Zo, net anderhalf uur bezig geweest met de RDW.quote:RDW gebeld nog, om te vragen hoe 't zit met chassisnr evt. De één zegt, ja je krijgt 'n tijdelijk nummer, de ander zegt, oh... overzetten en oude/nieuwe chassis nummer meebrengen, klaar. Dat moet ik dus nog even uitzoeken.
Geen idee, daar doe ik het niet voor.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien een hele Nederlandse vraag, maar is zo'n schadeauto oplappen echt goedkoper dan een goede hele?
vtec-e yooooquote:Op zondag 19 november 2006 19:16 schreef Konijn het volgende:
Leuk project, ikzelf heb ook dat model civic maar dan de 1.5 vtec
quote:Op maandag 20 november 2006 11:11 schreef t0n het volgende:
Njah, die vraag kan ik ook aan je stellen waarom jij de F als PH in je nickname gebruikt y0.
Wat je in je username doet maakt niet uit, die is meestal zo gekomen door gebruik in spellen vroeger waar bepaalde al bezet waren of op andere inlogsites.quote:Op maandag 20 november 2006 11:11 schreef t0n het volgende:
Njah, die vraag kan ik ook aan je stellen waarom jij de F als PH in je nickname gebruikt y0.
Jij vind het irritant... Dat is een mening.. Dat magquote:Op maandag 20 november 2006 14:50 schreef UberPhreak het volgende:
[..]
Maar het valt gewoon op dat het irritant is in honda land. net als op meetings enzo wordt er ook zo gepraat, of zoiets als "khk forum" ook
Bij andere merken is dat gewoon een stuk minder.
Weet je al meer?quote:Op vrijdag 17 november 2006 23:24 schreef t0n het volgende:
't weekend gaat de richter aan de slag, hij hoopt hem maandag klaar te hebbben...
Daarna kan de spuiter, heb nieuwe kleur gevonden... die ik heel kinky vind... misschien dat die er op komt...
Dus... na 't weekend meer...
Zou je zeggen, maar hij staat muur vast... Serieus... Dat was ook mijn angst... Ik heb hem vanavond na gemeten, zat aan de ene kant maar 2mm verloop in... De meeste richters krijgen dat zelfde resultaat op de richtbank...quote:Op maandag 20 november 2006 15:48 schreef Foo_niks het volgende:
Eigenaardig dat hij hem niet op de (meet)bank ingespannen heeft staan .
Ik zit je maar te kutten, onze geldboompjes groeien nooit hard genoegquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:43 schreef t0n het volgende:
Geen idee nog man... Eerst spuiten, daarna andere dingen...
quote:Op maandag 11 december 2006 09:14 schreef t0n het volgende:
Gisteravond naar de spuiterij gebracht, over 3/4 weken meer nieuws.
Oké.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:02 schreef Foo_niks het volgende:
Hijs wel lekker aan het prutte he,
sla maar hol, stort maar vol?
Foo Niks zou liever nieuwe stukken in de motorkap lassen om de gaatjes weg te halenquote:
Vraag 1: zou ik inderdaad positief beantwoorden ,ik hoop toch niet dat dat met vezelversterkte pamuur is dichtgesmeerd.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Foo Niks zou liever nieuwe stukken in de motorkap lassen om de gaatjes weg te halen
of zelf carbon fiber zijpanelen maken .... toch foo niks
Ben ik even blij dat ik verstand heb van motoren en wegligging, en niet van wat hier bovenstaatquote:Op donderdag 21 december 2006 18:05 schreef Foo_niks het volgende:
had niet anders verwacht ,
gezien het feit dat je de hele body laat spuiten hebben jullie eerst alle
delen precies afgehangen en pilotholes geboord of ga je naderhand alles uitlijnen .
Nee je gebruikt die popnagel enkel als centreerpunt.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:04 schreef t0n het volgende:
Ooooh... zo...
Dat wordt dan voorzichtig doen... niets aan de voorkant is gepopt hoor, alles is geschroefd... Dus sowieso al 'n stuk makkelijker.
Maar 't wordt pas Maart ofzo dat hij af is... denk...
Ik begrijp je niet... maar goed, voor montage van het plaatwerk enzo... is de spuiter de man... ik doe het betere schroefwerk wel...quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:06 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Nee je gebruikt die popnagel enkel als centreerpunt.
Succes ,en zorg dat je assistentie hebt.
amenquote:Op dinsdag 26 december 2006 15:23 schreef t0n het volgende:
[..]
.... ik doe het betere schroefwerk wel...
Wrak is een groot woord... Kopschade kan je het beter noemen... Ik weet zeker, wanneer hij klaar is, is hij sterker dan een schadevrije auto...quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:56 schreef robbedoeseos300d het volgende:
ff een onbeschaamde tvp.
Wel leuk om even te volgen hoe dit wrak er straks bij staat.
Ik zelf ben n.l. niet zo kapot van dit soort gesleutel.
Wel knap dat je dit kunt.
Heb je hier voor geleerd of is dit gewoon door schade en schande wijs geworden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:25 schreef t0n het volgende:
[..]
Wrak is een groot woord... Kopschade kan je het beter noemen... Ik weet zeker, wanneer hij klaar is, is hij sterker dan een schadevrije auto...
-- edit, laat maar--quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:17 schreef hardcorebass het volgende:
leuk projectje, ik ga binnekort ook op zoek naar een honda civic hatch als ik me rijbewijs heb![]()
(Verkapte tvp)
ach wtf maakt et uit, als ie maar van A naar B gaatquote:Op zondag 14 januari 2007 01:07 schreef PeuRac het volgende:
Het is heel diep zwart of niet? Je auto ziet er mooi uit zo, gaat wat leuks worden
Vraagje, mag die 206 SW dat wel trekken, zou uit mijn hoofd mag die nog geen 1200kg trekken namelijk![]()
Je kent me toch.. Ik heb d'r schijt aanquote:Op zondag 14 januari 2007 01:07 schreef PeuRac het volgende:
Het is heel diep zwart of niet? Je auto ziet er mooi uit zo, gaat wat leuks worden
Vraagje, mag die 206 SW dat wel trekken, zou uit mijn hoofd mag die nog geen 1200kg trekken namelijk![]()
Dat zijn leuke grappen als je bij een aanrijding betrokken raakt......quote:Op zondag 14 januari 2007 19:32 schreef t0n het volgende:
[..]
Je kent me toch.. Ik heb d'r schijt aan
Ik heb geen E rijbewijs (dubbelas aanghanger + geremd) en die auto mag het idd niet tillen
Het is geen zwart... Het is bruin...
MAAR HET GING TOCH GOED!!!!!!!!!!!!!11111einzquote:Op zondag 14 januari 2007 19:35 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Dat zijn leuke grappen als je bij een aanrijding betrokken raakt......
Dan hebben ze ineens schijt aan je baan en alles wat je lief is.
Daarnaast doet de verzekering ook niet moeilijk. Die keren dan n.l. niets uit.![]()
Preciesquote:Op zondag 14 januari 2007 19:40 schreef zBus het volgende:
[..]
MAAR HET GING TOCH GOED!!!!!!!!!!!!!11111einz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |