629 08-06-2005 Finland Nederland 0 4 WKKW
630 17-08-2005 Nederland Duitsland 2 2 VRND
631 03-09-2005 Armenië Nederland 0 1 WKKW
632 07-09-2005 Nederland Andorra 4 0 WKKW
633 08-10-2005 Tsjechië Nederland 0 2 WKKW
634 12-10-2005 Nederland Macedonië 0 0 WKKW
635 12-11-2005 Nederland Italië 1 3 VRND
636 01-03-2006 Nederland Ecuador 1 0 VRND
637 27-05-2006 Nederland Kameroen 1 0 VRND
638 01-06-2006 Nederland Mexico 2 1 VRND
639 04-06-2006 Nederland Australië 1 1 VRND
640 11-06-2006 Servië en Montenegro Nederland 0 1 WKTO
641 16-06-2006 Nederland Ivoorkust 2 1 WKTO
642 21-06-2006 Nederland Argentinië 0 0 WKTO
643 25-06-2006 Portugal Nederland 1 0 WKTO
644 16-08-2006 Ierland Nederland 0 4 VRND
645 02-09-2006 Luxemburg Nederland 0 1 EKKW
646 06-09-2006 Nederland Wit-Rusland 3 0 EKKW
647 07-10-2006 Bulgarije Nederland 1 1 EKKW
648 11-10-2006 Nederland Albanië 2 1 EKKW
649 15-11-2006 Nederland Engeland 1 1 VRND

20x Gewonnen; 9x Gelijk; 2x Verloren. Volgens mij heeft nooit eerder een bondscoach van Nederland beter gedaan.
  dinsdag 12 december 2006 @ 17:55:54 #91
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_44363631
Tel even de keren dat het d'r om ging
pi_44363836
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:55 schreef Grimm het volgende:
Tel even de keren dat het d'r om ging
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:53 schreef Haaglander het volgende:
Statistieken Oranje onder Van Basten

Nr. Datum Thuis Uit TH UIT Soort

626 26-03-2005 Roemenië Nederland 0 2 WKKW
628 04-06-2005 Nederland Roemenië 2 0 WKKW
629 08-06-2005 Finland Nederland 0 4 WKKW
640 11-06-2006 Servië en Montenegro Nederland 0 1 WKTO
641 16-06-2006 Nederland Ivoorkust 2 1 WKTO
647 07-10-2006 Bulgarije Nederland 1 1 EKKW
11 wedstrijden, 7 gewonnen, 3 keer gelijk, 1 verloren.
pi_44363887
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 11:11 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Van Basten blijft voorlopig wel, want hij kan als hij wil voor jaren bijtekenen
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_44363998
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:09 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

En jullie met Babel, Sneijder, Emanudinges, Heitinga ( ) , Stekelenburg, Davids, Seedorf, Huntelaar en Maduro.

So what's your point?
Babel is gewoon een goede aanvaller, behoort tot de Nederlandse top.
Sneijder idem. Emmanuelson speelt gewoon goed, je moet hem alleen niet linksback zetten.
Heitinga is matig de laatste tijd op de rechtsachterpositie.
Stekelenburg is de opvolger van Van der Sar
Davids, speelt nu te weinig
Seedorf geniale voetballer
Huntelaar, zit in een vormdip
Maduro, zit in een vormcrash

En?
  dinsdag 12 december 2006 @ 18:08:48 #95
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44364021
Carlo Ancelotti vertrekt aan het eind van dit seizoen mogelijk bij AC Milan, kandidaat-opvolgers zijn Roberto Donadoni, Frank Rijkaard en Marco van Basten, nu maar hopen dat de laatste het wordt.
pi_44364076
Lijkt me sterk dat ie een jaar voor het EK weggaat.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 12 december 2006 @ 18:12:11 #97
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44364104
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:10 schreef mcyodogg het volgende:
Lijkt me sterk dat ie een jaar voor het EK weggaat.
Hopen mag altijd, daarbij komt er steeds meer kritiek en misschien krijgt hij de volgende kans bij AC Milan pas een jaar of vier/vijf later, ik denk dus dat hij het sowieso zal overwegen.
pi_44364147
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:08 schreef M0NTANA het volgende:
Carlo Ancelotti vertrekt aan het eind van dit seizoen mogelijk bij AC Milan, kandidaat-opvolgers zijn Roberto Donadoni, Frank Rijkaard en Marco van Basten, nu maar hopen dat de laatste het wordt.
Van Basten gaat één jaar voor het EK echt niet Oranje verlaten voor misschien een Serie B-club hoor...
  dinsdag 12 december 2006 @ 18:18:12 #99
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44364259
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:13 schreef Radegast het volgende:

[..]

Van Basten gaat één jaar voor het EK echt niet Oranje verlaten voor misschien een Serie B-club hoor...
Och, San Marco is een trots man en de kritiek zwelt aan, daarbij is AC Milan zijn droomclub en als één van de andere twee het wordt, kan het nog een tijd duren voordat hij opnieuw die kans krijgt.
  dinsdag 12 december 2006 @ 18:51:20 #100
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_44365177
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:01 schreef Radegast het volgende:

[..]

[..]

11 wedstrijden, 7 gewonnen, 3 keer gelijk, 1 verloren.
Tegen italie zit d'r al niet bij, ivoorkust, servie, roemenie, finland, bulgarije zijn geen toplanden

Nederland italie 1-3

Blijft d'r over 2 keer winst 2 keer gelijkspel, en 2 keer verlies, beetje erg mager ofniet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')