Nee Dick houdt de boel wel in de gaten.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:43 schreef Beschouw het volgende:
Ben er om een uur of twee. Moeten de boksbeugels mee?
Blauwe jas, zwart blauw horizontaal gestreepte trui, snor. Dat zal hem zijn. Tot zaterdag.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee Dick houdt de boel wel in de gaten.
Hier een blauw soort regenjack met capouchone, dikke kop, bakkebaarden en een bril.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:47 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Blauwe jas, zwart blauw horizontaal gestreepte trui, snor. Dat zal hem zijn. Tot zaterdag.
Wie is die adonis in je Fotoboek dan?!quote:Op woensdag 15 november 2006 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier een blauw soort regenjack met capouchone, dikke kop, bakkebaarden en een bril.
Een nog jonge Tongquote:Op woensdag 15 november 2006 19:55 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wie is die adonis in je Fotoboek dan?!
Ik heb maar 1 truiquote:Op woensdag 15 november 2006 19:50 schreef Yeahinho het volgende:
Je weet nu al welke trui je zaterdag aandoet Beschouw?
mooie tvp al zeg ik het zelf.
Dan heb ik er 2quote:Op donderdag 16 november 2006 19:31 schreef methodmich het volgende:
Beschouw, kan je niet beter een olifantenslurf voorbinden?
quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:07 schreef scheur het volgende:
Tong is nog steeds een geweldige adonis.
Lekker ouwehoeren tijdens een klote wedstrijd. Hij moest nog iemand meeten dus dat hadden we verdeeld over de speelhelften. Hij keek wel op van het aantal toeschouwers, dat kende ie helemaal niet in Spijkenisse. Het drinken liet ie aan mij over omdat ie nog moest rijden.quote:
Wat een mietje zegquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:18 schreef tong80 het volgende:
. Het drinken liet ie aan mij over omdat ie nog moest rijden.
Niet gezien die tong van tong. Volgens mij heeft hij er geen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:03 schreef methodmich het volgende:
Stak tong na elke zin zijn tong uit trouwens?
Volgens mij heb ik niks toegezegd. Zaadvoetbal kan ik hier ook genoeg zien. Hoef ik geen uur voor te rijden. Enfin, we zullen zien.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:06 schreef tong80 het volgende:
Jammer beschouw dat je net deze kutwedstrijd trof. Het vonkte niet en geen mooi voetbal. Maar ik heb met je afgesprokern dat de laatste wedstrijd van het jaar Roda Boys - NIVO sparta een kraker wordt. Ik heb het op geluid vastgelegd dat je dan ook komt.
Misschien, misschien.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:21 schreef tong80 het volgende:
Ok we zien wel. Maar als we nog mee doen om het kampioenschap die laatste wedstrijd ?
Nog steeds op kop met één mindere wedstrijd. Dat zijn de ware kampioenen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:24 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Misschien, misschien.
Overigens, als Nivoloos Sparta zo blijft spelen, zijn ze ver voor het competitie-einde al afgehaakt in de kampioensrace.
Plezier is je gegund tongquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog steeds op kop met één mindere wedstrijd. Dat zijn de ware kampioenen.
Hoor mij nou praten![]()
25 jaar lang op 4de klas niveau gespeeld. Spelen voor het tweede jaar in de eerste klasse. Staan plots eerste. Laat me ff genieten
Mwah, dat dacht iedereen in 1C ook van SSV '65 vorig seizoen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:24 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Misschien, misschien.
Overigens, als Nivoloos Sparta zo blijft spelen, zijn ze ver voor het competitie-einde al afgehaakt in de kampioensrace.
Koppen schijnt slecht voor hersenen te zijn.quote:Op maandag 20 november 2006 23:21 schreef tong80 het volgende:
Elftalleider je bent dan wel 190 centimeter maar ik heb je nog nooit zien koppen
Elftalleider als je op het meest rechtste oranje icoontje klikt kun je quoten op wie je reageert.quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:13 schreef Elftalleider het volgende:
Ey tong ben blij dat ik 1.90 m ben en niet 1.65 zoals jij maar je hebt toch heel wat wedstrijdjes gemist door de jaren heen volgens mij als je zegt ik heb je nog nooit zien koppen
Ik heb geen idee. Normaal doen we nooit moeilijk.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:51 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom wil NIVO niet meewerken aan het verlaten van de wedstrijd?
Komende zaterdag spelen ze nl. gewoon om half 3 de bekerwedstrijd in Zaltbommel tegen OJC...
OJC, de zondagclub, met veel spelers die op zaterdag gewoon werken tot een uur of 4/5.
Daar zal je het antwoord wellicht al hebben... Ze willen vast winnen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:51 schreef Yeahinho het volgende:
Komende zaterdag spelen ze nl. gewoon om half 3 de bekerwedstrijd in Zaltbommel tegen OJC...
OJC, de zondagclub, met veel spelers die op zaterdag gewoon werken tot een uur of 4/5.
nou zover dat ik weet wil ojc alleen later spelen omdat de trainer en 's-middags niet is omdat hij een winkel heeft of zoiets en wij hebben helaas op het hoofdveld geen verlichting meer staan dus dan zouden we op het wetraveld moeten spelen en ik denk dat deze wedstrijd daar een te mooi affiche voor isquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:51 schreef Yeahinho het volgende:
OJC overleeft Bommelse herfststorm nietquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:55 schreef Yeahinho het volgende:
Proficiat tong (die ongetwijfeld nog in de kantine hangt).
quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:01 schreef Yeahinho het volgende:
Maar dat doet natuurlijk niets af aan de winst van NIVO.
Tong lijkt helemaal niet meer op die foto uit zijn fotoboek.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:21 schreef Yeahinho het volgende:
Waar stond je? Heb nog gekeken of ik toevallig iemand zag die op je fotoboek-foto leek, maar helaas.
Sssssstttttttquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:58 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Tong lijkt helemaal niet meer op die foto uit zijn fotoboek.
quote:Op zondag 26 november 2006 03:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toen je nog jong en lelijk wasNu ben je alleen nog maar lelijk
![]()
Doelpunten Tabbers (tweemaal), Van Ommeren, Vermunt en Kayis. Nu tegen Delft of OVV. Delft zou leuk zijn, speelt familiequote:Op zaterdag 25 november 2006 17:29 schreef BVO het volgende:
Barendrecht - Quick Boys 2 5-0
Laatste 16 nu!
Gewoon Delft of Vitesse Delft??quote:Op zondag 26 november 2006 14:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Doelpunten Tabbers (tweemaal), Van Ommeren, Vermunt en Kayis. Nu tegen Delft of OVV. Delft zou leuk zijn, speelt familie.
Gewoon Delft, koploper 3e klasse zondagquote:Op zondag 26 november 2006 17:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gewoon Delft of Vitesse Delft??
En Sandje, Arnemuiden 2 is door toch?
Yup, winnen van Aardenburg. Niet zo'n grote prestatie, al is het wel leuk natuurlijk. Hopen dat wij hen loten, goede kans op weer een mooi avontuur ala Groote Lindtquote:Op zondag 26 november 2006 17:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gewoon Delft of Vitesse Delft??
En Sandje, Arnemuiden 2 is door toch?
Mij lijkt me dan Kozakken wel leuk... Hoewel, die finale dag halen lijkt me helemaal superquote:
Daarom. Twee jaar terug kwam Triborgh op bezoek, kwamen we nog 1-0 voor ook. Uiteindelijk met 3-1 verloren, dus doe maar een makkelijk programmaquote:Op zondag 26 november 2006 17:37 schreef methodmich het volgende:
De finaledag is erg leuk. Zag ik wel aan RKSV Oisterwijk vorig jaar. Genoten ervan, ondanks de nederlaag.
Kozakken Boys is ook leuk om te loten, als die van VVGZ winnen tenminste.
Nee tochquote:Op zondag 26 november 2006 18:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Pas dinsdag of woensdag wordt er geloot tong...
Voor potentiele tegenstanders, voetbalopzaterdag.com
quote:In de achtste finale speelt Barendrecht tegen de winnaar van Delft-OVV.
Raar. Hier in Zuid 1 moet echt nog geloot wordenquote:Op zondag 26 november 2006 18:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee toch.
Op www.bvvbarendrecht.nl staat:
[..]
VOWquote:Op zondag 26 november 2006 18:40 schreef Paran0id het volgende:
JVC Cuijk (koploper in hoofdklasse B) heeft vandaag in de beker verloren van m'n cluppie (4e klasser) met 2-1
Ze nemen overal mijn kop overquote:Op dinsdag 28 november 2006 06:34 schreef tong80 het volgende:
OJC overleeft Bommelse herfststorm niet (26-11-2006)
[verslag]
(Bron: www.vvojcrosmalen.nl)
Nee deze keer niet. Best veel werk enzo, dus ik maak de verslagen alleen als de vaste verslaggever verhinderd is.quote:
quote:ZATERDAG: WEDSTRIJD VAN HET JAAR!
Zaterdag speelt Barendrecht 1 de (tot nu toe) belangrijkste wedstrijd van het seizoen. Op De Bongerd staat de topper tegen Scheveningen op het programma. Scheveningen is koploper, de ploeg van Jack van den Berg volgt op één punt. Bij winst pakt Barendrecht dus de koppositie in de eerste klasse B.
Unitas'30 is in Etten Leur, Unitas'54 ofzo zit in Tilburgquote:Op donderdag 30 november 2006 11:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Op zich wel aardige loting, leuke trip naar Tilburg de 16e met ik denk best nog wel een kans ook. Hoewel Unitas echt stijf bovenaan staat in de zondag 2e klasse, zie ik niet in waarom de nummer twee van de zaterdag tweede klasse daar niet van kan winnen...
edit/ trip naar Gorinchem dus, Unitas'30 is Tilburg...
Gorinchem inderdaad. Ze hebben vooral een sterke voorhoede, daar pakken ze de punten mee.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Op zich wel aardige loting, leuke trip naar Tilburg de 16e met ik denk best nog wel een kans ook. Hoewel Unitas echt stijf bovenaan staat in de zondag 2e klasse, zie ik niet in waarom de nummer twee van de zaterdag tweede klasse daar niet van kan winnen...
edit/ trip naar Gorinchem dus, Unitas'30 is Tilburg...
quote:Roger Schouwenaar ontslagen door Papendrecht
HAARSTEEG - Trainer Roger Schouwenaar van Papendrecht is door zijn club op staande voet ontslagen. Dinsdag nog gaf Schouwenaar het bestuur en spelersgroep te kennen, dat hij in zijn eerste jaar als trainer bij de hoofdklasser, einde seizoen te stoppen. In het interview, een dag later in het AD, gaf Schouwenaar zijn grieven prijs.
Schouwenaar: "Ik heb daar inderdaad mijn opzegging gemotiveerd. Al die dingen waren positief bedoeld van mij en zo heb ik het ook gebracht. Ik en, niet op de laatste plaats, de spelers balen hier bijzonder van. Verschillende jongens hebben me gebeld. Ik heb een goede band met ze en nu overkomt me dit. "Het AD vermeldt in het interview dat Schouwenaar zich zou hebben beklaagd dat het tweede team maar een maal trainde per week. Schouwenaar zou er ook problemen mee hebben dat hij zonder hulptrainer moest werken bij Papendrecht. Schouwenaar: "Dit is de eerste keer dat me dit overkomt. Ik hoop snel weer ergens aan de slag te kunnen om dit van me af te zetten. Dit gun je geen mens. Ik ben veel te ambitieus om thuis te gaan zitten."
www.kliksport.nl
Netjes!quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:47 schreef BVO het volgende:
Barendrecht - Scheveningen 4-1. Bij rust al 3-0. Driemaal Vermunt (waarvan eentje wellicht een eigen doelpunt was) en speciaal voor Methodmich was de vierde van Lodder
. Leuke wedstrijd, verdiende overwinning. Alleen aan kop nu
.
Afvallende bal, schot uit tweede lijn dat van richting werd veranderd. Beetje gelukkig dus, dat welquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Netjes!
En knap van Richard. Die heeft hier in vier seizoenen nooit gescoord in een officieel duel!
Vorig jaar met het zaalvoetbaltoernooi maakte ie er drie. Fans en spelers hebben toen flink gelachen. Anders scoorde hij echt nooit. Maar goed, hij bleef ook dikwijls achterin staan, ook bij corners.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Afvallende bal, schot uit tweede lijn dat van richting werd veranderd. Beetje gelukkig dus, dat wel.
Lijkt wel alsof ik het aantrekquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:50 schreef tong80 het volgende:
Beschouw je was verdomme bij de slechtste wedstrijd van het jaar van NIVO. Vandaag was het een geweldige wedstrijd. Had ook 7-6 kunnen zijn.
Ik zat bij Dinteloord in de kantine te naar de stand te kijken, ik dacht nog GPC - Heienoord, dat kan spannend worden, maar niet dus?quote:Op zondag 3 december 2006 15:48 schreef Da_Sandman het volgende:
GPC Vlissingen - Heienoord 6-0
De nummer twee tegen nummer drie. Gat tussen GPC en Heinenoord is nu negen punten. Arnemuiden speelt gelijk tegen Tholense Boys, dus nu is het gat tussen nummer 1 en 2 slechts 1 puntje. In de tweede periode nu alleen bovenaan .
Nette overwinning hoor! Zou leuk zijn als jullie promoveren, dan kom je in 1C vermoedelijk?quote:Op zondag 3 december 2006 15:48 schreef Da_Sandman het volgende:
GPC Vlissingen - Heienoord 6-0
De nummer twee tegen nummer drie. Gat tussen GPC en Heinenoord is nu negen punten. Arnemuiden speelt gelijk tegen Tholense Boys, dus nu is het gat tussen nummer 1 en 2 slechts 1 puntje. In de tweede periode nu alleen bovenaan .
In dat geval zou ik aan zoiets niet eens mee willen werken eigenlijk....quote:Op zondag 3 december 2006 21:28 schreef Sersjee het volgende:
Werd net gebeld door een journalist van Dagblad Kennemerland, ben geinterviewd voor de rubriek "Supersupporter". Wel grappig, want als ik dit seizoen 5 wedstrijden heb gezien van het eerste, dan is het al veel![]()
Nou komt dat voornamelijk da'k de uitwedstrijden altijd moet missen, omdat we dan met het 2e ook uit spelen (en over het algemeen een kolere end bij het 1e vandaan).quote:Op zondag 3 december 2006 21:49 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
In dat geval zou ik aan zoiets niet eens mee willen werken eigenlijk....
Dan was ik sowieso al afgehaaktquote:Op zondag 3 december 2006 22:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Enige nadeel is da'k op de foto moet.
Ja genietenquote:Op zondag 3 december 2006 17:31 schreef Yeahinho het volgende:
Netjes tong, ze blijven maar doorgaan...
Het was alles behalve spannend inderdaad. Ik hoop alleen zo dat we kampioen worden. GPC Vlissingen en nacompetitie is geen goede combinatie...quote:Op zondag 3 december 2006 16:00 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Ik zat bij Dinteloord in de kantine te naar de stand te kijken, ik dacht nog GPC - Heienoord, dat kan spannend worden, maar niet dus?![]()
Als je op mijn opmerking doelde,dat is niet zo. KNVB is nog niet bijgewerkt, ik neem het wel even over uit de krant..quote:Op maandag 4 december 2006 14:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Inmiddels is dat 22 tegenover 14 geworden zie ik.
Ik ben van Nemelaer uit Haaren.quote:Op maandag 4 december 2006 14:19 schreef Zjakkie het volgende:
En welke club is dat Seth?
We zijn bezig aan een goede reeks; 1-0 winst tegen THeole, 1-1 gelijkspel bij PSV. En dan een klein drama tegen Unitas thuis. Bij rust een 3-1 voorsprong, 3-5 verloren. Maar nu dus winst bij De Valk.quote:Stand Tweede Klasse F
1. Theole 11-19
2. Unitas 59 12-19
3. PSV 11-17
4. Bladella 11-16
5. BVV 9-16
6. Tec 11-16
7. Oisterwijk 11-15
8. De Valk 11-15
9. RKVVO 11-13
10.CHC 12-13
11.Nemelaer 11-13
12.DBS 11-3
Zou je daar blij mee zijn?quote:Op maandag 4 december 2006 23:36 schreef BVO het volgende:
Barendrecht schijnt trouwens al met 4 vrij prominente spelersin onderhandeling te zijn voor volgend seizoen, mocht de hoofdklasse gehaald worden. Weet jij daar meer van, MM?
Was een actie van onze supervrijwilliger, zorgt voor lootjes, muziek, vuurwerk, reclameborden etc. Bolle wordt ie genoemd. Heeft het clublied van NIVO 's nachts laten schallenquote:Op maandag 4 december 2006 19:37 schreef methodmich het volgende:
Las trouwens dat fans van NIVO Sparta ludieke acties hadden gehouden bij de trainer van LRC, die in Bommel woont. 's Nachts zingend wakker houden en spandoeken in zijn tuin plaatsen enzo. Weet tong er iets van?
Geloof ik niet in. Althans, bij ons zal het niet zo gaan worden. Betalen is uit den boze bij ons. Vandaar dat er nog veel eigen jeugd in het eerste speelt, en wat er van buitenaf komt is voor 90% afkomstig uit Vlissingen. Enkel de keeper komt van ver, die is met de trainer meegekomen. Ook in de eerste klasse zal er niet betaald gaan worden.quote:Op maandag 4 december 2006 19:37 schreef methodmich het volgende:
Vanaf de eerste klasse is dat vaak al niet haalbaar meer, al zijn er nog wel clubs met veel eigen spelers.
Om het niveauverschil tussen de eerste klasse en de hoofdklasse te overbruggen zal je toch een aantal flinke versterkingen moeten aantrekken. Maar je hebt gelijk, het is leuker als er echt iets staat dat een tijd meegaat. Van die spelers hebben we er op dit moment niet heel erg veel, een aantal slechts die er al jaren zitten. Wie weet dat de nieuwe lichting die dit jaar gekomen zijn nu een tijd blijft.quote:Op maandag 4 december 2006 23:49 schreef Sethje het volgende:
[..]
Zou je daar blij mee zijn?
Lijkt me echt een ramp als je elk seizoen moet gaan vragen wie wie is....
Dat was bij Seolto dus ook zo, en we zijn dan ook 2 keer kansloos gedegradeerd uit de eerste klasse. Daarna stopten er een paar belangrijke spelers mee (die werden ook een dagje ouder) en nu spelen we in de subtop van de 3e klasse. Waar ik overigens geen enkel probleem mee heb, zo is Seolto en zo moet het ook blijven. Ik ken ook bijna iedereen uit de selectie.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ook in de eerste klasse zal er niet betaald gaan worden.
Dat kan altijd, het was ook niet bedoeld als voorspellingquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Prima, dan vallen we maar terug. Ik denk alleen dat het bij ons wel eens anders zou kunnen gaan...
Dit verbaast me dus totaal niet...quote:Selectiespeler Stefan Koster van ADO'20 uit Heemskerk speelt voorlopig niet. Koster is na het duel tegen VVSB op 29 oktober betrapt op het gebruik van verboden stimulerende middelen. De stof die in zijn urine gevonden werd bleek het gevolg van het roken van een joint. De officiële uitspraak van de KNVB ten aanzien van de strafmaatregel zal door ADO’20 en de betrokken speler worden geaccepteerd, zo valt in een persbericht van ADO'20 te lezen.
Ze zullen Human wel weer proberen.....quote:Op maandag 4 december 2006 23:36 schreef BVO het volgende:
Barendrecht schijnt trouwens al met 4 vrij prominente spelersin onderhandeling te zijn voor volgend seizoen, mocht de hoofdklasse gehaald worden. Weet jij daar meer van, MM?
Ik bedoelde meer dat het vanaf de eerste klasse behoorlijk moeilijk zal zijn om echt bovenin mee te draaien zonder spelers van buitenaf. Tenzij je een erg goede jeugd hebt natuurlijk, dan is het mogelijk. En in 1C hoef je niet te degraderen inderdaad.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geloof ik niet in. Althans, bij ons zal het niet zo gaan worden. Betalen is uit den boze bij ons. Vandaar dat er nog veel eigen jeugd in het eerste speelt, en wat er van buitenaf komt is voor 90% afkomstig uit Vlissingen. Enkel de keeper komt van ver, die is met de trainer meegekomen. Ook in de eerste klasse zal er niet betaald gaan worden.
Not amused, definitely not amused!quote:Frustrerende ochtend voor ADO 2...
ADO 2 - Hollandia 2 afgelast, 10.15 verzamelen want waarschijnlijk om 12.00 tegen DEM 1, om 10.00 de mededeling dat er om 13.00 gespeeld gaat worden op het veld van Jong Hercules, niets te doen, dus maar biljarten, darten en pokeren (Thierry, chapeau!), lekker op het fietsie naar DEM en daar komen Misha en Justin met stoom uit hun oren de Boog uit lopen: een of andere $%#!&@ heeft het veld afgelast, terwijl er gewoon op gespeeld wordt!
Je leest het wel eens in de krant, dat zulks gebeurd, maar dat het dan ook bij je eigen club gebeurd... geen woorden voorquote:GRONINGEN - Een voetballer van LSC uit Sneek is zondagmiddag tijdens de wedstrijd tegen Forward in Groningen overleden.
De 25-jarige man kwam tien minuten voor het eind in het veld en zakte na een paar minuten in elkaar. Spelers van Forward hebben tevergeefs geprobeerd om de man te reanimeren.
De vermoedelijke doodsoorzaak is hartfalen.
Op onze website is de oefenmatch van 27 januari inmiddels ook bevestigd.quote:Op zondag 10 december 2006 21:48 schreef Sersjee het volgende:
TONEGIDO - ADO'20 3-1
Niet best, enige leuke is dat de 19-jarige Tom Burger z'n debuut in de basis mocht maken, omdat de trainer niet zo tevreden is over de andere beschikbare spits.
En het immer onvolprezen tweede dan? Ik citeer even het stukje da'k op onze site heb gezet:
[..]
Not amused, definitely not amused!
Ehm... ADO 1 moet de 28e voetballen tegen Argon, inhaalwedstrijd!quote:Op maandag 11 december 2006 19:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Op onze website is de oefenmatch van 27 januari inmiddels ook bevestigd.
Inderdaad wel lekker ver, van Heemskerk naar HIA om te oefenen.
quote:Inhaalwedstrijd ADO 1
Toegevoegd: 6-12-2006 11:20
Gewijzigd: 6-12-2006 12:57
De afgelaste wedstrijd ADO'20 - Argon, d.d. 3 december, wordt nu ingehaald op 28 januari. De week erna, zondag 4 februari, wordt de eerste officiële wedstrijd na de winterstop gespeeld: ADO'20 - DWV.
De geplande oefenwedstrijd van zaterdag 27 jan. ASWH 1 - ADO 1 komt hiermee te vervallen.
Dat zijn inderdaad de wedstrijden van het jaar. Succes.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:44 schreef Yeahinho het volgende:
Morgen Schijndel - OJC.
Mooi affiche, in de buurt, en wij hebben zelf al winterstop. Ik ga dus weer eens een uitwedstrijdje kijken.
Blijft zinderend spannend in die klase.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:25 schreef tong80 het volgende:
Mooi resultaat voor NIVO vandaag. Rijsoord - Oost Kapelle 0-0
Zonder te spelen uitgelopen.
STAND
Nivo Sparta 11 7 3 1 24 33- 17 +16
Rijsoord 12 7 3 2 24 19- 13 +6
Roda Boys/B. 13 6 5 2 23 21- 15 +6
LRC 11 6 4 1 22 26- 14 +12
VVGZ 12 6 4 2 22 23- 9 +14
GJS 12 4 4 4 16 21- 21 0
Nieuw Lekkerland 12 4 4 4 16 11- 11 0
Schelluinen 13 4 3 6 15 19- 27 -8
SV Meerkerk 12 3 2 7 11 17- 25 -8
Achilles Veen 12 2 3 7 9 17- 27 -10
Oostkapelle 13 2 3 8 9 13- 23 -10
Terneuzense Boys 13 2 2 9 7 13- 31 -18
Niet overdrijven hequote:Op zaterdag 16 december 2006 20:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de wedstrijden van het jaar. Succes.
De spitsen maakten denk ik het verschil, zoals vaker bij Unitas?quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou, Unitas - GPC Vlissingen 6-2...
Binnen tien seconden 1-0, ik denk een handsbal. Dan 2-0, 2-1 en een dikke buitenspel goal voor 3-1. Einde wedstrijd dus na een halfuur helaas. Verder speelde Unitas net ietsje beter, maar zonder deze dwalingen had ik het wel willen zien...
VVSB even op de plek gezet door Türkiyemspor: 8-3. Is het uitgewerkt bij VVSB???quote:Op zondag 17 december 2006 22:06 schreef Sersjee het volgende:
Haaglandia 1 - ADO'20 1 0-1![]()
Na de deceptie van vorige week en de verbijstering na het 3 punten in mindering krijgen volgde vandaag een soort van revanche: titelpretendent Haaglandia werd op eigen veld met 0-1 verslagen door een schitterende goal van Boy Visser (te zien op TV West en RTVNH).
De stand bovenin is nu als volgt:
Turkiyemspor 12-25
AFC 13-25
Argon 13-25
VVSB 13-25
ADO'20 13-22
Haaglandia 12-21
Spannend? Best wel, alleen jammer van die 3 punten...
6e plaats, zou netjes zijn als we daar eindigen.quote:Op maandag 18 december 2006 19:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
VVSB even op de plek gezet door Türkiyemspor: 8-3. Is het uitgewerkt bij VVSB???
En in de klasse van Yeahinho's club won JVC Cuijk even met 1-10 bij SV Triborgh.
Feli trouwens met de zege in Schijndel, als hoeveelste gaat OJC nu overwinteren?
Mwah... VVSB heeft 4 rode kaarten mogen ontvangen, dus dat scheelde wel!quote:Op maandag 18 december 2006 19:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
VVSB even op de plek gezet door Türkiyemspor: 8-3. Is het uitgewerkt bij VVSB???
...
Vorig jaar was hij echt een van de betere spelers, hij heeft alleen pech met Franken en Kayis voor zich, waardoor hij nu minder aan spelen toe komt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:54 schreef methodmich het volgende:
Godvliet is wel een bekendere speler op zich, als jonkie.
is dat deze? http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=433790quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:00 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]
En hop, Nixon wipt de bal over Jeroentje Koppelaar z'n kop
veel plezier zal dan ook niet op zijn plaats zijn, denk ikquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:12 schreef Sersjee het volgende:
ADO'20 1 - Oud ADO'20 1 2-1
Helaas moeten missen (kwam pas om 16.00 m'n nest uit rotten), maar de oudjes hebben het de brakke jonkies weer lastig gemaakt... Niet echt vreemd als je bedenkt da'k de helft van de oudjes wel in het tweede zou willen hebben![]()
Maandag de eerste training van 2007 en dan op naar Gran Canaria met de hele bubs, lekker op trainingskamp ! Beetje trainen, beetje kaarten, veul ouwehoeren, slechte woordgrappen maken... Fijn 5 dagen in de zon met m'n voetbalkornuiten, wat een rotleven!
Overigens zijn er nog opmerkelijk veel andere (ex)-spelers van ons daar te vinden:quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:33 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
is dat deze? http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=433790
quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Overigens zijn er nog opmerkelijk veel andere (ex)-spelers van ons daar te vinden:
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=a69d42
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=735926
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=30dd7f
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=a2e14a (inmiddels Barendrecht)
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=16aa1e
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=36b87e
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=4c4984
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=ff7c7b
Dat lijkt me nogal logisch ja. Ze gaan daar niet spelen voor een appel en een ei natuurlijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:42 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
![]()
Maar gaan sommigen in de hoofdklasse etc. spelen omdat ze er geld voor vangen?
Valt mee, is van 8 juli 1976.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Die is toch ook ondertussen al 40 dan...
Ik maakte in 1977 ooit mijn debuut in het eerste uit tegen Dinteloordquote:Op zondag 7 januari 2007 14:15 schreef Zjakkie het volgende:
Seolto speelt dinsdag vriendschappelijk tegen Dinteloord, dat uitkomt in de 2e klasse E . Sandman, jij kent ze vast wel
En gewonnen?quote:Op maandag 8 januari 2007 04:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik maakte in 1977 ooit mijn debuut in het eerste uit tegen Dinteloord
Toen zat Tong al op Fok! heb ik me laten vertellen.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:04 schreef Yeahinho het volgende:
Eerste jaars B? Dan was je net fucking 15 ofzo..?
Ik scoorde net zoveel als dat ik post. Maar ja, daar bereik je niks mee. Net als al de meiden die ik heb gehad. Mijn god wat een kut leven heb ik toch.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toen zat Tong al op Fok! heb ik me laten vertellen.
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik scoorde net zoveel als dat ik post. Maar ja, daar bereik je niks mee. Net als al de meiden die ik heb gehad. Mijn god wat een kut leven heb ik toch.
Klopt en het was wel degelijk gewoon Twente 1 hoor. Al wisselde Twente na rust wel de nodige spelers.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:53 schreef Beschouw het volgende:
ASWH verliest vandaag maar met 2-0 van Twente meldt VI. Aardig resultaat.
Of zou het Twente 2 geweest zijn?
Tging niet van harte geloof ik Tong, bij rust nog 2-1 achter...quote:Op zondag 14 januari 2007 07:13 schreef tong80 het volgende:
Meerkerk - NIVO Sparta 2-3.
VVGZ valt af in de titelrace.
STAND
Nivo Sparta 12 8 3 1 27 36- 19 +17
Rijsoord 13 8 3 2 27 20- 13 +7
LRC 12 7 4 1 25 31- 16 +15
Roda Boys/B. 13 6 5 2 23 21- 15 +6
VVGZ 13 6 4 3 22 25- 14 +11
Nieuw Lekkerland 12 4 4 4 16 11- 11 0
GJS 13 4 4 5 16 21- 22 -1
Schelluinen 13 4 3 6 15 19- 27 -8
SV Meerkerk 13 3 2 8 11 19- 28 -9
Achilles Veen 12 2 3 7 9 17- 27 -10
Oostkapelle 13 2 3 8 9 13- 23 -10
Terneuzense Boys 13 2 2 9 7 13- 31 -18
Het rare van NIVO dit jaar is dat we niet eens beter hoeven te zijn. We scoren gewoon. LRC speelt bijvoorbeeld veel beter. Maar we blijven winnen en winnen de kampioenswedstrijd met 6-5quote:Op zondag 14 januari 2007 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tging niet van harte geloof ik Tong, bij rust nog 2-1 achter...
Mwah, dat zou ik nog niet durven zeggen in 1C hoor!quote:Op zondag 14 januari 2007 07:13 schreef tong80 het volgende:
Meerkerk - NIVO Sparta 2-3.
VVGZ valt af in de titelrace.
Maar ook een penalty gemistquote:Op zondag 14 januari 2007 16:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mwah, dat zou ik nog niet durven zeggen in 1C hoor!
Walter van Ommeren twee keer scorend voor Barendrecht, zowel de 0-1 als de 2-2. Toch weer belangrijk dus!
2-1 verlorenquote:Op zondag 14 januari 2007 12:52 schreef Zjakkie het volgende:
De wedstrijd van Seolto tegen Dinteloord ging dinsdag trouwens niet door. Gisteren speelden ze tegen tweedeklasser Wieldrecht. Bij rust ben ik weggegaan, toen stonden ze 1-0 achter. De uitslag is mij nog onbekend, die staat ook (nog) niet vermeld op de site, wat zeer waarschijnlijk betekent dat we verloren hebben.
Dat is niet verkeerdquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:39 schreef methodmich het volgende:
Helaas, oefenduel van vanavond tussen ASWH en Excelsior '20 is afgelast.... Was toch leuk geweest om tegen de oude club van de Koef te voetballen.
ASWH 2 speelde zaterdag spectaculair gelijk tegen Heinenoord, opponent van Sandmans GPC in de competitie: 4-4.
Goh, verrassend!quote:Naheffing 1,3 miljoen Türkiyemspor
17-1-2007 De Amsterdamse amateurvoetbalclub Türkiyemspor is door de belastingdienst voor 1,3 miljoen euro aangeslagen. Dat bevestigde het bestuur van de amateurclub woensdag aan AT5. Donderdagavond komt Türkiyemspor in een spoedvergadering met andere clubs uit de hoofdklasse bijeen. Daar wordt overlegd over de te volgen strategie. De club zegt al in beroep te gaan tegen de naheffingen van de Belastingdienst.
Sinds 2001 doet de belastingdienst al onderzoek naar de financiën van amateurclubs. Die blijken vaak veel loonbelasting en BTW niet afgedragen te hebben.
Zal wel weer een kutwedstrijd worden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:07 schreef tong80 het volgende:
Zaterdag NIVO-Sparta - Rijsoord. De nummer 1 tegen de nummer 2. Heb er zin in.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:11 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zal wel weer een kutwedstrijd worden.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:11 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zal wel weer een kutwedstrijd worden.
Dat krijg je als de voorzitter opstapt.quote:
Dat is inderdaad iemand die als voorbeeld genoemd werd als iemand die het niet meer zo zag zitten. Maar goed, vorige week wel gewoon tweemaal gescoord, dus misschien valt het allemaal wel mee. Feit blijft natuurlijk wel dat ze met deze selectie gewoon al dik bovenaan hadden moeten staan, ze staan nu gelijk met Scheveningen, die ik echt veel minder vondquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:29 schreef methodmich het volgende:
En Wally, maar die zal misschien niet blijven na promotie.
Nee. Ik volg alleen de ploegen op Voorne-Putten. Nieuwenhoorn speelde tot voor kort in de hoofdklasse, maar dat niveau is nu ver weg daar.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:24 schreef methodmich het volgende:
Beschouw, kijk je ook wel eens duels in de hoofdklasse in de regio eigenlijk? Bij jou vandaan zijn clubs als Capelle en DOTO toch erg in de buurt.
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:15 schreef Zjakkie het volgende:
Arnemuiden... slechte ervaringen mee...
Tis wel een trouwe aanhang. Zal bij ons ook wel een mooie confrontatie worden, onze andere seniorenteams gaan of eerder of een andere keer spelen om er bij te kunnen zijnquote:Op zondag 21 januari 2007 13:27 schreef Zjakkie het volgende:
Buiten het feit dat ze met ruime cijfers van ons wonnen namen ze ook een harde kern mee, dat het leuk vond het veld te slopen en reclameborden te vernielen. Toen de keeper er iets van zei werd ie gelijk flink uitgescholden. En toen in de kantine iemand langs ze liep en ze alleen maar even aankeek, werd hem ook verteld dat ie maar ff mee naar buiten moest komen.
Trommel de ME dan alvast maar opquote:Op zondag 21 januari 2007 16:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tis wel een trouwe aanhang. Zal bij ons ook wel een mooie confrontatie worden, onze andere seniorenteams gaan of eerder of een andere keer spelen om er bij te kunnen zijn.
Ach Ard Schenk werd ooit wereldkampioen zonder een afstand te winnen.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:39 schreef methodmich het volgende:
In de afdeling van tong, 1C, lijkt Schelluinen de periodetitel te gaan pakken. NIVO heeft er nog geen, opmerkelijk!
Ook leuk toch, in de leunstoel achterover hangen en zien hoe de concurrentie punten verspeelt?quote:Op zondag 28 januari 2007 00:47 schreef tong80 het volgende:
Afgelast, maar zoals Mich als postte een goeie dag voor NIVO.
Mwah, ik heb hem nog nooit zo zien foeteren als in het half uur na de 0-6quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:22 schreef methodmich het volgende:
Blijft spannend bovenin in 1B. Mooie score natuurlijk voor Barendrecht, Jack zal blij zijn!
Yepz, een bus vol fans van Joan van Belzen waren dat... Ken er wel een paar van...quote:
Daar kan hij inderdaad niet tegen. Kan me nog een oefenpotje herinneren in de voorbereiding op vorig seizoen, tegen Zwaluwen Vlaardingen. Stond bij rust al 5-0 en na rust ging het wat op het gemakje. Toen smeet hij zelfs van woede zijn notitieblok op de grond na nonchalant verdedigen.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, ik heb hem nog nooit zo zien foeteren als in het half uur na de 0-6. Van hem mocht het nog wel doorgaan, maar het werd een beetje lamlendig. Anders hadden het dubbele cijfers geworden denk ik.
tja...je kan niet alles hebben...maar voor de tijd van het jaar was het natuurlijk prachtig !quote:Op zondag 28 januari 2007 21:06 schreef Beschouw het volgende:
Met strandweer zou het pas echt mooi zijn
Kreeg jij die klap van Zeinstra, Sersjee ?quote:Op maandag 29 januari 2007 11:17 schreef Sersjee het volgende:
ADO'20 - Argon 0-2
Frustrerend... De eerste helft wordt Argon van het kastje naar de muur gespeeld, maar vergeet ADO te scoren (en Zeinstra stond goed te keepen). Nadat Zeinstra met 2x geel moest vertrekken gaf ADO het helemaal weg door 2 gigantische verdedigingsfouten... Einde van de titelaspiraties als je het mij vraagt.
En na afloop werd trainer Ed Ridderhof de laan uitgestuurd.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:02 schreef Beschouw het volgende:
Nieuwenhoorn-Neptunus 2-3
Veel wind, weinig goed spel.
Nee, ik stond lekker achter Zeinstra's goal met een man of wat "Hé keeper, krullenbol" te roepen. Als ie mij een tikkie had gegeven was het wel erger uit de klauw gelopen, want dan was ik echt over het hek gesprongen om hem effe te aaien...quote:Op maandag 29 januari 2007 21:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Kreeg jij die klap van Zeinstra, Sersjee ?![]()
Ja hoor, aardige kerel, maar hij was nogal pissig omdat ie die 2e gele kreeg voor wat een Schwalbe van onze spits was. Vervolgens riep die vent langs de kant wat en dat kon ie niet goed hebben.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:02 schreef methodmich het volgende:
Zeinstra is op zich wel een geschikte peer toch?
Sersjee, Boy Visser. Wat is dat voor speler? Die wordt gelinkt aan Spakenburg en Quick Boys.
In de districtsbeker of de KNVB beker?quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:27 schreef tong80 het volgende:
Zeker. NIVO heeft begin jaren 70 ooit de halve finale gehaald. In een legendarische wedstrijd verloren we tegen Ijmuiden in het Telstar stadion na strafschoppen.
Denk je dat Boy daadwerkelijk zal verkassen naar één van de genoemde clubs?quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja hoor, aardige kerel, maar hij was nogal pissig omdat ie die 2e gele kreeg voor wat een Schwalbe van onze spits was. Vervolgens riep die vent langs de kant wat en dat kon ie niet goed hebben.
Boy is een hardwerkende spits, sterk, vrij goede techniek, maar niet echt een afmaker. Wel een handenbinder, laat verdedigers niet rustig opbouwen. Aardige gozer ook, maar als je bij hem in de buurt staat kan je de aandacht van de dames wel vergeten, die vent lijkt wel een magneet!
Geen idee. Ik weet alleen dat ie het erg naar z'n zin heeft bij ons en dat z'n concurrent zeker weg gaat (baan in het buitenland).quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Denk je dat Boy daadwerkelijk zal verkassen naar één van de genoemde clubs?
Vorig seizoen hebben ze lopen matten bij Hilversum en daar hebben ze o.a. een voorwaardelijke straf voor gekregen, d.w.z. nog een keer zo'n geintje binnen een jaar en ze worden uit de competitie gehaald. Een paar weken terug is in de derby tegen VUC de scheidsrechter meerdere malen verbaal bedreigd door meerdere spelers van Haaglandia, hij heeft de wedstrijd gestaakt, met dit als gevolg.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:36 schreef methodmich het volgende:
Dat is wel lullig, kost je zo een bups punten.... Zijn ze eruit gehaald wegens vechten en dergelijke of door geld?
Volgens mij mag ie in dit geval geen overschrijving aanvragen, pas weer voor het volgend seizoen. Kan het alleen even niet verifieren, heb de reglementen op m'n werk liggen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:44 schreef methodmich het volgende:
Zo trainer zo spelers, ga je bijna denken.
Maar goed, Brutil Hosé kan dus een andere vereniging zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |