Krijg je dan geen nieuwe woning aangeboden? Anders blijven de huidige bewoners zittenquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:07 schreef Mwanatabu het volgende:
In onze flats staat ook iets te gebeuren...ze maken er bejaardenwoningen van!
Ben nu al benieuwd hoe dat zal gaan straks tussen onze knuffelige edoch lawaaiige Antillianen en die geraniumterroristen![]()
Als onze verdieping aan de beurt is wel ja, ze hebben nu de onderste 3 uitge"kocht" en gaan volgend jaar aan het verbouwen.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:40 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Krijg je dan geen nieuwe woning aangeboden? Anders blijven de huidige bewoners zitten![]()
Ik ook! Rivierenhof?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:21 schreef littledrummergirl het volgende:
net gestemd in het bejaardenhuiszat een heel ontvangstcommité in de gang
zo'n oud mannetje riep "goed dat u gebruik maakt van uw democratisch recht mevrouw! "
Je kon me opdweilen![]()
nee molenhof ( zo heet het toch? ) op de assendorperdijk iigquote:
Rann woont niet in Zwolle, dus tenzij ze op't bedrijf de Stentor krijgen,quote:Op donderdag 23 november 2006 14:55 schreef Sylvana het volgende:
Ik kom pas net onder de douche vandaan, lekker hoor, zo'n dagje niksenWas ik wel aan toe
Rann, toevallig al iets in de Stentor gezien van Checkid?
Okido, thnxquote:Op donderdag 23 november 2006 15:00 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Rann woont niet in Zwolle, dus tenzij ze op't bedrijf de Stentor krijgen,.
Ik zal vanaaf ff voor je kijken Sylvana,.
Nu niet meer,quote:Op donderdag 23 november 2006 15:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Okido, thnx
ps: klopt het dat je nou offline bent?
Maar das een andere editie qua regio pagina's ,quote:Op donderdag 23 november 2006 15:03 schreef Rann het volgende:
Ach ja...in Kampen heb je ook de Stentor hoor
Dat durf ik niet te zeggen. Wel durf ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te stellen dat er morgen eentje meer rondlooptquote:Op donderdag 23 november 2006 19:54 schreef navvy het volgende:
Ik meld me weer eens, ben verhuisd, heb nu eindelijk signaal op de kabel (heb tv, internet en telefoon via de kabel). Alles goed met alle Zwollenaren?
Woeeeeeee spannendquote:Op donderdag 23 november 2006 21:27 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen. Wel durf ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te stellen dat er morgen eentje meer rondloopt![]()
Heeeeeey Navvy,quote:Op donderdag 23 november 2006 19:54 schreef navvy het volgende:
Ik meld me weer eens, ben verhuisd, heb nu eindelijk signaal op de kabel (heb tv, internet en telefoon via de kabel). Alles goed met alle Zwollenaren?
Vanochtend ff snel tijdens mijn ontbijt,quote:Op donderdag 23 november 2006 20:27 schreef Sylvana het volgende:
Site, heb je nog in de Stentor gekeken?
quote:Op donderdag 23 november 2006 21:27 schreef Mwanatabu het volgende:
Dat durf ik niet te zeggen. Wel durf ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te stellen dat er morgen eentje meer rondloopt![]()
Cool die had ik nog niet gelezenquote:Op vrijdag 24 november 2006 08:57 schreef littledrummergirl het volgende:
op de website van de stentor kan ik ook niks vinden.. alleen een oud artikel
http://www.destentor.nl/zwolle/article781366.ece
nu bezig met studenten'huis' in Assendorp, zoeken nog iemand.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:27 schreef SofaKing het volgende:
Ben dringend op zoek naar een kamer in Zwolle.
Iemand nog goede tips waar ik naar binnen kan stappen?
Heb me ingeschreven op Woningzoeker, had ook al een kamer aangeboden gekregen maar je moet per se in Zwolle studeren om in aanmerking te komen voor een studentenkamer. Heb ook Kamernet geprobeerd, maar tot nu toe nog geen succes.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:59 schreef Mwanatabu het volgende:
Er zijn tien kleine blauwe vingertjes bij in Zwoll'n![]()
Gefeliciteerd met oe deerne!quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:49 schreef Mwanatabu het volgende:
Meiske ("deerntien" moet ik hier zeggen he) , heet Nune, helemaal gaaf en gezond en de mooiste uiteraard
Leuke naam zegquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:49 schreef Mwanatabu het volgende:
Meiske ("deerntien" moet ik hier zeggen he) , heet Nune, helemaal gaaf en gezond en de mooiste uiteraard
Ik heb je hier even over gemaild.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:10 schreef DerBolle het volgende:
nu bezig met studenten'huis' in Assendorp, zoeken nog iemand.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:49 schreef Mwanatabu het volgende:
O RLY?quote:Op maandag 27 november 2006 15:35 schreef Rann het volgende:
ZEKERS!, alleen koud
Ja , Ik ben warmbloedig!!
Ik heb vandaag getekend voor een vrij klein doch gezellig kamertje aan het Assendorperplein. Wat kleiner dan ik in gedachten had, maar de huurprijs valt daardoor mee, dus ik houd ook nog wat centen over... dat is wel fijn. Kan ik ook eens wat ander bier drinken dan Hollandia.quote:Op maandag 27 november 2006 01:07 schreef rudedeltadude het volgende:
Sofaking, succes bij Maxx vandaag, je kunt hun aanbod gewoon op internet bekijken trouwens.
Laat ff weten of je wat verder bent gekomen.
Mooi pand, komt me wel bekend voor ... Zal er wel een keer zijn langs gefietstquote:Op maandag 27 november 2006 21:51 schreef SofaKing het volgende:
[..]
Ik heb vandaag getekend voor een vrij klein doch gezellig kamertje aan het Assendorperplein. Wat kleiner dan ik in gedachten had, maar de huurprijs valt daardoor mee, dus ik houd ook nog wat centen over... dat is wel fijn. Kan ik ook eens wat ander bier drinken dan Hollandia.
Voor nieuwsgierigaards, dit is het pand:
http://www.overijssel.nl/contents/pages/4540/jugendstilplein.jpg
Als het goed is zit ik er over een week of twee wel in. Misschien nog op tijd voor de meet?![]()
Toffff dat huis is vet, dat balkon rockt keihard...quote:Op maandag 27 november 2006 21:51 schreef SofaKing het volgende:
[..]
Ik heb vandaag getekend voor een vrij klein doch gezellig kamertje aan het Assendorperplein. Wat kleiner dan ik in gedachten had, maar de huurprijs valt daardoor mee, dus ik houd ook nog wat centen over... dat is wel fijn. Kan ik ook eens wat ander bier drinken dan Hollandia.
Voor nieuwsgierigaards, dit is het pand:
http://www.overijssel.nl/contents/pages/4540/jugendstilplein.jpg
Als het goed is zit ik er over een week of twee wel in. Misschien nog op tijd voor de meet?![]()
Ik kan wel wat hebbenquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:02 schreef Rann het volgende:
Succes ermee Sylvanaen niet teveel Sitethiefje pesten he ?
Jaja, er is weer een gevaar op de weg gesignaleerd,quote:Op dinsdag 28 november 2006 07:08 schreef Sylvana het volgende:
Mogguh
Ziet er goed uit Sofaking
Vandaag weer afrijden, hoop echt dak hem nou EINDELIJK haal![]()
Wat, zijn we buren ofzo?quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:26 schreef rudedeltadude het volgende:
Sofaking, accepteer me ff op msn!
Ik vrees dat we iets gemeen hebben!
Succes ermee.quote:Op dinsdag 28 november 2006 07:08 schreef Sylvana het volgende:
Vandaag weer afrijden, hoop echt dak hem nou EINDELIJK haal![]()
Ze is al klaar,quote:
bijna wel ja!quote:
jup, hou eigenlijk niet zo van roze, maar volgende week toch maar even zo'n roze pasje ophalen bij het gemeentehuisquote:
Note to self, slingers kopen,quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:31 schreef Sylvana het volgende:
Thnx
Ik ga het vanavond met Sitethief in Zwolle vieren om verder OT te blijven
Porties Sylvana, porties,quote:Op woensdag 29 november 2006 00:38 schreef Sylvana het volgende:
Thnx
Ik heb van Site 1 kg snoep gehad, dus als die op is (overmorgen ofzo) dan ga ik wel weer verder met afvallen
Daarvoor zijn ze niet stevig genoeg,quote:Site, waar waren de slingers nou?Had ik nog wel leuke dingen mee weten te doen
jaquote:Op woensdag 29 november 2006 09:16 schreef Rann het volgende:
@sylvana, heeft ie nog de groeten van me gedaan ?
2 porties van een halve kiloquote:Op woensdag 29 november 2006 08:27 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Porties Sylvana, porties,.
[..]
Daarvoor zijn ze niet stevig genoeg,.
Haha, nee, niet eensquote:
Dan hebben we alleen 'de' en 'een' over..... ook niet handig...quote:Op woensdag 29 november 2006 12:01 schreef Rann het volgende:
Het zou verboden moeten worden !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |