Hoezo dat?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:15 schreef Zjakkie het volgende:
Arnemuiden... slechte ervaringen mee...
Tis wel een trouwe aanhang. Zal bij ons ook wel een mooie confrontatie worden, onze andere seniorenteams gaan of eerder of een andere keer spelen om er bij te kunnen zijnquote:Op zondag 21 januari 2007 13:27 schreef Zjakkie het volgende:
Buiten het feit dat ze met ruime cijfers van ons wonnen namen ze ook een harde kern mee, dat het leuk vond het veld te slopen en reclameborden te vernielen. Toen de keeper er iets van zei werd ie gelijk flink uitgescholden. En toen in de kantine iemand langs ze liep en ze alleen maar even aankeek, werd hem ook verteld dat ie maar ff mee naar buiten moest komen.
Trommel de ME dan alvast maar opquote:Op zondag 21 januari 2007 16:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tis wel een trouwe aanhang. Zal bij ons ook wel een mooie confrontatie worden, onze andere seniorenteams gaan of eerder of een andere keer spelen om er bij te kunnen zijn.
Ach Ard Schenk werd ooit wereldkampioen zonder een afstand te winnen.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:39 schreef methodmich het volgende:
In de afdeling van tong, 1C, lijkt Schelluinen de periodetitel te gaan pakken. NIVO heeft er nog geen, opmerkelijk!
Ook leuk toch, in de leunstoel achterover hangen en zien hoe de concurrentie punten verspeelt?quote:Op zondag 28 januari 2007 00:47 schreef tong80 het volgende:
Afgelast, maar zoals Mich als postte een goeie dag voor NIVO.
Mwah, ik heb hem nog nooit zo zien foeteren als in het half uur na de 0-6quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:22 schreef methodmich het volgende:
Blijft spannend bovenin in 1B. Mooie score natuurlijk voor Barendrecht, Jack zal blij zijn!
Yepz, een bus vol fans van Joan van Belzen waren dat... Ken er wel een paar van...quote:
Daar kan hij inderdaad niet tegen. Kan me nog een oefenpotje herinneren in de voorbereiding op vorig seizoen, tegen Zwaluwen Vlaardingen. Stond bij rust al 5-0 en na rust ging het wat op het gemakje. Toen smeet hij zelfs van woede zijn notitieblok op de grond na nonchalant verdedigen.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, ik heb hem nog nooit zo zien foeteren als in het half uur na de 0-6. Van hem mocht het nog wel doorgaan, maar het werd een beetje lamlendig. Anders hadden het dubbele cijfers geworden denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |