In dat geval zou ik aan zoiets niet eens mee willen werken eigenlijk....quote:Op zondag 3 december 2006 21:28 schreef Sersjee het volgende:
Werd net gebeld door een journalist van Dagblad Kennemerland, ben geinterviewd voor de rubriek "Supersupporter". Wel grappig, want als ik dit seizoen 5 wedstrijden heb gezien van het eerste, dan is het al veel![]()
Nou komt dat voornamelijk da'k de uitwedstrijden altijd moet missen, omdat we dan met het 2e ook uit spelen (en over het algemeen een kolere end bij het 1e vandaan).quote:Op zondag 3 december 2006 21:49 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
In dat geval zou ik aan zoiets niet eens mee willen werken eigenlijk....
Dan was ik sowieso al afgehaaktquote:Op zondag 3 december 2006 22:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Enige nadeel is da'k op de foto moet.
Ja genietenquote:Op zondag 3 december 2006 17:31 schreef Yeahinho het volgende:
Netjes tong, ze blijven maar doorgaan...
Het was alles behalve spannend inderdaad. Ik hoop alleen zo dat we kampioen worden. GPC Vlissingen en nacompetitie is geen goede combinatie...quote:Op zondag 3 december 2006 16:00 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Ik zat bij Dinteloord in de kantine te naar de stand te kijken, ik dacht nog GPC - Heienoord, dat kan spannend worden, maar niet dus?![]()
Als je op mijn opmerking doelde,dat is niet zo. KNVB is nog niet bijgewerkt, ik neem het wel even over uit de krant..quote:Op maandag 4 december 2006 14:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Inmiddels is dat 22 tegenover 14 geworden zie ik.
Ik ben van Nemelaer uit Haaren.quote:Op maandag 4 december 2006 14:19 schreef Zjakkie het volgende:
En welke club is dat Seth?
We zijn bezig aan een goede reeks; 1-0 winst tegen THeole, 1-1 gelijkspel bij PSV. En dan een klein drama tegen Unitas thuis. Bij rust een 3-1 voorsprong, 3-5 verloren. Maar nu dus winst bij De Valk.quote:Stand Tweede Klasse F
1. Theole 11-19
2. Unitas 59 12-19
3. PSV 11-17
4. Bladella 11-16
5. BVV 9-16
6. Tec 11-16
7. Oisterwijk 11-15
8. De Valk 11-15
9. RKVVO 11-13
10.CHC 12-13
11.Nemelaer 11-13
12.DBS 11-3
Zou je daar blij mee zijn?quote:Op maandag 4 december 2006 23:36 schreef BVO het volgende:
Barendrecht schijnt trouwens al met 4 vrij prominente spelersin onderhandeling te zijn voor volgend seizoen, mocht de hoofdklasse gehaald worden. Weet jij daar meer van, MM?
Was een actie van onze supervrijwilliger, zorgt voor lootjes, muziek, vuurwerk, reclameborden etc. Bolle wordt ie genoemd. Heeft het clublied van NIVO 's nachts laten schallenquote:Op maandag 4 december 2006 19:37 schreef methodmich het volgende:
Las trouwens dat fans van NIVO Sparta ludieke acties hadden gehouden bij de trainer van LRC, die in Bommel woont. 's Nachts zingend wakker houden en spandoeken in zijn tuin plaatsen enzo. Weet tong er iets van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |