abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 20 januari 2007 @ 20:49:20 #251
7889 tong80
Spleenheup
pi_45543382
Leuk vooruitzicht

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_45544205
Arnemuiden... slechte ervaringen mee...
pi_45556814
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 21:15 schreef Zjakkie het volgende:
Arnemuiden... slechte ervaringen mee...
Hoezo dat?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_45556924
Buiten het feit dat ze met ruime cijfers van ons wonnen namen ze ook een harde kern mee, dat het leuk vond het veld te slopen en reclameborden te vernielen. Toen de keeper er iets van zei werd ie gelijk flink uitgescholden. En toen in de kantine iemand langs ze liep en ze alleen maar even aankeek, werd hem ook verteld dat ie maar ff mee naar buiten moest komen.
pi_45563708
Kan mooi worden voor GPC dan!

Nieuwenhoorn inderdaad ook afgezakt Beschouw.

En BVO, op zich moet Voorschoten '97 te kloppen zijn hoor.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_45563925
quote:
Op zondag 21 januari 2007 13:27 schreef Zjakkie het volgende:
Buiten het feit dat ze met ruime cijfers van ons wonnen namen ze ook een harde kern mee, dat het leuk vond het veld te slopen en reclameborden te vernielen. Toen de keeper er iets van zei werd ie gelijk flink uitgescholden. En toen in de kantine iemand langs ze liep en ze alleen maar even aankeek, werd hem ook verteld dat ie maar ff mee naar buiten moest komen.
Tis wel een trouwe aanhang. Zal bij ons ook wel een mooie confrontatie worden, onze andere seniorenteams gaan of eerder of een andere keer spelen om er bij te kunnen zijn .
In Southern Sun
pi_45563961
quote:
Op zondag 21 januari 2007 16:55 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Tis wel een trouwe aanhang. Zal bij ons ook wel een mooie confrontatie worden, onze andere seniorenteams gaan of eerder of een andere keer spelen om er bij te kunnen zijn .
Trommel de ME dan alvast maar op
pi_45564960
Denk het niet. Geloof dat wij elkaar best liggen als clubs. Zal wel een mooi plaatje kunnen opleveren met vuurwerk e.d.
In Southern Sun
pi_45565157
Arnemuiden.

pi_45565190
Daar wonen hele vriendelijke mensen inderdaad Panic, dat klopt.
www.thuisuiteten.nl
pi_45565281
Aparte bussen voor de supporters hebben ze daar ook.

pi_45565346
Ze gaan als de brandweer Beschouw!!

In de afdeling van tong, 1C, lijkt Schelluinen de periodetitel te gaan pakken. NIVO heeft er nog geen, opmerkelijk!
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 21 januari 2007 @ 17:41:18 #263
7889 tong80
Spleenheup
pi_45565410
Jan Poortvliet komt van Arnemuiden. Heeft als 16 jarig broekie samen met zijn vader in het eerste gespeeld

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 21 januari 2007 @ 17:41:56 #264
7889 tong80
Spleenheup
pi_45565431
quote:
Op zondag 21 januari 2007 17:39 schreef methodmich het volgende:

In de afdeling van tong, 1C, lijkt Schelluinen de periodetitel te gaan pakken. NIVO heeft er nog geen, opmerkelijk!
Ach Ard Schenk werd ooit wereldkampioen zonder een afstand te winnen.

zaterdag 27 januari 2007 @ 17:16:58 #265
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_45729246
Deltasport - BVV Barendrecht 1-6
Niet eens geflatteerd. Deltasport na 2 minuten al met 10 man, speler sloeg de bal uit de goal. In de 5 minuten vóór en de 15 minuten ná de rust 5 doelpunten van Barendrecht, dat daarna wat lamlendig begon te spelen. Maar geen slecht resultaat .

Voorschoten wint ook weer, bij 's Gravenzande, alles lijkt dus aan te gaan komen op het onderlinge treffen, over 2 weken.

La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_45730970
Ik was er zelf niet bij, ik had een zaalvoetbalwedstrijd, maar mijn vader (die het wel 'live' gezien heeft) wist te vertellen dat Seolto de derby tegen Klundert (de nummer 2 uit de competitie) met maar liefst 5-0 heeft weten te winnen! En dat na een 1-0 ruststand en een 5-3 nederlaag in de uitwedstrijd!
pi_45732891
Blijft spannend bovenin in 1B. Mooie score natuurlijk voor Barendrecht, Jack zal blij zijn!

In 1C het NIVO van tong weer afgelast. Rijsoord neemt door een 0-0 tegen Achilles Veen de kop over, maar verliest dus wel terrein als NIVO de inhaalduels wint.

In de periodestand staat Schelluinen eerste, maar NIVO heeft pas 4 duels gespeeld en maar drie punten minder dan Schelluinen uit zeven duels haalde.

Nieuw-Lekkerland met een eclatante 5-1 zege op Terneuzense Boys.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 28 januari 2007 @ 00:47:04 #268
7889 tong80
Spleenheup
pi_45744907
Afgelast, maar zoals Mich als postte een goeie dag voor NIVO.

pi_45751699
quote:
Op zondag 28 januari 2007 00:47 schreef tong80 het volgende:
Afgelast, maar zoals Mich als postte een goeie dag voor NIVO.

Ook leuk toch, in de leunstoel achterover hangen en zien hoe de concurrentie punten verspeelt?
  zondag 28 januari 2007 @ 11:50:16 #270
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_45751732
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 19:22 schreef methodmich het volgende:
Blijft spannend bovenin in 1B. Mooie score natuurlijk voor Barendrecht, Jack zal blij zijn!
Mwah, ik heb hem nog nooit zo zien foeteren als in het half uur na de 0-6 . Van hem mocht het nog wel doorgaan, maar het werd een beetje lamlendig. Anders hadden het dubbele cijfers geworden denk ik.
pi_45751793
Spijkenisse alweer verloren. Gaat de laatste weken niet meer zo voortvarend.

Vanmiddag eens bij Nieuwenhoorn gaan kijken.
pi_45752119
quote:
Op zondag 21 januari 2007 17:33 schreef Panic_A het volgende:
Arnemuiden.

[afbeelding]
Yepz, een bus vol fans van Joan van Belzen waren dat... Ken er wel een paar van...

Gisteren periode gepakt. Leuk, maar merkte wel dat het een ingetogen feestje was gister. Het grote feest komt nog...
In Southern Sun
pi_45752194
quote:
Op zondag 28 januari 2007 11:50 schreef BVO het volgende:

[..]

Mwah, ik heb hem nog nooit zo zien foeteren als in het half uur na de 0-6 . Van hem mocht het nog wel doorgaan, maar het werd een beetje lamlendig. Anders hadden het dubbele cijfers geworden denk ik.
Daar kan hij inderdaad niet tegen. Kan me nog een oefenpotje herinneren in de voorbereiding op vorig seizoen, tegen Zwaluwen Vlaardingen. Stond bij rust al 5-0 en na rust ging het wat op het gemakje. Toen smeet hij zelfs van woede zijn notitieblok op de grond na nonchalant verdedigen.

Ik zag dat Barendregt er 3 had, Wally 2 en Vermunt 1. Goede voorhoede!
www.thuisuiteten.nl
pi_45762350
Nieuwenhoorn-Neptunus 2-3
Veel wind, weinig goed spel.
  zondag 28 januari 2007 @ 18:14:21 #275
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_45764856
Mooi weekend in Heemstede:

Jong Hercules - HBC Zat 1 1-2
HBC Zon 1 - VSV 2-0

256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_45770511
quote:
Op zondag 28 januari 2007 18:14 schreef Bjoro het volgende:
Mooi weekend in Heemstede:

Met strandweer zou het pas echt mooi zijn
  zondag 28 januari 2007 @ 23:01:16 #277
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_45775759
quote:
Op zondag 28 januari 2007 21:06 schreef Beschouw het volgende:
Met strandweer zou het pas echt mooi zijn
tja...je kan niet alles hebben...maar voor de tijd van het jaar was het natuurlijk prachtig !
256 goals !
pi_45784098
ADO'20 - Argon 0-2
Frustrerend... De eerste helft wordt Argon van het kastje naar de muur gespeeld, maar vergeet ADO te scoren (en Zeinstra stond goed te keepen). Nadat Zeinstra met 2x geel moest vertrekken gaf ADO het helemaal weg door 2 gigantische verdedigingsfouten... Einde van de titelaspiraties als je het mij vraagt.

ADO'20 2 - Blauw Wit 2 1-0
Jeuj, eindelijk weer eens gewonnen! En aangezien Hollandia 2 en Turkiyemspor 2 verloren hebben, zijn de titelkansen weer gestegen! Nog 8 keer winnen en we staan op de platte kar...
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  maandag 29 januari 2007 @ 21:20:26 #279
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_45804839
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:17 schreef Sersjee het volgende:
ADO'20 - Argon 0-2
Frustrerend... De eerste helft wordt Argon van het kastje naar de muur gespeeld, maar vergeet ADO te scoren (en Zeinstra stond goed te keepen). Nadat Zeinstra met 2x geel moest vertrekken gaf ADO het helemaal weg door 2 gigantische verdedigingsfouten... Einde van de titelaspiraties als je het mij vraagt.
Kreeg jij die klap van Zeinstra, Sersjee ?
256 goals !
pi_45805619
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:02 schreef Beschouw het volgende:
Nieuwenhoorn-Neptunus 2-3
Veel wind, weinig goed spel.
En na afloop werd trainer Ed Ridderhof de laan uitgestuurd.
  Trouwste user 2022 maandag 29 januari 2007 @ 21:44:28 #281
7889 tong80
Spleenheup
pi_45805978
Is dat de oud-Excelsior speler ?

pi_45807633
Ter info: Geldrop - OJC werd afgelast.

Is jullie veld zo slecht dan, Bos?
pi_45807666
quote:
Op maandag 29 januari 2007 21:44 schreef tong80 het volgende:
Is dat de oud-Excelsior speler ?

yep
pi_45817418
quote:
Op maandag 29 januari 2007 21:20 schreef Bjoro het volgende:

[..]

Kreeg jij die klap van Zeinstra, Sersjee ?
Nee, ik stond lekker achter Zeinstra's goal met een man of wat "Hé keeper, krullenbol" te roepen. Als ie mij een tikkie had gegeven was het wel erger uit de klauw gelopen, want dan was ik echt over het hek gesprongen om hem effe te aaien...
pi_45832179
Zeinstra is op zich wel een geschikte peer toch?

Sersjee, Boy Visser. Wat is dat voor speler? Die wordt gelinkt aan Spakenburg en Quick Boys.
www.thuisuiteten.nl
pi_45850310
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 19:02 schreef methodmich het volgende:
Zeinstra is op zich wel een geschikte peer toch?

Sersjee, Boy Visser. Wat is dat voor speler? Die wordt gelinkt aan Spakenburg en Quick Boys.
Ja hoor, aardige kerel, maar hij was nogal pissig omdat ie die 2e gele kreeg voor wat een Schwalbe van onze spits was. Vervolgens riep die vent langs de kant wat en dat kon ie niet goed hebben.

Boy is een hardwerkende spits, sterk, vrij goede techniek, maar niet echt een afmaker. Wel een handenbinder, laat verdedigers niet rustig opbouwen. Aardige gozer ook, maar als je bij hem in de buurt staat kan je de aandacht van de dames wel vergeten, die vent lijkt wel een magneet!
  Trouwste user 2022 woensdag 31 januari 2007 @ 20:25:13 #287
7889 tong80
Spleenheup
pi_45861554
NIVO Sparta bij laatste 16 KNVB Beker (31-1-2007)

Na verschillende keren te zijn afgelast is dinsdagavond (23-1) alsnog de wedstrijd in de 4e ronde om de KNVB Beker gespeeld. In Dongen won NIVO Sparta 1 tegen de plaatstelijke V.V. (een zondag 2e klasser) met 1-2. Zeker op basis van de 2e helft een verdiende overwinning. Op een slecht bijveld en onder sfeerloze omstandigheden kwam de thuisploeg aanvankelijk beter uit de startblokken. Gaandeweg ontspon zich een evenwichtige strijd tussen twee ploegen die in een hoog tempo speelden. Echt grote kansen kwamen er echter niet. Na een half uur kreeg Dongen een gevaarlijke vrije trap op de rand 16 te nemen vanwege commentaar op de leiding. De indrecte vrije trap werd na een "tikkie breed" langs de muur in de uiterste hoek geprikt (1-0). Een kadootje van de wat pietluttig fluitende scheidsrechter. Binnen 5 minuten trok NIVO Sparta de stand al weer gelijk. Uit een voorzet beroerde een Dongen-verdediger wel erg opzichtelijk de bal met de arm in het strafschopgebied. Penalty! Davey Brothwell voltrok, als stand in voor de afwezige Theo van Geffen, het vonnis koelbloedig en stuurde de keeper de verkeerde hoek in (1-1).
Na de rust schroefde NIVO Sparta het tempo verder op. Dongen haakte aan, maar het was toch NIVO Sparta dat een duidelijk veldoverwicht kreeg. In eerste instantie zonder gevaarlijke momenten voor het doel. En men moest beducht blijven voor de counters van het snel omschakelende Dongen. Onder aanvoering van de uitblinkende Roberto Verhagen kwamen er (kleine) kansen. Tien minuten voor tijd dan toch de verdiende voorsprong voor NIVO Sparta. Uit een steekpass sneed Davey Brothwell door de verdediging van Dongen heen en schoof de bal langs de uitkomende keeper in het lege doel (1-2). Zijn tweede treffer van de avond. Daarna moest Dongen risico's gaan nemen en verzuimde NIVO Sparta verder afstand te nemen. De meest mooie kansen werden om zeep geholpen. Dongen drong wel aan, maar kon niet echt meer een vuist maken.

Eindstand 1-2 en NIVO Sparta door naar de 5e ronde ofwel de achtste finales. Hierin is Moerse Boys, een zondag 3e klasser uit Zundert, de tegenstander. En eindelijk een thuiswedstrijd. Wanneer deze wedstrijd wordt gespeeld is nog niet bekend. De winnaar van dit duel neemt het op tegen de winnaar van UNA - Longa voor een plaats bij de laatste vier met als inzet deelname aan de grote KNVB-beker volgend seizoen.

pi_45862780
Mooi.
  Trouwste user 2022 woensdag 31 januari 2007 @ 21:27:18 #289
7889 tong80
Spleenheup
pi_45863949
Zeker. NIVO heeft begin jaren 70 ooit de halve finale gehaald. In een legendarische wedstrijd verloren we tegen Ijmuiden in het Telstar stadion na strafschoppen.

pi_45864023
We? Speelde je toen al in het eerste?
  Trouwste user 2022 woensdag 31 januari 2007 @ 21:29:57 #291
7889 tong80
Spleenheup
pi_45864085
Nee ik kwam er pas 5 jaar later in. Toen we degradatie voetbal speelden.

pi_45864145
Is altijd leuk voor een amateurclub om ver te komen in het bekertoernooi
pi_45892425
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 21:27 schreef tong80 het volgende:
Zeker. NIVO heeft begin jaren 70 ooit de halve finale gehaald. In een legendarische wedstrijd verloren we tegen Ijmuiden in het Telstar stadion na strafschoppen.

In de districtsbeker of de KNVB beker?

Het schema voor NIVO, als ze van Moerse Boys winnen:

- Kwartfinale tegen de winnaar van UNA - Longa
- Halve finale tegen één van deze ploegen: BVV / Caterpillar - DESK 2 of Terheijden of Oirschot Vooruit - Hoogeloon / Geldrop / AEK

Zuid I levert dit jaar niet echt sterke ploegen dus..... Op Baronie en Geldrop na alle hoofdklassers al weg.
www.thuisuiteten.nl
pi_45892455
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 11:04 schreef Sersjee het volgende:

[..]

Ja hoor, aardige kerel, maar hij was nogal pissig omdat ie die 2e gele kreeg voor wat een Schwalbe van onze spits was. Vervolgens riep die vent langs de kant wat en dat kon ie niet goed hebben.

Boy is een hardwerkende spits, sterk, vrij goede techniek, maar niet echt een afmaker. Wel een handenbinder, laat verdedigers niet rustig opbouwen. Aardige gozer ook, maar als je bij hem in de buurt staat kan je de aandacht van de dames wel vergeten, die vent lijkt wel een magneet!
Denk je dat Boy daadwerkelijk zal verkassen naar één van de genoemde clubs?
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 1 februari 2007 @ 19:29:58 #295
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_45892886
De column van Jack!
http://www.bvvbarendrecht.nl/2006/index.php?option=com_content&task=view&id=77&Itemid=240

Weet je trouwens ook het verdere schema voor West II?
pi_45893081
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 19:18 schreef methodmich het volgende:

[..]

Denk je dat Boy daadwerkelijk zal verkassen naar één van de genoemde clubs?
Geen idee. Ik weet alleen dat ie het erg naar z'n zin heeft bij ons en dat z'n concurrent zeker weg gaat (baan in het buitenland).

De KNVB heeft Haaglandia nu definitief uit de competitie gehaald, dat betekent dat Argon nu alleen aan kop gaat en wij 4 punten in mindering krijgen (waren de enige die 2x tegen ze gespeeld hadden)... Het is echt niet het seizoen van ADO'20 1... Zo doe je mee om de titel, zo moet je met een schuin oog naar beneden gaan kijken!
pi_45893112
Dat is wel lullig, kost je zo een bups punten.... Zijn ze eruit gehaald wegens vechten en dergelijke of door geld?
www.thuisuiteten.nl
pi_45893399
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 19:36 schreef methodmich het volgende:
Dat is wel lullig, kost je zo een bups punten.... Zijn ze eruit gehaald wegens vechten en dergelijke of door geld?
Vorig seizoen hebben ze lopen matten bij Hilversum en daar hebben ze o.a. een voorwaardelijke straf voor gekregen, d.w.z. nog een keer zo'n geintje binnen een jaar en ze worden uit de competitie gehaald. Een paar weken terug is in de derby tegen VUC de scheidsrechter meerdere malen verbaal bedreigd door meerdere spelers van Haaglandia, hij heeft de wedstrijd gestaakt, met dit als gevolg.
Zwaar genaaid voor ons natuurlijk, want we hebben in die wedstrijden tegen ze ook wel een aantal gele kaarten gepakt (die wel gewoon blijven staan), terwijl bijv. VVSB nog niet tegen ze heeft gespeeld. Nee, de KNVB maakt geen vrienden bij ons! Het zal mij benieuwen wat er uit het kort geding gaat komen dat we tegen ze hebben aangespannen over het akkefietje met Hilversum en bijbehorende puntenaftrek.
pi_45893436
Zo trainer zo spelers, ga je bijna denken.

Maar goed, Brutil Hosé kan dus een andere vereniging zoeken.
www.thuisuiteten.nl
pi_45893568
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 19:44 schreef methodmich het volgende:
Zo trainer zo spelers, ga je bijna denken.

Maar goed, Brutil Hosé kan dus een andere vereniging zoeken.
Volgens mij mag ie in dit geval geen overschrijving aanvragen, pas weer voor het volgend seizoen. Kan het alleen even niet verifieren, heb de reglementen op m'n werk liggen.

Maar goed, ik ga naar de club, lekker een biertje drinken en zeiken op de KNVB!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')