Hmm, dat is wel erg groot nog voor Ive! Bedankt voor het kijken in ieder geval, ik zoek nog even verder.quote:Op zondag 26 november 2006 20:35 schreef m@x het volgende:
Ik heb wel rompers maar die zijn volgens mij allemaal maat 80/86. De kleinere maatjes heb ik volgens mij aan een vriendin gedoneerd.
Deal, ik pm je even met mijn gegevens enzo!quote:Op zondag 26 november 2006 22:41 schreef m@x het volgende:
3 euro per stuk, excl. verzendkosten?
Ik heb wel interresse in deze spulletjes.quote:Op maandag 27 november 2006 21:46 schreef m@x het volgende:
maat 80
Donkerblauwe spijkerbroek met oranje borduursel op één van de kontzakken, maat 80
[afbeelding]
Spijkerjack gevoerd met lichtgrijze voering, maat 80
[afbeelding]
Oranje shirt met bruin/witte opdruk, maat 80
[afbeelding]
Beige shirt met donkerbruin/witte opdruk, maat 80
[afbeelding]
Witte mexx-polo, nooit gedragen, maat 80
[afbeelding]
Donkerblauwe spencer, maat 80
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:59 schreef Lishe het volgende:
Mooi, mooi! Alletwee?En is het leuk?
Ik heb de post voor Sugar en Yppy ook gisteren verzonden. Vandaag brengt lief enveloppen mee, kan ik morgen of overmorgen weer naar de post voor de rest!
volgens mij in de eerts post wel en in de pm nietquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:03 schreef Lishe het volgende:
O, sorry! Had je die ook gevraagd? Die heb ik nog. Die stuur ik dan nog na! (Had er toch niet bij in gepast denk ik.)![]()
Bedoel je die spijkerbroek? Ik kan vanavond wel even een foto van de achterkant maken. Daar past Luca toch nooit meer inquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:54 schreef lady-wrb het volgende:
oeeee die broek met dat beige is leuk zeg.
heb je ook een foto van de achterkant?
Ik ga je even een pm sturen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:59 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Ik heb wel interresse in deze spulletjes.
Geeft niks, Simon past het nu toch nog niet!quote:Op woensdag 29 november 2006 13:17 schreef m@x het volgende:
Sugar en PM-girl, ik had vandaag jullie pakketjes willen versturen maar Kai is niet lekker dus ik zit het niet zo zitten om 20 minuten heen en 20 minuten terug naar het postkantoor te wandelen. Ik ga morgen in mijn pauze wel even. Het wordt dus een dagje later
Zoals beloofd:quote:Op woensdag 29 november 2006 13:08 schreef m@x het volgende:
[..]
Bedoel je die spijkerbroek? Ik kan vanavond wel even een foto van de achterkant maken. Daar past Luca toch nooit meer in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |