"werk zuigt"quote:Op woensdag 15 november 2006 13:24 schreef Napalm het volgende:
Nu moet ik beknnen dat ik vroeger een heel geil donker collegaatje had die best de traditionele secetaresserol onder mijn bureau had mogen vervullen..![]()
Als het aan Wilders en Pastors en al die andere onfrisse lui zou liggen, luidde de spreuk 'Integratie maakt vrij'.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:26 schreef MrX1982 het volgende:
Islam maakt vrij.
De SP hart voor de mensheid net zoals Mao.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:29 schreef Apropos het volgende:
Wat dat betreft is het jammer dat de rest van het twintigste-eeuwse bloedvergieten een beetje buiten ons gezichtsveld is gebleven. ''Hitler'' is toch de ultieme uitsmijter.
Totdat de SP aan het bewind komt, natuurlijk.
Donker... Ha! Anale fixatie!quote:Op woensdag 15 november 2006 13:24 schreef Napalm het volgende:
Nu moet ik beknnen dat ik vroeger een heel geil donker collegaatje had die best de traditionele secetaresserol onder mijn bureau had mogen vervullen..![]()
Ik heb ze nog nergens gezien. Wel zag ik net de Van Gogh Museumbus langs rijden.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:33 schreef tvlxd het volgende:
Die posters van EénNL hangen wel overal, zeg.
Waar langs rijden?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:35 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nergens gezien. Wel zag ik net de Van Gogh Museumbus langs rijden.
Doe ik weer eens iets fout?quote:
anaal?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Donker... Ha! Anale fixatie!
En traditioneel verwijst uiteraard naar de traditionele moederrol.
Werken stinkt zeer zeker.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:33 schreef Napalm het volgende:
WTF?! 4 gesprekken? met wie allemaal? OOk met Beatrix en Remkes?
Werken zuigt
Zoveel fouten maak jij niet, anders. Er zat een misplaatste spatie tussen langs en rijden.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:40 schreef Apropos het volgende:
[..]
Doe ik weer eens iets fout?
Langs mijn huis, Sigme.
Nu pas? Tering hé, de domheid!quote:Op woensdag 15 november 2006 12:40 schreef Napalm het volgende:
[..]
Is dit zo?
Nouja, ik ben dan ook geen 35.
Moet wel toegeven dat mn vrouwen voorkeur zo met de jaren meeschuift. Kleuters van 18 zijn oninteressant aan het worden.![]()
Ja, daar heb ik over getwijfeld. Ik wist niet zeker of ''langsrijden'' een volledig werkwoord was.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Zoveel fouten maak jij niet, anders. Er zat een misplaatste spatie tussen langs en rijden.
De Randstad. Leiden, om precies te zijn.quote:Waar kom jij eigenlijk weg? (Moet ik dat vertalen? Gronings voor: waar kom je vandaan)
Nog nooit deze uitdrukking gehoord.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Waar kom jij eigenlijk weg? (Moet ik dat vertalen? Gronings voor: waar kom je vandaan)
Ik kan begrijpen dat je als moslim wel eens zat wordt van types als Pastors, Wilders en Monidique.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:50 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens kunnen jullie begrijpen dat ik kook van woede.
Dan ga ik je zeker niet vertellen hoe R@b eruit (?sigme, help!) ziet.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:50 schreef Mutant01 het volgende:
De eerste twee drinken zich tenminste niet laveloos.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:51 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Ik kan begrijpen dat je als moslim wel eens zat wordt van types als Pastors, Wilders en Monidique.
Is dit niet een loze opmerking?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:53 schreef Apropos het volgende:
[..]
De eerste twee drinken zich tenminste niet laveloos.
Ik meende:quote:Op woensdag 15 november 2006 13:48 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik over getwijfeld. Ik wist niet zeker of ''langsrijden'' een volledig werkwoord was.
Je komt uit Leiden en je studeert in Leiden?quote:[..]
De Randstad. Leiden, om precies te zijn.
Misschien, maar ik laaf mij er aan. (Wederom....)quote:
Het staat als volledig werkwoord in Van Dale, dus dan zal het wel ''langsrijdt'' zijn, inderdaad.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik meende:
De bus die langsrijdt
De bus die langs de halte rijdt
Maar zeker weten doe ik niks hoor.
Ja. Avontuurlijk, he?quote:Je komt uit Leiden en je studeert in Leiden?
Poeh. Je lijkt mij wel.quote:
Tsja, ik snap niets van vrouwen.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nu pas? Tering hé, de domheid!
Ik zag het topic net ook, ja. Ik heb de neiging om er een animated GIF van te maken... woei...quote:
Ik ben wel op mijn vierde naar de buurgemeente verhuisd. Waar ik nu weer verblijf, aangezien mijn computer stuk isquote:Op woensdag 15 november 2006 14:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Poeh. Je lijkt mij wel.
Behalve dat ik mijn studie niet zo lang volhield.
Oerhollandse aardappelen?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:50 schreef Mutant01 het volgende:
Ik welquote:Op woensdag 15 november 2006 13:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nog nooit deze uitdrukking gehoord.
Ja, ik krijg vis zonder dat ik er om gevraagd heb.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:07 schreef Autodidact het volgende:
Voel je je een beetje thuis in Katwijk?
[COS #509] Weet je wel Moniquequote:Op woensdag 15 november 2006 14:03 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Ik zag het topic net ook, ja. Ik heb de neiging om er een animated GIF van te maken... woei...
Hmm. Wat maakt dit van mij?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:03 schreef Napalm het volgende:
[..]
Tsja, ik snap niets van vrouwen.
IK heb het eerst 27 jaar met logica geprobeerd. Nu begrijp ik dat dat niet werkt en ga ik uit van de premisse dat elke jonge vrouw gek is is enn dus de logica geen verklaring bieden kan.
Ik denk dat je lengte, borstomvang en kookvaardigheden hebt.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Wat maakt dit van mij?
Geen jonge vrouw dus wel logisch te benaderen?
Wel logisch te benaderen dus geen vrouw?
Jonge vrouw dus gek?
Het duizelt mij.
Het is echt ongelooflijk. Maar wat met nog het meest irriteert is mensen die er alles aan proberen te doen, ook doormiddel van leugens, om het"gelijk" van deze politici aan te tonen.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:51 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Ik kan begrijpen dat je als moslim wel eens zat wordt van types als Pastors, Wilders en Monidique.
Dat kan ik moeilijk ontkennen. Gelukkig schijnen mannen er niet op te selecteren. (Wat me reuze onwaarschijnlijk voorkomt; me dunkt dat eenieder zonder deze toch echt afvalt.)quote:Op woensdag 15 november 2006 14:20 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik denk dat je lengte, borstomvang en kookvaardigheden hebt.
Gemiddeld gesproken ben ik jong, mien jong.quote:Zo jong ben je trouwens niet, je hebt de Sovjet-Unie nog bewust meegemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |