Moeten jullie maar minder kopiërenquote:Op woensdag 15 november 2006 15:14 schreef pberends het volgende:
Wat een bagger Call of Duty 3 wordt alleen voor consoles gemaakt!
Of "jullie" niet zo veel te dure consoleshit kopen elke twee jaar, zodat alle ontwikkelaars gewoon weer lekker PC-games gaan maken.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:20 schreef Strolie75 het volgende:
Moeten jullie maar minder kopiëren
wat jij zegt!quote:Op woensdag 15 november 2006 15:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of "jullie" niet zo veel te dure consoleshit kopen elke twee jaar, zodat alle ontwikkelaars gewoon weer lekker PC-games gaan maken.
Voor de prijs van een 360 en CoD3 kun je net een hoogstens een halve NVidea kaart kopen! Kopen jullie liever niet elke keer van die grafische kaarten met genoeg ventilators om een klein kantoorgebouw koel te houden. En dat alleen maar omdat gameontwikkelaars voor de PC te lui zijn om efficiënt te programmeren.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of "jullie" niet zo veel te dure consoleshit kopen elke twee jaar, zodat alle ontwikkelaars gewoon weer lekker PC-games gaan maken.
Eens, cod 3 is zo vetquote:Op woensdag 15 november 2006 15:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is in elk geval té spelenquote:Op woensdag 15 november 2006 15:27 schreef Jo0Lz het volgende:
Ach, alsof het beter te spelen is op een console.
Lopen jullie liever dan niet te slaafs achter grote bedrijven aan die gehandicapte PC's proberen te slijten als "next-gen home entertainment game systems".quote:Op woensdag 15 november 2006 15:25 schreef Strolie75 het volgende:
Voor de prijs van een 360 en CoD3 kun je net een hoogstens een halve NVidea kaart kopen! Kopen jullie liever niet elke keer van die grafische kaarten met genoeg ventilators om een klein kantoorgebouw koel te houden. En dat alleen maar omdat gameontwikkelaars voor de PC te lui zijn om efficiënt te programmeren.
Nee, Sjee.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Lopen jullie liever dan niet te slaafs achter grote bedrijven aan die gehandicapte PC's proberen te slijten als "next-gen home entertainment game systems".
Applequote:Op woensdag 15 november 2006 15:30 schreef Strolie75 het volgende:
PC's zuigen
Werken op PC's zuigt nog meer
Gamen op PC's zuigt het allermeest
Apple/360/Wii combo FTW
Dat heet hardware en software op elkaar af te stemmen. Kopen jullie eens niet meer van die doe het zelf kits. Een TV koop je toch ook niet in losse onderdelen?quote:Op woensdag 15 november 2006 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Lopen jullie liever dan niet te slaafs achter grote bedrijven aan die gehandicapte PC's proberen te slijten als "next-gen home entertainment game systems".
Als je Xdoos sneller is, heb je geen behoorlijke PC, P_K.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:31 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Nee, Sjee.
Ik heb een behoorlijke PC, maar mn X360 is net wat sneller. En dat voor een fractie van de prijs.
Dus gehandicapt, niet echt.
De P van PC staat niet voor niks voor Personal.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:32 schreef Strolie75 het volgende:
Dat heet hardware en software op elkaar af te stemmen. Kopen jullie eens niet meer van die doe het zelf kits. Een TV koop je toch ook niet in losse onderdelen?
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat heet hardware en software op elkaar af te stemmen. Kopen jullie eens niet meer van die doe het zelf kits. Een TV koop je toch ook niet in losse onderdelen?
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt verstand van zaken ja, dat personal slaat echt op het unieke karakter van een PCquote:Op woensdag 15 november 2006 15:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De P van PC staat niet voor niks voor Personal.
Maar goed, als jij liever een eenheidsworst wilt, ga je gang.
gamen op een console. Voetbal zoals ik al eerder zei is leuk.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:37 schreef Bastard het volgende:
broeliebroelie..ik kan geen werkende ISO vinden van CoD3 voor mn pctje
TERECHT!!!!
Gamen doe je op een console!
Broeliebroelie, ik kan niet winnen zonder muis en mn godmode cheatquote:Op woensdag 15 november 2006 15:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
gamen op een console. Voetbal zoals ik al eerder zei is leuk.
Andere games op een console zuigen big ass.
Muis en keyboard for the pwn!
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:39 schreef Armageddon het volgende:
Een pc is beter *jank*
Een xbox is beter *jank*
Stel mongolen hier. Ga je even lekker ergens anders druk om maken stel lutsers.
Ik geef liever 1 keer 400 euro uit aan zo'n "gehandicapte pc" zodat ik de komende 3 jaar gewoon naar de winkel kan lopen, dat leuke nieuwe spel kan kopen, en dat ik dan ook zeker weet dat ie 't gewoon goed doet, zonder dat ik op de systeemeisen moet letten, de juiste drivers moet downloaden, etc...quote:Op woensdag 15 november 2006 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
My god wat een bullshit. FPS spelen zoiezo altijd beter op een PC vind ik. Met andere games zijn ze in principe gelijk al zal een PC altijd consoles "ownen" doordat PC's telkens te upgraden zijnquote:Op woensdag 15 november 2006 15:30 schreef Strolie75 het volgende:
PC's zuigen
Werken op PC's zuigt nog meer
Gamen op PC's zuigt het allermeest
Apple/360/Wii combo FTW
Wat je ownen wilt noemen..quote:Op woensdag 15 november 2006 15:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
My god wat een bullshit. FPS spelen zoiezo altijd beter op een PC vind ik. Met andere games zijn ze in principe gelijk al zal een PC altijd consoles "ownen" doordat PC's telkens te upgraden zijn
Nee want het is onzin. Als je enigzins weet hoe je je PC netjes moet inrichten heb je van je meeste punten totaal geen last. Je hebt gelijk dat een PC duurder is maar daar krijg je niet ALLEEN games voor terug zoals op een Console.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat je ownen wilt noemen..
Enige wat 'wij' hoeven te doen is..:
- cd er in, press play
- Nooit zoeken naar patches
- iedereen speelt op dezelfde manier
- geen gezeik om grafische weergave
- een heel gezellige online community
- geen doorlopende hangers of haperingen
- geen upgrade van een dure 3D kaart ieder 2 jaar
- moet ik door gaan?
Al deze dingen kunnen ook opgaan voor de PC trouwens.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:04 schreef Bastard het volgende:
- cd er in, press play
- moet ik door gaan?
Meeste punten? 2 punten kun je afstrepen door netjes inrichten .. en dan nog.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee want het is onzin. Als je enigzins weet hoe je je PC netjes moet inrichten heb je van je meeste punten totaal geen last. Je hebt gelijk dat een PC duurder is maar daar krijg je niet ALLEEN games voor terug zoals op een Console.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb zelf een Xbox 360 en ben er superblij mee maar een PC zal voor mij altijd beter blijven voor gaming.
Euh, er komen nu ook patches uit voor console games...quote:Op woensdag 15 november 2006 16:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
- cd er in, press play
- moet ik door gaan?
klopt, daarom staat er ook;quote:Op woensdag 15 november 2006 16:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Euh, er komen nu ook patches uit voor console games...
quote:Nooit zoeken naar patches
quote:Op woensdag 15 november 2006 16:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Euh, er komen nu ook patches uit voor console games...
quote:zoeken naar patches
quote:Op woensdag 15 november 2006 16:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
1 puntje nog, om ten volste van de nieuwste consoles te genieten moet je ook een nieuwe TV kopen.
Dus die 400 euro kan eventueel met een korreltje zout genomen worden.
De 360 kan toch ook 1080 aan tegenwoordig na de laatste patch (quote:Op woensdag 15 november 2006 16:45 schreef Netsplitter het volgende:
![]()
In geval van de 360 heb je "genoeg" aan een 720P scherm, dus niet al te duur...
Maar wanneer de ps3 hebt, tjsa, dan moet het toch een 1080P scherm worden...
Er zijn geen triple core processors te koop voor een desktop. Quadcores laten ook nog even op zich wachten.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je Xdoos sneller is, heb je geen behoorlijke PC, P_K.
Okay tijgertje.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:51 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Er zijn geen triple core processors te koop voor een desktop. Quadcores laten ook nog even op zich wachten.
En de GPU die er in zit was tot de 8800 kwam ook sneller dan de meeste desktopkaarten.
EN MET MIJN PC IS NIETS MIS DOMISJEE.
Moet je je voor de grap eens voorstellen als EA Battlefield 2 voor een console had gelanceerd en het daarna niet meer had kunnen patchenquote:Op woensdag 15 november 2006 16:04 schreef Bastard het volgende:
en op de PC niet want mijn BF2 is anders dan die van iemand andersquote:- iedereen speelt op dezelfde manier
Gezeik? 99% v/d spellen stelt dat zelf in. Als je daarna er nog mee wilt kloten moet je dat helemaal zelf weten.quote:- geen gezeik om grafische weergave
Nee idd, online gamen op de PC is zooooo saaaaiquote:- een heel gezellige online community
Xbox in 2002, 360 in 2005. Wat is je punt?quote:- geen upgrade van een dure 3D kaart ieder 2 jaar
Die moeitequote:Op woensdag 15 november 2006 17:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Moet je je voor de grap eens voorstellen als EA Battlefield 2 voor een console had gelanceerd en het daarna niet meer had kunnen patchen![]()
Ja het kost af en toe meer tijd maar het kan ook een heleboel helpen in bugs e.d..
[..]
en op de PC niet want mijn BF2 is anders dan die van iemand anders
[..]
Gezeik? 99% v/d spellen stelt dat zelf in. Als je daarna er nog mee wilt kloten moet je dat helemaal zelf weten.
[..]
Nee idd, online gamen op de PC is zooooo saaaai
[..]
Xbox in 2002, 360 in 2005. Wat is je punt?
Het maakt mij werkelijk geen zak uit wat beter is, ik prefereer zelf de PC alhoewel ik het gemak van een console ook erg kan waarderen maar goed om nu het een beter dan het ander te verklaren is zooo nutteloos.
Als laatste een argument voor de PC dan: Ik kon afgelopen jaar al games spelen op 1600x1200....
Anyway, to get back ontopic. Het is zwaar klote dat CoD3 niet naar de PC komtCoD2 op de 360 heeft me niet kunnen bekoren puur en alleen door de moeilijkheid om met een controller te besturen. FPS zijn daar eigenlijk niet voor gemaakt, net als met RTS.
Ja nou en? Moet een spel perse origineel zijn om vermaak te bieden?quote:Op woensdag 15 november 2006 18:14 schreef Dagonet het volgende:
CoD3 niet op de pc, want? Zijn de Duitsers op? Is St Mêre Eglise ein-de-lijk compleet met de grond gelijk gemaakt? Carentan van de kaart geveegd? We hebben zo ongeveer elke vierkante meter grond in Noord Frankrijk nu toch wel een keer of twintig bestormd, beschoten en bevrijd.
Is er trouwens al een politiek incorrect spel waarbij je aan de nazi kant kan spelenquote:Op woensdag 15 november 2006 18:14 schreef Dagonet het volgende:
CoD3 niet op de pc, want? Zijn de Duitsers op? Is St Mêre Eglise ein-de-lijk compleet met de grond gelijk gemaakt? Carentan van de kaart geveegd? We hebben zo ongeveer elke vierkante meter grond in Noord Frankrijk nu toch wel een keer of twintig bestormd, beschoten en bevrijd.
Neuh, maar ik was van de zomer bij St Mere Eglise en ik kende de weg uit m'n hoofd, genoeg is genoeg, er zijn plekken zat die ze nog kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ja nou en? Moet een spel perse origineel zijn om vermaak te bieden?
Ja... CoD3.. in de prachtige MPquote:Op woensdag 15 november 2006 18:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Is er trouwens al een politiek incorrect spel waarbij je aan de nazi kant kan spelen?
Dat kon in Wolfenstein Enemy Territory ook al.quote:
Dat zou wel een verfrissende kijk op de zaak bieden, de inval van Frankrijk en de slag om Stalingrad van de Duitse kant af gezien.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Is er trouwens al een politiek incorrect spel waarbij je aan de nazi kant kan spelen?
CoD3 speelt zich wel weer af in frankrijk, maar iig niet de standaard D-day invasie. Meer de bevrijding van Parijs o.i.d.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neuh, maar ik was van de zomer bij St Mere Eglise en ik kende de weg uit m'n hoofd, genoeg is genoeg, er zijn plekken zat die ze nog kunnen gebruiken.
heul niet.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat kon in Wolfenstein Enemy Territory ook al.
Voor de PC.
Een gratis spel trouwens.
Ontwikkeld door liefhebbers.
quote:was eigenlijk gepland als een commercieel vervolg voor de populaire FPS Return to Castle Wolfenstein. Echter, door problemen met de single-player mode, werd de multiplayer versie uitgebracht op 29 mei 2003 als een gratis computerspel
En dan benne het gelijk geen liefhebbers meer?quote:Op woensdag 15 november 2006 18:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
heul niet.
Half geruïneerde buitenwijk dat in de verste verte niet op Parijs lijkt, wedden?quote:Op woensdag 15 november 2006 18:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
CoD3 speelt zich wel weer af in frankrijk, maar iig niet de standaard D-day invasie. Meer de bevrijding van Parijs o.i.d.
Het zou je geweten wel sussen hequote:Op woensdag 15 november 2006 19:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Half geruïneerde buitenwijk dat in de verste verte niet op Parijs lijkt, wedden?
Nee hoor, ik ben al een tijdje uitgekeken op WW2 FPSjes. FPSjes in het algemeen eigenlijk en geen haar op m'n hoofd die eraan denkt om veel geld uit te geven aan iets waar je met een uurtje of tien wel doorheen bent op single-play.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het zou je geweten wel sussen he![]()
Beargumenteer dat eens.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:02 schreef Bastard het volgende:
Ok. andere stelling waar ik het wel mee eens ben.. Pc games zijn voor het gros, console games zijn voor de fijnproevers.
Eh?quote:Op woensdag 15 november 2006 19:02 schreef Bastard het volgende:
Ok. andere stelling waar ik het wel mee eens ben.. Pc games zijn voor het gros, console games zijn voor de fijnproevers.
Ik had het dit keer over single player dan, bij bijna alle games kun je in MP de nazi kant kiezen.quote:
http://www.forzamotorsport.net/quote:Op woensdag 15 november 2006 19:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Eh?
Probeer eens een serieuze race simulatie op de console te vinden zoals GPL en nu GTR2 voor de pc?
http://www.rainbowsixgame.com/uk/quote:En een FPS als de Tom Clancy's Rainbow Six: Rogue Spear series is al helemaal niet te vinden op enig console.
Ach ieder zn games, en als we maar gamen denk ik maar..quote:Op woensdag 15 november 2006 19:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben al een tijdje uitgekeken op WW2 FPSjes. FPSjes in het algemeen eigenlijk en geen haar op m'n hoofd die eraan denkt om veel geld uit te geven aan iets waar je met een uurtje of tien wel doorheen bent op single-play.
Geef mij de honderden uren speelplezier van de Baldur's Gate serie maar, nu voor slechts 15 euro op DVD.
Ik speel die oude spellen nog net zo makkelijk nu hoor.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ach ieder zn games, en als we maar gamen denk ik maar..
Maar je hebt wel een punt met die 10 uur spellen, het is allemaal massaal geworden, commercieel, een vlugge hap zoals fastfood is.
Daar waar je vroeger uren kon gamen op een enkel spelletje met drie kleuren, wat daarbij superverslavend was, hebben we nu korte hypes, en hop naar de volgende.
Ja mijn vraag blijft staanquote:Op woensdag 15 november 2006 19:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
http://www.forzamotorsport.net/
[..]
http://www.rainbowsixgame.com/uk/
Nee niet gebaseerd op de game zelf, maar wij consolegamers waarderen naar mijn idee een spel meer dan de gemiddelde pc gamer. Als ik dat verder uitleg gaan we waarschijnlijk een compleet andere hoek op.. maar het heeft te maken met oa het verschijnsel warez.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Beargumenteer dat eens.
(en dan niet met vage Japanse grijze import shizzle, maar gewone bulkspellen)
Gelukkig niet heequote:Op woensdag 15 november 2006 19:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja mijn vraag blijft staan![]()
Rainbow six series zijn niet zonder een muis fatsoenlijk en snel te spelen en een realistische racegame voor de console moet nog geboren worden. En ik denk niet dat dat ooit gaat gebeuren.
[afbeelding]
Zo'n data om je setup optimaal af te stellen zul je op een console nooit vinden.
Ja, dat jij in je eigen vooroordelen blijft geloven, daar kan ik weinig aan veranderen.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Rainbow six series zijn niet zonder een muis fatsoenlijk en snel te spelen
tja, zoiets is ook niet bepaald geschikt/bedoeld voor een groot publiek.quote:en een realistische racegame voor de console moet nog geboren worden. En ik denk niet dat dat ooit gaat gebeuren.
[afbeelding]
Zo'n data om je setup optimaal af te stellen zul je op een console nooit vinden.
Je zegt het zelf al, consoles kennen ook warez. Zo waren dreamcast games, psx games, ps2 games, xbox games, gamecube games, gba games, psp games, nds games EN xbox360 te kopieren. Dit is ongeveer 6-8 jaar aan consoles, en allemaal zijn er illegale games voor in omloop. Onzinnig argument dus. Ik heb zelf ook voor UT2003 en 2004 alle winkels afgebeld wie de eerste versie had. Voel jezelf niet zo speciaal alsjeblieft.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee niet gebaseerd op de game zelf, maar wij consolegamers waarderen naar mijn idee een spel meer dan de gemiddelde pc gamer. Als ik dat verder uitleg gaan we waarschijnlijk een compleet andere hoek op.. maar het heeft te maken met oa het verschijnsel warez.
En ja ik weet dat er ook warez op de console is, echter wel stukken minder, en voor de 360 nog maar minimaal. We koesteren de releasedatum, leven er met zn allen naar toe en dan komt hij eindeljik uit.. en niet op een of andere vage download shizzle site maar gewoon ouderwets in de winkel.
Die spanning van welke winkel heeft m als eerste, 10 zaken op een dag afbellen, thuis komen, trillend folie eraf halen, cola en peuken klaar leggen op tafel.. xbox aan.. beginfilmpje zien... kippenvel gewoon.
Over het algemeen waarderen wij het spel dus meer, itt de pc gamer die alweer op zn volgende download zit te wachten en baalt als het maar met 3/kbs binnen komt. Nu is dit wel heel erg generaliseren en kan ik niet iedereen aan wijzen, maar zo werkt het meestal wel.
- Installen is geen werk, je bent er hoogstens 5 minuten mee bezig.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
- cd er in, press play
- moet ik door gaan?
GTR komt naar de consolesquote:Op woensdag 15 november 2006 19:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Rainbow six series zijn niet zonder een muis fatsoenlijk en snel te spelen en een realistische racegame voor de console moet nog geboren worden. En ik denk niet dat dat ooit gaat gebeuren.
[afbeelding]
En bedankt voor je toevoeging.quote:
Ja maar dat maakt het niet realistisch :0quote:
of 45 minuten afhankelijk van het spel en dan hoef je nog geeneens cd's/dvd's te wisselenquote:Op woensdag 15 november 2006 19:43 schreef DinaDani het volgende:
- Installen is geen werk, je bent er hoogstens 5 minuten mee bezig.
Dus zijn er nog steeds games die dit niet hebbenquote:- Steeds meer games downloaden automatisch een patch als deze uitkomt, dus zoeken zit er steeds minder bij.
Een spel die uitkomt op een console zal bijna altijd optimaal lopen onafhankelijk of dat spel een maand na de launch uitkomt of 4 jaar daarna, dat is het verschilquote:- Iedereen speelt ook bij de pc hetzelfde hoor. Monitor, muis, toetsenbord. Slechte framerate? Zet de details lager of ga tweaken. Helpt dat niet, dan moet je aan een nieuwe pc. Consoles blijven toch ook niet eeuwig hetzelfde, die moet je ook vervangen op zijn tijd.
Nog nooit een brakke driver gehad in combi met een spel? Driver updaten verhelpt dit dan, maar handig is andersquote:- 'Gezeik' om grafische weergave komt voort uit onkunde van de gebruiker. Zoek die fout dus lekker bij jezelf.
Een PC is dermate ingeburgerd dat de communities van een console op dezelfde manier werken als op de PCquote:- Gezellige communities heb je op de pc ook, daar is de console niet alleen in. Ik durf zelfs te zeggen gezelliger, want met een pc kan je er nog een forum aan vast plakken, iets wat je met enkel een xbox niet kan.
Alles hangt wel een keer jaquote:- Hangers kent de console ook. Ik hoef de red ring of death niet uit te leggen?
Wat ik hierboven ook al tikte, het maakt bij een console niet uit wanneer een spel uitkomt het zal toch wel goed moeten draaien omdat er niks aan de hardware is veranderd. Bij de PC kan je na 4 jaar echt niet meer de nieuwste games spelen met een fatsoenlijke frameratequote:- Als laatste moet je een console ook elke 3-4 vervangen want dan komt er een nieuwe uit. Wil je nieuwe games spelen dan moet je wel.
quote:Please, ga door. Erg vermakelijk dit.
Dat is wel weer waar, in mijn geval dan.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
1 puntje nog, om ten volste van de nieuwste consoles te genieten moet je ook een nieuwe TV kopen.
Dus die 400 euro kan eventueel met een korreltje zout genomen worden.
Het spel blijft van SimBin die gaan echt niet een arcade titel van GTR makenquote:Op woensdag 15 november 2006 19:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja maar dat maakt het niet realistisch :0
Laat ook maar![]()
Er zijn ook mensen die GP4 voor pc goed vinden dus tja
In GTR zit een arcade functie, kwestie van alle hulpmiddelen aan zetten.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Het spel blijft van SimBin die gaan echt niet een arcade titel van GTR maken
Laat mij maar het spel zien waar jij 45 minuten over duurde om het te installeren. Heeft ook te maken met je harddrive of je snelheid van je cd/dvd-lezer. Wisselen kom je steeds minder vaak tegen. De laatste waar dit zo was waren bij games als Baldur's Gate of UT2004, die elk met 6 cd's kwamen. UT2004 had daarentegen ook een DVD-versie met maar 1 disc. Games op gewone CD's zie je nooit meer. En draai dit eens om. 1x installen en dan klaar. Mijn FF-games op de PSX heb ik echt heel vaak erin en eruit moeten halen. Ben je ff zat en wil je een andere game spelen, daar ga je alweer, waar je op de PC heel gemakkelijk no-cd patches kan installen. Op mn consoles heb ik veel meer gejongleert met schijfjes dan op mn pc.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:00 schreef Tain het volgende:of 45 minuten afhankelijk van het spel en dan hoef je nog geeneens cd's/dvd's te wisselen
True, maar ze worden minder. En is dit nu echt een groot probleem? Filefront is normaliter vrij snel en heeft een verschrikkelijk groot aanbod aan patches. Ook staat er op de homepage van de site vaak links naar andere hosting sites zoals shacknews, worthplaying, 3dgamers etc That said, patches verhelpen problemen, waar ze op de consoles (afgezien van de xbox en de xbox 360) onverholpen blijven. Tuurlijk, patches zijn nooit leuk, maar ik baal nooit als ik een patch moet downloaden.quote:Dus zijn er nog steeds games die dit niet hebben
Dit is hetzelfde op de pc, alleen heet het ff anders. Nieuwe games kan je niet op een ps2 spelen, je moet upgraden naar een wii/360/ps2. Trek je dit naar een pc, dan moet je ook upgraden wil je bv Battlefield 2142 spelen. Oude games kan je nog wel op de ps2 doen, maar die kan je ook op je oude pc doen.quote:Een spel die uitkomt op een console zal bijna altijd optimaal lopen onafhankelijk of dat spel een maand na de launch uitkomt of 4 jaar daarna, dat is het verschil
Heel erg weinig. Sowieso blijf ik up-to-date met patches, drivers en wat al niet meer. En ook al is er een probleem, vaak kan ik dit zelf ook wel oplossen, aangezien ik (ego-mode) over vrij veel pc-kennis beschik. Nu heeft niet iedereen dit, maar het komt met de jaren van werken met een pc. Daarnaast blijft mijn pc ook vrij van troep en spyware, wat ook nog wel eens je pc langzamer maakt dan nodig is.quote:Nog nooit een brakke driver gehad in combi met een spel? Driver updaten verhelpt dit dan, maar handig is anders
Dus je hebt een pc naast een console nodig, t.o.v. een pc alleen. Beetje overbodig duur, vind je niet?quote:Een PC is dermate ingeburgerd dat de communities van een console op dezelfde manier werken als op de PC
My point. En het is niet alleen de 360 trouwens. Mijn ps2 is ook permanent overleden, mijn gamecube is ook wel eens vastgelopen.quote:Alles hangt wel een keer ja
Zoals ik al zei, een ps2 kan de nieuwste games ook niet meer draaien, net zoals je pc van 4 jaar oud. Dit is niet anders dan console-gaming.quote:Wat ik hierboven ook al tikte, het maakt bij een console niet uit wanneer een spel uitkomt het zal toch wel goed moeten draaien omdat er niks aan de hardware is veranderd. Bij de PC kan je na 4 jaar echt niet meer de nieuwste games spelen met een fatsoenlijke framerate
Dat zou je ook kunnen uitleggen als doorgeschoten consumeergedrag, je een hype laten aanpraten oa door internet.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:24 schreef Bastard het volgende:
Nee niet gebaseerd op de game zelf, maar wij consolegamers waarderen naar mijn idee een spel meer dan de gemiddelde pc gamer. Als ik dat verder uitleg gaan we waarschijnlijk een compleet andere hoek op.. maar het heeft te maken met oa het verschijnsel warez.
En ja ik weet dat er ook warez op de console is, echter wel stukken minder, en voor de 360 nog maar minimaal. We koesteren de releasedatum, leven er met zn allen naar toe en dan komt hij eindeljik uit.. en niet op een of andere vage download shizzle site maar gewoon ouderwets in de winkel.
Die spanning van welke winkel heeft m als eerste, 10 zaken op een dag afbellen, thuis komen, trillend folie eraf halen, cola en peuken klaar leggen op tafel.. xbox aan.. beginfilmpje zien... kippenvel gewoon.
Over het algemeen waarderen wij het spel dus meer, itt de pc gamer die alweer op zn volgende download zit te wachten en baalt als het maar met 3/kbs binnen komt. Nu is dit wel heel erg generaliseren en kan ik niet iedereen aan wijzen, maar zo werkt het meestal wel.
Fijnproevers dus.../ spellen voor het gros, saffie?
Overzetten naar PC is lastiger, duurder en vereist meer uitbreidingen omdat PC spelers wat kritischer zijn dan consolegamers.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:26 schreef Omkron het volgende:
Vaag hoor dat ie niet komt.. wat is de werkelijke reden hierachter eigenlijk?
Dat is dan ook weer een klein beetje onzin eigenlijk. Het is gewoon makkelijker om het op de console te maken omdat je dan maar eventjes hoeft te testen op de console en als hij bugloos is op die console dan is ie dat op elke console. dat is weleens anders op bepaalde pc's met tig configuratiemogelijkheden.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Overzetten naar PC is lastiger, duurder en vereist meer uitbreidingen omdat PC spelers wat kritischer zijn dan consolegamers.
Ok. maar ze laten toch een hoop geld liggen door de pc te laten vallen.. ?quote:Op woensdag 15 november 2006 20:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Overzetten naar PC is lastiger, duurder en vereist meer uitbreidingen omdat PC spelers wat kritischer zijn dan consolegamers.
Kijk, de rest van wat je zegt is natuurlijk allemaal bullshit, maar dit is echt een kutopmerking!quote:Op woensdag 15 november 2006 19:26 schreef Bastard het volgende:
En nu ga ik CoD3 spelen.
World of Warcraft en dat van de harde schijf af en nee dat zijn geen langzame harde schijvenquote:Op woensdag 15 november 2006 20:14 schreef DinaDani het volgende:
[..]
Laat mij maar het spel zien waar jij 45 minuten over duurde om het te installeren. Heeft ook te maken met je harddrive of je snelheid van je cd/dvd-lezer. Wisselen kom je steeds minder vaak tegen. De laatste waar dit zo was waren bij games als Baldur's Gate of UT2004, die elk met 6 cd's kwamen. UT2004 had daarentegen ook een DVD-versie met maar 1 disc. Games op gewone CD's zie je nooit meer. En draai dit eens om. 1x installen en dan klaar. Mijn FF-games op de PSX heb ik echt heel vaak erin en eruit moeten halen. Ben je ff zat en wil je een andere game spelen, daar ga je alweer, waar je op de PC heel gemakkelijk no-cd patches kan installen. Op mn consoles heb ik veel meer gejongleert met schijfjes dan op mn pc.
Dat je ze nog steeds moet zoeken, dat was het probleem van Bastardquote:[..]
True, maar ze worden minder. En is dit nu echt een groot probleem? Filefront is normaliter vrij snel en heeft een verschrikkelijk groot aanbod aan patches. Ook staat er op de homepage van de site vaak links naar andere hosting sites zoals shacknews, worthplaying, 3dgamers etc That said, patches verhelpen problemen, waar ze op de consoles (afgezien van de xbox en de xbox 360) onverholpen blijven. Tuurlijk, patches zijn nooit leuk, maar ik baal nooit als ik een patch moet downloaden.
Nieuwe PS2 games kan je niet op de PS2 spelen?quote:[..]
Dit is hetzelfde op de pc, alleen heet het ff anders. Nieuwe games kan je niet op een ps2 spelen, je moet upgraden naar een wii/360/ps2. Trek je dit naar een pc, dan moet je ook upgraden wil je bv Battlefield 2142 spelen. Oude games kan je nog wel op de ps2 doen, maar die kan je ook op je oude pc doen.
Dat is heel leuk dat jij up-to-date blijft met patches en drivers, maar het gros van de mensen heeft geen idee dat dit nodig isquote:[..]
Heel erg weinig. Sowieso blijf ik up-to-date met patches, drivers en wat al niet meer. En ook al is er een probleem, vaak kan ik dit zelf ook wel oplossen, aangezien ik (ego-mode) over vrij veel pc-kennis beschik. Nu heeft niet iedereen dit, maar het komt met de jaren van werken met een pc. Daarnaast blijft mijn pc ook vrij van troep en spyware, wat ook nog wel eens je pc langzamer maakt dan nodig is.
Hoezo duur? Iedereen heeft tegenwoordig een PC ter beschikkingquote:[..]
Dus je hebt een pc naast een console nodig, t.o.v. een pc alleen. Beetje overbodig duur, vind je niet?
Je begrijpt het niet, er komen nu nog steeds nieuwe PS2 games uit die gewoon prima draaien op de PS2. Je weet gewoon met een console dat je 4 a 5 jaar lang vooruit kan gaan zonder dat je hardware moet upgraden om de nieuwste spellen te kunnen spelenquote:[..]
My point. En het is niet alleen de 360 trouwens. Mijn ps2 is ook permanent overleden, mijn gamecube is ook wel eens vastgelopen.
[..]
Zoals ik al zei, een ps2 kan de nieuwste games ook niet meer draaien, net zoals je pc van 4 jaar oud. Dit is niet anders dan console-gaming.
Is bullshit and you know it. Ga maar lekker geld uitgeven aan een VGA kaart elke 2 jaar. Ik zit de komende jaren gebakken met mijn 360.quote:
Een gedowngrade versie dat is. DX 10 is niet geïmplementeerd in de 360 en PS3.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:50 schreef Robhimself.2 het volgende:
Het komt er gewoon op neer dat ieder gaming platform zijn exclusives heeft, laten we het daar maar op houden. Dat pc gamers zich genaaid voelen, ok.
En Crysis komt voor 70% zeker naar de 360, dit is al meerdere malen gezegd.
Ook zo'n lul-verhaal.quote:
quote:
Ook een FPS en een RTS?quote:Op donderdag 16 november 2006 07:44 schreef Strolie75 het volgende:
Een muis is gemaakt om venster mee aan te klikken.
Een toetsenbord om tekst in te tikken.
Gamen doe je met een controller of met een joystick.
Ja.quote:Op donderdag 16 november 2006 08:10 schreef FJD het volgende:
Ook een FPS en een RTS?
quote:Op donderdag 16 november 2006 08:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja.
En als het niet werkt met een controller is het gewoon slecht design of programmeerwerk.
Ja hequote:Op woensdag 15 november 2006 21:14 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Kijk, de rest van wat je zegt is natuurlijk allemaal bullshit, maar dit is echt een kutopmerking!
Dat kan ik ook zeggen naar aanleiding van jou opmerkingquote:Op donderdag 16 november 2006 08:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
![]()
Ik kan in ieder geval zeggen dat ik vandaag alvast gelachen heb.
Dat zal best, ik vind het persoonlijk totaal niks, maar dat ben ik.quote:Op donderdag 16 november 2006 08:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat kan ik ook zeggen naar aanleiding van jou opmerking
FPS'en zijn prima speelbaar op een console en er zijn zat games die dat dus waarmaken. Kijk naar Halo, Halo 2, Rainbow Six 3, Call of Duty 2, Call of Duty 3 allemaal prima speelbaar met een controller. RTS'en kunnen goed speelbaar zijn, maar dan zijn ze wel beperkter dan hun PC tegenhanger
Ik ook niet, speelt heerlijk weg.. geen gekut met muisinstellingen langzamer of sneller zetten. Geen muis meer terug op het muismatje stoppen. Geen muisarm meer.. gewoon .. relaxt, lekker, spelen.quote:Op donderdag 16 november 2006 08:49 schreef Strolie75 het volgende:
Sinds Halo heb ik totaal geen moeite meer om een FPS te bedienen met een controller.
Lekker achterover op de bank, groot scherm, prima geluid.quote:Op donderdag 16 november 2006 08:51 schreef Bastard het volgende:
Ik ook niet, speelt heerlijk weg.. geen gekut met muisinstellingen langzamer of sneller zetten. Geen muis meer terug op het muismatje stoppen. Geen muisarm meer.. gewoon .. relaxt, lekker, spelen.
Maar goed, als pcgamerts nerderig willen blijven doen.. prima.
In het geval met FPS'en is dat dus wel het geval, als de spellen die ik opnoem wel goed speelbaar zijn en een ander niet ligt het dan aan de controller of aan het spel?quote:Op donderdag 16 november 2006 08:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat zal best, ik vind het persoonlijk totaal niks, maar dat ben ik.
Maar zodra iemand als argument gebruikt dat zodra het niet met een controller werkt dat het dan slecht gecode is is mijn dag weer goed.
Ik speel CoD, Haloquote:Op donderdag 16 november 2006 08:54 schreef Tain het volgende:
[..]
In het geval met FPS'en is dat dus wel het geval, als de spellen die ik opnoem wel goed speelbaar zijn en een ander niet ligt het dan aan de controller of aan het spel?
Ah, bij die 400 euro voor de xbox mag dus gerust een paar duizend euro bijgeteld worden voor de bank, het grote scherm en de geluidsinstallatie. Echt goedkoop ja, dat consolegamen.quote:Op donderdag 16 november 2006 08:53 schreef Strolie75 het volgende:
Lekker achterover op de bank, groot scherm, prima geluid.
Welja.. rekenen we voor de pcgamers voor het gemak ook het teakhouten bureau dan mee zeker .. doe normaal!quote:Op donderdag 16 november 2006 09:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, bij die 400 euro voor de xbox mag dus gerust een paar duizend euro bijgeteld worden voor de bank, het grote scherm en de geluidsinstallatie. Echt goedkoop ja, dat consolegamen.
Nee hoor, een oude deur op een paar kratjes bier volstaat ook.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:47 schreef Bastard het volgende:
Welja.. rekenen we voor de pcgamers voor het gemak ook het teakhouten bureau dan mee zeker .. doe normaal!
quote:Op donderdag 16 november 2006 09:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vind het alleen een beetje te kort door de bocht om te zeggen dat je voor 400 euro klaar bent, daar komen dus de kosten van de spellen bij plus die voor een goede HDTV en eventueel een goed geluidssysteem.
Plus natuurlijk kabeltjes en verloopstukjes om je console aan te sluiten op de andere apparatuur.
Zo kom je natuurlijk al snel aan de prijs van een dikke PC met een goede monitor.
Ja whatever, jij hebt alles origineel en begaat nooit een overtreding.quote:
Jaquote:Op donderdag 16 november 2006 09:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja whatever, jij hebt alles origineel en begaat nooit een overtreding.
HD tv is dikke onzin, geluidssysteem ook.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee hoor, een oude deur op een paar kratjes bier volstaat ook..
Vind het alleen een beetje te kort door de bocht om te zeggen dat je met een console voor 400 euro klaar bent, daar komen dus de kosten van de spellen bij plus die voor een goede HDTV en eventueel een goed geluidssysteem.
Plus natuurlijk kabeltjes en verloopstukjes om je console aan te sluiten op de andere apparatuur.
Zo kom je natuurlijk al snel aan de prijs van een dikke PC met een goede monitor.
Ja ik trouwens ookquote:Op donderdag 16 november 2006 09:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja whatever, jij hebt alles origineel en begaat nooit een overtreding.
En dan bankier je dus via je xbox?quote:Op donderdag 16 november 2006 09:59 schreef Bastard het volgende:
HD tv is dikke onzin, geluidssysteem ook.
Maar voor de basis, om lekker te kunnen gaan gamen, met de nieuwste games op de markt... ben je gewoon goedkoper uit met een console.
Voor de pc, stel je koopt er 1 van 400 euro bij de Aldi, dan moet je nog een keer zoveel uitgeven voor de 3d kaart.. en dan KOPEN we een spel omdat we dankbaar zijn richting de developers.
Als het makkelijker zou zijn om warez te gebruiken op je console, zouden veel meer mensen dat doen.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:59 schreef Bastard het volgende:
Ja ik trouwens ook
Heel normaal om zonder warez te leven hoor!
Que?quote:Op donderdag 16 november 2006 10:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En dan bankier je dus via je xbox?
Nee dank je, ik heb liever het orgineel ipv een gecopieerde versie.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als het makkelijker zou zijn om warez te gebruiken op je console, zouden veel meer mensen dat doen.
Is mijn stelling.
Je rekent 400 euro voor een console om spelletjes te spelen.quote:
Het is een kwestie van instelling & opvoeding.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:04 schreef Bastard het volgende:
Nee dank je, ik heb liever het orgineel ipv een gecopieerde versie.
Daarbij, anders word ik gekicked van Live en dat is me heilig.
Precies, als je niet gekicked zou worden van Live zouden veel meer consolegamers warez gebruiken.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:04 schreef Bastard het volgende:
Nee dank je, ik heb liever het orgineel ipv een gecopieerde versie.
Daarbij, anders word ik gekicked van Live en dat is me heilig.
We hebben het over gamen.. ik heb er zelf een pc bij voor die zaken..quote:Op donderdag 16 november 2006 10:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je rekent 400 euro voor een console om spelletjes te spelen.
Je hebt dus geen PC of Mac voor andere zaken, zoals internetbankieren of mailen?
Op de vista volgens mij.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:18 schreef Bastard het volgende:
Kwam Gears Of War trouwens uit op de pc?
Ah. Zou je ook kunnen zien als verborgen kosten dus.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:16 schreef Bastard het volgende:
We hebben het over gamen.. ik heb er zelf een pc bij voor die zaken..
Ik ben klaar met deze zinloze discussie trouwens.. als er maar gegamed wordquote:Op donderdag 16 november 2006 10:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah. Zou je ook kunnen zien als verborgen kosten dus.
Dat was mijn punt.
En gelukkig kunnen wij dat.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:19 schreef Bastard het volgende:
Ik ben klaar met deze zinloze discussie trouwens.. als er maar gegamed word![]()
Hm, ookal ben ik een console-speler vind ik dit toch wel de suggestie van een 'JK heeft een punt maar ik geef het niet toe' reactie hebbenquote:Op donderdag 16 november 2006 10:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben klaar met deze zinloze discussie trouwens.. als er maar gegamed word![]()
Nee helemaal niet.. vind het offtopic zelfs.. in de essentie gaat het om gamen op een platform.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Hm, ookal ben ik een console-speler vind ik dit toch wel de suggestie van een 'JK heeft een punt maar ik geef het niet toe' reactie hebben.
Nee.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:24 schreef Bastard het volgende:
Nee helemaal niet.. vind het offtopic zelfs.. in de essentie gaat het om gamen op een platform.
Mijn voorkeur gaat zeer sterk uit naar console's.. op de rest valt niet zonder frustratie te gamen.. punt.. klaar..einde van discussie.
Zo beter?
Neequote:Op donderdag 16 november 2006 10:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee helemaal niet.. vind het offtopic zelfs.. in de essentie gaat het om gamen op een platform.
Mijn voorkeur gaat zeer sterk uit naar console's.. op de rest valt niet zonder frustratie te gamen.. punt.. klaar..einde van discussie.
Zo beter?
Mwoa, de meeste spellen zijn best goed zonder frustratie te spelen, echter heb je altijd een kans dat je een config hebt die niet lekker speelt waardoor je eerst 2 dagen aan het prutsen en googlen bent voor je een stap verder komt. Dat is waar. Aan de andere kant is het gewoon zo dat ¤ 60 voor een nieuw spel eigenlijk van de zotte is.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo beter?
Ligt er aan wat voor soort spellen je speelt.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:45 schreef Heintje het volgende:
Ik blijf erbij dat je goedkoper uit bent als je gewoon een budget PC koopt voor internet en word en een Spelcomputer om te gamen dan 1 super PC voor allebij.
En dingen als een geluids set en meubels heb je bij allebij.
Volgens mij begrijp je mij niet.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor soort spellen je speelt.
Wanneer je de nieuwste spellen wilt spelen met de mooiste graphics red je dat niet met een budget pc.
Ik heb thuis 3 consoles en de 4de komt er aan.
En ik speel op bijde legale spellen.
Niet alle spellen komen uit op een console en visa versa.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je mij niet.
Ik denk dat je goedkoper uit bent als je een goedkope PC koopt voor internet en word en een console voor je spellen.
En je bent dus duurder uit als je een super PC koopt waar je allebij op kunt doen. Zeker op de lange termijn.
Mwoach, is maar hoe je het bekijkt:quote:Op donderdag 16 november 2006 11:15 schreef Heintje het volgende:
Volgens mij begrijp je mij niet.
Ik denk dat je goedkoper uit bent als je een goedkope PC koopt voor internet en word en een console voor je spellen.
En je bent dus duurder uit als je een super PC koopt waar je allebij op kunt doen. Zeker op de lange termijn.
Die van mij kan de singel player en multiplayer tegelijk draaie.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:19 schreef Armageddon het volgende:
Natuurlijk alleen voor consoles. Dat trekken die pauper pc's niet namelijk.
Waarom steeds die HD shizzle? Iedereen heeft al een tv thuis klaar staan waar gewoon mooi op gegamed kan wordenquote:Op donderdag 16 november 2006 11:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mwoach, is maar hoe je het bekijkt:
Goedkope PC: ¤400,- (aan de lage kant)
Console : ¤300,- (is ook aan de lage kant zelfs)
HDTV: : ¤800,- (weet ik niet precies, is aanname)
Spellen: : ¤600,- (10 spellen á 60 euro, is niet veel over 4 jaar gerekend dunkt me)
Dan kom je samen al op ¤2100, daar kun je ook een dikke PC met een bult spellen voor kopen.
(¤1400 voor de PC, dan hou je nog ¤700 voor spellen over, bijvoorbeeld)
Een HD TV is een leuk maar niet noodzakelijk.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Spellen: : ¤600,- (10 spellen á 60 euro, is niet veel over 4 jaar gerekend dunkt me)
Dan kom je samen al op ¤2100, daar kun je ook een dikke PC met een bult spellen voor kopen.
Nog sterker iedereen heeft ook wel een PC thuis waarmee hij kan internetten. (Uitgezonderd bejaarden)quote:Op donderdag 16 november 2006 11:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarom steeds die HD shizzle? Iedereen heeft al een tv thuis klaar staan waar gewoon mooi op gegamed kan worden
Scheelt een hoop centen dan he
Als je al wilt vergelijken moet je dat wel zoveel mogelijk op basis van gelijkwaardigheid doen.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:42 schreef Bastard het volgende:
Waarom steeds die HD shizzle? Iedereen heeft al een tv thuis klaar staan waar gewoon mooi op gegamed kan worden
Scheelt een hoop centen dan he
Vliegtuig, 1 a 2 weken, boot 6 weken...quote:Op donderdag 16 november 2006 11:46 schreef Martijn85 het volgende:
Weet iemand hoelang het duurt voordat je een spel binnen krijgt als het volgens de site van play-asia verstuurd is?
Staat nu toch al ruim een week op dat ie verstuurd is, dat vind ik toch best lang.
Ik vind het niet noodzakelijkquote:Op donderdag 16 november 2006 11:44 schreef Netsplitter het volgende:
Een HD tv is wel zowat noodzakelijk met de 360 en aankomende ps3 vanwege de graphics.
Je kan wel een ps3 aansluiten op een normale tv, maar het komt pas echt goed tot z'n recht op een hdtv.
Waarom zou je anders een console kopen om 'm dan niet tot z'n volle recht te laten komen...
Tv in de slaapkamer, kan ze daar lekker gaan kijkenquote:Op donderdag 16 november 2006 11:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nóg een voordeel van gamen op de PC:
Jij kunt lekker gamen terwijl moeder de vrouw Grey's Anatomy kijkt.
En dat lukt niet als je console op de tv in de huiskamer is aangesloten.
Dat is een zeer goed punt.. wmb het enige steekhoudende argument tot nu toe..quote:Op donderdag 16 november 2006 11:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wie zegt dat ze controle over de afstandbediening heeft??quote:Op donderdag 16 november 2006 11:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, je moet gewoon de oude tv in de huiskamer zetten en de HDtv in de gameroom zettenquote:Op donderdag 16 november 2006 11:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ook een oplossing.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:10 schreef jogy het volgende:
Nee, je moet gewoon de oude tv in de huiskamer zetten en de HDtv in de gameroom zetten. Of een tv in de keuken zetten en de ketting inkorten.
Komt toch mooi uit als je hem terug moet sturenquote:Op donderdag 16 november 2006 14:59 schreef jorienvdherik het volgende:
COD 3 al bijna weer uitgespeeld
zit level 12 van de 14![]()
probeer de MP dan maar eens.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:59 schreef jorienvdherik het volgende:
COD 3 al bijna weer uitgespeeld
zit level 12 van de 14![]()
Dat werkt helaas voor geen meter nuquote:Op donderdag 16 november 2006 15:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
probeer de MP dan maar eens.
Ja, daarom was ik express niet op veteran begonnen, zoals ik wel heb gedaan met deel 2quote:Op donderdag 16 november 2006 15:00 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Komt toch mooi uit als je hem terug moet sturen![]()
Als je niet op veteran speelt moet je ook niet zeiken dat je er snel doorheen bentquote:Op donderdag 16 november 2006 15:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat werkt helaas voor geen meter nu
[..]
Ja, daarom was ik express niet op veteran begonnen, zoals ik wel heb gedaan met deel 2
Ja dat is waar, maar het is heerlijk om zoveel levels te spelen, huizen bestormen is te mooiquote:Op donderdag 16 november 2006 15:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je niet op veteran speelt moet je ook niet zeiken dat je er snel doorheen bent
Vergeet trouwens niet dat consoles vaak onder de kostprijs verkocht worden, dus dat is eigenlijk oneerlijke concurrentie met PC'squote:Op donderdag 16 november 2006 11:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Maar met PC spellen doen de meeste nerds wel langer geloof ik. Hoe lang spelen sommigen WoW al wel nietquote:Op donderdag 16 november 2006 11:42 schreef Heintje het volgende:
[..]
Een HD TV is een leuk maar niet noodzakelijk.
En ik heb het over de langere termijn. Dus je wilt altijd de nieuwse games fatsoenlijk kunnen spelen.
Console 400 - 4 jaar = 100 per jaar.
HD TV 1000 - 10 jaar = 100 per jaar.
PC 500 - 4 jaar = 125 per jaar.
Spellen 60 euro = 600 per jaar.
Totaal per jaar = 925 euro
PC 1400 - 3 jaar = 460 per jaar.
Spellen 50 euro = 500 per jaar.
Totaal per jaar = 960 euro
Dus zoveel verschild het niet.
En je kan het duurder of goedkoper maken. En een HD TV is niet noodzakelijk.
nopequote:Op donderdag 16 november 2006 15:33 schreef pberends het volgende:
Grappig detail: ik neem aan dat de console-games van CoD3 gewoon op PC's zijn gemaakt...
dus hij draait wel gewoon op pc's.
Hoe dan? Al die computerprogrammeurnerds achter consoles?quote:
jaquote:Op donderdag 16 november 2006 17:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoe dan? Al die computerprogrammeurnerds achter consoles?
Geen zin om helemaal terug te lezen, kan het nog eens herhalen??quote:Op donderdag 16 november 2006 20:15 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Jongens en meisjes, lees mijn eerdere replies gewoon, wat jullie nu zitten te doen is slechts herhalen wat ik al langes heb besproken...
Console en PC hebben beiden hun voordelen en vooroordelen, iedereen mag zelf kiezen wat hij/zij wilt. En als je dat niet vindt, respecteer dan de mening van de anderen.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Geen zin om helemaal terug te lezen, kan het nog eens herhalen??
een PC kan nu ook al even goed zijn kwa graphics hor.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:15 schreef Georges het volgende:
Een console heeft betere graphics. Als je een goede pc hebt is dat niet zo. Die kost dan misschien wel wat meer, maar gaat dan ook wel even mee.
Console graphics worden meestal niet beter. Maar daar kan ik me in vergissen.
quote:Op donderdag 16 november 2006 20:22 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Console en PC hebben beiden hun voordelen en vooroordelen, iedereen mag zelf kiezen wat hij/zij wilt. En als je dat niet vindt, respecteer dan de mening van de anderen.
Anders ben je net zoals de gemiddelde moslim-fundamentalist.
WoW is wel een uitzondering.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar met PC spellen doen de meeste nerds wel langer geloof ik. Hoe lang spelen sommigen WoW al wel nietEr zijn maar weinig die 10 games per jaar kopen
.
Humor hèquote:
Een console zal nooit betere hardware hebben dan het maximale wat te verkrijgen is op de markt voor een pc. Verschil is wel dat ontwikkelaars gerichter kunnen programmeren omdat ze voor veel minder systemen ondersteuning hoeven te bieden. Elke xbox heeft immers dezelfde techniek.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:26 schreef dekkered het volgende:
[..]
een PC kan nu ook al even goed zijn kwa graphics hor.
als je een duo core 2 extreme en een geforce 8800 GTX hebt heb je denk ik ook al de zelfde kwaliteit als de 360
je kan idd een goede pc kopen voor 1400 euro, alleen dan mis je nog wel een scherm, of je moet ook een goede pc vor 1100 euro kunnen vindenquote:Op donderdag 16 november 2006 11:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zit jij even dichtbij je 30 inch als bij je pc monitor dan? Lijkt me niet. Bij een pc-monitor zit je er een halve meter vanaf, bij een tv scherm vaak vele meters.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je kan idd een goede pc kopen voor 1400 euro, alleen dan mis je nog wel een scherm, of je moet ook een goede pc vor 1100 euro kunnen vindenanders de console gamer op een 30 inch te gamen en jij op een 15 inch
![]()
je mist alleen een pc scherm en waarom moet een hdtv meer kosten dan een pc scherm? op een pc scherm kan je ook heel goed gamenquote:Op donderdag 16 november 2006 11:42 schreef Heintje het volgende:
[..]
Een HD TV is een leuk maar niet noodzakelijk.
En ik heb het over de langere termijn. Dus je wilt altijd de nieuwse games fatsoenlijk kunnen spelen.
Console 400 - 4 jaar = 100 per jaar.
HD TV 1000 - 10 jaar = 100 per jaar.
PC 500 - 4 jaar = 125 per jaar.
Spellen 60 euro = 600 per jaar.
Totaal per jaar = 925 euro
PC 1400 - 3 jaar = 460 per jaa
Spellen 50 euro = 500 per jaar.
Totaal per jaar = 960 euro
Dus zoveel verschild het niet.
En je kan het duurder of goedkoper maken. En een HD TV is niet noodzakelijk.
waarom zou je een console niet op een 17 inch tft scherm kunnen aansluitenquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Zit jij even dichtbij je 30 inch als bij je pc monitor dan? Lijkt me niet. Bij een pc-monitor zit je er een halve meter vanaf, bij een tv scherm vaak vele meters.
Dat gelul altijd met consoles en een grotere tv scherm irriteert me. Bij tv schermen zit je gewoon veel verder dat de grotere grootte gewoon niet interessant is.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
waarom zou je een console niet op een 17 inch tft scherm kunnen aansluiten
jouw 'soort' gelul komt voort uit dat je geen 40 inch tft gewend bentquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat gelul altijd met consoles en een grotere tv scherm irriteert me. Bij tv schermen zit je gewoon veel verder dat de grotere grootte gewoon niet interessant is.
Dat zou ook niet in m'n eyesight passen als ik er een halve meter voorzitquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jouw 'soort' gelul komt voort uit dat je geen 40 inch tft gewend bent![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |