Hoezo dat?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:15 schreef Zjakkie het volgende:
Arnemuiden... slechte ervaringen mee...
Tis wel een trouwe aanhang. Zal bij ons ook wel een mooie confrontatie worden, onze andere seniorenteams gaan of eerder of een andere keer spelen om er bij te kunnen zijnquote:Op zondag 21 januari 2007 13:27 schreef Zjakkie het volgende:
Buiten het feit dat ze met ruime cijfers van ons wonnen namen ze ook een harde kern mee, dat het leuk vond het veld te slopen en reclameborden te vernielen. Toen de keeper er iets van zei werd ie gelijk flink uitgescholden. En toen in de kantine iemand langs ze liep en ze alleen maar even aankeek, werd hem ook verteld dat ie maar ff mee naar buiten moest komen.
Trommel de ME dan alvast maar opquote:Op zondag 21 januari 2007 16:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tis wel een trouwe aanhang. Zal bij ons ook wel een mooie confrontatie worden, onze andere seniorenteams gaan of eerder of een andere keer spelen om er bij te kunnen zijn.
Ach Ard Schenk werd ooit wereldkampioen zonder een afstand te winnen.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:39 schreef methodmich het volgende:
In de afdeling van tong, 1C, lijkt Schelluinen de periodetitel te gaan pakken. NIVO heeft er nog geen, opmerkelijk!
Ook leuk toch, in de leunstoel achterover hangen en zien hoe de concurrentie punten verspeelt?quote:Op zondag 28 januari 2007 00:47 schreef tong80 het volgende:
Afgelast, maar zoals Mich als postte een goeie dag voor NIVO.
Mwah, ik heb hem nog nooit zo zien foeteren als in het half uur na de 0-6quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:22 schreef methodmich het volgende:
Blijft spannend bovenin in 1B. Mooie score natuurlijk voor Barendrecht, Jack zal blij zijn!
Yepz, een bus vol fans van Joan van Belzen waren dat... Ken er wel een paar van...quote:
Daar kan hij inderdaad niet tegen. Kan me nog een oefenpotje herinneren in de voorbereiding op vorig seizoen, tegen Zwaluwen Vlaardingen. Stond bij rust al 5-0 en na rust ging het wat op het gemakje. Toen smeet hij zelfs van woede zijn notitieblok op de grond na nonchalant verdedigen.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, ik heb hem nog nooit zo zien foeteren als in het half uur na de 0-6. Van hem mocht het nog wel doorgaan, maar het werd een beetje lamlendig. Anders hadden het dubbele cijfers geworden denk ik.
tja...je kan niet alles hebben...maar voor de tijd van het jaar was het natuurlijk prachtig !quote:Op zondag 28 januari 2007 21:06 schreef Beschouw het volgende:
Met strandweer zou het pas echt mooi zijn
Kreeg jij die klap van Zeinstra, Sersjee ?quote:Op maandag 29 januari 2007 11:17 schreef Sersjee het volgende:
ADO'20 - Argon 0-2
Frustrerend... De eerste helft wordt Argon van het kastje naar de muur gespeeld, maar vergeet ADO te scoren (en Zeinstra stond goed te keepen). Nadat Zeinstra met 2x geel moest vertrekken gaf ADO het helemaal weg door 2 gigantische verdedigingsfouten... Einde van de titelaspiraties als je het mij vraagt.
En na afloop werd trainer Ed Ridderhof de laan uitgestuurd.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:02 schreef Beschouw het volgende:
Nieuwenhoorn-Neptunus 2-3
Veel wind, weinig goed spel.
Nee, ik stond lekker achter Zeinstra's goal met een man of wat "Hé keeper, krullenbol" te roepen. Als ie mij een tikkie had gegeven was het wel erger uit de klauw gelopen, want dan was ik echt over het hek gesprongen om hem effe te aaien...quote:Op maandag 29 januari 2007 21:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Kreeg jij die klap van Zeinstra, Sersjee ?![]()
Ja hoor, aardige kerel, maar hij was nogal pissig omdat ie die 2e gele kreeg voor wat een Schwalbe van onze spits was. Vervolgens riep die vent langs de kant wat en dat kon ie niet goed hebben.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:02 schreef methodmich het volgende:
Zeinstra is op zich wel een geschikte peer toch?
Sersjee, Boy Visser. Wat is dat voor speler? Die wordt gelinkt aan Spakenburg en Quick Boys.
In de districtsbeker of de KNVB beker?quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:27 schreef tong80 het volgende:
Zeker. NIVO heeft begin jaren 70 ooit de halve finale gehaald. In een legendarische wedstrijd verloren we tegen Ijmuiden in het Telstar stadion na strafschoppen.
Denk je dat Boy daadwerkelijk zal verkassen naar één van de genoemde clubs?quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja hoor, aardige kerel, maar hij was nogal pissig omdat ie die 2e gele kreeg voor wat een Schwalbe van onze spits was. Vervolgens riep die vent langs de kant wat en dat kon ie niet goed hebben.
Boy is een hardwerkende spits, sterk, vrij goede techniek, maar niet echt een afmaker. Wel een handenbinder, laat verdedigers niet rustig opbouwen. Aardige gozer ook, maar als je bij hem in de buurt staat kan je de aandacht van de dames wel vergeten, die vent lijkt wel een magneet!
Geen idee. Ik weet alleen dat ie het erg naar z'n zin heeft bij ons en dat z'n concurrent zeker weg gaat (baan in het buitenland).quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Denk je dat Boy daadwerkelijk zal verkassen naar één van de genoemde clubs?
Vorig seizoen hebben ze lopen matten bij Hilversum en daar hebben ze o.a. een voorwaardelijke straf voor gekregen, d.w.z. nog een keer zo'n geintje binnen een jaar en ze worden uit de competitie gehaald. Een paar weken terug is in de derby tegen VUC de scheidsrechter meerdere malen verbaal bedreigd door meerdere spelers van Haaglandia, hij heeft de wedstrijd gestaakt, met dit als gevolg.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:36 schreef methodmich het volgende:
Dat is wel lullig, kost je zo een bups punten.... Zijn ze eruit gehaald wegens vechten en dergelijke of door geld?
Volgens mij mag ie in dit geval geen overschrijving aanvragen, pas weer voor het volgend seizoen. Kan het alleen even niet verifieren, heb de reglementen op m'n werk liggen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:44 schreef methodmich het volgende:
Zo trainer zo spelers, ga je bijna denken.
Maar goed, Brutil Hosé kan dus een andere vereniging zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |