Daarmee geef je aan dat je het allemaal kut vindtquote:Op woensdag 15 november 2006 15:57 schreef gurlie het volgende:
[..]
Tis daar het nut van behalve de opkomst?
pre-sportschool tijdperkquote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik roep het altijd al een paar keer als ik het stemlokaal binnenstap. Kijken ze NOG bozer
Juh, en ik lig in een tent op het marktpleinquote:Op woensdag 15 november 2006 15:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
FUFR maakt zich zorgen om SQ
Hema is al om 21:00 uur dicht.
SQ is dan al zatjes..![]()
wireless op zolder. langzame opbouw, dus late reacties..quote:Op woensdag 15 november 2006 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Juh, en ik lig in een tent op het marktplein
Zie vorige reactie
Heb ik gisteren nog gehadquote:Op woensdag 15 november 2006 16:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
wireless op zolder. langzame opbouw, dus late reacties..
ik lust er nu ook wel een!
Loop erheenquote:Op woensdag 15 november 2006 16:06 schreef r8ality het volgende:
Nu krijg ik zin in een rookworst van de Hema. Bedankt he.
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:44 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ahja, nee tuurlijk want dat is gegrond.
Naam en ww. staan uiteraard ingevuld. Maar dat is alleen voor de POP3-server. Heb je niet nodig voor SMTP.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:29 schreef FUFR het volgende:
das wel heel raar. vul je naam en ww es in...misschien dan wel.
het returnadres heeft je isp niks mee te maken.
anders Advanced smtp server neerladen..
dan is alles localhost..
die mag je volgens mij wel aanpassen heur..quote:Op woensdag 15 november 2006 16:37 schreef r8ality het volgende:
En Advanced SMTP server werkt ook niet, want poort 25 is uiteraard geblokt door Orange.
Ja maar dat is lastig in te plannen en dat pak moet sowieso binnen 8 dagen terug.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:18 schreef gurlie het volgende:
Zeg Floris, kun je eigenlijk niet beter met je moeder een pak gaan kopen, aangezien die financiert en er verstand van heeft?
Je kunt niet anders dan via poort 25 sturen aap.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
die mag je volgens mij wel aanpassen heur..
Ik ga echt een vrachtwagen met teiltjes bestellenquote:Op woensdag 15 november 2006 16:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja maar dat is lastig in te plannen en dat pak moet sowieso binnen 8 dagen terug.
Maar er zijn daar in de winkel wel mensen die er verstand van hebben![]()
En ik wil natuurlijk ook jouw mening
oudquote:Op woensdag 15 november 2006 16:31 schreef FUFR het volgende:
effe kijken
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/6350/7e370664/index.html
Ik doe meequote:Op woensdag 15 november 2006 16:44 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ga echt een vrachtwagen met teiltjes bestellen.
heb ik even gemist dan.quote:
Dat blijf ik mezelf ook maar voor houdenquote:Op woensdag 15 november 2006 16:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
heb ik even gemist dan.
ik moet welles werken!![]()
Ja dat snap ik. Maar zij heeft er vast meer oog voor enzo.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja maar dat is lastig in te plannen en dat pak moet sowieso binnen 8 dagen terug.
Maar er zijn daar in de winkel wel mensen die er verstand van hebben![]()
En ik wil natuurlijk ook jouw mening
Ja oeh, je zou toch maar eens respect hebben voor een anders mening!quote:Op woensdag 15 november 2006 16:44 schreef r8ality het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 november 2006 16:44 schreef r8ality het volgende:
[..]
zeikerdsquote:
Rot toch op. Meestal trekt Flow zich geen reet aan van wat andere mensen denken. Behalve als het ineens een vrouw is wat op regelmatige basis geneukt mag worden.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:55 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja oeh, je zou toch maar eens respect hebben voor een anders mening!
*barf*
Iddquote:Op woensdag 15 november 2006 16:55 schreef bleiblei het volgende:
Zo moeilijk ist allemaal niet hoor. Een pak staat of het staat niet. Dat kan zelfs een dweil nog zien. Tis alleen wel handig als je de dingetjes weet als hoe een broekspijp hoort te "vallen" op je schoen e.d. . Maar dat weet de verkoper/verkoopster ook wel.
Een hele kiloquote:Op woensdag 15 november 2006 16:56 schreef gurlie het volgende:
Loop de hele week al te hongeren naar vet en veel voedsel.
Volgensmij ben ik er serieus een kilo van aangekomen. In een week ofzo.
Ik neem bijna altijd een vrouw mee (en niet m'n moeder!) als ik kleren ga kopen. Dat is juist slim.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:57 schreef r8ality het volgende:
[..]
Rot toch op. Meestal trekt Flow zich geen reet aan van wat andere mensen denken. Behalve als het ineens een vrouw is wat op regelmatige basis geneukt mag worden..
Zozo, zwaargewichtquote:Op woensdag 15 november 2006 16:56 schreef gurlie het volgende:
Loop de hele week al te hongeren naar vet en veel voedsel.
Volgensmij ben ik er serieus een kilo van aangekomen. In een week ofzo.
Ik draag wat ik leuk vind. Wat andere mensen daarvan denken, i don't care, het is niet dat ik er als een schooier bijloop ofzo. Vinden mensen me "minder" omdat ik niet de laatste mode draag, prima, zoek het uit en laat me met rust.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik neem bijna altijd een vrouw mee (en niet m'n moeder!) als ik kleren ga kopen. Dat is juist slim.
Zou je ook eens moeten proberen![]()
Dat kan ik ook in een week hoorquote:Op woensdag 15 november 2006 17:04 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dat is best veel in een week. Ongeacht bestaand gewicht.
ja dat is ookquote:Op woensdag 15 november 2006 16:44 schreef r8ality het volgende:
[..]
Je kunt niet anders dan via poort 25 sturen aap.
Ja nee dat klopt wel. Maar ik ben niet bekend met de hete-aardappel terminologie.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:55 schreef bleiblei het volgende:
Zo moeilijk ist allemaal niet hoor. Een pak staat of het staat niet. Dat kan zelfs een dweil nog zien. Tis alleen wel handig als je de dingetjes weet als hoe een broekspijp hoort te "vallen" op je schoen e.d. . Maar dat weet de verkoper/verkoopster ook wel.
Met Photoshop er zelf weer een witte rand omheen purren?quote:Op woensdag 15 november 2006 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
kutscanner
Als je een a4 inscant pakt ie alleen het bedrukte gedeelte en wordt het wit weggeknipt. Maar dat wil ik nieten ik kan de settings niet veranderen
inscannen als image..quote:Op woensdag 15 november 2006 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
kutscanner
Als je een a4 inscant pakt ie alleen het bedrukte gedeelte en wordt het wit weggeknipt. Maar dat wil ik nieten ik kan de settings niet veranderen
Bij mij scheelt het vaak tussen de ene dag en de andere dag een kilo. Stelt dus niks voorquote:Op woensdag 15 november 2006 17:04 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dat is best veel in een week. Ongeacht bestaand gewicht.
doe ik ookquote:Op woensdag 15 november 2006 17:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
inscannen als image..
edit: ik moet een bril..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |