Ik heb hier momenteel 2 modems liggen.quote:
Ah, the usual. Gratis kinderopvang kwam ook van de VVD overigens. Hypocrieten.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:51 schreef r8ality het volgende:
Leuk, die Jerry Springer show op Nederland 1. Mijn god zeg. Het lijkt wel alsof ze allemaal tegen elkaar zijn. Verschrikkelijk. En dan de thema's. Te krom voor woorden.
- Herkeuren van arbeidsongeschikten. Dat is al jaren terreur, is nu nog steeds terreur, en zal altijd terreur blijven. Nutteloze bezigheid dus.
- Alle vrouwen de arbeidsmarkt op. What in god's name is er mis met de kinderen opvoeden en het dan maar wat minder breed hebben? Daar zijn ze vroeger ook niet aan dood gegaan! GroenLinks: ja we willen kinderopvang gratis maken. Wat?!? Dat gaan we betalen van de belasting die we nodig hebben zeker voor de AOW en uitkeringstrekkers. Ongelooflijk.
More to come.
Scheidingen, ja zit wat in.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:04 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, er moet meer gestimuleerd worden om te gaan werken. Maar gezien het dalend aantal relaties, zou je zeggen dat er meer mensen zijn om te gaan werken. En waarom gebeurt dat niet? Precies, de te makkelijke uitkeringen e.d. Niet alleen dat trouwens, ook door scheidingen komt dit.
3FM: 'Als we nu de polonaise doen krijg je er een zetel bij'quote:Op woensdag 15 november 2006 19:11 schreef bleiblei het volgende:
Die Pechtold is ook gewoon 1 grote grap met 0 inlevingsvermogen.
Hij was net bij de Koen & Sander Show op 3FM en hij begreep gewoon niet welke kant de bellers op dachten. Al was het wel sympathiek dattie Karaoke deed op Koos Alberts.
alles voor de stemmers..quote:Op woensdag 15 november 2006 19:11 schreef bleiblei het volgende:
Die Pechtold is ook gewoon 1 grote grap met 0 inlevingsvermogen.
Hij was net bij de Koen & Sander Show op 3FM en hij begreep gewoon niet welke kant de bellers op dachten. Al was het wel sympathiek dattie Karaoke deed op Koos Alberts.
ik mag jou welquote:Op woensdag 15 november 2006 19:09 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ah, the usual. Gratis kinderopvang kwam ook van de VVD overigens. Hypocrieten.
Dan ben ik een bejaardequote:Op woensdag 15 november 2006 19:14 schreef r8ality het volgende:
Ach, over 40 jaar is heel de grijze golf dood en krijgen we een veel kleinere groep bejaarden. Ik ben erg benieuwd hoe we er dan voor staan.
Waar laat ie nu weer zijn hoofd zien?quote:
Gast, lijsttrekkerdebat @ nederland 1. Afgelopen 3 kwartier.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Waar laat ie nu weer zijn hoofd zien?
Laat bij de wereld draait door was ie wel leuk bezig btw...niet verwacht![]()
Zit er niet ergens een draadloos netwerkje in de lucht?quote:Op woensdag 15 november 2006 19:20 schreef bleiblei het volgende:
Nouw... Met deze topsnelheid van mijn haperende verbinding kunnen mijn opmerkingen soms wat laat zijn![]()
.
Jij stemt nog steeds VVD dus?quote:Op woensdag 15 november 2006 19:19 schreef bleiblei het volgende:
Ik blijf het wel grappig vinden dat voornamelijk de kanslozen in de maatschappij links stemmen.![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 19:19 schreef bleiblei het volgende:
Ik blijf het wel grappig vinden dat voornamelijk de kanslozen in de maatschappij links stemmen.![]()
Jawel, maar die wil nog wel eens haperen. Er zitten hier 3 netwerken waarvan er 1 met een net bereik maar beveiligd, 1 met kutbereik en beveiliging en 1 onbeveiligde die mijn netwerkkaart net haalt (Die ik dus gebruikquote:Op woensdag 15 november 2006 19:21 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zit er niet ergens een draadloos netwerkje in de lucht?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |