quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:26 schreef pinquit het volgende:
ik dacht dat vicky een hangmatje te koop had
Hier exact hetzelfdequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:00 schreef Martineke het volgende:
goh een hangmatje, ik had zo'n ding. ben het alleen ff kwijt of ik die heb weggegooid of nog heb bewaard, dat ding viel bij ons in de categorie "miskoop vd eeuw". ik kijk morgen ff
Ik hoef 'm toch niet, sorry. Ik las ergens dat je ze maar tot 4 maanden kunt gebruiken en dat is dan nog maar een maandje voor Jetske. Karin, ik hoop dat jij er veel plezier mee hebt, tis een mooi dingetje!quote:Op zondag 15 oktober 2006 09:51 schreef Vicky het volgende:
Ik heb idd een hangmatje te koop. Weet niet of Sjak 'm wilde hebben.. Anders mag je 'm wel van me overnemen Karin
ziekenhuizen, blijf van mn lijf huizen, opvanghuizen, kerken (veel kerken doen het 1 en ander voor arme landen) Zo doen wij ieder jaar mee aan de schoenendozenaktie'squote:Op maandag 16 oktober 2006 10:59 schreef Quinny het volgende:
Weet niet of dit in het juiste topic hoort.
Maar weet iemand een "liefdadigheids" instelling die knuffels wilt hebben?
ja op di en do staat ie standaard aanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
oke dan!! je bent wel snel zeg met je reactie! Zat je net toevallig 8ter internet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |