Behalve in het weekendquote:Op woensdag 15 november 2006 18:44 schreef FUFR het volgende:
heeft ie mooi geen last meer van zn kaduke modem..
8 (of eigenlijk zelfs 10 uur) uur schrijven levert meer opquote:Op woensdag 15 november 2006 18:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
4 uur + reiskosten (gemaakte KM's) factureren.
Aberdeen...tuurlijk joh, steeds dichter bij huis gaan werken
En SQ.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:44 schreef FUFR het volgende:
heeft ie mooi geen last meer van zn kaduke modem..
ja neergeladen en geinstalled!!quote:Op woensdag 15 november 2006 18:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Behalve in het weekend
Heb je fotosoep cs2 al gedownload?
oh goshquote:
Nee, die anderequote:
vraag meteen effe of het normaal is 2x een modem aan een klant te sturen..quote:Op woensdag 15 november 2006 18:50 schreef bleiblei het volgende:
Naja, Aberdeen is wel tof itt. IJmuiden. IJmuiden is elke dag tig km file, Aberdeen is een uitdaging. Overigens mag ik elk weekend naar huis vliegen of mijn vriendinnetje naar Aberdeen overvliegen.
Maar de kans dat ik daar heen ga is niet zo heel erg groot hoor.
Ze komen vrijdag mijn modem fixenIs dat ook weer opgelost
.
woemans horen thuis te zijn, kinderen op te voeden, te koken, voorbereidingen te plegen voor de domme vraag van de dag enz enz.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:51 schreef r8ality het volgende:
Leuk, die Jerry Springer show op Nederland 1. Mijn god zeg. Het lijkt wel alsof ze allemaal tegen elkaar zijn. Verschrikkelijk. En dan de thema's. Te krom voor woorden.
- Herkeuren van arbeidsongeschikten. Dat is al jaren terreur, is nu nog steeds terreur, en zal altijd terreur blijven. Nutteloze bezigheid dus.
- Alle vrouwen de arbeidsmarkt op. What in god's name is er mis met de kinderen opvoeden en het dan maar wat minder breed hebben? Daar zijn ze vroeger ook niet aan dood gegaan! GroenLinks: ja we willen kinderopvang gratis maken. Wat?!? Dat gaan we betalen van de belasting die we nodig hebben zeker voor de AOW en uitkeringstrekkers. Ongelooflijk.
More to come.
Bijna elke partij wil kinderopvang gratis maken, of iig flink subsidieerenquote:Op woensdag 15 november 2006 18:51 schreef r8ality het volgende:
Leuk, die Jerry Springer show op Nederland 1. Mijn god zeg. Het lijkt wel alsof ze allemaal tegen elkaar zijn. Verschrikkelijk. En dan de thema's. Te krom voor woorden.
- Herkeuren van arbeidsongeschikten. Dat is al jaren terreur, is nu nog steeds terreur, en zal altijd terreur blijven. Nutteloze bezigheid dus.
- Alle vrouwen de arbeidsmarkt op. What in god's name is er mis met de kinderen opvoeden en het dan maar wat minder breed hebben? Daar zijn ze vroeger ook niet aan dood gegaan! GroenLinks: ja we willen kinderopvang gratis maken. Wat?!? Dat gaan we betalen van de belasting die we nodig hebben zeker voor de AOW en uitkeringstrekkers. Ongelooflijk.
More to come.
I know. Stelletje mafkezen.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:56 schreef febster het volgende:
[..]
Bijna elke partij wil kinderopvang gratis maken, of iig flink subsidieeren.
belachelijk, wij krijgen ook niets voor niks.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:56 schreef febster het volgende:
[..]
Bijna elke partij wil kinderopvang gratis maken, of iig flink subsidieeren.
Ik had een Motorola Surfboard die er schijnbaar uitgaat. Hebben ze 10 oktober een nieuwe gestuurd, ik naar postkantoor, zegt het systeem dat het ding op het distributiecentrum ligt. Dat ding was dus "kwijt" en rond begin november kreeg ik een leeg doosje met de mededeling dat 2 november de Motorola modems bij UPC op offline gezet werden. 10 November bleek dat de modem inderdaad toch op het postkantoor. Bleek dat het ding een 2de handse Arris is. Die het dus niet doet. Nu komen ze vrijdag een nieuwe brengen.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
vraag meteen effe of het normaal is 2x een modem aan een klant te sturen..
ik hou m maar even als reserve nu ik lees dat ze kapoet kenne
Het gaat niet zozeer over vrouwen, maar over 1 ouder. Mensen die niet willen, begin niet aan kinderen en verdien meer. Mensen die kinderen willen moeten maar accepteren dat je het gewoon minder breed hebt. De hele Bennekel denkt dat ze "recht" hebben op rijkdom terwijl ze lopen te fokken als konijnen. Kom op zeg.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
woemans horen thuis te zijn, kinderen op te voeden, te koken, voorbereidingen te plegen voor de domme vraag van de dag enz enz.
Wij mannen doen de jacht. life is simpel
je zou toch eens mensen stimuleren om te gaan werken zeg...poe poequote:
maar hijs net nieuw!?quote:Op woensdag 15 november 2006 19:00 schreef bleiblei het volgende:
Ow Moraal van het verhaal.... Een modem reserve houden helpt niet.
praat over je eigen haarkleur!quote:Op woensdag 15 november 2006 19:02 schreef r8ality het volgende:
Eigenlijk moeten we maar eens accepteren dat we het allemaal maar wat minder krijgen, simpelweg omdat we vergrijzen. En dan niet alleen de werkenden, maar ook de ouderen zelf.
Ben ik met je eens, er moet meer gestimuleerd worden om te gaan werken. Maar gezien het dalend aantal relaties, zou je zeggen dat er meer mensen zijn om te gaan werken. En waarom gebeurt dat niet? Precies, de te makkelijke uitkeringen e.d. Niet alleen dat trouwens, ook door scheidingen komt dit.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je zou toch eens mensen stimuleren om te gaan werken zeg...poe poe
ik zeg: flinke belastingaftrek op kinderopvang naar gelang de hoogte van het inkomen van de ouders.
inderdaad, walgelijk.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:00 schreef r8ality het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer over vrouwen, maar over 1 ouder. Mensen die niet willen, begin niet aan kinderen en verdien meer. Mensen die kinderen willen moeten maar accepteren dat je het gewoon minder breed hebt. De hele Bennekel denkt dat ze "recht" hebben op rijkdom terwijl ze lopen te fokken als konijnen. Kom op zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |