En wat denk je dat de server van de ontvangende partij daarmee doet?quote:
joh, dat verschil meet ik hier wel eens met een kwartierke ertussenquote:Op woensdag 15 november 2006 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij mij scheelt het vaak tussen de ene dag en de andere dag een kilo. Stelt dus niks voor
weet ik niet, ik denk alleen even met je mee.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:14 schreef r8ality het volgende:
[..]
En wat denk je dat de server van de ontvangende partij daarmee doet?
ik hoop dat ze heel jong is want die dames daar worden vroeg oud...quote:Op woensdag 15 november 2006 17:12 schreef FlowDesign het volgende:
Ik een mailtje naar mijn broer sturen bladiebla en onderaan een P.S. of ie een foto van z'n nieuwe Oekraïense vriendin wil sturen.
Ik wilde er bijna achter zetten "of staan die op Brides.ru" maar ik heb me ingehouden
Eh. Jawel. Of telt het bij jou dan ook niet als zodanig als je een week lang vette meuk eet?quote:Op woensdag 15 november 2006 17:17 schreef gurlie het volgende:
Ja maar SQ, jij speelt sowieso al met je gewicht. Dat telt niet!
Hij is zelf al 39 dus zo jong zal ze niet zijn denk ikquote:Op woensdag 15 november 2006 17:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik hoop dat ze heel jong is want die dames daar worden vroeg oud...
Ik zou echt weigeren om daarheen te rijdenquote:Op woensdag 15 november 2006 18:00 schreef ArTiC het volgende:
Helmond - Den Haag in de ochtendspits: 3 uur en 15 minuten
Den Haag - Helmond in de avondspits: 2 uur en 45 minuten
Ik heb dus weer grassprietjes in de berm kunnen tellen
Oke, niet dusquote:Op woensdag 15 november 2006 18:06 schreef febster het volgende:
Wat moest je in DH doen Artic?
Overigens is volgens mij mijn accu van mijn laptop weer kapot
Consult geven bij een klant, 6 uur rijden, 4 uur werkquote:Op woensdag 15 november 2006 18:06 schreef febster het volgende:
Wat moest je in DH doen Artic?
Overigens is volgens mij mijn accu van mijn laptop weer kapot
8 uur schrijven?quote:Op woensdag 15 november 2006 18:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Consult geven bij een klant, 6 uur rijden, 4 uur werk![]()
4 uur + reiskosten (gemaakte KM's) factureren.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
8 uur schrijven?
Zoja, mag je nie zeiken.
Ja das veel dichterbij dan IJmuiden (of wat het ook was)quote:Op woensdag 15 november 2006 18:35 schreef bleiblei het volgende:
Met een beetje geluk/pech zit ik over anderhalve week voor een half jaar in Aberdeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |