Stock ECU krijgt nieuwe ROM. eCtune, geschreven door Nederlanders, gebruikt door 10sec auto's in USA.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:55 schreef Tjabbo het volgende:
He pik gaat goed man
motoraansturing gaat met de stock ecu? incl piggyback misschien?
of ga je mettertijd voor een mooie standalone oplossing?
eCtune is totaal nieuw ECU software, stand-alone dus. Maar dan gewoon in de OEM Honda Computer, komt alleen andere chip in met die software. Die software is volledig te programmeren, andere fuelmaps, ignition, boost, launch controll etc etc.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:05 schreef Tjabbo het volgende:
Ik begreep dat er niet veel te halen was op de stock rom van honda.
Kennis van me heeft een ecu van een crx blokje zelf omgesoldeerd zodat er een eeprom op kan (NG60 of zo?) en die kan hij programmeren. Heeft de hele zooi uitgelezen en geanalyseerd (da's zijn werk) maar het lijkt er op dat er bij een (relatief stock - dat wel-) blokje geen kont te halen valt.
Wat kan de ectune dan voor je betekenen?
Nee, totaal niet, zie bovenstaand.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:11 schreef Tommeh het volgende:
Ooit aan een megasquirt o.i.d. gedacht ? Ook interessant?
Maar al enig idee van wat voor koppel en vermogen die gaat leveren? Wat deed ie standaard?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:19 schreef t0n het volgende:
Specs van de motor staan op de vorige pagina, als je specs bedoelt van 0-100 / ¼ Mile enzo, die moet ik je verschuldigd blijven.
Staat allemaal op vorige pagina's, maar omdat ik vandaag vrolijk ben....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:38 schreef dheruer het volgende:
[..]
Maar al enig idee van wat voor koppel en vermogen die gaat leveren? Wat deed ie standaard?
Jah, maar niet iedereen heeft verstand van alle types motorblokken en wat deze mods doenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:53 schreef t0n het volgende:
[..]
Staat allemaal op vorige pagina's, maar omdat ik vandaag vrolijk ben....
B18C3 heeft 200pk, standaard. Ik hoop op 220/240 uit te komen met de mods. Koppel denk 170~200Nm.
K&Wquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:49 schreef t0n het volgende:
Thanks Anne!!
aKra, neuh geen garage bedrijf. Maar aangezien dit PTA is is nu de garage alleen maar belangrijk in W&K zal het huisje wel een eigen topic krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |