Geloof ik niet in. Althans, bij ons zal het niet zo gaan worden. Betalen is uit den boze bij ons. Vandaar dat er nog veel eigen jeugd in het eerste speelt, en wat er van buitenaf komt is voor 90% afkomstig uit Vlissingen. Enkel de keeper komt van ver, die is met de trainer meegekomen. Ook in de eerste klasse zal er niet betaald gaan worden.quote:Op maandag 4 december 2006 19:37 schreef methodmich het volgende:
Vanaf de eerste klasse is dat vaak al niet haalbaar meer, al zijn er nog wel clubs met veel eigen spelers.
Om het niveauverschil tussen de eerste klasse en de hoofdklasse te overbruggen zal je toch een aantal flinke versterkingen moeten aantrekken. Maar je hebt gelijk, het is leuker als er echt iets staat dat een tijd meegaat. Van die spelers hebben we er op dit moment niet heel erg veel, een aantal slechts die er al jaren zitten. Wie weet dat de nieuwe lichting die dit jaar gekomen zijn nu een tijd blijft.quote:Op maandag 4 december 2006 23:49 schreef Sethje het volgende:
[..]
Zou je daar blij mee zijn?
Lijkt me echt een ramp als je elk seizoen moet gaan vragen wie wie is....
Dat was bij Seolto dus ook zo, en we zijn dan ook 2 keer kansloos gedegradeerd uit de eerste klasse. Daarna stopten er een paar belangrijke spelers mee (die werden ook een dagje ouder) en nu spelen we in de subtop van de 3e klasse. Waar ik overigens geen enkel probleem mee heb, zo is Seolto en zo moet het ook blijven. Ik ken ook bijna iedereen uit de selectie.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ook in de eerste klasse zal er niet betaald gaan worden.
Dat kan altijd, het was ook niet bedoeld als voorspellingquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Prima, dan vallen we maar terug. Ik denk alleen dat het bij ons wel eens anders zou kunnen gaan...
Dit verbaast me dus totaal niet...quote:Selectiespeler Stefan Koster van ADO'20 uit Heemskerk speelt voorlopig niet. Koster is na het duel tegen VVSB op 29 oktober betrapt op het gebruik van verboden stimulerende middelen. De stof die in zijn urine gevonden werd bleek het gevolg van het roken van een joint. De officiële uitspraak van de KNVB ten aanzien van de strafmaatregel zal door ADO’20 en de betrokken speler worden geaccepteerd, zo valt in een persbericht van ADO'20 te lezen.
Ze zullen Human wel weer proberen.....quote:Op maandag 4 december 2006 23:36 schreef BVO het volgende:
Barendrecht schijnt trouwens al met 4 vrij prominente spelersin onderhandeling te zijn voor volgend seizoen, mocht de hoofdklasse gehaald worden. Weet jij daar meer van, MM?
Ik bedoelde meer dat het vanaf de eerste klasse behoorlijk moeilijk zal zijn om echt bovenin mee te draaien zonder spelers van buitenaf. Tenzij je een erg goede jeugd hebt natuurlijk, dan is het mogelijk. En in 1C hoef je niet te degraderen inderdaad.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geloof ik niet in. Althans, bij ons zal het niet zo gaan worden. Betalen is uit den boze bij ons. Vandaar dat er nog veel eigen jeugd in het eerste speelt, en wat er van buitenaf komt is voor 90% afkomstig uit Vlissingen. Enkel de keeper komt van ver, die is met de trainer meegekomen. Ook in de eerste klasse zal er niet betaald gaan worden.
Not amused, definitely not amused!quote:Frustrerende ochtend voor ADO 2...
ADO 2 - Hollandia 2 afgelast, 10.15 verzamelen want waarschijnlijk om 12.00 tegen DEM 1, om 10.00 de mededeling dat er om 13.00 gespeeld gaat worden op het veld van Jong Hercules, niets te doen, dus maar biljarten, darten en pokeren (Thierry, chapeau!), lekker op het fietsie naar DEM en daar komen Misha en Justin met stoom uit hun oren de Boog uit lopen: een of andere $%#!&@ heeft het veld afgelast, terwijl er gewoon op gespeeld wordt!
Je leest het wel eens in de krant, dat zulks gebeurd, maar dat het dan ook bij je eigen club gebeurd... geen woorden voorquote:GRONINGEN - Een voetballer van LSC uit Sneek is zondagmiddag tijdens de wedstrijd tegen Forward in Groningen overleden.
De 25-jarige man kwam tien minuten voor het eind in het veld en zakte na een paar minuten in elkaar. Spelers van Forward hebben tevergeefs geprobeerd om de man te reanimeren.
De vermoedelijke doodsoorzaak is hartfalen.
Op onze website is de oefenmatch van 27 januari inmiddels ook bevestigd.quote:Op zondag 10 december 2006 21:48 schreef Sersjee het volgende:
TONEGIDO - ADO'20 3-1
Niet best, enige leuke is dat de 19-jarige Tom Burger z'n debuut in de basis mocht maken, omdat de trainer niet zo tevreden is over de andere beschikbare spits.
En het immer onvolprezen tweede dan? Ik citeer even het stukje da'k op onze site heb gezet:
[..]
Not amused, definitely not amused!
Ehm... ADO 1 moet de 28e voetballen tegen Argon, inhaalwedstrijd!quote:Op maandag 11 december 2006 19:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Op onze website is de oefenmatch van 27 januari inmiddels ook bevestigd.
Inderdaad wel lekker ver, van Heemskerk naar HIA om te oefenen.
quote:Inhaalwedstrijd ADO 1
Toegevoegd: 6-12-2006 11:20
Gewijzigd: 6-12-2006 12:57
De afgelaste wedstrijd ADO'20 - Argon, d.d. 3 december, wordt nu ingehaald op 28 januari. De week erna, zondag 4 februari, wordt de eerste officiële wedstrijd na de winterstop gespeeld: ADO'20 - DWV.
De geplande oefenwedstrijd van zaterdag 27 jan. ASWH 1 - ADO 1 komt hiermee te vervallen.
Dat zijn inderdaad de wedstrijden van het jaar. Succes.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:44 schreef Yeahinho het volgende:
Morgen Schijndel - OJC.
Mooi affiche, in de buurt, en wij hebben zelf al winterstop. Ik ga dus weer eens een uitwedstrijdje kijken.
Blijft zinderend spannend in die klase.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:25 schreef tong80 het volgende:
Mooi resultaat voor NIVO vandaag. Rijsoord - Oost Kapelle 0-0
Zonder te spelen uitgelopen.
STAND
Nivo Sparta 11 7 3 1 24 33- 17 +16
Rijsoord 12 7 3 2 24 19- 13 +6
Roda Boys/B. 13 6 5 2 23 21- 15 +6
LRC 11 6 4 1 22 26- 14 +12
VVGZ 12 6 4 2 22 23- 9 +14
GJS 12 4 4 4 16 21- 21 0
Nieuw Lekkerland 12 4 4 4 16 11- 11 0
Schelluinen 13 4 3 6 15 19- 27 -8
SV Meerkerk 12 3 2 7 11 17- 25 -8
Achilles Veen 12 2 3 7 9 17- 27 -10
Oostkapelle 13 2 3 8 9 13- 23 -10
Terneuzense Boys 13 2 2 9 7 13- 31 -18
Niet overdrijven hequote:Op zaterdag 16 december 2006 20:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de wedstrijden van het jaar. Succes.
De spitsen maakten denk ik het verschil, zoals vaker bij Unitas?quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou, Unitas - GPC Vlissingen 6-2...
Binnen tien seconden 1-0, ik denk een handsbal. Dan 2-0, 2-1 en een dikke buitenspel goal voor 3-1. Einde wedstrijd dus na een halfuur helaas. Verder speelde Unitas net ietsje beter, maar zonder deze dwalingen had ik het wel willen zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |