Is bullshit and you know it. Ga maar lekker geld uitgeven aan een VGA kaart elke 2 jaar. Ik zit de komende jaren gebakken met mijn 360.quote:
Een gedowngrade versie dat is. DX 10 is niet geīmplementeerd in de 360 en PS3.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:50 schreef Robhimself.2 het volgende:
Het komt er gewoon op neer dat ieder gaming platform zijn exclusives heeft, laten we het daar maar op houden. Dat pc gamers zich genaaid voelen, ok.
En Crysis komt voor 70% zeker naar de 360, dit is al meerdere malen gezegd.
Ook zo'n lul-verhaal.quote:
quote:
Ook een FPS en een RTS?quote:Op donderdag 16 november 2006 07:44 schreef Strolie75 het volgende:
Een muis is gemaakt om venster mee aan te klikken.
Een toetsenbord om tekst in te tikken.
Gamen doe je met een controller of met een joystick.
Ja.quote:Op donderdag 16 november 2006 08:10 schreef FJD het volgende:
Ook een FPS en een RTS?
quote:Op donderdag 16 november 2006 08:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja.
En als het niet werkt met een controller is het gewoon slecht design of programmeerwerk.
Ja hequote:Op woensdag 15 november 2006 21:14 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Kijk, de rest van wat je zegt is natuurlijk allemaal bullshit, maar dit is echt een kutopmerking!
Dat kan ik ook zeggen naar aanleiding van jou opmerkingquote:Op donderdag 16 november 2006 08:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
![]()
Ik kan in ieder geval zeggen dat ik vandaag alvast gelachen heb.
Dat zal best, ik vind het persoonlijk totaal niks, maar dat ben ik.quote:Op donderdag 16 november 2006 08:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat kan ik ook zeggen naar aanleiding van jou opmerking
FPS'en zijn prima speelbaar op een console en er zijn zat games die dat dus waarmaken. Kijk naar Halo, Halo 2, Rainbow Six 3, Call of Duty 2, Call of Duty 3 allemaal prima speelbaar met een controller. RTS'en kunnen goed speelbaar zijn, maar dan zijn ze wel beperkter dan hun PC tegenhanger
Ik ook niet, speelt heerlijk weg.. geen gekut met muisinstellingen langzamer of sneller zetten. Geen muis meer terug op het muismatje stoppen. Geen muisarm meer.. gewoon .. relaxt, lekker, spelen.quote:Op donderdag 16 november 2006 08:49 schreef Strolie75 het volgende:
Sinds Halo heb ik totaal geen moeite meer om een FPS te bedienen met een controller.
Lekker achterover op de bank, groot scherm, prima geluid.quote:Op donderdag 16 november 2006 08:51 schreef Bastard het volgende:
Ik ook niet, speelt heerlijk weg.. geen gekut met muisinstellingen langzamer of sneller zetten. Geen muis meer terug op het muismatje stoppen. Geen muisarm meer.. gewoon .. relaxt, lekker, spelen.
Maar goed, als pcgamerts nerderig willen blijven doen.. prima.
In het geval met FPS'en is dat dus wel het geval, als de spellen die ik opnoem wel goed speelbaar zijn en een ander niet ligt het dan aan de controller of aan het spel?quote:Op donderdag 16 november 2006 08:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat zal best, ik vind het persoonlijk totaal niks, maar dat ben ik.
Maar zodra iemand als argument gebruikt dat zodra het niet met een controller werkt dat het dan slecht gecode is is mijn dag weer goed.
Ik speel CoD, Haloquote:Op donderdag 16 november 2006 08:54 schreef Tain het volgende:
[..]
In het geval met FPS'en is dat dus wel het geval, als de spellen die ik opnoem wel goed speelbaar zijn en een ander niet ligt het dan aan de controller of aan het spel?
Ah, bij die 400 euro voor de xbox mag dus gerust een paar duizend euro bijgeteld worden voor de bank, het grote scherm en de geluidsinstallatie. Echt goedkoop ja, dat consolegamen.quote:Op donderdag 16 november 2006 08:53 schreef Strolie75 het volgende:
Lekker achterover op de bank, groot scherm, prima geluid.
Welja.. rekenen we voor de pcgamers voor het gemak ook het teakhouten bureau dan mee zeker .. doe normaal!quote:Op donderdag 16 november 2006 09:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, bij die 400 euro voor de xbox mag dus gerust een paar duizend euro bijgeteld worden voor de bank, het grote scherm en de geluidsinstallatie. Echt goedkoop ja, dat consolegamen.
Nee hoor, een oude deur op een paar kratjes bier volstaat ook.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:47 schreef Bastard het volgende:
Welja.. rekenen we voor de pcgamers voor het gemak ook het teakhouten bureau dan mee zeker .. doe normaal!
quote:Op donderdag 16 november 2006 09:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vind het alleen een beetje te kort door de bocht om te zeggen dat je voor 400 euro klaar bent, daar komen dus de kosten van de spellen bij plus die voor een goede HDTV en eventueel een goed geluidssysteem.
Plus natuurlijk kabeltjes en verloopstukjes om je console aan te sluiten op de andere apparatuur.
Zo kom je natuurlijk al snel aan de prijs van een dikke PC met een goede monitor.
Ja whatever, jij hebt alles origineel en begaat nooit een overtreding.quote:
Jaquote:Op donderdag 16 november 2006 09:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja whatever, jij hebt alles origineel en begaat nooit een overtreding.
HD tv is dikke onzin, geluidssysteem ook.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee hoor, een oude deur op een paar kratjes bier volstaat ook..
Vind het alleen een beetje te kort door de bocht om te zeggen dat je met een console voor 400 euro klaar bent, daar komen dus de kosten van de spellen bij plus die voor een goede HDTV en eventueel een goed geluidssysteem.
Plus natuurlijk kabeltjes en verloopstukjes om je console aan te sluiten op de andere apparatuur.
Zo kom je natuurlijk al snel aan de prijs van een dikke PC met een goede monitor.
Ja ik trouwens ookquote:Op donderdag 16 november 2006 09:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja whatever, jij hebt alles origineel en begaat nooit een overtreding.
En dan bankier je dus via je xbox?quote:Op donderdag 16 november 2006 09:59 schreef Bastard het volgende:
HD tv is dikke onzin, geluidssysteem ook.
Maar voor de basis, om lekker te kunnen gaan gamen, met de nieuwste games op de markt... ben je gewoon goedkoper uit met een console.
Voor de pc, stel je koopt er 1 van 400 euro bij de Aldi, dan moet je nog een keer zoveel uitgeven voor de 3d kaart.. en dan KOPEN we een spel omdat we dankbaar zijn richting de developers.
Als het makkelijker zou zijn om warez te gebruiken op je console, zouden veel meer mensen dat doen.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:59 schreef Bastard het volgende:
Ja ik trouwens ook
Heel normaal om zonder warez te leven hoor!
Que?quote:Op donderdag 16 november 2006 10:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En dan bankier je dus via je xbox?
Nee dank je, ik heb liever het orgineel ipv een gecopieerde versie.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als het makkelijker zou zijn om warez te gebruiken op je console, zouden veel meer mensen dat doen.
Is mijn stelling.
Je rekent 400 euro voor een console om spelletjes te spelen.quote:
Het is een kwestie van instelling & opvoeding.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:04 schreef Bastard het volgende:
Nee dank je, ik heb liever het orgineel ipv een gecopieerde versie.
Daarbij, anders word ik gekicked van Live en dat is me heilig.
Precies, als je niet gekicked zou worden van Live zouden veel meer consolegamers warez gebruiken.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:04 schreef Bastard het volgende:
Nee dank je, ik heb liever het orgineel ipv een gecopieerde versie.
Daarbij, anders word ik gekicked van Live en dat is me heilig.
We hebben het over gamen.. ik heb er zelf een pc bij voor die zaken..quote:Op donderdag 16 november 2006 10:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je rekent 400 euro voor een console om spelletjes te spelen.
Je hebt dus geen PC of Mac voor andere zaken, zoals internetbankieren of mailen?
Op de vista volgens mij.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:18 schreef Bastard het volgende:
Kwam Gears Of War trouwens uit op de pc?
Ah. Zou je ook kunnen zien als verborgen kosten dus.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:16 schreef Bastard het volgende:
We hebben het over gamen.. ik heb er zelf een pc bij voor die zaken..
Ik ben klaar met deze zinloze discussie trouwens.. als er maar gegamed wordquote:Op donderdag 16 november 2006 10:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah. Zou je ook kunnen zien als verborgen kosten dus.
Dat was mijn punt.
En gelukkig kunnen wij dat.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:19 schreef Bastard het volgende:
Ik ben klaar met deze zinloze discussie trouwens.. als er maar gegamed word![]()
Hm, ookal ben ik een console-speler vind ik dit toch wel de suggestie van een 'JK heeft een punt maar ik geef het niet toe' reactie hebbenquote:Op donderdag 16 november 2006 10:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben klaar met deze zinloze discussie trouwens.. als er maar gegamed word![]()
Nee helemaal niet.. vind het offtopic zelfs.. in de essentie gaat het om gamen op een platform.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Hm, ookal ben ik een console-speler vind ik dit toch wel de suggestie van een 'JK heeft een punt maar ik geef het niet toe' reactie hebben.
Nee.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:24 schreef Bastard het volgende:
Nee helemaal niet.. vind het offtopic zelfs.. in de essentie gaat het om gamen op een platform.
Mijn voorkeur gaat zeer sterk uit naar console's.. op de rest valt niet zonder frustratie te gamen.. punt.. klaar..einde van discussie.
Zo beter?
Neequote:Op donderdag 16 november 2006 10:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee helemaal niet.. vind het offtopic zelfs.. in de essentie gaat het om gamen op een platform.
Mijn voorkeur gaat zeer sterk uit naar console's.. op de rest valt niet zonder frustratie te gamen.. punt.. klaar..einde van discussie.
Zo beter?
Mwoa, de meeste spellen zijn best goed zonder frustratie te spelen, echter heb je altijd een kans dat je een config hebt die niet lekker speelt waardoor je eerst 2 dagen aan het prutsen en googlen bent voor je een stap verder komt. Dat is waar. Aan de andere kant is het gewoon zo dat ¤ 60 voor een nieuw spel eigenlijk van de zotte is.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo beter?
Ligt er aan wat voor soort spellen je speelt.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:45 schreef Heintje het volgende:
Ik blijf erbij dat je goedkoper uit bent als je gewoon een budget PC koopt voor internet en word en een Spelcomputer om te gamen dan 1 super PC voor allebij.
En dingen als een geluids set en meubels heb je bij allebij.
Volgens mij begrijp je mij niet.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor soort spellen je speelt.
Wanneer je de nieuwste spellen wilt spelen met de mooiste graphics red je dat niet met een budget pc.
Ik heb thuis 3 consoles en de 4de komt er aan.
En ik speel op bijde legale spellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |