Ik lees niet vaak op het speeltuinbankjequote:Op donderdag 16 november 2006 08:57 schreef jolene het volgende:
Lady S, heb het ook al in het speeltuinbankje gegooid.
Maar was jij nog op zoek naar C1000 zegels.
Of iemand anders die er nog een paar nodig hebben?
Ow wij hebben ze hier van de Tristar.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:17 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ik lees niet vaak op het speeltuinbankje
Ja ik heb ze nog nodig(wel die van Pirex trouwens, niet de Tristar, want ik heb begrepen dat die ook in omloop zijn)
Hoef je toch geen sorry voor te zeggenquote:Op donderdag 16 november 2006 09:27 schreef jolene het volgende:
[..]
Ow wij hebben ze hier van de Tristar.
Sorry, wist niet dat er meerdere waren
Vanaf welke leeftijd mogen ze eigenlijk in zo'n stoeltjequote:Op donderdag 16 november 2006 22:02 schreef owlet het volgende:
Ik ben op zoek naar een Bumbo-stoeltje in de regio Zuid Holland. Marktplaats staan er genoeg, maar allemaal vrij ver weg en als iemand op het forum er een heeft gun ik het hem/haar meer dan een vreemde via MP
Oh zo'n ding is echt iets voor Mikaquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:36 schreef kozakken het volgende:
Bumbo kan vanaf het moment dat ze hun hoofdje goed kunnen hooghouden. Zelf hebben we het met Jonne vanaf een maand of vier/vijf af en toe heel eventjes gedaan.
Hier is Jonne 4,5 mnd.
[afbeelding]
k wilde eerst alleen maar linken. maar t is wel een soort van terug in de tijd gevoelJonne nog zo klein
Of deze.. als ze iets ouder zijn
[afbeelding]
Oh.. en om het verantwoord on-topic te houden: Dit is nu een bumbo![]()
prenatal hier in de stad heeft hem niet en weigert ook zelfs maar na te denken over bestellenquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:54 schreef kozakken het volgende:
Owlet, grote babyzaken hebben m ook hoor.
Prenatal heb ik er ook wel eens een gezien.
kan je niet even iets in elkaar flansen?quote:Op donderdag 16 november 2006 09:12 schreef Brighteyes het volgende:
Is er iemand die toevallig een traphekje in de aanbieding heeft?
Er komen binnenkort wat kindertjes logeren en ik vind de trap bij ons eng.
Op zich valt dat wel mee, maar het is toch een ander huis enzo.
Wijnrek er voor schuiven, zoals mn ouders doenquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kan je niet even iets in elkaar flansen?
vroeger op de creche hadden ze in de deuropening een soort getimmerd hekje dat klem zat tussen de deurstijlen met van die metalen U-profielen.
is dat niks als je zo snel niks kan vinden?
fotoooooooooquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:10 schreef owlet het volgende:
Ik begin ook steeds meer te denken om het maar niet te doen. Ze zien er zo leuk uit en ik denk ook dat Ronja het erg leuk zal vinden omdat ze nu al graag rechtop zit en om zich heen kijkt, maar ik vind ze gewoon onwijs duur voor "iets er bij" .
Het is al duur genoeg nu ik weer ben begonnen met poppen op bestelling maken.
Dit is het projectje-op-bestelling van dit moment. Nog zonder kleertjes, truitje staat op de breipennen...quote:
Pff lastig want ik koop het meestal allemaal redelijk groot in. Ik schat een euro of vijf tot tien voor stof en draad (ondertricot, boventricot, binddraad voor het hoofd, naaigaren) Dan een paar euro voor wol. Dat ligt er maar aan waar je het koopt. Ik kan vaak aan ongewassen vachten komen voor niets tot bijna niets maar die moet ik dan wel zelf wassen en kaarden. Gewassen vulwol kost hier 1,70 voor 100 gram, er gaat 200 tot 300 gram in een pop van dit formaat. Ik gebruik meestal de haartjeswol zoals op de foto, da's wat duurder maar geeft wel een mooi vol en toch kam- en vlechtbaar resultaat. Vijf euro voor een bolletje, daar doe je meestal net een hoofdje mee.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:11 schreef Noli. het volgende:
ff offtopic:
Owlet wat ben je ongeveer kwijt aan materialen voor een pop? (Tricot en schapewol)
Ik wil ook bezig maar wil graag even een inschatting van de prijs. Wilyan wil ook een pop, hij jat steeds Koosje van Hanne.Misschien dat ik het nog red voor Sinterklaas
![]()
![]()
Hier staan bijna alleen maarquote:Op zaterdag 18 november 2006 09:45 schreef lady-wrb het volgende:
noli, bij jou in de buurt kan je toch gewoon een schaap meelokken en die even kaalplukken?
Er zijn een aantal boeken over die meestal wel te koop zijn bij de antroposofische speelgoedwinkelsquote:Op zaterdag 18 november 2006 09:44 schreef lady-wrb het volgende:
hoe doe je zoiets? is daar een beschrijving van?
heb het doorgelezenquote:Op zaterdag 18 november 2006 13:48 schreef bixister het volgende:
lady_wrb: Zonnekindpoppen, the making of Daantje
Jelief, heb je misschien een spijkerjurkje of overgooiertje of iets dergelijks in maat 68, evt met maillotjes erbij?quote:Op zondag 19 november 2006 17:39 schreef Jelief het volgende:
Ik heb nog aardig wat kleertjesin maat50 tot 68, iemand nog interesse? Het is zo veel dat ik even geen puf hebom alles hier neer te plempen. Roep even wat je zoekt dan kijk ik of ik het heb... ow het is voornamelijk meisjeskleding.
ze past prima in 62 (al heeft ze wel een groot hoofd volgens mij)quote:
irritant is dat he? luca had als baby een enorme bos haar. hij werd vaak een schattig meisje genoemdquote:Op zondag 19 november 2006 18:52 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Jelief, heb je misschien een spijkerjurkje of overgooiertje of iets dergelijks in maat 68, evt met maillotjes erbij?
Het is vast wel fijn als mensen nou eens niet vragen of Lucie een jongetje of een meisje is![]()
nou ja zegquote:Op zondag 19 november 2006 19:02 schreef Vicky het volgende:
Macka, ik heb denk ik ook nog wel wat leuke meisjesdingen.
Over Amber wordt er ok nog wel eens gezegd dat ze een leuk jongetje heeft... zelfs als ze een roze jas aanheeft
quote:Op zondag 19 november 2006 19:02 schreef Vicky het volgende:
Macka, ik heb denk ik ook nog wel wat leuke meisjesdingen.
Over Amber wordt er ok nog wel eens gezegd dat ze een leuk jongetje heeft... zelfs als ze een roze jas aanheeft
dat lijkt me vreselijk moeilijkquote:Op zondag 19 november 2006 19:14 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
ik heb haar gezien en vastgehad en het is toch echt overduidelijk een meid hoor
Nog bedankt trouwens voor de foto's
ik zit er ook stiekem aan te denken om al wat kleine kleertjes van Thijs weg te doen
Ja ikke wel!quote:Op maandag 20 november 2006 23:53 schreef Jelief het volgende:
Nog wat gevonden:
(knipje)
maat 86
rokje is ribkatoen, broek en vest fleece.
ik moet echt even zeggen dat die laatste bij mijn zus vandaan komt en dat ík het echt foeilelijk vind maar misschien vind een vanjullie het net zo leuk als mijn zus het vond![]()
uuhm, alleen de rand van dat overslag truitje is dikker.quote:Op maandag 20 november 2006 22:00 schreef Jelief het volgende:
Yppy, dat jurkje is velours, dus met een truitje er onder en een malliot lijkt het mij warm genoeg voor de winter/ vroege voorjaar. rood/oranje rand is er nog, en die overslag ook (die is trouwens net ff wat dikker, wel katoen overigens).
Jelief, ikke niet..quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:05 schreef Jelief het volgende:
Als hetgoed is heeft iedereen een pm of mail gehad met daarin de prijzen.
Kan ik reserveren?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:17 schreef Lishe het volgende:
Ik ben Luuk d'r kast op aan het ruimen.
Er staat al wat op marktplaats, maar misschien dat hier iemand interesse heeft in deze...
[afbeelding]
Ik heb er ook nog een trui bij, maar die voelt niet fijn. Allebei maat 80.
Ook heb ik vandaag 4 grote pamperdozen vol meisjeskleding gekregen het meeste is maat 74. Het is niet mijn smaak en ook te klein. Maar misschien is er hier iemand (uit de buurt) die er interesse in heeft en het goed kan gebruiken? In dat geval mag je de dozen op komen halen of hier het leukste eruit zoeken.
tssquote:Op woensdag 22 november 2006 10:59 schreef Noli. het volgende:
[..]
Kan ik reserveren?
(wat wil je ervoor hebben en kun/wil je het ook via de post versturen?)
* Noli. gaat ff snel husb mailen wat die er van vind*
Minoes wilde er een geloof ik? Ik weet alleen niet of ze hier mee leest?quote:Op woensdag 22 november 2006 11:34 schreef snoopy het volgende:
Ik heb hier nog een Rafys bekkenband (maat M/L). Stuur me even een PM als je geinteresseerd bent.
jaquote:Op woensdag 22 november 2006 13:34 schreef Lishe het volgende:
Noli, bedoel je het rokje, maillot en trui? Die kan ik wel verzenden in een of 2 grote enveloppen. En wat ik ervoor wil hebben? Da's moeilijker. Pm me maar even wat je ervoor wilt geven. (Iets van 7,50 voor alledrie? Is dat een stomme prijs?)
(Tenminste, Evenstar, jij had toch alleen interesse in het pakket, toch? Die heel veel kleertjes?)
Ik hoop het niet want als het geod is zijn ze gereserveerdquote:Op woensdag 22 november 2006 13:46 schreef dutchie het volgende:
Jelief heb je deze 2 nog?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kan nog niets beloven, maar zal es tussen de kleertjes gaan kijken, en waar ik eventueel afstand van kan nemen.quote:Op zondag 19 november 2006 20:54 schreef PM-girl het volgende:
Iemand die (jongens)broekjes met verstelbare taillestiek in de aanbieding heeft? Maat 62 het liefst.
Zoë heeft dat pakje ook gehad zo lieffffquote:Op woensdag 22 november 2006 21:13 schreef Sugar het volgende:
Oh Lishe, dat bruine pakje in maat 68, mag ik dat overnemen? (vestje en broekje)
Storm heeft het ook, maat 62 vanJolie
en toen van Maria, maar is al te klein.
Wil het dus best graag in een maatje groter hebben, ben er zo verliefd op.
![]()
Euw...quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:45 schreef chacama het volgende:
En Rewino...die stang....is die al in Zeeland?
Ik kijk straks even in de kast op zolder. Daar ligt een skipak...weet niet welke maat.....dus stand-by.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:24 schreef Rewimo het volgende:
Ja, mijn moeder struint de kringloop afMP heb ik nog niet gekeken (vanmiddag als ik thuis ben
)
Graagquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:28 schreef chacama het volgende:
Ik kijk straks even in de kast op zolder. Daar ligt een skipak...weet niet welke maat.....dus stand-by.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:24 schreef minoes_ het volgende:
Snoopy,had je van mij nog een mail gehad?
Groetjes,Minoes![]()
86 waarschijnlijk wel want daar past Morris niet meer in.Maar hebt geduld! Van de week zal ik eens kijkenquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:48 schreef Githa het volgende:
Jaaa, doe maar snoopyals je tenminste 86/92 in de aanbieding hebt
![]()
Ook wacht op de pic'squote:Op vrijdag 24 november 2006 21:51 schreef kozakken het volgende:
hier ook benieuwd naar de jongenskleding.
Hmm, dat is wel erg groot nog voor Ive! Bedankt voor het kijken in ieder geval, ik zoek nog even verder.quote:Op zondag 26 november 2006 20:35 schreef m@x het volgende:
Ik heb wel rompers maar die zijn volgens mij allemaal maat 80/86. De kleinere maatjes heb ik volgens mij aan een vriendin gedoneerd.
Deal, ik pm je even met mijn gegevens enzo!quote:Op zondag 26 november 2006 22:41 schreef m@x het volgende:
3 euro per stuk, excl. verzendkosten?
Ik heb wel interresse in deze spulletjes.quote:Op maandag 27 november 2006 21:46 schreef m@x het volgende:
maat 80
Donkerblauwe spijkerbroek met oranje borduursel op één van de kontzakken, maat 80
[afbeelding]
Spijkerjack gevoerd met lichtgrijze voering, maat 80
[afbeelding]
Oranje shirt met bruin/witte opdruk, maat 80
[afbeelding]
Beige shirt met donkerbruin/witte opdruk, maat 80
[afbeelding]
Witte mexx-polo, nooit gedragen, maat 80
[afbeelding]
Donkerblauwe spencer, maat 80
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:59 schreef Lishe het volgende:
Mooi, mooi! Alletwee?En is het leuk?
Ik heb de post voor Sugar en Yppy ook gisteren verzonden. Vandaag brengt lief enveloppen mee, kan ik morgen of overmorgen weer naar de post voor de rest!
volgens mij in de eerts post wel en in de pm nietquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:03 schreef Lishe het volgende:
O, sorry! Had je die ook gevraagd? Die heb ik nog. Die stuur ik dan nog na! (Had er toch niet bij in gepast denk ik.)![]()
Bedoel je die spijkerbroek? Ik kan vanavond wel even een foto van de achterkant maken. Daar past Luca toch nooit meer inquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:54 schreef lady-wrb het volgende:
oeeee die broek met dat beige is leuk zeg.
heb je ook een foto van de achterkant?
Ik ga je even een pm sturen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:59 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Ik heb wel interresse in deze spulletjes.
Geeft niks, Simon past het nu toch nog niet!quote:Op woensdag 29 november 2006 13:17 schreef m@x het volgende:
Sugar en PM-girl, ik had vandaag jullie pakketjes willen versturen maar Kai is niet lekker dus ik zit het niet zo zitten om 20 minuten heen en 20 minuten terug naar het postkantoor te wandelen. Ik ga morgen in mijn pauze wel even. Het wordt dus een dagje later
Zoals beloofd:quote:Op woensdag 29 november 2006 13:08 schreef m@x het volgende:
[..]
Bedoel je die spijkerbroek? Ik kan vanavond wel even een foto van de achterkant maken. Daar past Luca toch nooit meer in
Ik zou wel de groene (zo lief!!) en de Mickey willen, de anderen zijn helaas te klein. Hoeveel wil je ervoor hebben? Mijn PM staat aan!quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:38 schreef snoopy het volgende:
Ik heb nog een paar rompertjes gevonden:
[afbeelding]
De groene is mt 62/68 (nieuw, maar die kreeg ik gratis bij een blad,dus die mag gratis mee).
Mickey is maat 62/68.
De romper met ster is van de HEMA mt 56.
Number one station is mt 50/56 (nieuw).
De 2 witte badstof rompertjes zijn van de HEMA mt 50/56 (nieuw).
Welke maat?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:55 schreef Wennie het volgende:[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Ja maar dat soort dingetjes kan je best kopen/overnemen hoor! De tijd zal harder gaan dan je denkt, dus gewoon zeggen tegen Snoopy dat je die groene wilt!quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:51 schreef p_iglet het volgende:
Die groene is leuk!!!! (hihihi alleen nog niet bepaald nodig hier de komende tijd)
Ik heb wel belangstelling. Is de kleur zoals op de foto?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:10 schreef Luchtbel het volgende:
Iemand die dit jack wil hebben? Maat 98. Jolie heeft het gekregen maar heeft echt genoeg jassen.
Dus hoef er niks voor te hebben verder, het is wel echt een goede jas nog.
[afbeelding]
hihi nee, dat mag ik van mezelf pas als ik zonder een rood hoofd te krijgen door de baby afdeling van de Hema of H&M kan lopen. En dat duurt volgens mij nog wel even, want om dit moment is de stap om iets te kopen wat dan niet is om kado te doen, maar voor mezelf nog HEEEEL groot.quote:Op zondag 3 december 2006 20:03 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ja maar dat soort dingetjes kan je best kopen/overnemen hoor! De tijd zal harder gaan dan je denkt, dus gewoon zeggen tegen Snoopy dat je die groene wilt!![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 09:19 schreef minoes_ het volgende:
M@x,heb je de volgende kleertjes nog?Zo ja,wat wil je ervoor hebben?
- stoere kabeltrui,mt 74,valt groter.
- blauw/beige spijkerbroek,mt 86.
Groetjes,Minoes![]()
Ik voel me genegeerdquote:Op maandag 4 december 2006 10:20 schreef Wennie het volgende:
Hmm.. wat is pm-en?
Belana, ik mail je. Oh.. ik krijg een foutmeldingKan je mij mailen?
Minoes, ik heb alles nog. Kan je me even mailen?
Ow okequote:Op maandag 4 december 2006 10:43 schreef Wennie het volgende:
Sorry ViviHad er overheen gelezen.
Die overhemd van Esprit is maat 68 en die oranje maat 74.
gemaildquote:Op maandag 4 december 2006 10:20 schreef Wennie het volgende:
Hmm.. wat is pm-en?
Belana, ik mail je. Oh.. ik krijg een foutmeldingKan je mij mailen?
Minoes, ik heb alles nog. Kan je me even mailen?
Heb ze gekocht in een babyzaak misschien de Prenatal.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:04 schreef Lishe het volgende:
Omdat dit ook een vraag-naar-kinderspullen topic is... Iemand enig idee waar je beenwarmers voor kinderen kunt kopen nu? Het enige wat ik op marktplaats tegenkom zijn fluoriserende kleurtjes, en die zoek ik niet.
Wat lief! Dat is niet erg! Tnx!!!quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:48 schreef bixister het volgende:
ik heb nog veel kleine wantjes liggen ingrid. mag je zo hebben. maar ik kan ze je vandaag niet meer toesturen, morgen op z'n vroegst. dan heb je ze dus pas na de kerst. is dat erg?
ik heb nog blauwe liggen met een koort eraan Ingridquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:47 schreef Ingrid19 het volgende:
Heeft er iemand nog wantjes te koop? We hebben ze van de zeeman en wibra, helpen niks. Handjes blijven koud. Verder zijn ze overal uitverkocht.
hmmm laat maar je bent al met bix bezig sorryquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:14 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
ik heb nog blauwe liggen met een koort eraan Ingrid
het is toch bijna carnavalquote:Op woensdag 27 december 2006 12:07 schreef _evenstar_ het volgende:
Arwen past het wel maar ik vind het foeilelijk![]()
dat heb ik al in huisquote:Op woensdag 27 december 2006 19:57 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
het is toch bijna carnaval![]()
Gewoon op afbetalingquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:41 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik ben op zoek naar een skipak, zoiets als dat tijgertje pak. Heeft er iemand 1 in de aanbieding? Of enig idee waar je dat kunt kopen?
Oh, wacht blond... Je kunt alleen maar dwaas lullen.quote:
Ingrid wil je er één voor dit seizoen of het liefst er volgend jaar nog mee doen?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:41 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik ben op zoek naar een skipak, zoiets als dat tijgertje pak. Heeft er iemand 1 in de aanbieding? Of enig idee waar je dat kunt kopen?
Oeps. Vergeten. Ze heeft nu maat 74, denk dat maat 80 dan beter is.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:06 schreef Noli. het volgende:
Ingrid, welke maat heeft Kim nu?
Is misschien wel handig om er even bij te vermelden.
Weten de moeders waar ze naar moeten spitten in de kast![]()
Het liefst voor dit seizoen. Zeeman zit hier, maar helaas hebben ze niks. en Wibra op het moment ook niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:32 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Ingrid wil je er één voor dit seizoen of het liefst er volgend jaar nog mee doen?
Bij de zeeman heb je er zoiezo te koop voor weinig geld, de wibra verkoopt ze soms ook
Hier kan ik die van Thijs nog niet weg doen heel eerlijk...
Dank je. Ik heb op mp gekeken. Met verzendkosten erbij wordt het erg duur allemaal.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ingrid, is dit niet iets?
Blauw skipak mt 80
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |