Mwoach, is maar hoe je het bekijkt:quote:Op donderdag 16 november 2006 11:15 schreef Heintje het volgende:
Volgens mij begrijp je mij niet.
Ik denk dat je goedkoper uit bent als je een goedkope PC koopt voor internet en word en een console voor je spellen.
En je bent dus duurder uit als je een super PC koopt waar je allebij op kunt doen. Zeker op de lange termijn.
Die van mij kan de singel player en multiplayer tegelijk draaie.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:19 schreef Armageddon het volgende:
Natuurlijk alleen voor consoles. Dat trekken die pauper pc's niet namelijk.
Waarom steeds die HD shizzle? Iedereen heeft al een tv thuis klaar staan waar gewoon mooi op gegamed kan wordenquote:Op donderdag 16 november 2006 11:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mwoach, is maar hoe je het bekijkt:
Goedkope PC: ¤400,- (aan de lage kant)
Console : ¤300,- (is ook aan de lage kant zelfs)
HDTV: : ¤800,- (weet ik niet precies, is aanname)
Spellen: : ¤600,- (10 spellen á 60 euro, is niet veel over 4 jaar gerekend dunkt me)
Dan kom je samen al op ¤2100, daar kun je ook een dikke PC met een bult spellen voor kopen.
(¤1400 voor de PC, dan hou je nog ¤700 voor spellen over, bijvoorbeeld)
Een HD TV is een leuk maar niet noodzakelijk.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Spellen: : ¤600,- (10 spellen á 60 euro, is niet veel over 4 jaar gerekend dunkt me)
Dan kom je samen al op ¤2100, daar kun je ook een dikke PC met een bult spellen voor kopen.
Nog sterker iedereen heeft ook wel een PC thuis waarmee hij kan internetten. (Uitgezonderd bejaarden)quote:Op donderdag 16 november 2006 11:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarom steeds die HD shizzle? Iedereen heeft al een tv thuis klaar staan waar gewoon mooi op gegamed kan worden
Scheelt een hoop centen dan he
Als je al wilt vergelijken moet je dat wel zoveel mogelijk op basis van gelijkwaardigheid doen.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:42 schreef Bastard het volgende:
Waarom steeds die HD shizzle? Iedereen heeft al een tv thuis klaar staan waar gewoon mooi op gegamed kan worden
Scheelt een hoop centen dan he
Vliegtuig, 1 a 2 weken, boot 6 weken...quote:Op donderdag 16 november 2006 11:46 schreef Martijn85 het volgende:
Weet iemand hoelang het duurt voordat je een spel binnen krijgt als het volgens de site van play-asia verstuurd is?
Staat nu toch al ruim een week op dat ie verstuurd is, dat vind ik toch best lang.
Ik vind het niet noodzakelijkquote:Op donderdag 16 november 2006 11:44 schreef Netsplitter het volgende:
Een HD tv is wel zowat noodzakelijk met de 360 en aankomende ps3 vanwege de graphics.
Je kan wel een ps3 aansluiten op een normale tv, maar het komt pas echt goed tot z'n recht op een hdtv.
Waarom zou je anders een console kopen om 'm dan niet tot z'n volle recht te laten komen...
Tv in de slaapkamer, kan ze daar lekker gaan kijkenquote:Op donderdag 16 november 2006 11:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nóg een voordeel van gamen op de PC:
Jij kunt lekker gamen terwijl moeder de vrouw Grey's Anatomy kijkt.
En dat lukt niet als je console op de tv in de huiskamer is aangesloten.
Dat is een zeer goed punt.. wmb het enige steekhoudende argument tot nu toe..quote:Op donderdag 16 november 2006 11:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wie zegt dat ze controle over de afstandbediening heeft??quote:Op donderdag 16 november 2006 11:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, je moet gewoon de oude tv in de huiskamer zetten en de HDtv in de gameroom zettenquote:Op donderdag 16 november 2006 11:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ook een oplossing.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:10 schreef jogy het volgende:
Nee, je moet gewoon de oude tv in de huiskamer zetten en de HDtv in de gameroom zetten. Of een tv in de keuken zetten en de ketting inkorten.
Komt toch mooi uit als je hem terug moet sturenquote:Op donderdag 16 november 2006 14:59 schreef jorienvdherik het volgende:
COD 3 al bijna weer uitgespeeld
zit level 12 van de 14![]()
probeer de MP dan maar eens.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:59 schreef jorienvdherik het volgende:
COD 3 al bijna weer uitgespeeld
zit level 12 van de 14![]()
Dat werkt helaas voor geen meter nuquote:Op donderdag 16 november 2006 15:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
probeer de MP dan maar eens.
Ja, daarom was ik express niet op veteran begonnen, zoals ik wel heb gedaan met deel 2quote:Op donderdag 16 november 2006 15:00 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Komt toch mooi uit als je hem terug moet sturen![]()
Als je niet op veteran speelt moet je ook niet zeiken dat je er snel doorheen bentquote:Op donderdag 16 november 2006 15:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat werkt helaas voor geen meter nu
[..]
Ja, daarom was ik express niet op veteran begonnen, zoals ik wel heb gedaan met deel 2
Ja dat is waar, maar het is heerlijk om zoveel levels te spelen, huizen bestormen is te mooiquote:Op donderdag 16 november 2006 15:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je niet op veteran speelt moet je ook niet zeiken dat je er snel doorheen bent
Vergeet trouwens niet dat consoles vaak onder de kostprijs verkocht worden, dus dat is eigenlijk oneerlijke concurrentie met PC'squote:Op donderdag 16 november 2006 11:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Maar met PC spellen doen de meeste nerds wel langer geloof ik. Hoe lang spelen sommigen WoW al wel nietquote:Op donderdag 16 november 2006 11:42 schreef Heintje het volgende:
[..]
Een HD TV is een leuk maar niet noodzakelijk.
En ik heb het over de langere termijn. Dus je wilt altijd de nieuwse games fatsoenlijk kunnen spelen.
Console 400 - 4 jaar = 100 per jaar.
HD TV 1000 - 10 jaar = 100 per jaar.
PC 500 - 4 jaar = 125 per jaar.
Spellen 60 euro = 600 per jaar.
Totaal per jaar = 925 euro
PC 1400 - 3 jaar = 460 per jaar.
Spellen 50 euro = 500 per jaar.
Totaal per jaar = 960 euro
Dus zoveel verschild het niet.
En je kan het duurder of goedkoper maken. En een HD TV is niet noodzakelijk.
nopequote:Op donderdag 16 november 2006 15:33 schreef pberends het volgende:
Grappig detail: ik neem aan dat de console-games van CoD3 gewoon op PC's zijn gemaakt...
dus hij draait wel gewoon op pc's.
Hoe dan? Al die computerprogrammeurnerds achter consoles?quote:
jaquote:Op donderdag 16 november 2006 17:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoe dan? Al die computerprogrammeurnerds achter consoles?
Geen zin om helemaal terug te lezen, kan het nog eens herhalen??quote:Op donderdag 16 november 2006 20:15 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Jongens en meisjes, lees mijn eerdere replies gewoon, wat jullie nu zitten te doen is slechts herhalen wat ik al langes heb besproken...
Console en PC hebben beiden hun voordelen en vooroordelen, iedereen mag zelf kiezen wat hij/zij wilt. En als je dat niet vindt, respecteer dan de mening van de anderen.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Geen zin om helemaal terug te lezen, kan het nog eens herhalen??
een PC kan nu ook al even goed zijn kwa graphics hor.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:15 schreef Georges het volgende:
Een console heeft betere graphics. Als je een goede pc hebt is dat niet zo. Die kost dan misschien wel wat meer, maar gaat dan ook wel even mee.
Console graphics worden meestal niet beter. Maar daar kan ik me in vergissen.
quote:Op donderdag 16 november 2006 20:22 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Console en PC hebben beiden hun voordelen en vooroordelen, iedereen mag zelf kiezen wat hij/zij wilt. En als je dat niet vindt, respecteer dan de mening van de anderen.
Anders ben je net zoals de gemiddelde moslim-fundamentalist.
WoW is wel een uitzondering.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar met PC spellen doen de meeste nerds wel langer geloof ik. Hoe lang spelen sommigen WoW al wel nietEr zijn maar weinig die 10 games per jaar kopen
.
Humor hèquote:
Een console zal nooit betere hardware hebben dan het maximale wat te verkrijgen is op de markt voor een pc. Verschil is wel dat ontwikkelaars gerichter kunnen programmeren omdat ze voor veel minder systemen ondersteuning hoeven te bieden. Elke xbox heeft immers dezelfde techniek.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:26 schreef dekkered het volgende:
[..]
een PC kan nu ook al even goed zijn kwa graphics hor.
als je een duo core 2 extreme en een geforce 8800 GTX hebt heb je denk ik ook al de zelfde kwaliteit als de 360
je kan idd een goede pc kopen voor 1400 euro, alleen dan mis je nog wel een scherm, of je moet ook een goede pc vor 1100 euro kunnen vindenquote:Op donderdag 16 november 2006 11:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zit jij even dichtbij je 30 inch als bij je pc monitor dan? Lijkt me niet. Bij een pc-monitor zit je er een halve meter vanaf, bij een tv scherm vaak vele meters.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je kan idd een goede pc kopen voor 1400 euro, alleen dan mis je nog wel een scherm, of je moet ook een goede pc vor 1100 euro kunnen vindenanders de console gamer op een 30 inch te gamen en jij op een 15 inch
![]()
je mist alleen een pc scherm en waarom moet een hdtv meer kosten dan een pc scherm? op een pc scherm kan je ook heel goed gamenquote:Op donderdag 16 november 2006 11:42 schreef Heintje het volgende:
[..]
Een HD TV is een leuk maar niet noodzakelijk.
En ik heb het over de langere termijn. Dus je wilt altijd de nieuwse games fatsoenlijk kunnen spelen.
Console 400 - 4 jaar = 100 per jaar.
HD TV 1000 - 10 jaar = 100 per jaar.
PC 500 - 4 jaar = 125 per jaar.
Spellen 60 euro = 600 per jaar.
Totaal per jaar = 925 euro
PC 1400 - 3 jaar = 460 per jaa
Spellen 50 euro = 500 per jaar.
Totaal per jaar = 960 euro
Dus zoveel verschild het niet.
En je kan het duurder of goedkoper maken. En een HD TV is niet noodzakelijk.
waarom zou je een console niet op een 17 inch tft scherm kunnen aansluitenquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Zit jij even dichtbij je 30 inch als bij je pc monitor dan? Lijkt me niet. Bij een pc-monitor zit je er een halve meter vanaf, bij een tv scherm vaak vele meters.
Dat gelul altijd met consoles en een grotere tv scherm irriteert me. Bij tv schermen zit je gewoon veel verder dat de grotere grootte gewoon niet interessant is.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
waarom zou je een console niet op een 17 inch tft scherm kunnen aansluiten
jouw 'soort' gelul komt voort uit dat je geen 40 inch tft gewend bentquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat gelul altijd met consoles en een grotere tv scherm irriteert me. Bij tv schermen zit je gewoon veel verder dat de grotere grootte gewoon niet interessant is.
Dat zou ook niet in m'n eyesight passen als ik er een halve meter voorzitquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jouw 'soort' gelul komt voort uit dat je geen 40 inch tft gewend bent![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |