Als back is hij natuurlijk veel beter dan Heitinga, vooral voetballend. Vergelijk zijn 'backwedstrijden' bij AZ met die van Heitinga bij Oranje/Ajax en trek je conclusies.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:17 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou Jaliens doet het leuk in de eredivisie maar hij word natuurlijk ook niet op de proef gesteld in de eredivisie. En ik vind Jaliens voetballend niet beter dan Heitinga.
Twentequote:Op vrijdag 17 november 2006 00:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke teams in Nederland spelen met 2 buitenspelers?
Nul.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De helft ongeveer dus.
Hoeveel van die 18 buitenspelers zijn van Oranje niveau?
Ik heb ook nooit gezegd dat het allemaal buitenspelers van topniveau zijn, maar dat backs uit Eredivisie vaker met een directe tegenstander te maken krijgen (van redelijk niveau) dan backs uit andere competities.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De helft ongeveer dus.
Hoeveel van die 18 buitenspelers zijn van Oranje niveau?
Ivoorkust is geen topland, servie en roemenie zijn niet eens subtoppers te noemen, die wedstrijd tegen servie zijn we daar met ontzettend veel mazzel zijn weg gekomen.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:23 schreef twi het volgende:
Hij heeft twee keer gewonnen van Tsjechie, gewonnen van Ivoorkust (is gewoon een topland gezien de spelers), gelijk gespeeld tegen Argentinie. Verder heeft hij lastige wedstrijden tegen subtoppers als Servie en Roemenie gewonnen.
quote:Derksen haalt uit naar Van Basten
Geschreven door Pieter Ooms op maandag, 27 november om 09:58
In zijn wekelijkse column schrijft Johan Derksen weer weinig goede woorden over Marco van Basten. Zo heeft de VI-hoofdredacteur zijn twijfels of de bondscoach inmiddels spijt heeft van zijn aanstelling, verwijt hij Van Basten een onnavolgbaar selectiebeleid en benadrukt Derksen dat de Nederlandse topclubs het vertrouwen in hem verloren hebben.
Van Basten zou in zijn ogen liever op zondag in de buurt van zijn woonplaats een wedstrijd van FC Utrecht bezoeken, in plaats van duels live te volgen van de internationals die in het buitenland actief zijn. "Jongens die het op prijs stellen als de bondscoach interesse toont, maar het beleid van Van Basten is er blijkbaar op afgestemd dat hij voor het avondeten weer thuis wil zijn."
"Tijdens de vriendschappelijke wedstrijd tegen Engeland stond Seedorf plotseling in de basis, terwijl hij aanvankelijk niet eens bij de selectie zat. Nu was Hofs dus niet beter en werd Janssen genegeerd. Normaal gesproken zou Sneijder spelen, maar hij hoorde tot zijn grote verbazing via de televisie dat hij geblesseerd was afgehaakt en dat Seedorf hem zou vervangen."
"Ajax-trainer Henk ten Cate vindt dat vreemd, terwijl AZ-coach Louis van Gaal het raar vindt dat AZ-spelers, die wel bij de selectie zaten, afvielen en dat Seedorf plotseling uit de hoge hoed kwam. (...) Ook PSV volgt het beleid met de nodige scepsis. In Eindhoven verdenkt de clubleiding de bondscoach vooral van Ajax-sympathieën."
"Het beleid van Van Basten lijkt een never ending story te worden die nergens toe leidt. Ik heb het idee dat ik steeds naar het tweede elftal van Oranje zit te kijken en het zou me niet verbazen als Van Basten er intussen spijt van heeft dat hij ooit aan dit avontuur is begonnen."
Mooi, toch? Zelfs de teletoeters pikken het beleid van Marco van Basten niet meer en laten dit blijken door te roepen om Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij, de druk neemt nu vaan meerdere kanten toe en ik ben benieuwd waar dit eindigt. San Marco is een trots persoon die in zijn voetballoopbaan nooit te maken heeft gehad met kritiek op zijn persoon, wanneer de kritiek nog blijft toenemen, zie ik het nog gebeuren dat de bondscoach zelf opstapt. Of is dit wat ik hoop?quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:14 schreef Solstice het volgende:
Ik vond het wel grappig dat vorige week toen ze bij PSV-Liverpool, voor het PSV-vak de nabeschouwing met Cruijff deden, het hele PSV-vak Marco moet weg en Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij begonnen te scanderen. Vond ie niet leuk.
Kromkamp rechtsback, Lucius doorschuiven naar het middenveld en Aisatti erbij halen en je hebt een heel aardig elftal. Fatsoenlijker dan wat er nu staat in ieder gevalquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ach, die PSV'ers moet je al helemaal niet serieus nemen qua kritiek, want die zien het liefst een elftal met Waterreus, Lucius, Ooijer, Bouma, Hofland, Van Bommel, Vennegoor, van Nistelrooy en Robben.
Laat Marco nou eens met rust, hij verliest bijna nooit (1x tegen Italië in een oefenpotje waar de jonge Ron Vlaar zo blunderde en tegen Portugal in een vechtwedstrijd). Dat is een unieke prestatie.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:50 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer kruipt de KNVB uit de kont van Johan Cruijff? Wanneer zien zij in dat Marco van Basten wel een goede voetballer was, maar absoluut geen goede trainer/coach? Wanneer wordt er nu eindelijk actie ondernomen?
Het hele volk zou tevreden moeten zijn, wanneer San Marco bezig is met een unieke prestatie neerzetten.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:56 schreef Haaglander het volgende:
[..]
Laat Marco nou eens met rust, hij verliest bijna nooit (1x tegen Italië in een oefenpotje waar de jonge Ron Vlaar zo blunderde en tegen Portugal in een vechtwedstrijd). Dat is een unieke prestatie.
Dat waren juist de wedstrijden (Portugal dan) waar het er echt om ging.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:56 schreef Haaglander het volgende:
[..]
Laat Marco nou eens met rust, hij verliest bijna nooit (1x tegen Italië in een oefenpotje waar de jonge Ron Vlaar zo blunderde en tegen Portugal in een vechtwedstrijd). Dat is een unieke prestatie.
Ach, als Cocu die bal niet tegen de lat had geschoten maar in het doel had Nederland tegen Engeland gespeeld - een eitje - en zaten ze minstens in de halve finale.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:21 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat waren juist de wedstrijden (Portugal dan) waar het er echt om ging.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:37 schreef Haaglander het volgende:
[..]
Ach, als Cocu die bal niet tegen de lat had geschoten maar in het doel had Nederland tegen Engeland gespeeld - een eitje - en zaten ze minstens in de halve finale.
Als, mits en wanneer Guus Hiddink bondscoach was, waren wij misschien wel wereldkampioen en niet Italië.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:37 schreef Haaglander het volgende:
[..]
Ach, als Cocu die bal niet tegen de lat had geschoten maar in het doel had Nederland tegen Engeland gespeeld - een eitje - en zaten ze minstens in de halve finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |