abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43583371
heeft ie mooi geen last meer van zn kaduke modem..
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_43583451
quote:
Op woensdag 15 november 2006 18:44 schreef FUFR het volgende:
Behalve in het weekend

Heb je fotosoep cs2 al gedownload?
Age of fruity enlightenment!
pi_43583489
quote:
Op woensdag 15 november 2006 18:40 schreef ArTiC het volgende:

[..]

4 uur + reiskosten (gemaakte KM's) factureren.
Aberdeen...tuurlijk joh, steeds dichter bij huis gaan werken
8 (of eigenlijk zelfs 10 uur) uur schrijven levert meer op
Age of fruity enlightenment!
pi_43583498
Aberdeen as in Schotland
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_43583507
quote:
Op woensdag 15 november 2006 18:44 schreef FUFR het volgende:
En SQ. .
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_43583525
quote:
Op woensdag 15 november 2006 18:46 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Behalve in het weekend

Heb je fotosoep cs2 al gedownload?
ja neergeladen en geinstalled!!

wilde een fotocollage maken op a3.
Daar was peent niet voor bedoeld
pi_43583569
quote:
Op woensdag 15 november 2006 18:48 schreef r8ality het volgende:

[..]

En SQ. .
oh gosh
Moeten we die de hele dag moed inpraten.. "hij komt echt terug en nee hij valt niet op schotse vrollies"
pi_43583584
Naja, Aberdeen is wel tof itt. IJmuiden. IJmuiden is elke dag tig km file, Aberdeen is een uitdaging. Overigens mag ik elk weekend naar huis vliegen of mijn vriendinnetje naar Aberdeen overvliegen .
Maar de kans dat ik daar heen ga is niet zo heel erg groot hoor.

Ze komen vrijdag mijn modem fixen Is dat ook weer opgelost .
pi_43583587
quote:
Op woensdag 15 november 2006 18:48 schreef febster het volgende:
Aberdeen as in Schotland
Nee, die andere
pi_43583592
Leuk, die Jerry Springer show op Nederland 1. Mijn god zeg. Het lijkt wel alsof ze allemaal tegen elkaar zijn. Verschrikkelijk. En dan de thema's. Te krom voor woorden.

- Herkeuren van arbeidsongeschikten. Dat is al jaren terreur, is nu nog steeds terreur, en zal altijd terreur blijven. Nutteloze bezigheid dus.
- Alle vrouwen de arbeidsmarkt op. What in god's name is er mis met de kinderen opvoeden en het dan maar wat minder breed hebben? Daar zijn ze vroeger ook niet aan dood gegaan! GroenLinks: ja we willen kinderopvang gratis maken. Wat?!? Dat gaan we betalen van de belasting die we nodig hebben zeker voor de AOW en uitkeringstrekkers. Ongelooflijk.

More to come.
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_43583670
quote:
Op woensdag 15 november 2006 18:50 schreef bleiblei het volgende:
Naja, Aberdeen is wel tof itt. IJmuiden. IJmuiden is elke dag tig km file, Aberdeen is een uitdaging. Overigens mag ik elk weekend naar huis vliegen of mijn vriendinnetje naar Aberdeen overvliegen .
Maar de kans dat ik daar heen ga is niet zo heel erg groot hoor.

Ze komen vrijdag mijn modem fixen Is dat ook weer opgelost .
vraag meteen effe of het normaal is 2x een modem aan een klant te sturen..
ik hou m maar even als reserve nu ik lees dat ze kapoet kenne
pi_43583710
quote:
Op woensdag 15 november 2006 18:51 schreef r8ality het volgende:
Leuk, die Jerry Springer show op Nederland 1. Mijn god zeg. Het lijkt wel alsof ze allemaal tegen elkaar zijn. Verschrikkelijk. En dan de thema's. Te krom voor woorden.

- Herkeuren van arbeidsongeschikten. Dat is al jaren terreur, is nu nog steeds terreur, en zal altijd terreur blijven. Nutteloze bezigheid dus.
- Alle vrouwen de arbeidsmarkt op. What in god's name is er mis met de kinderen opvoeden en het dan maar wat minder breed hebben? Daar zijn ze vroeger ook niet aan dood gegaan! GroenLinks: ja we willen kinderopvang gratis maken. Wat?!? Dat gaan we betalen van de belasting die we nodig hebben zeker voor de AOW en uitkeringstrekkers. Ongelooflijk.

More to come.
woemans horen thuis te zijn, kinderen op te voeden, te koken, voorbereidingen te plegen voor de domme vraag van de dag enz enz.
Wij mannen doen de jacht. life is simpel
pi_43583760
quote:
Op woensdag 15 november 2006 18:51 schreef r8ality het volgende:

More to come.
Bijna elke partij wil kinderopvang gratis maken, of iig flink subsidieeren .
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_43583811
quote:
Op woensdag 15 november 2006 18:56 schreef febster het volgende:

[..]

I know. Stelletje mafkezen.
pi_43583871
quote:
Op woensdag 15 november 2006 18:56 schreef febster het volgende:

[..]

belachelijk, wij krijgen ook niets voor niks.
Als je aan kinderen begint kun je imo kiezen: zorgen dat je een goeie baan hebt of het gewoon met minder doen. Dat gejank altijd over die kinderopvang.
ik zie ook steeds meer mensen die het maar wat makkelijk vinden dat het kind gedumpt kan worden
verdienen ze 700 en moeten ze 600 afstaan voor opvang.. en dan nog doen...
pi_43583896
quote:
Op woensdag 15 november 2006 18:53 schreef FUFR het volgende:

[..]

vraag meteen effe of het normaal is 2x een modem aan een klant te sturen..
ik hou m maar even als reserve nu ik lees dat ze kapoet kenne
Ik had een Motorola Surfboard die er schijnbaar uitgaat. Hebben ze 10 oktober een nieuwe gestuurd, ik naar postkantoor, zegt het systeem dat het ding op het distributiecentrum ligt. Dat ding was dus "kwijt" en rond begin november kreeg ik een leeg doosje met de mededeling dat 2 november de Motorola modems bij UPC op offline gezet werden. 10 November bleek dat de modem inderdaad toch op het postkantoor. Bleek dat het ding een 2de handse Arris is. Die het dus niet doet. Nu komen ze vrijdag een nieuwe brengen.

Maar de Motorola aansluiten heeft geen zin. Ik heb het ding hier liggen maar die hebben ze dus bij UPC zelf uitgeschakeld ofzo.
pi_43583909
Ow Moraal van het verhaal.... Een modem reserve houden helpt niet .
pi_43583923
quote:
Op woensdag 15 november 2006 18:55 schreef FUFR het volgende:

[..]

woemans horen thuis te zijn, kinderen op te voeden, te koken, voorbereidingen te plegen voor de domme vraag van de dag enz enz.
Wij mannen doen de jacht. life is simpel
Het gaat niet zozeer over vrouwen, maar over 1 ouder. Mensen die niet willen, begin niet aan kinderen en verdien meer. Mensen die kinderen willen moeten maar accepteren dat je het gewoon minder breed hebt. De hele Bennekel denkt dat ze "recht" hebben op rijkdom terwijl ze lopen te fokken als konijnen. Kom op zeg.
pi_43583924
quote:
Op woensdag 15 november 2006 18:57 schreef r8ality het volgende:

[..]

I know. Stelletje mafkezen.
je zou toch eens mensen stimuleren om te gaan werken zeg...poe poe
ik zeg: flinke belastingaftrek op kinderopvang naar gelang de hoogte van het inkomen van de ouders.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_43583994
Eigenlijk moeten we maar eens accepteren dat we het allemaal maar wat minder krijgen, simpelweg omdat we vergrijzen. En dan niet alleen de werkenden, maar ook de ouderen zelf.
pi_43584020
quote:
Op woensdag 15 november 2006 19:00 schreef bleiblei het volgende:
Ow Moraal van het verhaal.... Een modem reserve houden helpt niet .
maar hijs net nieuw!?
pi_43584035
quote:
Op woensdag 15 november 2006 19:02 schreef r8ality het volgende:
Eigenlijk moeten we maar eens accepteren dat we het allemaal maar wat minder krijgen, simpelweg omdat we vergrijzen. En dan niet alleen de werkenden, maar ook de ouderen zelf.
praat over je eigen haarkleur!
pi_43584055
quote:
Op woensdag 15 november 2006 19:00 schreef ArTiC het volgende:

[..]

je zou toch eens mensen stimuleren om te gaan werken zeg...poe poe
ik zeg: flinke belastingaftrek op kinderopvang naar gelang de hoogte van het inkomen van de ouders.
Ben ik met je eens, er moet meer gestimuleerd worden om te gaan werken. Maar gezien het dalend aantal relaties, zou je zeggen dat er meer mensen zijn om te gaan werken. En waarom gebeurt dat niet? Precies, de te makkelijke uitkeringen e.d. Niet alleen dat trouwens, ook door scheidingen komt dit.
pi_43584061
quote:
Op woensdag 15 november 2006 19:00 schreef r8ality het volgende:

[..]

Het gaat niet zozeer over vrouwen, maar over 1 ouder. Mensen die niet willen, begin niet aan kinderen en verdien meer. Mensen die kinderen willen moeten maar accepteren dat je het gewoon minder breed hebt. De hele Bennekel denkt dat ze "recht" hebben op rijkdom terwijl ze lopen te fokken als konijnen. Kom op zeg.
inderdaad, walgelijk.
stelletje tokkies daarzo.
pi_43584073
quote:
Op woensdag 15 november 2006 19:03 schreef FUFR het volgende:

[..]

maar hijs net nieuw!?
Moraal van het verhaal: leve ADSL
Today is the greatest day I've ever known