Boot was eerderquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:44 schreef t0n het volgende:
Ja, zolang deze nog niet af is, komt de boot niet aan de beurt...
Jeukt wel hoor, maar heb tijd te kort...
daaromquote:Op maandag 15 januari 2007 10:14 schreef t0n het volgende:
Als.. Als... Als...
Neem 'n beetje risico's joh... anders is er ook niets aan
Dat is een best hoge compressie verhouding als ik me niet vergis, maarja dat gaat dan ook lekker met een vtec motor als ik me niet vergis?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:26 schreef t0n het volgende:
Wiseco 12.x compressie zuigers... en denk eagle H-beam rods..
Het leeftquote:Op maandag 19 februari 2007 08:39 schreef t0n het volgende:
Me motor staat nog steeds bij DBM, geen updates vooalsnog.. Hoeft ook nog even niet... Moet ff centen sparen, heb net nieuwe baan... moest me lease auto weer inleveren, heb daily op LPG-G3 gekocht..
Ondertussen heeft een maatje van me, mijn kleppendeksel in de kleur van de auto gespoten.
[afbeelding]
Die is echt übergeilquote:Op maandag 19 februari 2007 08:39 schreef t0n het volgende:
Me motor staat nog steeds bij DBM, geen updates vooalsnog.. Hoeft ook nog even niet... Moet ff centen sparen, heb net nieuwe baan... moest me lease auto weer inleveren, heb daily op LPG-G3 gekocht..
Ondertussen heeft een maatje van me, mijn kleppendeksel in de kleur van de auto gespoten.
[afbeelding]
pfoei ton you got mequote:Op donderdag 22 februari 2007 09:48 schreef t0n het volgende:
Heheh Marco.
Ja, DBM ja, ze gaan niets doen hoor... en al helemaal niet voor centen.. Ik bouw het zelf met de goede jongens van HONTEC, maar DBM meet het ff op.![]()
Eén van me beste maten werkt bij DBM, dus dat zit wel goed.
quote:
Verbazingwekkend, zo klein als die airbags tegenwoordig zijnquote:Op zondag 18 maart 2007 18:14 schreef t0n het volgende:
Zo...
Updates:
yay, ik heb een lelijk baller stuurtje... maar vind hem stiekem wel kinky.
[afbeelding]
Sparco P31C
Met Sparco <> EK Hub
* Energy Suspension Hyperflex kit (rood uiteraard)
* PLX Wideband kit, black gauge
zijn hier in nl toch ook wel te krijgen, even bij een revisibedrijf informeren?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:14 schreef casejunkie het volgende:
Weisco zuigertjes zijn wel meteen goede zuigers ja. Laat je ze uit amerika komen of zit er hier ergens een importeur?
Dat dus, netjes johquote:Op zaterdag 19 mei 2007 07:26 schreef t0n het volgende:
Wat versta je onder werk?
Wat ik zelf aan de motor doe:
Bouwen, monteren etc.
Wat ik aan de motor laat doen:
Boren/Honen/Wassen etc.
Zetten ze hem daarna dan ook op de testbank voor je? (kan me niet voorstellen dat het niet zo is maar goedquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:10 schreef t0n het volgende:
Toch iets anders.
Zo, vandaag de motor gebracht naar Dymo Track Engineering. Na een kwartiertje praten met de beste man daar, heb ik het volgende besloten om daar te laten doen.
- Wassen
- Boren
- Honen
- Vlakken
- Spoelen
- Krukas Balanceren
- Alle olie kanalen nalopen
- Zuigers/drijfstangen wegen
- High Performance lagers (kruk, drijf en axiaal)
- Motor bouwen
De keuze is simpel, hun bouwen al jaren motoren en kunnen met name Honda motoren erg goed bouwen... Ik ga dan niet zelf meer liggen kutten, ik wil dat het goed zit. Ze gaan morgen al boren, als het mee zit, ben hem denk in totaal twee weken kwijt.
Ok. Het is dus niet zo, dat ze iets garanderen ofzo. Bijv. aantal pk's. Je merkt het dus vanzelf wel als het fuck-ups zijn (wat me sterk lijkt)quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:28 schreef t0n het volgende:
Nee, de kop moet er nog op, de olie pomp, carter pan etc.. hun doen internals, ik doe de rest.
Als de motor/auto klaar is, dan gaan we op de bank afstellen... na het inrijden zegmaar.
ben nooit zo goed in topics helemaal doorspittenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |