Goh je hebt me door, nu alquote:Op woensdag 15 november 2006 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dikke bullshit, je probeert je er nu makkelijk uit te lullen
Nu jij weer
Die reactiesquote:Op woensdag 15 november 2006 15:29 schreef bleiblei het volgende:
http://www.ad.nl/binnenland/article808817.ece
Zeikwijf, je kan ook gewoon opzouten...quote:Op woensdag 15 november 2006 15:35 schreef gurlie het volgende:
En die discussie moét tot 4 uur doorgaan he.
Meid, het is dat ik net een bespreking had, anders had ik natuurlijk al veel eerder gehapt en waren we misschien om 15:30 al klaar geweest.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:35 schreef gurlie het volgende:
En die discussie moét tot 4 uur doorgaan he.
Ik ook nietquote:Op woensdag 15 november 2006 15:38 schreef gurlie het volgende:
En ik weet nog steeds niet wat ik ga stemmen.
Zet jij de cup a soup vast klaar? Ik wil graag champignonquote:Op woensdag 15 november 2006 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meid, het is dat ik net een bespreking had, anders had ik natuurlijk al veel eerder gehapt en waren we misschien om 15:30 al klaar geweest.
Vergeef me.
maar dan kom je te kortquote:Op woensdag 15 november 2006 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net even 300 euries uit de kas getrokken.
Gaan we zaterdag mede een flex fietsje van halen. Prijsindicatie 400-500 euro
Het maakt mij niet uit hoor, het is niet dat ik me er aan stoor ofzo. Maar het lijkt me dat jullie er zelf ook moe van moeten worden.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meid, het is dat ik net een bespreking had, anders had ik natuurlijk al veel eerder gehapt en waren we misschien om 15:30 al klaar geweest.
Vergeef me.
Opquote:Op woensdag 15 november 2006 15:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zet jij de cup a soup vast klaar? Ik wil graag champignon
Nee, integendeel, het houdt me juist ontzettend scherpquote:Op woensdag 15 november 2006 15:42 schreef gurlie het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit hoor, het is niet dat ik me er aan stoor ofzo. Maar het lijkt me dat jullie er zelf ook moe van moeten worden.
Ahja, nee tuurlijk want dat is gegrond.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zeikwijf, je kan ook gewoon opzouten...
verzeker 'm!quote:
Same herequote:Op woensdag 15 november 2006 15:43 schreef FUFR het volgende:
stemwijzer gedaan, ik helemaal ready voor lpf of mozart.
moet ik sp stemmen..
Je eerste keer dat je mag stemmen. Natuurlijk ga je wel. Al is het alleen maar om het een keer ervaren te hebbenquote:Op woensdag 15 november 2006 15:44 schreef gurlie het volgende:
[..]
Volgende week moeten we al stemmen.Misschien ga ik wel helemaal niet.
De eerste keer dat je kúnt stemmen ga je echtwel stemmen hoor. Al druk je met je ogen dicht op een knopjequote:Op woensdag 15 november 2006 15:44 schreef gurlie het volgende:
[..]
jawel, anders weet je niet wat je mist.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:44 schreef gurlie het volgende:
[..]
Morgenochtend komt Geert bij Evers staat op (538).quote:Op woensdag 15 november 2006 15:43 schreef FUFR het volgende:
stemwijzer gedaan, ik helemaal ready voor lpf of mozart.
moet ik sp stemmen..
quote:
bahquote:
Ja dat slaat dus nergens op. Mensen die stemmen maar helemaal niet weten waarop ze nou eigenlijk stemmen zouden ze eigenlijk het stemrecht af moeten nemen.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
De eerste keer dat je kúnt stemmen ga je echtwel stemmen hoor. Al druk je met je ogen dicht op een knopje
geert durft tenminste wat te zeggen.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:48 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Morgenochtend komt Geert bij Evers staat op (538).
Een van zijn sidekicks vanochtend: "Hij mag niet op mijn stoel zitten hoor, ik wil geen witte haren op mijn stoel"![]()
Inderdaad want dan zou de PvdA 0 zetels halenquote:Op woensdag 15 november 2006 15:49 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja dat slaat dus nergens op. Mensen die stemmen maar helemaal niet weten waarop ze nou eigenlijk stemmen zouden ze eigenlijk het stemrecht af moeten nemen.
Stemburo-medewerkersquote:Op woensdag 15 november 2006 15:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
jawel, anders weet je niet wat je mist.
die saamhorigheid in de rij, de oh-wat-ben-ik-belangrijk-medewerkers van het stemburo, de gratis koffie enz enz
dat heet hier een opboer-worst.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:48 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
bah
Das alleen lekker als je het zelf maakt en dan nog een nachtje laat staan
Met vette rookworst van de HEMA
Dat vind ik ook hét grote pluspunt van Wilders. Dat ie gewoon zegt waar het op staat. Net als Pim Fortuyn deed. Geen kontengedraaiquote:Op woensdag 15 november 2006 15:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
geert durft tenminste wat te zeggen.
Ik kots van mensen zoals bos en die boomknuffeltrut van GL
net even opnieuw gedingest, nu ben ik voor Fortuyn blijkt..
Je kunt ook blanco stemmen, Gurliequote:Op woensdag 15 november 2006 15:49 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja dat slaat dus nergens op. Mensen die stemmen maar helemaal niet weten waarop ze nou eigenlijk stemmen zouden ze eigenlijk het stemrecht af moeten nemen.
en dat stiekeme gedoe omtremt stemmen, dat niemand mag zien wat je stemt...quote:Op woensdag 15 november 2006 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Stemburo-medewerkers
"mevrouw u staat niet op de lijst hoorrr"
" eh jawel, ik zie mijn naam zelfs staan daar"
" ownou dan"
PvdA heeft echt wel mooie tijden gekend hoor.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Inderdaad want dan zou de PvdA 0 zetels halen
Ik heb letterlijke opkots-trauma's van HEMAworstquote:Op woensdag 15 november 2006 15:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat heet hier een opboer-worst.
Hema stad vind het niet leuk dat ik m ook als dusdanig bestel
Geert geeft wel zijn eigen vrije leventje voor ons op. (leeft in beschermde dinges)quote:Op woensdag 15 november 2006 15:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat vind ik ook hét grote pluspunt van Wilders. Dat ie gewoon zegt waar het op staat. Net als Pim Fortuyn deed. Geen kontengedraai
Ik roep het altijd al een paar keer als ik het stemlokaal binnenstap. Kijken ze NOG bozerquote:Op woensdag 15 november 2006 15:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
en dat stiekeme gedoe omtremt stemmen, dat niemand mag zien wat je stemt...![]()
full description please!quote:Op woensdag 15 november 2006 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb letterlijke opkots-trauma's van HEMAworst
doe ik al jaren!quote:Op woensdag 15 november 2006 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik roep het altijd al een paar keer als ik het stemlokaal binnenstap. Kijken ze NOG bozer
SQ dronken, SQ denkt: hema worstquote:
Tis daar het nut van behalve de opkomst?quote:Op woensdag 15 november 2006 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kunt ook blanco stemmen, Gurlie
Mag je EN op een knopje drukken EN aan je principes vasthouden
3?quote:Op woensdag 15 november 2006 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
SQ dronken, SQ denkt: hema worst
SQ eet 3 hemaworsten
SQ gaat slapen in tent, plotsklaps zegt wereld: zoefff
SQ krijgt net op tijd ritsje van tent open om worst te bevrijden
FUFR maakt zich zorgen om SQquote:Op woensdag 15 november 2006 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
SQ dronken, SQ denkt: hema worst
SQ eet 3 hemaworsten
SQ gaat slapen in tent, plotsklaps zegt wereld: zoefff
SQ krijgt net op tijd ritsje van tent open om worst te bevrijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |