O RLY?quote:Op maandag 27 november 2006 15:35 schreef Rann het volgende:
ZEKERS!, alleen koud
Ja , Ik ben warmbloedig!!
Ik heb vandaag getekend voor een vrij klein doch gezellig kamertje aan het Assendorperplein. Wat kleiner dan ik in gedachten had, maar de huurprijs valt daardoor mee, dus ik houd ook nog wat centen over... dat is wel fijn. Kan ik ook eens wat ander bier drinken dan Hollandia.quote:Op maandag 27 november 2006 01:07 schreef rudedeltadude het volgende:
Sofaking, succes bij Maxx vandaag, je kunt hun aanbod gewoon op internet bekijken trouwens.
Laat ff weten of je wat verder bent gekomen.
Mooi pand, komt me wel bekend voor ... Zal er wel een keer zijn langs gefietstquote:Op maandag 27 november 2006 21:51 schreef SofaKing het volgende:
[..]
Ik heb vandaag getekend voor een vrij klein doch gezellig kamertje aan het Assendorperplein. Wat kleiner dan ik in gedachten had, maar de huurprijs valt daardoor mee, dus ik houd ook nog wat centen over... dat is wel fijn. Kan ik ook eens wat ander bier drinken dan Hollandia.
Voor nieuwsgierigaards, dit is het pand:
http://www.overijssel.nl/contents/pages/4540/jugendstilplein.jpg
Als het goed is zit ik er over een week of twee wel in. Misschien nog op tijd voor de meet?![]()
Toffff dat huis is vet, dat balkon rockt keihard...quote:Op maandag 27 november 2006 21:51 schreef SofaKing het volgende:
[..]
Ik heb vandaag getekend voor een vrij klein doch gezellig kamertje aan het Assendorperplein. Wat kleiner dan ik in gedachten had, maar de huurprijs valt daardoor mee, dus ik houd ook nog wat centen over... dat is wel fijn. Kan ik ook eens wat ander bier drinken dan Hollandia.
Voor nieuwsgierigaards, dit is het pand:
http://www.overijssel.nl/contents/pages/4540/jugendstilplein.jpg
Als het goed is zit ik er over een week of twee wel in. Misschien nog op tijd voor de meet?![]()
Ik kan wel wat hebbenquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:02 schreef Rann het volgende:
Succes ermee Sylvanaen niet teveel Sitethiefje pesten he ?
Jaja, er is weer een gevaar op de weg gesignaleerd,quote:Op dinsdag 28 november 2006 07:08 schreef Sylvana het volgende:
Mogguh
Ziet er goed uit Sofaking
Vandaag weer afrijden, hoop echt dak hem nou EINDELIJK haal![]()
Wat, zijn we buren ofzo?quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:26 schreef rudedeltadude het volgende:
Sofaking, accepteer me ff op msn!
Ik vrees dat we iets gemeen hebben!
Succes ermee.quote:Op dinsdag 28 november 2006 07:08 schreef Sylvana het volgende:
Vandaag weer afrijden, hoop echt dak hem nou EINDELIJK haal![]()
Ze is al klaar,quote:
bijna wel ja!quote:
jup, hou eigenlijk niet zo van roze, maar volgende week toch maar even zo'n roze pasje ophalen bij het gemeentehuisquote:
Note to self, slingers kopen,quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:31 schreef Sylvana het volgende:
Thnx
Ik ga het vanavond met Sitethief in Zwolle vieren om verder OT te blijven
Porties Sylvana, porties,quote:Op woensdag 29 november 2006 00:38 schreef Sylvana het volgende:
Thnx
Ik heb van Site 1 kg snoep gehad, dus als die op is (overmorgen ofzo) dan ga ik wel weer verder met afvallen
Daarvoor zijn ze niet stevig genoeg,quote:Site, waar waren de slingers nou?Had ik nog wel leuke dingen mee weten te doen
jaquote:Op woensdag 29 november 2006 09:16 schreef Rann het volgende:
@sylvana, heeft ie nog de groeten van me gedaan ?
2 porties van een halve kiloquote:Op woensdag 29 november 2006 08:27 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Porties Sylvana, porties,.
[..]
Daarvoor zijn ze niet stevig genoeg,.
Haha, nee, niet eensquote:
Dan hebben we alleen 'de' en 'een' over..... ook niet handig...quote:Op woensdag 29 november 2006 12:01 schreef Rann het volgende:
Het zou verboden moeten worden !
ach, de huis klinkt toch ook best?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:03 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dan hebben we alleen 'de' en 'een' over..... ook niet handig...
/shooquote:Op woensdag 29 november 2006 12:18 schreef Rann het volgende:
Ik zat ook aan de huis te denken....
Lekker geslapen sylv ?
ja hoorquote:Op woensdag 29 november 2006 12:18 schreef Rann het volgende:
Ik zat ook aan de huis te denken....
Lekker geslapen sylv ?
Dat douchen ga ik nou ook maar es doen jaquote:Op woensdag 29 november 2006 12:25 schreef Rann het volgende:
Niet eerlijk...
Mijn vriendin was ook al virj...had HEERLIJK LANG uitgeslapen zei ze.....en ook nog uitgebreid gedouched....
[/jaloezie]
Ach ja......
Maar zij werkt op zaterdag,quote:Op woensdag 29 november 2006 12:25 schreef Rann het volgende:
Niet eerlijk...
Mijn vriendin was ook al virj...had HEERLIJK LANG uitgeslapen zei ze.....en ook nog uitgebreid gedouched....
[/jaloezie]
Ach ja......
Kom je toch mooi bij mij wonen?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat douchen ga ik nou ook maar es doen ja
Ik ga denk ik ook maar begeleid wonen in Zwolle, Site woont wel in een supermooi huis nouIk heb niet eens een woonkamer en voor- en achtertuin
![]()
Ja, dan gaat Niels gewoon ergens anders wonen ofzo, en dan hoef ik ook geen huur te betalen daar, en ik krijg geld om eten van te kopen, en niet elke dag zelf hoeven te koken, best ideaal eigenlijkquote:Op woensdag 29 november 2006 12:31 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Kom je toch mooi bij mij wonen?.
En Stefan mag wel blijven,quote:Op woensdag 29 november 2006 12:53 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, dan gaat Niels gewoon ergens anders wonen ofzo, en dan hoef ik ook geen huur te betalen daar, en ik krijg geld om eten van te kopen, en niet elke dag zelf hoeven te koken, best ideaal eigenlijk![]()
ja, der hoeft er maar 1 weg natuurlijk, tenzij we gewoon iedereen eruit zetten en er gewoon nog een paar Fokkers bijzettenquote:Op woensdag 29 november 2006 12:58 schreef Sitethief het volgende:
[..]
En Stefan mag wel blijven,.
Ja ik heb het best relaxt,.
quote:Op woensdag 29 november 2006 13:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, k ben dat huis al helemaal opnieuw aan het inrichten in mn hoofd hoor
Net alsof je dan alleen begeleid kunt wonenquote:Op woensdag 29 november 2006 13:27 schreef Devlinsect het volgende:
Begeleid wonen? Je bent toch geen 65+ of moeilijk te been?
quote:Op woensdag 29 november 2006 13:34 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Net alsof je dan alleen begeleid kunt wonen![]()
Er zijn ook mensen die een stoornis zoals autisme hebben die moeten leren hoe het is om zelfstandig te wonen
jup, ook leren omgaan met financieen enzo, dus ik vind het alleen maar goed dat zulke mensen zo toch kunnen leren om op eigen benen te staanquote:Op woensdag 29 november 2006 13:39 schreef Sitethief het volgende:
[..].
Niet alleen het wonen, het hele totaalplaatje,.
Sorry?quote:Op woensdag 29 november 2006 13:52 schreef rudedeltadude het volgende:
het topic zwolle is meer een R&P / GC SC topic aan het worden.
ga met zijn allen msn-en ofzo, de inhoud heeft niks meer met zwolle te doen
Wat hebben de afgelopen 2 pagina's dan met wonen in Zwolle te maken?quote:Op woensdag 29 november 2006 13:54 schreef Sitethief het volgende:
Dit topic gaat over mensen die in Zwolle wonen, ergo: mensen slowchatten met elkaar!
Mensen! Niet wonen!quote:Op woensdag 29 november 2006 13:57 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Wat hebben de afgelopen 2 pagina's dan met wonen in Zwolle te maken?
begeleid wonen in Zwolle gaat toch ook over Zwolle?quote:Op woensdag 29 november 2006 13:57 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Wat hebben de afgelopen 2 pagina's dan met wonen in Zwolle te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |