abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44114830
Zowel ADO 1 als 2 afgelast...
Het eerste speelde een oefenwedstrijd bij en tegen KFC, gescoord werd er niet.

Werd net gebeld door een journalist van Dagblad Kennemerland, ben geinterviewd voor de rubriek "Supersupporter". Wel grappig, want als ik dit seizoen 5 wedstrijden heb gezien van het eerste, dan is het al veel
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_44115627
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:28 schreef Sersjee het volgende:

Werd net gebeld door een journalist van Dagblad Kennemerland, ben geinterviewd voor de rubriek "Supersupporter". Wel grappig, want als ik dit seizoen 5 wedstrijden heb gezien van het eerste, dan is het al veel
In dat geval zou ik aan zoiets niet eens mee willen werken eigenlijk....
pi_44116606
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:49 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

In dat geval zou ik aan zoiets niet eens mee willen werken eigenlijk....
Nou komt dat voornamelijk da'k de uitwedstrijden altijd moet missen, omdat we dan met het 2e ook uit spelen (en over het algemeen een kolere end bij het 1e vandaan).
Denk dat ze me gevraagd hebben op basis van mijn jarenlange betrokkenheid bij de selectie, ik zal het eens navragen bij degene waarvan ik denk dat die mij aangewezen heeft.

Maar goed, ik vond het wel leuk, beetje vertellen wat je favoriete wedstrijd ooit is, beste voetballer, beste trainer (Fred de Boer ), verwachting waar het 1e gaat eindigen (heb 5e gezegd, zal de trainer wel niet leuk vinden!) enzo.

Enige nadeel is da'k op de foto moet. En foto's en ik zijn geen vrienden!
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_44118240
quote:
Op zondag 3 december 2006 22:13 schreef Sersjee het volgende:

[..]

Enige nadeel is da'k op de foto moet.
Dan was ik sowieso al afgehaakt .
  Trouwste user 2022 maandag 4 december 2006 @ 06:27:29 #130
7889 tong80
Spleenheup
pi_44123181
quote:
Op zondag 3 december 2006 17:31 schreef Yeahinho het volgende:
Netjes tong, ze blijven maar doorgaan...
Ja genieten

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_44128214
quote:
Op zondag 3 december 2006 16:00 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Ik zat bij Dinteloord in de kantine te naar de stand te kijken, ik dacht nog GPC - Heienoord, dat kan spannend worden, maar niet dus?
Het was alles behalve spannend inderdaad. Ik hoop alleen zo dat we kampioen worden. GPC Vlissingen en nacompetitie is geen goede combinatie...

En mm, ik denk het wel. Vorig jaar ging Tern.Boys daar ook naar toe...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 4 december 2006 @ 12:39:27 #132
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44128303
En eindelijk eens een positief stuk in het AD .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  maandag 4 december 2006 @ 13:02:56 #133
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_44129034
Erg aparte ranglijst bij ons. Zuid 1 2e klasse f.

De nummer 1 heeft 19 punten, en de nummer 11 heeft er 13.

Het verschil tussen de koploper en de nummer voorlaatste is dus maar 6 punten
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_44131351
En welke club is dat Seth?
pi_44131405
Inmiddels is dat 22 tegenover 14 geworden zie ik .
In Southern Sun
  maandag 4 december 2006 @ 14:46:46 #136
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_44132199
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Inmiddels is dat 22 tegenover 14 geworden zie ik .
Als je op mijn opmerking doelde,dat is niet zo. KNVB is nog niet bijgewerkt, ik neem het wel even over uit de krant..
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:19 schreef Zjakkie het volgende:
En welke club is dat Seth?
Ik ben van Nemelaer uit Haaren.
quote:
Stand Tweede Klasse F
1. Theole 11-19
2. Unitas 59 12-19
3. PSV 11-17
4. Bladella 11-16
5. BVV 9-16
6. Tec 11-16
7. Oisterwijk 11-15
8. De Valk 11-15
9. RKVVO 11-13
10.CHC 12-13
11.Nemelaer 11-13
12.DBS 11-3
We zijn bezig aan een goede reeks; 1-0 winst tegen THeole, 1-1 gelijkspel bij PSV. En dan een klein drama tegen Unitas thuis. Bij rust een 3-1 voorsprong, 3-5 verloren. Maar nu dus winst bij De Valk.

Zondag de derby tegen Oisterwijk.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_44132255
Andere tweede klasse F dus, frappant dat het in de andere 2F ook niet veel scheelt .
In Southern Sun
  maandag 4 december 2006 @ 14:49:26 #138
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_44132286
Ja echt apart. Als BVV zijn inhaalduels wint staat het aan kop.
Mijn party reviews
pi_44132372
Dat snap ik niet... Hoe komt het dat er 2 2e klassen F zijn in district Zuid I?

Edit: Oh dat is zondag, dan snap ik hem wel
pi_44132409
Ik zat op zaterdag te kijken, dit is een zondag klasse...
In Southern Sun
pi_44132447
Seolto heeft ook jarenlang 2e klasse F en daarna E gespeeld, vandaar dat ik het wel interessant vind om die te volgen
pi_44132519
Wij doen het bewonderenswaardig goed. Veel nieuwe gasten, maar het raamwerk staat er al een jaar of 6. Vraag me af hoe deze ploeg het zou doen in de eerste klasse.

Bij jullie in de klasse heb ik nog leuke herinneringen aan Klundert Zjakkie. Ooit eens geweest voor nacompetitie, veel gelachen daar ondanks de nederlaag...
In Southern Sun
pi_44132694
Wedstrijden tegen Klundert zijn voor ons ook altijd speciaal. Een echte derby, ze spelen een dorp verderop. En de huidige trainer van Klundert heeft een lang Seolto verleden.
  maandag 4 december 2006 @ 15:11:49 #144
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_44133016
Van welke clubs zijn jullie beide? En is het betaald met jongens van buitenaf, of allemaal eigen jongens ?

De laatste weken bestaat bij ons de voorhoede uit ; Niek van sprang (mijn broertje) 17 jaar..Kevin van Kempen 17jaar en Rick Vermeer 18 jaar. Allemaal nog A-Junioren. Toch bijzonder. De kracht is bij ons het collectief. Het blijft toch mooi dat we het blijven volhouden in een klasse vol met betaalde ex-profs.

Niek en Kevin hebben een verleden bij de RKC-Jeugd (teruggekeerd in de B-Jeugd.) Kevin is toen meteen doorgeschoven naar het 1e. Niek is er sinds vorig jaar definitief bij.
Stef vd Boogaard, ook gewoon een Haarense jongen, mocht het bij FC Den Bosch proberen nadat hij op zijn 16e hier in het 1e speelde. Maar na 2 seizoenen bankzitten is hij teruggekeerd. De enige "ex-prof (onbetaald) is Rick te Riele. Uit de feyenoord-jeugd, via FC Den Bosch en OJC (Yeaninho kent hem wel) bij ons terecht gekomen. DIt via Roland Hermans. DIe man hangt om onverklaarbare redenen al 15 jaar rond bij onze club. Trainer wilde hij nooit worden. Ik denk omdat hij zelf een ontzettende proffesionele visie heeft, en dit een dorpsclubje blijft, waar de derde helft hoog in het vaandel staat. In het verleden heeft hij als interim-trainer Nemelaer wel tot 2x toe in de (toen nog) 4e Klasse weten te houden, terwijl het eigenlijk kansloos bleek. De twee keer dat hij erin stapte wist Nemelaer de laatste periode te winnen, zich veilig te spelen, en dankzij die periode zelf nog mee mochten dingen om promotie ( wat niet lukte).

Hermans heeft een kledingwinkel in Den Bosch. Verschillende jongens werken daar, waaronder Te Riele. Hij zorgt er voor dat die jongens kunnen werken én tijd hebben om te trainen enzo. Te Riele krijgt wel betaald voor zijn werk in het jeugdkader. Hij is hier nu 3 jaar en heeft een heel jeugdbeleidplan geschreven van de F tot aan de A. En het werkt nu al zijn vruchten af bij de jonge pupillen. Maar nogmaals, we blijven een simpel dorpsclubje en veel geld zit er bij ons niet. Onze tribune,kantine en kleedkamers zijn bijvoorbeeld allemaal door vrijwilligers mogelijk gemaakt.
Mijn party reviews
pi_44134099
Ik ben van Seolto, uit Zevenbergen. Ons eerste speelt 3e klasse B, zaterdag, Zuid I. De meeste spelers van ons eerste komen uit de eigen jeugd, niemand wordt betaald.

Een van de spelers heeft in de jeugd bij NAC gespeeld. Een ander Seolto-product dat ook bij NAC heeft gespeeld in de jeugd is overgestapt naar buurman Virtus, het schijnt dat hij volgend jaar weer naar ons komt.

De overige spelers hebben naar mijn weten alleen maar bij amateurclubs gespeeld.
  maandag 4 december 2006 @ 15:45:07 #146
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_44134263
Dat is de charme van een dorpsclub. Je komt kijken naar bekenden die in het eerste spelen. Het heeft toch iets speciaals.
Mijn party reviews
pi_44142262
Vanaf de eerste klasse is dat vaak al niet haalbaar meer, al zijn er nog wel clubs met veel eigen spelers.

Las trouwens dat fans van NIVO Sparta ludieke acties hadden gehouden bij de trainer van LRC, die in Bommel woont. 's Nachts zingend wakker houden en spandoeken in zijn tuin plaatsen enzo. Weet tong er iets van?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 4 december 2006 @ 23:36:24 #148
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44150390
Barendrecht schijnt trouwens al met 4 vrij prominente spelersin onderhandeling te zijn voor volgend seizoen, mocht de hoofdklasse gehaald worden. Weet jij daar meer van, MM ?
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  maandag 4 december 2006 @ 23:49:18 #149
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_44150863
quote:
Op maandag 4 december 2006 23:36 schreef BVO het volgende:
Barendrecht schijnt trouwens al met 4 vrij prominente spelersin onderhandeling te zijn voor volgend seizoen, mocht de hoofdklasse gehaald worden. Weet jij daar meer van, MM ?
Zou je daar blij mee zijn?

Lijkt me echt een ramp als je elk seizoen moet gaan vragen wie wie is....
Mijn party reviews
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 december 2006 @ 05:37:51 #150
7889 tong80
Spleenheup
pi_44154095
quote:
Op maandag 4 december 2006 19:37 schreef methodmich het volgende:

Las trouwens dat fans van NIVO Sparta ludieke acties hadden gehouden bij de trainer van LRC, die in Bommel woont. 's Nachts zingend wakker houden en spandoeken in zijn tuin plaatsen enzo. Weet tong er iets van?
Was een actie van onze supervrijwilliger, zorgt voor lootjes, muziek, vuurwerk, reclameborden etc. Bolle wordt ie genoemd. Heeft het clublied van NIVO 's nachts laten schallen

Paar jaar geleden deed ie dat vlak voor de derby tegen GVV Gameren. Toen ging ie met luidsprekers naar de donderdagtraining van die club. Niemand wordt daar kwaad om, omdat iedereen de Bolle kent.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')