Zo, net anderhalf uur bezig geweest met de RDW.quote:RDW gebeld nog, om te vragen hoe 't zit met chassisnr evt. De één zegt, ja je krijgt 'n tijdelijk nummer, de ander zegt, oh... overzetten en oude/nieuwe chassis nummer meebrengen, klaar. Dat moet ik dus nog even uitzoeken.
Geen idee, daar doe ik het niet voor.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien een hele Nederlandse vraag, maar is zo'n schadeauto oplappen echt goedkoper dan een goede hele?
vtec-e yooooquote:Op zondag 19 november 2006 19:16 schreef Konijn het volgende:
Leuk project, ikzelf heb ook dat model civic maar dan de 1.5 vtec
quote:Op maandag 20 november 2006 11:11 schreef t0n het volgende:
Njah, die vraag kan ik ook aan je stellen waarom jij de F als PH in je nickname gebruikt y0.
Wat je in je username doet maakt niet uit, die is meestal zo gekomen door gebruik in spellen vroeger waar bepaalde al bezet waren of op andere inlogsites.quote:Op maandag 20 november 2006 11:11 schreef t0n het volgende:
Njah, die vraag kan ik ook aan je stellen waarom jij de F als PH in je nickname gebruikt y0.
Jij vind het irritant... Dat is een mening.. Dat magquote:Op maandag 20 november 2006 14:50 schreef UberPhreak het volgende:
[..]
Maar het valt gewoon op dat het irritant is in honda land. net als op meetings enzo wordt er ook zo gepraat, of zoiets als "khk forum" ook
Bij andere merken is dat gewoon een stuk minder.
Weet je al meer?quote:Op vrijdag 17 november 2006 23:24 schreef t0n het volgende:
't weekend gaat de richter aan de slag, hij hoopt hem maandag klaar te hebbben...
Daarna kan de spuiter, heb nieuwe kleur gevonden... die ik heel kinky vind... misschien dat die er op komt...
Dus... na 't weekend meer...
Zou je zeggen, maar hij staat muur vast... Serieus... Dat was ook mijn angst... Ik heb hem vanavond na gemeten, zat aan de ene kant maar 2mm verloop in... De meeste richters krijgen dat zelfde resultaat op de richtbank...quote:Op maandag 20 november 2006 15:48 schreef Foo_niks het volgende:
Eigenaardig dat hij hem niet op de (meet)bank ingespannen heeft staan .
Ik zit je maar te kutten, onze geldboompjes groeien nooit hard genoegquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:43 schreef t0n het volgende:
Geen idee nog man... Eerst spuiten, daarna andere dingen...
quote:Op maandag 11 december 2006 09:14 schreef t0n het volgende:
Gisteravond naar de spuiterij gebracht, over 3/4 weken meer nieuws.
Oké.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:02 schreef Foo_niks het volgende:
Hijs wel lekker aan het prutte he,
sla maar hol, stort maar vol?
Foo Niks zou liever nieuwe stukken in de motorkap lassen om de gaatjes weg te halenquote:
Vraag 1: zou ik inderdaad positief beantwoorden ,ik hoop toch niet dat dat met vezelversterkte pamuur is dichtgesmeerd.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Foo Niks zou liever nieuwe stukken in de motorkap lassen om de gaatjes weg te halen
of zelf carbon fiber zijpanelen maken .... toch foo niks
Ben ik even blij dat ik verstand heb van motoren en wegligging, en niet van wat hier bovenstaatquote:Op donderdag 21 december 2006 18:05 schreef Foo_niks het volgende:
had niet anders verwacht ,
gezien het feit dat je de hele body laat spuiten hebben jullie eerst alle
delen precies afgehangen en pilotholes geboord of ga je naderhand alles uitlijnen .
Nee je gebruikt die popnagel enkel als centreerpunt.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:04 schreef t0n het volgende:
Ooooh... zo...
Dat wordt dan voorzichtig doen... niets aan de voorkant is gepopt hoor, alles is geschroefd... Dus sowieso al 'n stuk makkelijker.
Maar 't wordt pas Maart ofzo dat hij af is... denk...
Ik begrijp je niet... maar goed, voor montage van het plaatwerk enzo... is de spuiter de man... ik doe het betere schroefwerk wel...quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:06 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Nee je gebruikt die popnagel enkel als centreerpunt.
Succes ,en zorg dat je assistentie hebt.
amenquote:Op dinsdag 26 december 2006 15:23 schreef t0n het volgende:
[..]
.... ik doe het betere schroefwerk wel...
Wrak is een groot woord... Kopschade kan je het beter noemen... Ik weet zeker, wanneer hij klaar is, is hij sterker dan een schadevrije auto...quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:56 schreef robbedoeseos300d het volgende:
ff een onbeschaamde tvp.
Wel leuk om even te volgen hoe dit wrak er straks bij staat.
Ik zelf ben n.l. niet zo kapot van dit soort gesleutel.
Wel knap dat je dit kunt.
Heb je hier voor geleerd of is dit gewoon door schade en schande wijs geworden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:25 schreef t0n het volgende:
[..]
Wrak is een groot woord... Kopschade kan je het beter noemen... Ik weet zeker, wanneer hij klaar is, is hij sterker dan een schadevrije auto...
-- edit, laat maar--quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:17 schreef hardcorebass het volgende:
leuk projectje, ik ga binnekort ook op zoek naar een honda civic hatch als ik me rijbewijs heb![]()
(Verkapte tvp)
ach wtf maakt et uit, als ie maar van A naar B gaatquote:Op zondag 14 januari 2007 01:07 schreef PeuRac het volgende:
Het is heel diep zwart of niet? Je auto ziet er mooi uit zo, gaat wat leuks worden
Vraagje, mag die 206 SW dat wel trekken, zou uit mijn hoofd mag die nog geen 1200kg trekken namelijk![]()
Je kent me toch.. Ik heb d'r schijt aanquote:Op zondag 14 januari 2007 01:07 schreef PeuRac het volgende:
Het is heel diep zwart of niet? Je auto ziet er mooi uit zo, gaat wat leuks worden
Vraagje, mag die 206 SW dat wel trekken, zou uit mijn hoofd mag die nog geen 1200kg trekken namelijk![]()
Dat zijn leuke grappen als je bij een aanrijding betrokken raakt......quote:Op zondag 14 januari 2007 19:32 schreef t0n het volgende:
[..]
Je kent me toch.. Ik heb d'r schijt aan
Ik heb geen E rijbewijs (dubbelas aanghanger + geremd) en die auto mag het idd niet tillen
Het is geen zwart... Het is bruin...
MAAR HET GING TOCH GOED!!!!!!!!!!!!!11111einzquote:Op zondag 14 januari 2007 19:35 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Dat zijn leuke grappen als je bij een aanrijding betrokken raakt......
Dan hebben ze ineens schijt aan je baan en alles wat je lief is.
Daarnaast doet de verzekering ook niet moeilijk. Die keren dan n.l. niets uit.![]()
Preciesquote:Op zondag 14 januari 2007 19:40 schreef zBus het volgende:
[..]
MAAR HET GING TOCH GOED!!!!!!!!!!!!!11111einz
Boot was eerderquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:44 schreef t0n het volgende:
Ja, zolang deze nog niet af is, komt de boot niet aan de beurt...
Jeukt wel hoor, maar heb tijd te kort...
daaromquote:Op maandag 15 januari 2007 10:14 schreef t0n het volgende:
Als.. Als... Als...
Neem 'n beetje risico's joh... anders is er ook niets aan
Dat is een best hoge compressie verhouding als ik me niet vergis, maarja dat gaat dan ook lekker met een vtec motor als ik me niet vergis?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:26 schreef t0n het volgende:
Wiseco 12.x compressie zuigers... en denk eagle H-beam rods..
Het leeftquote:Op maandag 19 februari 2007 08:39 schreef t0n het volgende:
Me motor staat nog steeds bij DBM, geen updates vooalsnog.. Hoeft ook nog even niet... Moet ff centen sparen, heb net nieuwe baan... moest me lease auto weer inleveren, heb daily op LPG-G3 gekocht..
Ondertussen heeft een maatje van me, mijn kleppendeksel in de kleur van de auto gespoten.
[afbeelding]
Die is echt übergeilquote:Op maandag 19 februari 2007 08:39 schreef t0n het volgende:
Me motor staat nog steeds bij DBM, geen updates vooalsnog.. Hoeft ook nog even niet... Moet ff centen sparen, heb net nieuwe baan... moest me lease auto weer inleveren, heb daily op LPG-G3 gekocht..
Ondertussen heeft een maatje van me, mijn kleppendeksel in de kleur van de auto gespoten.
[afbeelding]
pfoei ton you got mequote:Op donderdag 22 februari 2007 09:48 schreef t0n het volgende:
Heheh Marco.
Ja, DBM ja, ze gaan niets doen hoor... en al helemaal niet voor centen.. Ik bouw het zelf met de goede jongens van HONTEC, maar DBM meet het ff op.![]()
Eén van me beste maten werkt bij DBM, dus dat zit wel goed.
quote:
Verbazingwekkend, zo klein als die airbags tegenwoordig zijnquote:Op zondag 18 maart 2007 18:14 schreef t0n het volgende:
Zo...
Updates:
yay, ik heb een lelijk baller stuurtje... maar vind hem stiekem wel kinky.
[afbeelding]
Sparco P31C
Met Sparco <> EK Hub
* Energy Suspension Hyperflex kit (rood uiteraard)
* PLX Wideband kit, black gauge
zijn hier in nl toch ook wel te krijgen, even bij een revisibedrijf informeren?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:14 schreef casejunkie het volgende:
Weisco zuigertjes zijn wel meteen goede zuigers ja. Laat je ze uit amerika komen of zit er hier ergens een importeur?
Dat dus, netjes johquote:Op zaterdag 19 mei 2007 07:26 schreef t0n het volgende:
Wat versta je onder werk?
Wat ik zelf aan de motor doe:
Bouwen, monteren etc.
Wat ik aan de motor laat doen:
Boren/Honen/Wassen etc.
Zetten ze hem daarna dan ook op de testbank voor je? (kan me niet voorstellen dat het niet zo is maar goedquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:10 schreef t0n het volgende:
Toch iets anders.
Zo, vandaag de motor gebracht naar Dymo Track Engineering. Na een kwartiertje praten met de beste man daar, heb ik het volgende besloten om daar te laten doen.
- Wassen
- Boren
- Honen
- Vlakken
- Spoelen
- Krukas Balanceren
- Alle olie kanalen nalopen
- Zuigers/drijfstangen wegen
- High Performance lagers (kruk, drijf en axiaal)
- Motor bouwen
De keuze is simpel, hun bouwen al jaren motoren en kunnen met name Honda motoren erg goed bouwen... Ik ga dan niet zelf meer liggen kutten, ik wil dat het goed zit. Ze gaan morgen al boren, als het mee zit, ben hem denk in totaal twee weken kwijt.
Ok. Het is dus niet zo, dat ze iets garanderen ofzo. Bijv. aantal pk's. Je merkt het dus vanzelf wel als het fuck-ups zijn (wat me sterk lijkt)quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:28 schreef t0n het volgende:
Nee, de kop moet er nog op, de olie pomp, carter pan etc.. hun doen internals, ik doe de rest.
Als de motor/auto klaar is, dan gaan we op de bank afstellen... na het inrijden zegmaar.
ben nooit zo goed in topics helemaal doorspittenquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:44 schreef t0n het volgende:
Volgende update gaat ook besteld worden:
Fluidyne Radiator
LSD Motorsports 12" 1500 CFM push/pull fan
[afbeelding]
[afbeelding]
En Dymotrack belde, ze gingen nu aan de slag met de lagers, dus boren/honen is klaar.
Ach het is een hobby van je en een hobby mag nou eenmaal geld kostenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:03 schreef t0n het volgende:
Ach, de ander koopt een paard, ik een auto, zeg ik altijd maar. En ik kan het missen, woon nu (nog) thuis en werk fulltime bla bla..
Preciesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:03 schreef t0n het volgende:
Ach, de ander koopt een paard, ik een auto, zeg ik altijd maar. En ik kan het missen, woon nu (nog) thuis en werk fulltime bla bla..
Als je zelf je auto bouwt en je wil die in NL laten keuren komen ze halverwege ook een keer langsquote:
echt?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:27 schreef wouter37 het volgende:
[..]
Als je zelf je auto bouwt en je wil die in NL laten keuren komen ze halverwege ook een keer langs![]()
Dat zou best kunnen want dan is de auto ook niet zelf gebouwt maar herbouwtquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:29 schreef Pumatje het volgende:
[..]
echt?
Ik ken al een aantal gevallen van compleet herbouwde mini's met andere motoren die nog nooit iets van de RDW gehoord hadden totdat ze zelf naar lelystad gingen.
de gebouwte autoquote:Op maandag 9 juli 2007 15:59 schreef wouter37 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen want dan is de auto ook niet zelf gebouwt maar herbouwt![]()
Had hem gehoord pik, ik wil em zeker. Ik bel je v/d week ff. Gezellig!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:49 schreef Googolplexian het volgende:
t0n : check voicemail(sry voor de onverwachte blaattaal ... ik kreeg eerst (weer) de eigenaar van je vorige telefoon aan de lijn)
m.a.w.: Tamiya TB-01 + accu's en ab.... op te halen ^^ (hopelijk is er een Civic kap voor te krijgen, al denk ik dat wel)
ja, ehhhh ... helaas heb ik niet effe eenTypeR K20 blok overanders had je die wel gekregen
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:52 schreef t0n het volgende:
[..]
Had hem gehoord pik, ik wil em zeker. Ik bel je v/d week ff. Gezellig!
Voor de rest:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Looks good, zie alleen op de laatste foto een verticale kras, maar kan hem niet voelen met me nagel/vinger etc. Dus lijkt me gewoon een krasje van het plaatsen van de zuiger?
Door de foto's lijken de cilinderwanden net spiegels. Ze zijn wel superschoon, maar geen spiegels.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:52 schreef t0n het volgende:
[..]
Had hem gehoord pik, ik wil em zeker. Ik bel je v/d week ff. Gezellig!
krasje hoort er imo niet te zitten, maar expert ben ik er ook wel weer niet in.....zou iig proberen de oorzaak van de kras uitzoeken (zuigerveren, vuil en dergelijke)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:52 schreef t0n het volgende:
[afbeelding]
Looks good, zie alleen op de laatste foto een verticale kras, maar kan hem niet voelen met me nagel/vinger etc. Dus lijkt me gewoon een krasje van het plaatsen van de zuiger?
Door de foto's lijken de cilinderwanden net spiegels. Ze zijn wel superschoon, maar geen spiegels.
Nou, ik wil wat unieks rijden. Ik heb de BC vele malen minder gezien in NL dan de HKS. de HKS is stiller, maar zal net zo veel vermogen opleveren als de BC.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:01 schreef tevebe het volgende:
Wat maakt het uit dat je HKS zo vaak ziet? Het is toch ook een van de betere merken? Zit er ook geluidsverschil en kwaliteitsverschil tussen die 2?
Ohja mooi project. Mooie auto.
Ok. Duidelijk. Ik kan me nog de uitlaat herinneren die je eerst op je oude civic hadquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:38 schreef t0n het volgende:
[..]
Nou, ik wil wat unieks rijden. Ik heb de BC vele malen minder gezien in NL dan de HKS. de HKS is stiller, maar zal net zo veel vermogen opleveren als de BC.
Thanks.
Hahah, inderdaad. Oude rotte motor was dat zeg.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:05 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ok. Duidelijk. Ik kan me nog de uitlaat herinneren die je eerst op je oude civic hadKwam flink wat geluid uit toen in Landgraaf.
Stock ECU krijgt nieuwe ROM. eCtune, geschreven door Nederlanders, gebruikt door 10sec auto's in USA.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:55 schreef Tjabbo het volgende:
He pik gaat goed man
motoraansturing gaat met de stock ecu? incl piggyback misschien?
of ga je mettertijd voor een mooie standalone oplossing?
eCtune is totaal nieuw ECU software, stand-alone dus. Maar dan gewoon in de OEM Honda Computer, komt alleen andere chip in met die software. Die software is volledig te programmeren, andere fuelmaps, ignition, boost, launch controll etc etc.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:05 schreef Tjabbo het volgende:
Ik begreep dat er niet veel te halen was op de stock rom van honda.
Kennis van me heeft een ecu van een crx blokje zelf omgesoldeerd zodat er een eeprom op kan (NG60 of zo?) en die kan hij programmeren. Heeft de hele zooi uitgelezen en geanalyseerd (da's zijn werk) maar het lijkt er op dat er bij een (relatief stock - dat wel-) blokje geen kont te halen valt.
Wat kan de ectune dan voor je betekenen?
Nee, totaal niet, zie bovenstaand.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:11 schreef Tommeh het volgende:
Ooit aan een megasquirt o.i.d. gedacht ? Ook interessant?
Maar al enig idee van wat voor koppel en vermogen die gaat leveren? Wat deed ie standaard?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:19 schreef t0n het volgende:
Specs van de motor staan op de vorige pagina, als je specs bedoelt van 0-100 / ¼ Mile enzo, die moet ik je verschuldigd blijven.
Staat allemaal op vorige pagina's, maar omdat ik vandaag vrolijk ben....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:38 schreef dheruer het volgende:
[..]
Maar al enig idee van wat voor koppel en vermogen die gaat leveren? Wat deed ie standaard?
Jah, maar niet iedereen heeft verstand van alle types motorblokken en wat deze mods doenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:53 schreef t0n het volgende:
[..]
Staat allemaal op vorige pagina's, maar omdat ik vandaag vrolijk ben....
B18C3 heeft 200pk, standaard. Ik hoop op 220/240 uit te komen met de mods. Koppel denk 170~200Nm.
K&Wquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:49 schreef t0n het volgende:
Thanks Anne!!
aKra, neuh geen garage bedrijf. Maar aangezien dit PTA is is nu de garage alleen maar belangrijk in W&K zal het huisje wel een eigen topic krijgen.
En dat isquote:
Vrienden delen toch allesquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:53 schreef t0n het volgende:
Mijn meid, we hebben het huis samen gekocht kerel.
quote:
Wehhehe, ding is allang verkocht in delenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:38 schreef Turquaz52 het volgende:
na 539 dagen nog geen update..?? of mis ik iets..?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:45 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Wehhehe, ding is allang verkocht in delenProject is nooit afgemaakt.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |