Moeten jullie maar minder kopiërenquote:Op woensdag 15 november 2006 15:14 schreef pberends het volgende:
Wat een bagger Call of Duty 3 wordt alleen voor consoles gemaakt!
Of "jullie" niet zo veel te dure consoleshit kopen elke twee jaar, zodat alle ontwikkelaars gewoon weer lekker PC-games gaan maken.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:20 schreef Strolie75 het volgende:
Moeten jullie maar minder kopiëren
wat jij zegt!quote:Op woensdag 15 november 2006 15:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of "jullie" niet zo veel te dure consoleshit kopen elke twee jaar, zodat alle ontwikkelaars gewoon weer lekker PC-games gaan maken.
Voor de prijs van een 360 en CoD3 kun je net een hoogstens een halve NVidea kaart kopen! Kopen jullie liever niet elke keer van die grafische kaarten met genoeg ventilators om een klein kantoorgebouw koel te houden. En dat alleen maar omdat gameontwikkelaars voor de PC te lui zijn om efficiënt te programmeren.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of "jullie" niet zo veel te dure consoleshit kopen elke twee jaar, zodat alle ontwikkelaars gewoon weer lekker PC-games gaan maken.
Eens, cod 3 is zo vetquote:Op woensdag 15 november 2006 15:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is in elk geval té spelenquote:Op woensdag 15 november 2006 15:27 schreef Jo0Lz het volgende:
Ach, alsof het beter te spelen is op een console.
Lopen jullie liever dan niet te slaafs achter grote bedrijven aan die gehandicapte PC's proberen te slijten als "next-gen home entertainment game systems".quote:Op woensdag 15 november 2006 15:25 schreef Strolie75 het volgende:
Voor de prijs van een 360 en CoD3 kun je net een hoogstens een halve NVidea kaart kopen! Kopen jullie liever niet elke keer van die grafische kaarten met genoeg ventilators om een klein kantoorgebouw koel te houden. En dat alleen maar omdat gameontwikkelaars voor de PC te lui zijn om efficiënt te programmeren.
Nee, Sjee.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Lopen jullie liever dan niet te slaafs achter grote bedrijven aan die gehandicapte PC's proberen te slijten als "next-gen home entertainment game systems".
Applequote:Op woensdag 15 november 2006 15:30 schreef Strolie75 het volgende:
PC's zuigen
Werken op PC's zuigt nog meer
Gamen op PC's zuigt het allermeest
Apple/360/Wii combo FTW
Dat heet hardware en software op elkaar af te stemmen. Kopen jullie eens niet meer van die doe het zelf kits. Een TV koop je toch ook niet in losse onderdelen?quote:Op woensdag 15 november 2006 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Lopen jullie liever dan niet te slaafs achter grote bedrijven aan die gehandicapte PC's proberen te slijten als "next-gen home entertainment game systems".
Als je Xdoos sneller is, heb je geen behoorlijke PC, P_K.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:31 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Nee, Sjee.
Ik heb een behoorlijke PC, maar mn X360 is net wat sneller. En dat voor een fractie van de prijs.
Dus gehandicapt, niet echt.
De P van PC staat niet voor niks voor Personal.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:32 schreef Strolie75 het volgende:
Dat heet hardware en software op elkaar af te stemmen. Kopen jullie eens niet meer van die doe het zelf kits. Een TV koop je toch ook niet in losse onderdelen?
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat heet hardware en software op elkaar af te stemmen. Kopen jullie eens niet meer van die doe het zelf kits. Een TV koop je toch ook niet in losse onderdelen?
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt verstand van zaken ja, dat personal slaat echt op het unieke karakter van een PCquote:Op woensdag 15 november 2006 15:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De P van PC staat niet voor niks voor Personal.
Maar goed, als jij liever een eenheidsworst wilt, ga je gang.
gamen op een console. Voetbal zoals ik al eerder zei is leuk.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:37 schreef Bastard het volgende:
broeliebroelie..ik kan geen werkende ISO vinden van CoD3 voor mn pctje
TERECHT!!!!
Gamen doe je op een console!
Broeliebroelie, ik kan niet winnen zonder muis en mn godmode cheatquote:Op woensdag 15 november 2006 15:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
gamen op een console. Voetbal zoals ik al eerder zei is leuk.
Andere games op een console zuigen big ass.
Muis en keyboard for the pwn!
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:39 schreef Armageddon het volgende:
Een pc is beter *jank*
Een xbox is beter *jank*
Stel mongolen hier. Ga je even lekker ergens anders druk om maken stel lutsers.
Ik geef liever 1 keer 400 euro uit aan zo'n "gehandicapte pc" zodat ik de komende 3 jaar gewoon naar de winkel kan lopen, dat leuke nieuwe spel kan kopen, en dat ik dan ook zeker weet dat ie 't gewoon goed doet, zonder dat ik op de systeemeisen moet letten, de juiste drivers moet downloaden, etc...quote:Op woensdag 15 november 2006 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
My god wat een bullshit. FPS spelen zoiezo altijd beter op een PC vind ik. Met andere games zijn ze in principe gelijk al zal een PC altijd consoles "ownen" doordat PC's telkens te upgraden zijnquote:Op woensdag 15 november 2006 15:30 schreef Strolie75 het volgende:
PC's zuigen
Werken op PC's zuigt nog meer
Gamen op PC's zuigt het allermeest
Apple/360/Wii combo FTW
Wat je ownen wilt noemen..quote:Op woensdag 15 november 2006 15:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
My god wat een bullshit. FPS spelen zoiezo altijd beter op een PC vind ik. Met andere games zijn ze in principe gelijk al zal een PC altijd consoles "ownen" doordat PC's telkens te upgraden zijn
Nee want het is onzin. Als je enigzins weet hoe je je PC netjes moet inrichten heb je van je meeste punten totaal geen last. Je hebt gelijk dat een PC duurder is maar daar krijg je niet ALLEEN games voor terug zoals op een Console.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat je ownen wilt noemen..
Enige wat 'wij' hoeven te doen is..:
- cd er in, press play
- Nooit zoeken naar patches
- iedereen speelt op dezelfde manier
- geen gezeik om grafische weergave
- een heel gezellige online community
- geen doorlopende hangers of haperingen
- geen upgrade van een dure 3D kaart ieder 2 jaar
- moet ik door gaan?
Al deze dingen kunnen ook opgaan voor de PC trouwens.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:04 schreef Bastard het volgende:
- cd er in, press play
- moet ik door gaan?
Meeste punten? 2 punten kun je afstrepen door netjes inrichten .. en dan nog.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee want het is onzin. Als je enigzins weet hoe je je PC netjes moet inrichten heb je van je meeste punten totaal geen last. Je hebt gelijk dat een PC duurder is maar daar krijg je niet ALLEEN games voor terug zoals op een Console.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb zelf een Xbox 360 en ben er superblij mee maar een PC zal voor mij altijd beter blijven voor gaming.
Euh, er komen nu ook patches uit voor console games...quote:Op woensdag 15 november 2006 16:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
- cd er in, press play
- moet ik door gaan?
klopt, daarom staat er ook;quote:Op woensdag 15 november 2006 16:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Euh, er komen nu ook patches uit voor console games...
quote:Nooit zoeken naar patches
quote:Op woensdag 15 november 2006 16:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Euh, er komen nu ook patches uit voor console games...
quote:zoeken naar patches
quote:Op woensdag 15 november 2006 16:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
1 puntje nog, om ten volste van de nieuwste consoles te genieten moet je ook een nieuwe TV kopen.
Dus die 400 euro kan eventueel met een korreltje zout genomen worden.
De 360 kan toch ook 1080 aan tegenwoordig na de laatste patch (quote:Op woensdag 15 november 2006 16:45 schreef Netsplitter het volgende:
![]()
In geval van de 360 heb je "genoeg" aan een 720P scherm, dus niet al te duur...
Maar wanneer de ps3 hebt, tjsa, dan moet het toch een 1080P scherm worden...
Er zijn geen triple core processors te koop voor een desktop. Quadcores laten ook nog even op zich wachten.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je Xdoos sneller is, heb je geen behoorlijke PC, P_K.
Okay tijgertje.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:51 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Er zijn geen triple core processors te koop voor een desktop. Quadcores laten ook nog even op zich wachten.
En de GPU die er in zit was tot de 8800 kwam ook sneller dan de meeste desktopkaarten.
EN MET MIJN PC IS NIETS MIS DOMISJEE.
Moet je je voor de grap eens voorstellen als EA Battlefield 2 voor een console had gelanceerd en het daarna niet meer had kunnen patchenquote:Op woensdag 15 november 2006 16:04 schreef Bastard het volgende:
en op de PC niet want mijn BF2 is anders dan die van iemand andersquote:- iedereen speelt op dezelfde manier
Gezeik? 99% v/d spellen stelt dat zelf in. Als je daarna er nog mee wilt kloten moet je dat helemaal zelf weten.quote:- geen gezeik om grafische weergave
Nee idd, online gamen op de PC is zooooo saaaaiquote:- een heel gezellige online community
Xbox in 2002, 360 in 2005. Wat is je punt?quote:- geen upgrade van een dure 3D kaart ieder 2 jaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |