Ik heb hem gisteravond al geholpenquote:Op woensdag 15 november 2006 12:51 schreef littledrummergirl het volgende:
gaan er nog meer mensen site helpen vanavond?
we zijn trws nog steeds het druktste topic uit STA
Wordt naar mijn idee beheert door de gemeente Zwolle. Dus ff gemeente Zwolle bellen, zij weten vast meer.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:15 schreef DerBolle het volgende:
antikraak wonen in zwolle? hoe?
Nog een topic en we zijn volwassen,quote:Op woensdag 15 november 2006 14:57 schreef rudedeltadude het volgende:
hallo zwolle, in dit zeventiende topic
welkom terug dan!quote:
Maar toen was de motivatie iets bronstiger gok ikquote:Op woensdag 15 november 2006 23:19 schreef swollywood het volgende:
Ik zie Macmeet in de topictitel staan.
Wanneer en waar?
Sitethief, succes met verhuizen. Ik moet de hele dag werken dus kan je helaas niet meehelpen.
Ben nooit te beroerd om een mede-Fok!ker te helpen.
Ben zelfs al een keer naar Nijverdal gereden op de scooter om een Fok!ster met computerproblemen te helpen een paar jaar terug
tja, ik had hem eergister al geholpen, had gisteravond vriend op bezoek, dus toen kon ik niet, anders was ik ook wel weer ff langs gekomenquote:Op donderdag 16 november 2006 10:50 schreef Rann het volgende:
hij zou vandaag alles gaan overbrengen, hehe, ik kwam gister zelfs littledrummergirl nog tegen bij Sitethief thuis
Ik denk ut ook.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Maar toen was de motivatie iets bronstiger gok ik
vanavond is de stad wel leuk.... donderdag hequote:Op donderdag 16 november 2006 12:37 schreef xuanery het volgende:
goedemiddag zwolle! vandaag met wat klasgenoten naar de rechtbank geweest om wat verslagen te maken van zaken bij de politierechter. was geweldig, een verdachte noemde de rechter een flikker, de rechtzaak bullshit en keek ons heel bedreigend aan.
morgen vrij en nu ook, zal ik naar huis gaan en me laten voederen door mijn ouders, of kijken of er vanavond nog iets leuks te doen is in de stad?
Ik heb dat ook moeten doen voor mijn opleiding! Het is inderdaad heel stoer om daar bij te zitten!quote:Op donderdag 16 november 2006 12:37 schreef xuanery het volgende:
goedemiddag zwolle! vandaag met wat klasgenoten naar de rechtbank geweest om wat verslagen te maken van zaken bij de politierechter. was geweldig, een verdachte noemde de rechter een flikker, de rechtzaak bullshit en keek ons heel bedreigend aan.
Het is een verdachte. Iemand is de dader als alle sporen en conclusies naar hem of haar wijzen.quote:
quote:Op donderdag 16 november 2006 10:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Maar toen was de motivatie iets bronstiger gok ik
Was best een aardige meid alleen niet bepaald mijn type.quote:
wat mij betreft doen we hem dan de 25e 's middags ofzoquote:Op donderdag 16 november 2006 22:37 schreef Sylvana het volgende:
MAC-meet = prima, maar wat mij betreft na de 24e, daarvoor heb ik er geen geld voor
Geen dank hoorquote:Op vrijdag 17 november 2006 08:55 schreef Sitethief het volgende:
![]()
![]()
Sylvana, Littledrummergirl, Rann, Nietje
![]()
![]()
Heel erg bedankt voor het helpen, ben daar nu helemaal geinstalleerd,.
Nu nog alle dozen uitpakken,.
Als kind was ik gefascineerd door landkaarten/polders/dijken en wilde ik eens een rondje Flevoland fietsen, zo langs de dijken.. Nooit gedaan overigens, geen idee hoeveel km zoiets zou zijnquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:47 schreef swollywood het volgende:
Hij zei: Iedereen verklaart me voor gek, maar die prof wielrenners fietsen ook zo 250 km in een etappe, dan moet ik toch ook 300 km op de brommer kunnen doen.
En dié gasten moeten nog trappen ook, ik niet!
Ik heb me rot gelachen
quote:Op maandag 20 november 2006 08:25 schreef Sylvana het volgende:
ik ben al wakker hoor
kom zo richting Zwolle op
Dat zal vast niet alleen vandaag zijnquote:Op maandag 20 november 2006 08:27 schreef Sitethief het volgende:
[..]En zie, de lucht klaarde op, want Sylvana was op komst..............
Ja ik ben vandaag vaag,.
Dat las ik net ook al,quote:Op maandag 20 november 2006 08:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat zal vast niet alleen vandaag zijn
Het word een spannende dag voor me, want ik heb geen idee wat voor lessen ik heb![]()
Portaal ligt er al sinds gisteravond uit ( het zal ook es niet) en kan dus mn rooster niet printen
Dus wordt lekker zoeken
Het enige dat ik weet is dat ik het 2e hoorcollege heb en tot en met het 9e les heb, meer niet
hartstikke wildquote:Op maandag 20 november 2006 09:57 schreef Rann het volgende:
Sylvana op komst ? Het is toch echt windkracht 6-7 ?....hmmm.... Wilde meid zeker ?
Kijk, dáár loopt t al mis...quote:Op maandag 20 november 2006 14:21 schreef littledrummergirl het volgende:begin de dag met een dansje,
begin de dag met de lach
want wie vrolijk is in de morgen
![]()
die lacht de heeeeele dag, jaaaa die lacht de hele dag
![]()
Het is echt verschrikkelijk ja, en vooral die blaadjes op het spoor, was weer een lekekre chaos bij de NS vanochtendquote:Op maandag 20 november 2006 18:29 schreef xuanery het volgende:
het is echt rotweer vandaag he? de hele tijd van die miezerregen die zo pijnlijk in je gezicht slaat. echt hollandse herfst is weer terug... k zit hier op m'n kamer met de kachel aan en dekentje om me heen, ik ga mooi niet meer naar buiten!
En ik zit hier als een Zombie op mijn werk, jij ziet nog wat van de wereld..........quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:24 schreef Rann het volgende:
Moo ja...gister vreselijke dag
om half 10 vertrokken uit zwolle, ik moest eerst naar die legerbasis in arnhem nog wat stuff halen. Ik kom daar aan, haal een bezoekers pasje, ga naar de ruimte waar de stuff zou moeten staan.....niets....toch maar even bellen, "ja het staat daar, alleen zit op slot, ik kom er nu aan ben er in 25 minuten" *ZUCHT!*...Ik maar weer wachten in de bus....zz.... Vent komt eraan, stuff inladen, ik rijg weg, bij controle post stap ik uit, en ja hoor....Voet tot aan de enkel het water in....(vlakke weg met 1 gat erin...moo!!)
Ik daarna door naar Delft, valt me navigator op kritieke punt uit vanwege dat de stroom stekker er niet in zat....kon ik 20 min omrijden......ARGH!!!
Ik kom aan op de lokatie in Delft, moest ik 6 pakjes bezorgen, en waar natuurlijk, op de 3e verdieping... Dus ik naar boven, allemaal beveiliging door, of iemand even kon helpen aangezien allemaal met beveiligde sleutel etc. Daarna weer naar beneden, spul uitgeladen, in de lift, omhoog, uitladen, goed neerzetten....Toen weer op pad naar Utrecht, moest ik 6 dozen ophalen, "Het zou beneden klaarstaan" ....NIET DUS....Ik 7 verdiepingen omhoog, dozen de lift in, en weer naar beneden en in de bus proppen...argghh.....
En natuurlijk...FILE!!!!!
Dike half uur / 3 kwartier rond utrecht gestaan....arghhh.......
Pas voorbij Amesfoort ging et rijden wel weer....
BRAK!!!!!!....
En vandaag ga ik niets doen en morgenmiddag vrijnemen !
Jaja, allemaal jou en Ndd's schuld,quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:37 schreef Rann het volgende:
Hehe, dat heet optijd naar bed gaan Sitethief
Ik lag er 5 voor 1 in.....quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:01 schreef Rann het volgende:
Wo ?
Optijd naar bed is voor 1 uur , volgens mij ben jij daarna nog wel wakker geweest en online toen je van wow af was
Van't weekend ben ik...ehm deels bezet, moet ff kijken welke dagen. Waarschijnlijk kan ik wel langskomen heur,quote:Btw, Wat ga je vant weekend doen ?
Dus nu heb jij ook wat rust? En zij heeft nu bezigheidstherapie.quote:P.S. Nietje heeft weer werk !, 25 uur + 2dagen stage
Heeft ze eindelijk weer wat te doen, ze zat nu steeds 3 dagen thuis
quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:07 schreef Mwanatabu het volgende:
Moguh medeblauwvingers! We hebben nog steeds geen uitbreiding van ons inwonersaantal middels mijn geboortekanaal, maar dat compenseren we straks met pizza natuurlijk![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:13 schreef Rann het volgende:
LOL....:) dan word de kwantiteit niet hoger, maar de kwaliteit
Van mij kan het, moet alleen even iemand aanspreken hoe laat die persoon bij mij is,quote:@ Sitethief, zaterdag ?..?
Ajaxquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:25 schreef Ayaxola het volgende:
Ik mag zo ook weer richting de Peperbus![]()
Ja die persoon, nu ik op mezelf woon heb ik opeens een sociaal leven,quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:28 schreef Rann het volgende:
" Die persoon" ?
Nee hoor, woning en kamer werd gestoffeerd opgeleverd. Heb trouwens schuine raampjes met een relaxte verduister schuif gordijn dingquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:38 schreef rudedeltadude het volgende:
Ey Sitethief, heb je nog luxaflexen nodig voor in je nieuwe paleisje?
Heb er hier nog 2 liggen die ik niet meer gebruik. Ze zijn ongeveer 2 meter hoog en 1 meter 40 breed.
Je mag ze evt gratis op komen halen. (ze moeten nog wel ff een poetsbeurt hebben maar verder zijn ze ok)
Toch bedankt,quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:04 schreef rudedeltadude het volgende:
ok dan!
ik dacht: laat ik het voor de zekerheid nog ff vragen...
Jij had toch nog een platenspeler? Ik heb van de week nl een heel gaaf cadeautje gekregen van mijn huisgenootquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:26 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ajax.
Dat doet me denken, ik heb nu plek voor mijn 5x5 Ajax vlag op mijn nieuwe kamer,.
Tis niet veel in Zwolle nee, heden ten dage...quote:
stukmakenquote:
Wacht ffquote:
Krijg je dan geen nieuwe woning aangeboden? Anders blijven de huidige bewoners zittenquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:07 schreef Mwanatabu het volgende:
In onze flats staat ook iets te gebeuren...ze maken er bejaardenwoningen van!
Ben nu al benieuwd hoe dat zal gaan straks tussen onze knuffelige edoch lawaaiige Antillianen en die geraniumterroristen![]()
Als onze verdieping aan de beurt is wel ja, ze hebben nu de onderste 3 uitge"kocht" en gaan volgend jaar aan het verbouwen.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:40 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Krijg je dan geen nieuwe woning aangeboden? Anders blijven de huidige bewoners zitten![]()
Ik ook! Rivierenhof?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:21 schreef littledrummergirl het volgende:
net gestemd in het bejaardenhuiszat een heel ontvangstcommité in de gang
zo'n oud mannetje riep "goed dat u gebruik maakt van uw democratisch recht mevrouw! "
Je kon me opdweilen![]()
nee molenhof ( zo heet het toch? ) op de assendorperdijk iigquote:
Rann woont niet in Zwolle, dus tenzij ze op't bedrijf de Stentor krijgen,quote:Op donderdag 23 november 2006 14:55 schreef Sylvana het volgende:
Ik kom pas net onder de douche vandaan, lekker hoor, zo'n dagje niksenWas ik wel aan toe
Rann, toevallig al iets in de Stentor gezien van Checkid?
Okido, thnxquote:Op donderdag 23 november 2006 15:00 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Rann woont niet in Zwolle, dus tenzij ze op't bedrijf de Stentor krijgen,.
Ik zal vanaaf ff voor je kijken Sylvana,.
Nu niet meer,quote:Op donderdag 23 november 2006 15:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Okido, thnx
ps: klopt het dat je nou offline bent?
Maar das een andere editie qua regio pagina's ,quote:Op donderdag 23 november 2006 15:03 schreef Rann het volgende:
Ach ja...in Kampen heb je ook de Stentor hoor
Dat durf ik niet te zeggen. Wel durf ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te stellen dat er morgen eentje meer rondlooptquote:Op donderdag 23 november 2006 19:54 schreef navvy het volgende:
Ik meld me weer eens, ben verhuisd, heb nu eindelijk signaal op de kabel (heb tv, internet en telefoon via de kabel). Alles goed met alle Zwollenaren?
Woeeeeeee spannendquote:Op donderdag 23 november 2006 21:27 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen. Wel durf ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te stellen dat er morgen eentje meer rondloopt![]()
Heeeeeey Navvy,quote:Op donderdag 23 november 2006 19:54 schreef navvy het volgende:
Ik meld me weer eens, ben verhuisd, heb nu eindelijk signaal op de kabel (heb tv, internet en telefoon via de kabel). Alles goed met alle Zwollenaren?
Vanochtend ff snel tijdens mijn ontbijt,quote:Op donderdag 23 november 2006 20:27 schreef Sylvana het volgende:
Site, heb je nog in de Stentor gekeken?
quote:Op donderdag 23 november 2006 21:27 schreef Mwanatabu het volgende:
Dat durf ik niet te zeggen. Wel durf ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te stellen dat er morgen eentje meer rondloopt![]()
Cool die had ik nog niet gelezenquote:Op vrijdag 24 november 2006 08:57 schreef littledrummergirl het volgende:
op de website van de stentor kan ik ook niks vinden.. alleen een oud artikel
http://www.destentor.nl/zwolle/article781366.ece
nu bezig met studenten'huis' in Assendorp, zoeken nog iemand.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:27 schreef SofaKing het volgende:
Ben dringend op zoek naar een kamer in Zwolle.
Iemand nog goede tips waar ik naar binnen kan stappen?
Heb me ingeschreven op Woningzoeker, had ook al een kamer aangeboden gekregen maar je moet per se in Zwolle studeren om in aanmerking te komen voor een studentenkamer. Heb ook Kamernet geprobeerd, maar tot nu toe nog geen succes.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:59 schreef Mwanatabu het volgende:
Er zijn tien kleine blauwe vingertjes bij in Zwoll'n![]()
Gefeliciteerd met oe deerne!quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:49 schreef Mwanatabu het volgende:
Meiske ("deerntien" moet ik hier zeggen he) , heet Nune, helemaal gaaf en gezond en de mooiste uiteraard
Leuke naam zegquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:49 schreef Mwanatabu het volgende:
Meiske ("deerntien" moet ik hier zeggen he) , heet Nune, helemaal gaaf en gezond en de mooiste uiteraard
Ik heb je hier even over gemaild.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:10 schreef DerBolle het volgende:
nu bezig met studenten'huis' in Assendorp, zoeken nog iemand.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:49 schreef Mwanatabu het volgende:
O RLY?quote:Op maandag 27 november 2006 15:35 schreef Rann het volgende:
ZEKERS!, alleen koud
Ja , Ik ben warmbloedig!!
Ik heb vandaag getekend voor een vrij klein doch gezellig kamertje aan het Assendorperplein. Wat kleiner dan ik in gedachten had, maar de huurprijs valt daardoor mee, dus ik houd ook nog wat centen over... dat is wel fijn. Kan ik ook eens wat ander bier drinken dan Hollandia.quote:Op maandag 27 november 2006 01:07 schreef rudedeltadude het volgende:
Sofaking, succes bij Maxx vandaag, je kunt hun aanbod gewoon op internet bekijken trouwens.
Laat ff weten of je wat verder bent gekomen.
Mooi pand, komt me wel bekend voor ... Zal er wel een keer zijn langs gefietstquote:Op maandag 27 november 2006 21:51 schreef SofaKing het volgende:
[..]
Ik heb vandaag getekend voor een vrij klein doch gezellig kamertje aan het Assendorperplein. Wat kleiner dan ik in gedachten had, maar de huurprijs valt daardoor mee, dus ik houd ook nog wat centen over... dat is wel fijn. Kan ik ook eens wat ander bier drinken dan Hollandia.
Voor nieuwsgierigaards, dit is het pand:
http://www.overijssel.nl/contents/pages/4540/jugendstilplein.jpg
Als het goed is zit ik er over een week of twee wel in. Misschien nog op tijd voor de meet?![]()
Toffff dat huis is vet, dat balkon rockt keihard...quote:Op maandag 27 november 2006 21:51 schreef SofaKing het volgende:
[..]
Ik heb vandaag getekend voor een vrij klein doch gezellig kamertje aan het Assendorperplein. Wat kleiner dan ik in gedachten had, maar de huurprijs valt daardoor mee, dus ik houd ook nog wat centen over... dat is wel fijn. Kan ik ook eens wat ander bier drinken dan Hollandia.
Voor nieuwsgierigaards, dit is het pand:
http://www.overijssel.nl/contents/pages/4540/jugendstilplein.jpg
Als het goed is zit ik er over een week of twee wel in. Misschien nog op tijd voor de meet?![]()
Ik kan wel wat hebbenquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:02 schreef Rann het volgende:
Succes ermee Sylvanaen niet teveel Sitethiefje pesten he ?
Jaja, er is weer een gevaar op de weg gesignaleerd,quote:Op dinsdag 28 november 2006 07:08 schreef Sylvana het volgende:
Mogguh
Ziet er goed uit Sofaking
Vandaag weer afrijden, hoop echt dak hem nou EINDELIJK haal![]()
Wat, zijn we buren ofzo?quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:26 schreef rudedeltadude het volgende:
Sofaking, accepteer me ff op msn!
Ik vrees dat we iets gemeen hebben!
Succes ermee.quote:Op dinsdag 28 november 2006 07:08 schreef Sylvana het volgende:
Vandaag weer afrijden, hoop echt dak hem nou EINDELIJK haal![]()
Ze is al klaar,quote:
bijna wel ja!quote:
jup, hou eigenlijk niet zo van roze, maar volgende week toch maar even zo'n roze pasje ophalen bij het gemeentehuisquote:
Note to self, slingers kopen,quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:31 schreef Sylvana het volgende:
Thnx
Ik ga het vanavond met Sitethief in Zwolle vieren om verder OT te blijven
Porties Sylvana, porties,quote:Op woensdag 29 november 2006 00:38 schreef Sylvana het volgende:
Thnx
Ik heb van Site 1 kg snoep gehad, dus als die op is (overmorgen ofzo) dan ga ik wel weer verder met afvallen
Daarvoor zijn ze niet stevig genoeg,quote:Site, waar waren de slingers nou?Had ik nog wel leuke dingen mee weten te doen
jaquote:Op woensdag 29 november 2006 09:16 schreef Rann het volgende:
@sylvana, heeft ie nog de groeten van me gedaan ?
2 porties van een halve kiloquote:Op woensdag 29 november 2006 08:27 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Porties Sylvana, porties,.
[..]
Daarvoor zijn ze niet stevig genoeg,.
Haha, nee, niet eensquote:
Dan hebben we alleen 'de' en 'een' over..... ook niet handig...quote:Op woensdag 29 november 2006 12:01 schreef Rann het volgende:
Het zou verboden moeten worden !
ach, de huis klinkt toch ook best?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:03 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dan hebben we alleen 'de' en 'een' over..... ook niet handig...
/shooquote:Op woensdag 29 november 2006 12:18 schreef Rann het volgende:
Ik zat ook aan de huis te denken....
Lekker geslapen sylv ?
ja hoorquote:Op woensdag 29 november 2006 12:18 schreef Rann het volgende:
Ik zat ook aan de huis te denken....
Lekker geslapen sylv ?
Dat douchen ga ik nou ook maar es doen jaquote:Op woensdag 29 november 2006 12:25 schreef Rann het volgende:
Niet eerlijk...
Mijn vriendin was ook al virj...had HEERLIJK LANG uitgeslapen zei ze.....en ook nog uitgebreid gedouched....
[/jaloezie]
Ach ja......
Maar zij werkt op zaterdag,quote:Op woensdag 29 november 2006 12:25 schreef Rann het volgende:
Niet eerlijk...
Mijn vriendin was ook al virj...had HEERLIJK LANG uitgeslapen zei ze.....en ook nog uitgebreid gedouched....
[/jaloezie]
Ach ja......
Kom je toch mooi bij mij wonen?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat douchen ga ik nou ook maar es doen ja
Ik ga denk ik ook maar begeleid wonen in Zwolle, Site woont wel in een supermooi huis nouIk heb niet eens een woonkamer en voor- en achtertuin
![]()
Ja, dan gaat Niels gewoon ergens anders wonen ofzo, en dan hoef ik ook geen huur te betalen daar, en ik krijg geld om eten van te kopen, en niet elke dag zelf hoeven te koken, best ideaal eigenlijkquote:Op woensdag 29 november 2006 12:31 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Kom je toch mooi bij mij wonen?.
En Stefan mag wel blijven,quote:Op woensdag 29 november 2006 12:53 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, dan gaat Niels gewoon ergens anders wonen ofzo, en dan hoef ik ook geen huur te betalen daar, en ik krijg geld om eten van te kopen, en niet elke dag zelf hoeven te koken, best ideaal eigenlijk![]()
ja, der hoeft er maar 1 weg natuurlijk, tenzij we gewoon iedereen eruit zetten en er gewoon nog een paar Fokkers bijzettenquote:Op woensdag 29 november 2006 12:58 schreef Sitethief het volgende:
[..]
En Stefan mag wel blijven,.
Ja ik heb het best relaxt,.
quote:Op woensdag 29 november 2006 13:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, k ben dat huis al helemaal opnieuw aan het inrichten in mn hoofd hoor
Net alsof je dan alleen begeleid kunt wonenquote:Op woensdag 29 november 2006 13:27 schreef Devlinsect het volgende:
Begeleid wonen? Je bent toch geen 65+ of moeilijk te been?
quote:Op woensdag 29 november 2006 13:34 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Net alsof je dan alleen begeleid kunt wonen![]()
Er zijn ook mensen die een stoornis zoals autisme hebben die moeten leren hoe het is om zelfstandig te wonen
jup, ook leren omgaan met financieen enzo, dus ik vind het alleen maar goed dat zulke mensen zo toch kunnen leren om op eigen benen te staanquote:Op woensdag 29 november 2006 13:39 schreef Sitethief het volgende:
[..].
Niet alleen het wonen, het hele totaalplaatje,.
Sorry?quote:Op woensdag 29 november 2006 13:52 schreef rudedeltadude het volgende:
het topic zwolle is meer een R&P / GC SC topic aan het worden.
ga met zijn allen msn-en ofzo, de inhoud heeft niks meer met zwolle te doen
Wat hebben de afgelopen 2 pagina's dan met wonen in Zwolle te maken?quote:Op woensdag 29 november 2006 13:54 schreef Sitethief het volgende:
Dit topic gaat over mensen die in Zwolle wonen, ergo: mensen slowchatten met elkaar!
Mensen! Niet wonen!quote:Op woensdag 29 november 2006 13:57 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Wat hebben de afgelopen 2 pagina's dan met wonen in Zwolle te maken?
begeleid wonen in Zwolle gaat toch ook over Zwolle?quote:Op woensdag 29 november 2006 13:57 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Wat hebben de afgelopen 2 pagina's dan met wonen in Zwolle te maken?
Mee eens.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:52 schreef rudedeltadude het volgende:
Nee, of het is al niet vaker hier genoemd........?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:42 schreef Devlinsect het volgende:
@de rest: ik kan niet ruiken dat ST een autisme heeft. Als er gepraat wordt over begeleidend wonen, dan denk ik aan die doelgroepen die ik noemde.
Ik onthou alleen belangrijke dingen.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:49 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nee, of het is al niet vaker hier genoemd........?
Zwolle
Hoi,quote:
oeh wat leukquote:Op woensdag 29 november 2006 16:50 schreef Massive het volgende:
Ik ben gisteren stiekem een beetje verliefd geworden. In Zwolle.
Het is vrij logisch dat er geslowchat wordt in de topics in STA. Zolang het leuk en gezellig blijft is daar toch ook niks mis mee?quote:Op woensdag 29 november 2006 13:52 schreef rudedeltadude het volgende:
preciesquote:Op woensdag 29 november 2006 20:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is vrij logisch dat er geslowchat wordt in de topics in STA. Zolang het leuk en gezellig blijft is daar toch ook niks mis mee?
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 30 november 2006 09:00 schreef Rann het volgende:
En het is hier toch leuk en gezellig ?![]()
Zoooo, klinkt leuk,quote:Op donderdag 30 november 2006 13:35 schreef littledrummergirl het volgende:
had vandaag een twee interviews in zwolleben gezellig bij de stadswacht langs geweest
Jupquote:Op donderdag 30 november 2006 16:25 schreef Rann het volgende:
Lol...hmm
Dat is wel beter ja....maar...slaapbank onder je bed ? Hoogslaper ?
Echt waar?????quote:Op donderdag 30 november 2006 16:34 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hoor net dat Irish Pub Sally's failliet is![]()
Neeee!quote:Op donderdag 30 november 2006 16:34 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Jup
Snap het niet, want is er altijd ontzettend druk
Dat is nieuws!quote:Op donderdag 30 november 2006 16:34 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Jup
Snap het niet, want is er altijd ontzettend druk
quote:Op vrijdag 1 december 2006 07:41 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen Zwolle
Nog 1 dagje en dan weekend
Mijn huisgenoot had speciaal voor dit weekend ervoor gezorgd dat ze naar haar vriendin ging ipv dat ie hier zou komen......quote:Op vrijdag 1 december 2006 08:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja helaas voor jou geen leuk weekend nee![]()
Niks (meer)quote:Op vrijdag 1 december 2006 08:37 schreef littledrummergirl het volgende:
de sally's![]()
wat gaat er gebeuren in het weekend site?
Ik had plannen voor het weekend, en iemand dacht dat het wel leuk was om die te verbieden..............quote:
Irish Inn ?quote:Op vrijdag 1 december 2006 08:59 schreef littledrummergirl het volgende:
waar moeten we nou strongbow/magners drinken?
ben een beetje melancholisch
helaas ik heb geen contant geldquote:Op vrijdag 1 december 2006 09:05 schreef Rann het volgende:
Hoor ik daar inzamelings actie ? Fok! koopt Sally ?
was er ook noit geweest, tot voorkort dan, vond die kelder wel heel gezellig eigenlijk!quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:05 schreef littledrummergirl het volgende:
die heeft het nietstomme neppub
( tenminste die ene keer dat ik er was hadden ze het niet, daarna nooit meer terugegaan)
de kelder van Sally? Bedoel je niet de Irish Inn??quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:24 schreef koele het volgende:
[..]
was er ook noit geweest, tot voorkort dan, vond die kelder wel heel gezellig eigenlijk!
En de Chili con Carne, en de Lamb Stew.........quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:06 schreef Misstique het volgende:
Sally's failliet? Wat ontzettend jammer..
Ik zal hun mandjes met fries and potato nachos missen.
bij de gall & gall bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:15 schreef Sitethief het volgende:
[..]
En de Chili con Carne, en de Lamb Stew.........
En mijn Irish Mist,. En Glenfiddich.
Gelukkig kun je in Zwolle op meer plekken goeie whisky drinken....
Drinken, niet kopen.........quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:15 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
bij de gall & gall bijvoorbeeld
je kan het daar ook best drinken hoor...quote:
Ik dacht dat ik hier de autist was,quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:20 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
je kan het daar ook best drinken hoor...
ik loop er gewoon niet zo te koop meequote:Op vrijdag 1 december 2006 10:21 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hier de autist was,.
Ik wel dan,quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:23 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik loop er gewoon niet zo te koop mee
quote:
quote:Alles blijft bij het oude in Sally O’Briens
1 DECEMBER 2006 - ZWOLLE - Koopjesjagers waren gisteren aan het verkeerde adres bij wat onheilspellend werd aangekondigd als de executieverkoop van de Ierse pub Sally O’ Briens. In opdracht van de belastingdienst, welteverstaan. De verkoop was een farce. Op een paar kleine kavels na werd de complete inboedel gekocht door bierbrouwer Grolsch, de verhuurder van het kapitale pand aan het Bethlehems Kerkplein.
Koopjesjagers togen vol goede moed naar Sally O’Briens, maar dropen al snel weer af. Grolsch kocht alles op.
Uitbater Edwin Hekman uit Groningen krijgt zodoende de kans om een doorstart met Sally O’ Briens te maken. ‘En als het aan mij ligt, dan is de zaak vanavond ook gewoon weer geopend’, meldde Hekman opgelucht na de executieverkoop, die beheerst werd door het bijna in scène gezette handjeklap tussen de twee vertegenwoordigers van de belastingdienst en Grolsch.
Hekman nam de exploitatie van Sally O’Briens twee jaar geleden over van de Ierse eigenaren, die het statige bankgebouw in 1996 omtoverden in een goedlopende pub. Maar hij werd ongevraagd ook erfgenaam van een geschil met de belastingdienst. ‘Er vielen opeens een paar flinke lijken uit de kast’, aldus de verbouwereerde uitbater.
De twee partijen kwamen niet tot een vergelijk, waarna de belastingdienst niets anders restte dan over te gaan tot de executieverkoop van de complete inventaris. ‘Maar de huurovereenkomst tussen Grolsch en mijn persoon blijft van kracht’, meldde Hekman gisteren al voor het begin van de veiling. Doorgewinterde horeca-mensen wisten toen direct hoe de vlag erbij hing. ‘De pub zelf is dus niet te koop’, luidde de eensluidende conclusie. En dat gold uiteindelijk ook voor de inventaris. De man van Grolsch kocht alles op. Met uitzondering van een wasdroger en een kluis. Die kruimels waren voor twee teleurgestelde koopjesjagers.
woehoe beterquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:15 schreef Massive het volgende:
Hoi!
Ik las vanochtend in de Stentor een stuk over Sally's!
Grolsch heeft het opgekocht en degene die het nu runt blijft ook de baas. Dus er verandert niks. Citaat van de man was iets van "Wat mij betreft gaan de deuren vanavond gewoon weer open".
Schijnt dat er veel belastingsschulden nog waren toen hij die kroeg overnam. Maar gelukkig gaat hij dus niet dicht. Misschien kan iemand dat stukje wel inscannen.
Ik heb vandaag de sleutel gekregen. Moet nog even met mijn huisgenoten praten over internet daar, als dat geregeld is kan ik verhuizen. Moet nog even wat opmeten en zal ook creatief gebruik moeten maken van de ruimte.quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:51 schreef rudedeltadude het volgende:
Sofaking, heb je de sleutel al?
Nee nooit!quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:11 schreef beelz het volgende:
Hoi iedereen
Ik ben beelz en ik woon al 25 jaar in Zwolle. Zwolle is mooi.
Mag ik gezellig meedoen?
Niet in Zwolle, Site had het er wel over of ik mee ging naar Intwine in Hedon morgen, maar dan ga ik al sinterklaas vieren met mn familie en kennissen enzoquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:15 schreef Massive het volgende:
[..]
Gaat Zwolle nog los dit weekend? Haha, dat klinkt wel een beetje sneu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |