Ik heb geen idee. Normaal doen we nooit moeilijk.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:51 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom wil NIVO niet meewerken aan het verlaten van de wedstrijd?
Komende zaterdag spelen ze nl. gewoon om half 3 de bekerwedstrijd in Zaltbommel tegen OJC...
OJC, de zondagclub, met veel spelers die op zaterdag gewoon werken tot een uur of 4/5.
Daar zal je het antwoord wellicht al hebben... Ze willen vast winnen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:51 schreef Yeahinho het volgende:
Komende zaterdag spelen ze nl. gewoon om half 3 de bekerwedstrijd in Zaltbommel tegen OJC...
OJC, de zondagclub, met veel spelers die op zaterdag gewoon werken tot een uur of 4/5.
nou zover dat ik weet wil ojc alleen later spelen omdat de trainer en 's-middags niet is omdat hij een winkel heeft of zoiets en wij hebben helaas op het hoofdveld geen verlichting meer staan dus dan zouden we op het wetraveld moeten spelen en ik denk dat deze wedstrijd daar een te mooi affiche voor isquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:51 schreef Yeahinho het volgende:
OJC overleeft Bommelse herfststorm nietquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:55 schreef Yeahinho het volgende:
Proficiat tong (die ongetwijfeld nog in de kantine hangt).
quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:01 schreef Yeahinho het volgende:
Maar dat doet natuurlijk niets af aan de winst van NIVO.
Tong lijkt helemaal niet meer op die foto uit zijn fotoboek.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:21 schreef Yeahinho het volgende:
Waar stond je? Heb nog gekeken of ik toevallig iemand zag die op je fotoboek-foto leek, maar helaas.
Sssssstttttttquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:58 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Tong lijkt helemaal niet meer op die foto uit zijn fotoboek.
quote:Op zondag 26 november 2006 03:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toen je nog jong en lelijk wasNu ben je alleen nog maar lelijk
![]()
Doelpunten Tabbers (tweemaal), Van Ommeren, Vermunt en Kayis. Nu tegen Delft of OVV. Delft zou leuk zijn, speelt familiequote:Op zaterdag 25 november 2006 17:29 schreef BVO het volgende:
Barendrecht - Quick Boys 2 5-0
Laatste 16 nu!
Gewoon Delft of Vitesse Delft??quote:Op zondag 26 november 2006 14:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Doelpunten Tabbers (tweemaal), Van Ommeren, Vermunt en Kayis. Nu tegen Delft of OVV. Delft zou leuk zijn, speelt familie.
Gewoon Delft, koploper 3e klasse zondagquote:Op zondag 26 november 2006 17:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gewoon Delft of Vitesse Delft??
En Sandje, Arnemuiden 2 is door toch?
Yup, winnen van Aardenburg. Niet zo'n grote prestatie, al is het wel leuk natuurlijk. Hopen dat wij hen loten, goede kans op weer een mooi avontuur ala Groote Lindtquote:Op zondag 26 november 2006 17:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gewoon Delft of Vitesse Delft??
En Sandje, Arnemuiden 2 is door toch?
Mij lijkt me dan Kozakken wel leuk... Hoewel, die finale dag halen lijkt me helemaal superquote:
Daarom. Twee jaar terug kwam Triborgh op bezoek, kwamen we nog 1-0 voor ook. Uiteindelijk met 3-1 verloren, dus doe maar een makkelijk programmaquote:Op zondag 26 november 2006 17:37 schreef methodmich het volgende:
De finaledag is erg leuk. Zag ik wel aan RKSV Oisterwijk vorig jaar. Genoten ervan, ondanks de nederlaag.
Kozakken Boys is ook leuk om te loten, als die van VVGZ winnen tenminste.
Nee tochquote:Op zondag 26 november 2006 18:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Pas dinsdag of woensdag wordt er geloot tong...
Voor potentiele tegenstanders, voetbalopzaterdag.com
quote:In de achtste finale speelt Barendrecht tegen de winnaar van Delft-OVV.
Raar. Hier in Zuid 1 moet echt nog geloot wordenquote:Op zondag 26 november 2006 18:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee toch.
Op www.bvvbarendrecht.nl staat:
[..]
VOWquote:Op zondag 26 november 2006 18:40 schreef Paran0id het volgende:
JVC Cuijk (koploper in hoofdklasse B) heeft vandaag in de beker verloren van m'n cluppie (4e klasser) met 2-1
Ze nemen overal mijn kop overquote:Op dinsdag 28 november 2006 06:34 schreef tong80 het volgende:
OJC overleeft Bommelse herfststorm niet (26-11-2006)
[verslag]
(Bron: www.vvojcrosmalen.nl)
Nee deze keer niet. Best veel werk enzo, dus ik maak de verslagen alleen als de vaste verslaggever verhinderd is.quote:
quote:ZATERDAG: WEDSTRIJD VAN HET JAAR!
Zaterdag speelt Barendrecht 1 de (tot nu toe) belangrijkste wedstrijd van het seizoen. Op De Bongerd staat de topper tegen Scheveningen op het programma. Scheveningen is koploper, de ploeg van Jack van den Berg volgt op één punt. Bij winst pakt Barendrecht dus de koppositie in de eerste klasse B.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |