Daarmee geef je aan dat je het allemaal kut vindtquote:Op woensdag 15 november 2006 15:57 schreef gurlie het volgende:
[..]
Tis daar het nut van behalve de opkomst?
pre-sportschool tijdperkquote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik roep het altijd al een paar keer als ik het stemlokaal binnenstap. Kijken ze NOG bozer
Juh, en ik lig in een tent op het marktpleinquote:Op woensdag 15 november 2006 15:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
FUFR maakt zich zorgen om SQ
Hema is al om 21:00 uur dicht.
SQ is dan al zatjes..![]()
wireless op zolder. langzame opbouw, dus late reacties..quote:Op woensdag 15 november 2006 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Juh, en ik lig in een tent op het marktplein
Zie vorige reactie
Heb ik gisteren nog gehadquote:Op woensdag 15 november 2006 16:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
wireless op zolder. langzame opbouw, dus late reacties..
ik lust er nu ook wel een!
Loop erheenquote:Op woensdag 15 november 2006 16:06 schreef r8ality het volgende:
Nu krijg ik zin in een rookworst van de Hema. Bedankt he.
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:44 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ahja, nee tuurlijk want dat is gegrond.
Naam en ww. staan uiteraard ingevuld. Maar dat is alleen voor de POP3-server. Heb je niet nodig voor SMTP.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:29 schreef FUFR het volgende:
das wel heel raar. vul je naam en ww es in...misschien dan wel.
het returnadres heeft je isp niks mee te maken.
anders Advanced smtp server neerladen..
dan is alles localhost..
die mag je volgens mij wel aanpassen heur..quote:Op woensdag 15 november 2006 16:37 schreef r8ality het volgende:
En Advanced SMTP server werkt ook niet, want poort 25 is uiteraard geblokt door Orange.
Ja maar dat is lastig in te plannen en dat pak moet sowieso binnen 8 dagen terug.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:18 schreef gurlie het volgende:
Zeg Floris, kun je eigenlijk niet beter met je moeder een pak gaan kopen, aangezien die financiert en er verstand van heeft?
Je kunt niet anders dan via poort 25 sturen aap.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
die mag je volgens mij wel aanpassen heur..
Ik ga echt een vrachtwagen met teiltjes bestellenquote:Op woensdag 15 november 2006 16:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja maar dat is lastig in te plannen en dat pak moet sowieso binnen 8 dagen terug.
Maar er zijn daar in de winkel wel mensen die er verstand van hebben![]()
En ik wil natuurlijk ook jouw mening
oudquote:Op woensdag 15 november 2006 16:31 schreef FUFR het volgende:
effe kijken
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/6350/7e370664/index.html
Ik doe meequote:Op woensdag 15 november 2006 16:44 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ga echt een vrachtwagen met teiltjes bestellen.
heb ik even gemist dan.quote:
Dat blijf ik mezelf ook maar voor houdenquote:Op woensdag 15 november 2006 16:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
heb ik even gemist dan.
ik moet welles werken!![]()
Ja dat snap ik. Maar zij heeft er vast meer oog voor enzo.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja maar dat is lastig in te plannen en dat pak moet sowieso binnen 8 dagen terug.
Maar er zijn daar in de winkel wel mensen die er verstand van hebben![]()
En ik wil natuurlijk ook jouw mening
Ja oeh, je zou toch maar eens respect hebben voor een anders mening!quote:Op woensdag 15 november 2006 16:44 schreef r8ality het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 november 2006 16:44 schreef r8ality het volgende:
[..]
zeikerdsquote:
Rot toch op. Meestal trekt Flow zich geen reet aan van wat andere mensen denken. Behalve als het ineens een vrouw is wat op regelmatige basis geneukt mag worden.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:55 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja oeh, je zou toch maar eens respect hebben voor een anders mening!
*barf*
Iddquote:Op woensdag 15 november 2006 16:55 schreef bleiblei het volgende:
Zo moeilijk ist allemaal niet hoor. Een pak staat of het staat niet. Dat kan zelfs een dweil nog zien. Tis alleen wel handig als je de dingetjes weet als hoe een broekspijp hoort te "vallen" op je schoen e.d. . Maar dat weet de verkoper/verkoopster ook wel.
Een hele kiloquote:Op woensdag 15 november 2006 16:56 schreef gurlie het volgende:
Loop de hele week al te hongeren naar vet en veel voedsel.
Volgensmij ben ik er serieus een kilo van aangekomen. In een week ofzo.
Ik neem bijna altijd een vrouw mee (en niet m'n moeder!) als ik kleren ga kopen. Dat is juist slim.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:57 schreef r8ality het volgende:
[..]
Rot toch op. Meestal trekt Flow zich geen reet aan van wat andere mensen denken. Behalve als het ineens een vrouw is wat op regelmatige basis geneukt mag worden..
Zozo, zwaargewichtquote:Op woensdag 15 november 2006 16:56 schreef gurlie het volgende:
Loop de hele week al te hongeren naar vet en veel voedsel.
Volgensmij ben ik er serieus een kilo van aangekomen. In een week ofzo.
Ik draag wat ik leuk vind. Wat andere mensen daarvan denken, i don't care, het is niet dat ik er als een schooier bijloop ofzo. Vinden mensen me "minder" omdat ik niet de laatste mode draag, prima, zoek het uit en laat me met rust.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik neem bijna altijd een vrouw mee (en niet m'n moeder!) als ik kleren ga kopen. Dat is juist slim.
Zou je ook eens moeten proberen![]()
Dat kan ik ook in een week hoorquote:Op woensdag 15 november 2006 17:04 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dat is best veel in een week. Ongeacht bestaand gewicht.
ja dat is ookquote:Op woensdag 15 november 2006 16:44 schreef r8ality het volgende:
[..]
Je kunt niet anders dan via poort 25 sturen aap.
Ja nee dat klopt wel. Maar ik ben niet bekend met de hete-aardappel terminologie.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:55 schreef bleiblei het volgende:
Zo moeilijk ist allemaal niet hoor. Een pak staat of het staat niet. Dat kan zelfs een dweil nog zien. Tis alleen wel handig als je de dingetjes weet als hoe een broekspijp hoort te "vallen" op je schoen e.d. . Maar dat weet de verkoper/verkoopster ook wel.
Met Photoshop er zelf weer een witte rand omheen purren?quote:Op woensdag 15 november 2006 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
kutscanner
Als je een a4 inscant pakt ie alleen het bedrukte gedeelte en wordt het wit weggeknipt. Maar dat wil ik nieten ik kan de settings niet veranderen
inscannen als image..quote:Op woensdag 15 november 2006 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
kutscanner
Als je een a4 inscant pakt ie alleen het bedrukte gedeelte en wordt het wit weggeknipt. Maar dat wil ik nieten ik kan de settings niet veranderen
Bij mij scheelt het vaak tussen de ene dag en de andere dag een kilo. Stelt dus niks voorquote:Op woensdag 15 november 2006 17:04 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dat is best veel in een week. Ongeacht bestaand gewicht.
doe ik ookquote:Op woensdag 15 november 2006 17:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
inscannen als image..
edit: ik moet een bril..
En wat denk je dat de server van de ontvangende partij daarmee doet?quote:
joh, dat verschil meet ik hier wel eens met een kwartierke ertussenquote:Op woensdag 15 november 2006 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij mij scheelt het vaak tussen de ene dag en de andere dag een kilo. Stelt dus niks voor
weet ik niet, ik denk alleen even met je mee.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:14 schreef r8ality het volgende:
[..]
En wat denk je dat de server van de ontvangende partij daarmee doet?
ik hoop dat ze heel jong is want die dames daar worden vroeg oud...quote:Op woensdag 15 november 2006 17:12 schreef FlowDesign het volgende:
Ik een mailtje naar mijn broer sturen bladiebla en onderaan een P.S. of ie een foto van z'n nieuwe Oekraïense vriendin wil sturen.
Ik wilde er bijna achter zetten "of staan die op Brides.ru" maar ik heb me ingehouden
Eh. Jawel. Of telt het bij jou dan ook niet als zodanig als je een week lang vette meuk eet?quote:Op woensdag 15 november 2006 17:17 schreef gurlie het volgende:
Ja maar SQ, jij speelt sowieso al met je gewicht. Dat telt niet!
Hij is zelf al 39 dus zo jong zal ze niet zijn denk ikquote:Op woensdag 15 november 2006 17:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik hoop dat ze heel jong is want die dames daar worden vroeg oud...
Ik zou echt weigeren om daarheen te rijdenquote:Op woensdag 15 november 2006 18:00 schreef ArTiC het volgende:
Helmond - Den Haag in de ochtendspits: 3 uur en 15 minuten
Den Haag - Helmond in de avondspits: 2 uur en 45 minuten
Ik heb dus weer grassprietjes in de berm kunnen tellen
Oke, niet dusquote:Op woensdag 15 november 2006 18:06 schreef febster het volgende:
Wat moest je in DH doen Artic?
Overigens is volgens mij mijn accu van mijn laptop weer kapot
Consult geven bij een klant, 6 uur rijden, 4 uur werkquote:Op woensdag 15 november 2006 18:06 schreef febster het volgende:
Wat moest je in DH doen Artic?
Overigens is volgens mij mijn accu van mijn laptop weer kapot
8 uur schrijven?quote:Op woensdag 15 november 2006 18:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Consult geven bij een klant, 6 uur rijden, 4 uur werk![]()
4 uur + reiskosten (gemaakte KM's) factureren.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
8 uur schrijven?
Zoja, mag je nie zeiken.
Ja das veel dichterbij dan IJmuiden (of wat het ook was)quote:Op woensdag 15 november 2006 18:35 schreef bleiblei het volgende:
Met een beetje geluk/pech zit ik over anderhalve week voor een half jaar in Aberdeen.
Behalve in het weekendquote:Op woensdag 15 november 2006 18:44 schreef FUFR het volgende:
heeft ie mooi geen last meer van zn kaduke modem..
8 (of eigenlijk zelfs 10 uur) uur schrijven levert meer opquote:Op woensdag 15 november 2006 18:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
4 uur + reiskosten (gemaakte KM's) factureren.
Aberdeen...tuurlijk joh, steeds dichter bij huis gaan werken
En SQ.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:44 schreef FUFR het volgende:
heeft ie mooi geen last meer van zn kaduke modem..
ja neergeladen en geinstalled!!quote:Op woensdag 15 november 2006 18:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Behalve in het weekend
Heb je fotosoep cs2 al gedownload?
oh goshquote:
Nee, die anderequote:
vraag meteen effe of het normaal is 2x een modem aan een klant te sturen..quote:Op woensdag 15 november 2006 18:50 schreef bleiblei het volgende:
Naja, Aberdeen is wel tof itt. IJmuiden. IJmuiden is elke dag tig km file, Aberdeen is een uitdaging. Overigens mag ik elk weekend naar huis vliegen of mijn vriendinnetje naar Aberdeen overvliegen.
Maar de kans dat ik daar heen ga is niet zo heel erg groot hoor.
Ze komen vrijdag mijn modem fixenIs dat ook weer opgelost
.
woemans horen thuis te zijn, kinderen op te voeden, te koken, voorbereidingen te plegen voor de domme vraag van de dag enz enz.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:51 schreef r8ality het volgende:
Leuk, die Jerry Springer show op Nederland 1. Mijn god zeg. Het lijkt wel alsof ze allemaal tegen elkaar zijn. Verschrikkelijk. En dan de thema's. Te krom voor woorden.
- Herkeuren van arbeidsongeschikten. Dat is al jaren terreur, is nu nog steeds terreur, en zal altijd terreur blijven. Nutteloze bezigheid dus.
- Alle vrouwen de arbeidsmarkt op. What in god's name is er mis met de kinderen opvoeden en het dan maar wat minder breed hebben? Daar zijn ze vroeger ook niet aan dood gegaan! GroenLinks: ja we willen kinderopvang gratis maken. Wat?!? Dat gaan we betalen van de belasting die we nodig hebben zeker voor de AOW en uitkeringstrekkers. Ongelooflijk.
More to come.
Bijna elke partij wil kinderopvang gratis maken, of iig flink subsidieerenquote:Op woensdag 15 november 2006 18:51 schreef r8ality het volgende:
Leuk, die Jerry Springer show op Nederland 1. Mijn god zeg. Het lijkt wel alsof ze allemaal tegen elkaar zijn. Verschrikkelijk. En dan de thema's. Te krom voor woorden.
- Herkeuren van arbeidsongeschikten. Dat is al jaren terreur, is nu nog steeds terreur, en zal altijd terreur blijven. Nutteloze bezigheid dus.
- Alle vrouwen de arbeidsmarkt op. What in god's name is er mis met de kinderen opvoeden en het dan maar wat minder breed hebben? Daar zijn ze vroeger ook niet aan dood gegaan! GroenLinks: ja we willen kinderopvang gratis maken. Wat?!? Dat gaan we betalen van de belasting die we nodig hebben zeker voor de AOW en uitkeringstrekkers. Ongelooflijk.
More to come.
I know. Stelletje mafkezen.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:56 schreef febster het volgende:
[..]
Bijna elke partij wil kinderopvang gratis maken, of iig flink subsidieeren.
belachelijk, wij krijgen ook niets voor niks.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:56 schreef febster het volgende:
[..]
Bijna elke partij wil kinderopvang gratis maken, of iig flink subsidieeren.
Ik had een Motorola Surfboard die er schijnbaar uitgaat. Hebben ze 10 oktober een nieuwe gestuurd, ik naar postkantoor, zegt het systeem dat het ding op het distributiecentrum ligt. Dat ding was dus "kwijt" en rond begin november kreeg ik een leeg doosje met de mededeling dat 2 november de Motorola modems bij UPC op offline gezet werden. 10 November bleek dat de modem inderdaad toch op het postkantoor. Bleek dat het ding een 2de handse Arris is. Die het dus niet doet. Nu komen ze vrijdag een nieuwe brengen.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
vraag meteen effe of het normaal is 2x een modem aan een klant te sturen..
ik hou m maar even als reserve nu ik lees dat ze kapoet kenne
Het gaat niet zozeer over vrouwen, maar over 1 ouder. Mensen die niet willen, begin niet aan kinderen en verdien meer. Mensen die kinderen willen moeten maar accepteren dat je het gewoon minder breed hebt. De hele Bennekel denkt dat ze "recht" hebben op rijkdom terwijl ze lopen te fokken als konijnen. Kom op zeg.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
woemans horen thuis te zijn, kinderen op te voeden, te koken, voorbereidingen te plegen voor de domme vraag van de dag enz enz.
Wij mannen doen de jacht. life is simpel
je zou toch eens mensen stimuleren om te gaan werken zeg...poe poequote:
maar hijs net nieuw!?quote:Op woensdag 15 november 2006 19:00 schreef bleiblei het volgende:
Ow Moraal van het verhaal.... Een modem reserve houden helpt niet.
praat over je eigen haarkleur!quote:Op woensdag 15 november 2006 19:02 schreef r8ality het volgende:
Eigenlijk moeten we maar eens accepteren dat we het allemaal maar wat minder krijgen, simpelweg omdat we vergrijzen. En dan niet alleen de werkenden, maar ook de ouderen zelf.
Ben ik met je eens, er moet meer gestimuleerd worden om te gaan werken. Maar gezien het dalend aantal relaties, zou je zeggen dat er meer mensen zijn om te gaan werken. En waarom gebeurt dat niet? Precies, de te makkelijke uitkeringen e.d. Niet alleen dat trouwens, ook door scheidingen komt dit.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je zou toch eens mensen stimuleren om te gaan werken zeg...poe poe
ik zeg: flinke belastingaftrek op kinderopvang naar gelang de hoogte van het inkomen van de ouders.
inderdaad, walgelijk.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:00 schreef r8ality het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer over vrouwen, maar over 1 ouder. Mensen die niet willen, begin niet aan kinderen en verdien meer. Mensen die kinderen willen moeten maar accepteren dat je het gewoon minder breed hebt. De hele Bennekel denkt dat ze "recht" hebben op rijkdom terwijl ze lopen te fokken als konijnen. Kom op zeg.
Moraal van het verhaal: leve ADSLquote:
Ik heb hier momenteel 2 modems liggen.quote:
Ah, the usual. Gratis kinderopvang kwam ook van de VVD overigens. Hypocrieten.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:51 schreef r8ality het volgende:
More to come.
Scheidingen, ja zit wat in.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:04 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, er moet meer gestimuleerd worden om te gaan werken. Maar gezien het dalend aantal relaties, zou je zeggen dat er meer mensen zijn om te gaan werken. En waarom gebeurt dat niet? Precies, de te makkelijke uitkeringen e.d. Niet alleen dat trouwens, ook door scheidingen komt dit.
3FM: 'Als we nu de polonaise doen krijg je er een zetel bij'quote:Op woensdag 15 november 2006 19:11 schreef bleiblei het volgende:
Die Pechtold is ook gewoon 1 grote grap met 0 inlevingsvermogen.
Hij was net bij de Koen & Sander Show op 3FM en hij begreep gewoon niet welke kant de bellers op dachten. Al was het wel sympathiek dattie Karaoke deed op Koos Alberts.
alles voor de stemmers..quote:Op woensdag 15 november 2006 19:11 schreef bleiblei het volgende:
Die Pechtold is ook gewoon 1 grote grap met 0 inlevingsvermogen.
Hij was net bij de Koen & Sander Show op 3FM en hij begreep gewoon niet welke kant de bellers op dachten. Al was het wel sympathiek dattie Karaoke deed op Koos Alberts.
ik mag jou welquote:Op woensdag 15 november 2006 19:09 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ah, the usual. Gratis kinderopvang kwam ook van de VVD overigens. Hypocrieten.
Dan ben ik een bejaardequote:Op woensdag 15 november 2006 19:14 schreef r8ality het volgende:
Ach, over 40 jaar is heel de grijze golf dood en krijgen we een veel kleinere groep bejaarden. Ik ben erg benieuwd hoe we er dan voor staan.
Waar laat ie nu weer zijn hoofd zien?quote:
Gast, lijsttrekkerdebat @ nederland 1. Afgelopen 3 kwartier.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Waar laat ie nu weer zijn hoofd zien?
Laat bij de wereld draait door was ie wel leuk bezig btw...niet verwacht![]()
Zit er niet ergens een draadloos netwerkje in de lucht?quote:Op woensdag 15 november 2006 19:20 schreef bleiblei het volgende:
Nouw... Met deze topsnelheid van mijn haperende verbinding kunnen mijn opmerkingen soms wat laat zijn![]()
.
Jij stemt nog steeds VVD dus?quote:Op woensdag 15 november 2006 19:19 schreef bleiblei het volgende:
Ik blijf het wel grappig vinden dat voornamelijk de kanslozen in de maatschappij links stemmen.![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 19:19 schreef bleiblei het volgende:
Ik blijf het wel grappig vinden dat voornamelijk de kanslozen in de maatschappij links stemmen.![]()
Jawel, maar die wil nog wel eens haperen. Er zitten hier 3 netwerken waarvan er 1 met een net bereik maar beveiligd, 1 met kutbereik en beveiliging en 1 onbeveiligde die mijn netwerkkaart net haalt (Die ik dus gebruikquote:Op woensdag 15 november 2006 19:21 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zit er niet ergens een draadloos netwerkje in de lucht?.
Groen Links dusquote:Op woensdag 15 november 2006 19:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.
In ieder geval geen SP, D66 of PvdA.
Voor de rest "zweef" ik.
Je moet de politiek in gaan.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:27 schreef r8ality het volgende:
Er is maar 1 oplossing voor niet alleen de situatie in Nederland: als mensen elkaar wat meer gaan gunnen. Dan wordt het vaneigens leefbaarder in NL. Helaas ken ik zelf al teveel mensen die zo niet denken...
Eh, noem jij linksstemmers nou kansloos?quote:Op woensdag 15 november 2006 19:19 schreef bleiblei het volgende:
quote:Op woensdag 15 november 2006 19:10 schreef FUFR het volgende:
"Papa waarom doe jij net alsof je boos bent?"![]()
Nee Ooijer deed het goed...als verdediger hoor je tussen de bal en de aanvaller te zitten, niet achter beide.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:49 schreef Blueman het volgende:
Jup.
0-1 door Wayne Rooney met zijn hak.
Was wel beetje te verwachten dat er minimaal 1 goal zou vallen voor Engeland.
Timmer in de goal.
Die krijgt zo goed als ALTIJD goals tegen.
Flappie is moe..quote:Op woensdag 15 november 2006 20:51 schreef Ingridh007 het volgende:
Rooney
Waarom staat Timmer precies in de goal?
Ooijer is gruwelijk uit vorm de laatste tijd.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee Ooijer deed het goed...als verdediger hoor je tussen de bal en de aanvaller te zitten, niet achter beide.
Keeper is altijd kansloos op zo'n intikkertje
ga met je dansmat spelen, nerd!quote:Op woensdag 15 november 2006 21:04 schreef r8ality het volgende:
Sterf op met je voetbal.
Dan ben ik maar een nerd. Maar ik werk tenminste geen voetbalvandalisme in de hand.quote:
Heb je die dansmathooligans al eens goed bekeken dan?quote:Op woensdag 15 november 2006 21:12 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dan ben ik maar een nerd. Maar ik werk tenminste geen voetbalvandalisme in de hand.
Welke?quote:Op woensdag 15 november 2006 21:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je die dansmathooligans al eens goed bekeken dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |