abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 14 november 2006 @ 19:36:55 #1
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_43553099
Ik zal even een nieuw topique aanmaken

Het vervolg op Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 16
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_43553736
FiPo
én
Talpa Vind Post
  woensdag 15 november 2006 @ 17:15:35 #3
56497 BOOR_TBL
fokmanschap is meesterschap
pi_43581145
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden, zal jaren 80 geweest zijn, was er een Engelstalige (jeugd-)serie op NL TV. Die ging over een soort aliens/monsters .. iets vuigs iig, 't zag eruit als een grottenstelsel a la H.R.Giger, maar dan wit (maar dus wel met reperterende bones oid ). Daar renden/reden/kropen een soort grote 'monsters' doorheen, die leken op een grote stapel los hooi, maar dan donker. 't Was niet iets herkenbaars ofzo. In de serie speelde een jongen en een meisje. De serie eindigde iirc met dat de jongen en meisje ieder een soort steen vasthielden, een steen werd heel heet, de andere steen werd heel koud, en daardoor ontstond er een soort 'regenboog' in de lucht waardoor die monsters gekilled werden. 't Zou zomaar kunnen dat dit een eiland(je) was btw.

Welke serie was dat??
nimmer een zwevende fokker in verkiezingstijd
  woensdag 15 november 2006 @ 21:33:18 #4
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_43590179
Ongeveer 4 jaar geleden werd door hoogstwaarschijnlijk de VPRO een scandinavische (volgens mij deens) film uitgezonden over 2 slagers die een eigen zaak gingen beginnen omdat in de slagerij waar ze werkten hun baas ze vreselijk op de zenuwen werkte.

1 van de mannen had een marinade bedacht, welke volgens hun inmiddels voormalige baas had gezegd dat het niets kon zijn.
Toen ze de zaak eenmaal aan het inrichten waren en de winkel bijna geopend was, sloten ze per ongeluk de electricien op in de diepvriesruimte. de volgende ochtend ontdekten ze het lijk.

In paniek begon een van de slagers het lijk uit te benen, en marineerde het vlees in de marinade van zijn collega, en noemden het 'kipdips'.

Het was een enorm succes, maar de vleesvoorziening zorgde uiteraard voor problemen.
Toen het ze te heet onder de voeten werd, en noodgedwongen overgeschakeld waren op kip, bleek het succes niet door de vleessoort te komen maar door de marinade.

Heeft iemand een idee wat de titel van deze film is? Het zou heel goed een DOGMA film kunnen zijn, maar dit weet ik niet zeker.

http://www.moviemeter.nl/film/15140

[ Bericht 5% gewijzigd door tonja op 15-11-2006 21:54:03 ]
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_43593813
Even een kickje van een vraag van mij uit 2003
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 09:21 schreef Ralpy het volgende:
Ik heb een tijd geleden een film gezien en ik vond het toen echt een hele goede film, maar weet dus echt de naam niet meer. Maar gelukkig nog wel ongeveer waar die ongeveer over gaat. (niet meer precies, is alweer ff geleden)

Er werden allemaal kinderen met speciale gaven gemaakt door genetische manipulatie. Deze kinderen hadden geen namen, alleen nummers. (volgens mij zit dat ook in de titel verwerkt, iets met numbers)
Sommige konden dingen laten zweven, anderen gedachte lezen.
Er was er ook 1 die kon de gedachte van iemand anders over nemen, en die was natuurlijk in verkeerde handen gevallen.
En zo was er ook 1 die kon geloof ik gebeurtenissen aan zien komen of mensen genezen(weet het niet eens meer precies) en met haar gingen ze die andere weer in goede handen terug brengen. (klinkt zo echt als een hele slechte film )
En er was volgens mij ook iets met een vliegtuig wat neergestort was (ohh, mijn brein gaat echt hard achteruit)
GSM accessoires, USB datakabel, laders, etc. Vanaf ¤4,99: www.Datakabelshop.nl
  woensdag 15 november 2006 @ 23:28:39 #6
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_43594274
quote:
Op woensdag 15 november 2006 17:15 schreef BOOR_TBL het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden, zal jaren 80 geweest zijn, was er een Engelstalige (jeugd-)serie op NL TV. Die ging over een soort aliens/monsters .. iets vuigs iig, 't zag eruit als een grottenstelsel a la H.R.Giger, maar dan wit (maar dus wel met reperterende bones oid ). Daar renden/reden/kropen een soort grote 'monsters' doorheen, die leken op een grote stapel los hooi, maar dan donker. 't Was niet iets herkenbaars ofzo. In de serie speelde een jongen en een meisje. De serie eindigde iirc met dat de jongen en meisje ieder een soort steen vasthielden, een steen werd heel heet, de andere steen werd heel koud, en daardoor ontstond er een soort 'regenboog' in de lucht waardoor die monsters gekilled werden. 't Zou zomaar kunnen dat dit een eiland(je) was btw.

Welke serie was dat??
Under the mountain / Moddermonsters?
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  woensdag 15 november 2006 @ 23:39:24 #7
56497 BOOR_TBL
fokmanschap is meesterschap
pi_43594581
nimmer een zwevende fokker in verkiezingstijd
pi_43609738
k heb vorig jaar een film gezien.

Het gaat over een viking (denk ik) dorp dat geteisterd word door een enorm leger dat zich voordoet alsof het een slang van vuur is, het blijken een soort misvormde mensen te gaan.

Je ziet in het begin van de film meermaals een leger dat afdaalt van de bergen in de vorm van een grote vuurslang.

Uiteindelijk moet ze de koningin (denk ik) doden om het leger te stoppen.

Het verhaal eindigt met een paar mannen die binnen dringen in de grotten van hun aanvaller en ontsnappen via een tunnel en terecht komen in water.

Iedereen denkt altijd dat ik het heb over Beowulf & Grendel maar die film is het dus niet want die heb ik zelf
Ik kwam, ik zag ... ik overwon! ... en kwou terug zien ...
  donderdag 16 november 2006 @ 15:27:35 #9
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_43609979
Ik denk dat het The 13th Warrior zou kunnen zijn.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_43610369
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat het The 13th Warrior zou kunnen zijn.
Dat is hem idd Wat nazoek werk leert me ook dat het verhaal gebaseerd is op Beowulf
Ik kwam, ik zag ... ik overwon! ... en kwou terug zien ...
pi_43672039
IK zit al heel erg lang na te denken hoe deze film ook alweer ging.
Waarschijnlijk kan niemand er iets mee, maar ik zou graag een antwoord hebben op deze al lang knagende vraag...

Het is een volgens mij erg oude film, ik heb hem als kind 1 keer gezien.
Het gaat volgens mij over 2 (aardse?) jongens (ik weet vrij zeker dat er een rood haar + sproeten had) die aan een race of zoiets meedoen.
Er komen ruimteschepen in voor, ik meen me iets van een race te herinneren, of dat ze een planeet moeten redden.
Ergens in de film stort een van de ruimteschepen neer, heel zielig allemaal...

Hoe meer ik erover denk, hoe vager het word zeg maar.

Zegt iemand dit iets?
Of win ik de vaagheid van de week prijs?
For all his blunder, it is the sad province of Man that he cannot choose his triumph. He can only choose how he will stand when the call of destiny comes... hoping that he'll have the courage to answer.
pi_43674839
Wanneer was je dan kind?
Scheelt bij het zoeken en hoe meer tips hoe beter.
I love Fok!...............................for me to poop on!
pi_43679213
oeh goeie vraag, ik ben nu 27... zal zo'n 14 jaar geleden zijn. (eerder langer als korter)
For all his blunder, it is the sad province of Man that he cannot choose his triumph. He can only choose how he will stand when the call of destiny comes... hoping that he'll have the courage to answer.
pi_43681745
Oud als in zwart wit of jaren 70 bv, heb hier 2 films die er ietsie pietsie op lijken.

Battle Beyond the Stars (1980)

The Last Starfighter (1984)
  zondag 19 november 2006 @ 13:51:33 #15
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_43682986
Dat Horror tournament doet me opeens denken aan een film wiens titel ik ben vergeten.

Een weesje dat elke keer zijn nieuwe pleegfamilie vermoord. Ventje is blond en heet ricky/timmy o.i.d.
[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
  zondag 19 november 2006 @ 13:56:53 #16
67640 SaintOfKillers
pi_43683141
Mikey.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_43694087
quote:
Op zondag 19 november 2006 13:07 schreef Lefkos het volgende:
Oud als in zwart wit of jaren 70 bv, heb hier 2 films die er ietsie pietsie op lijken.

Battle Beyond the Stars (1980)

The Last Starfighter (1984)
Hij heeft enigsinds iets weg van the last starfighter, maar ik meen dat er geen cgi graphics inzitten (het is dacht ik met miniaturen gedaan.)
Ik weet nog vrij goed dat er echt iets van een "vliegende schotel" neerstorte in de film.
Iedereen dacht dat de piloot omkwam, die bleek later toch nog te leven (ach ja, kinderfilm he )

Het is ook echt een kind wat de hoofdrol speelt.

* edit

Je ziet trouwens een stuk of 3-5 ruimteschepen, elke met 1 of 2 piloten, elk van een ander ras.
In het begin wantrouwen ze elkaar, aan het eind zijn het vrienden.

[ Bericht 9% gewijzigd door Brinxter op 20-11-2006 06:01:42 ]
pi_43711422
Is jongetje met rood haar en een ufo die neerstort, maar daar houd het ook bij op ben ik bang.
Zet hem toch even neer, je weet maar nooit.

Invaders from Mars (1986)

Of

Space Raiders (1983)

[ Bericht 15% gewijzigd door Lefkos op 20-11-2006 11:40:39 ]
pi_43718923
deze staat nog open uit het vorige topic.
quote:
- Redelijk recente Franse film
- Al 2x op tv geweest
- Man krijgt iets met vrouw die hij opgepikt heeft bij een of ander 'gekkeninstituut' omdat ze niet tegen woorden kan die te maken hebben met vet, dik etc. Ze slankt in de film opeens gigantisch af als ze achterna gezeten worden en is daarna een babe.
- 'Zwerver' die uiteindelijk in trommel verdwijnt.
- Man die zijn hart met technobeat laat gelijklopen en met de muziek dus stopt.
  maandag 20 november 2006 @ 16:17:06 #20
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_43719940
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:43 schreef Brinxter het volgende:

[..]

Hij heeft enigsinds iets weg van the last starfighter, maar ik meen dat er geen cgi graphics inzitten (het is dacht ik met miniaturen gedaan.)
Ik weet nog vrij goed dat er echt iets van een "vliegende schotel" neerstorte in de film.
Iedereen dacht dat de piloot omkwam, die bleek later toch nog te leven (ach ja, kinderfilm he )

Het is ook echt een kind wat de hoofdrol speelt.

* edit

Je ziet trouwens een stuk of 3-5 ruimteschepen, elke met 1 of 2 piloten, elk van een ander ras.
In het begin wantrouwen ze elkaar, aan het eind zijn het vrienden.
Bij The Last StarFighter, moet ik ook altijd denken aan Flight of the Navigator en D.A.R.Y.L.L, maar die zullen het ook wel niet zijn...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_43725174
Nee helaas niet, mischien haal ik wel een helehoop films door elkaar heen.. maar ik zou toch zweren dat ik hem ooit gezien heb

Is er ergens trouwens een trailer oid van die space raiders te vinden?
pi_43725422
Ik heb een tijd geleden (6 mdn oid) een film gezien, alleen de titel is mij ontglipt.

Het ging over een meisje (rond 23) die in de zomervakantie ging werken bij een heel rijk gezin in een rijke amerikaanse buurt/community, en erg bevriend raakt met een meisje van diezelfde leeftijd (uit die familie), alleen dat meisje blijkt haar zus te hebben vermoord. En dat nieuwe meisje dat daar kwam werken ontrafelt dat allemaal dus.

Hopelijk kan iemand mij helpen.
pi_43730054
Ik zoek films met extreme close-ups van menselijke ogen.

Deze heb ik al.

Vertigo
Psycho
Requiem for a Dream
2001: A Space Odyssey
Kill Bill: Vol. 1
Finestra di fronte
Blade Runner
A Clockwork Orange
Gangs Of New York
Star Trek: First Contact
Un chien andalou
Opera (Dario Argento)
Black Hawk Down

Het liefst zie ik onbekender werk.
  maandag 20 november 2006 @ 22:32:01 #24
22457 Patch
pi_43731443
quote:
Op maandag 20 november 2006 21:30 schreef KillerRabbit75 het volgende:

Deze heb ik al.

Vertigo
Psycho
Requiem for a Dream
Finestra di fronte
Blade Runner
A Clockwork Orange
Gangs Of New York
Un chien andalou
Opera (Dario Argento)
Black Hawk Down

qua TV series zit je goed bij Lost & The X-Files
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  maandag 20 november 2006 @ 22:33:49 #25
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_43731509
In Sin City zit nog een zoom op het oog van Marv.
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
  Donald Duck held maandag 20 november 2006 @ 22:33:53 #26
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_43731515
Volgens mij zit er in Apollo 13 ook zo'n extreme closeup
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 21 november 2006 @ 04:42:56 #27
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_43737863
In Minority Report vast ook wel.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_43737966
quote:
Op maandag 20 november 2006 19:25 schreef Brinxter het volgende:
Nee helaas niet, mischien haal ik wel een helehoop films door elkaar heen.. maar ik zou toch zweren dat ik hem ooit gezien heb

Is er ergens trouwens een trailer oid van die space raiders te vinden?
Je kan altijd nog eens het 1 en ander op papier zetten van wat je nog weet van die film en gebeurt mij ook wel eens dat ik 2 of 3 films doormekaar haal, gewoon zoeken en het verhaal wat het meest past die film nog eens zien.
Heb nog wel gezocht naar een trailer van Space Raiders, maar kon niets vinden, zal je net zien dat die geen trailer meer op het net heeft staan.
pi_43755183
quote:
Op maandag 20 november 2006 21:30 schreef KillerRabbit75 het volgende:

Deze heb ik al.

Vertigo
Psycho
Requiem for a Dream
Finestra di fronte
Blade Runner
A Clockwork Orange
Gangs Of New York
Un chien andalou
Opera (Dario Argento)
Black Hawk Down

Ik ken me van CKV een fragment herinneren waarin met een mes in een oog wordt gesneden. Vies! Het is helemaal close-up in beeld. Het is een hele kunstzinnige film, zwart wit. Scheermesjes. Klokken. Stad bij nacht. Echt té CKV. De titel is me ontschoten.

Echter... ik ging even Googelen en toen kwam ik al snel op een film van Luis Buñuel met de titel... Un Chien Andalou, tja die film heb je dus al op je lijstje staan!
pi_43756137
Ik zoek een film volgens mij uit de jaren 90 waar het gaat over kleine vandalen.
De jongen/hoofdrolspeler heeft een klein kamertje in zijn kamer waar hij tekeningen op zijn muur maakt.
In het midden van de film slaan ze ook nog een tl balk kapot op een auto in de parkeer garage.

Wie weet deze? Kan er niet opkomen.
pi_43829566
Ik weet het niet zeker of het dit film is.. maar is het misschien A Clockwork Orange?
pi_43833676
Een oude engelse film (zwart-wit)? Gezien in m'n jeugd... over een verboden tuin, een tuin bij een landhuis?, waar (2)? kinderen in sluipen. De tuin is ommuurd, en erg geheimzinnig. Alles is verwilderd, ik herinner me een omgevallen boom.. Volgens mij mochten de kinderen niet in de tuin vanwege het verdriet van hun vader om hun omgekomen moeder...
Laatste woorden Voltaire, nadat een priester hem vroeg Satan te verwerpen:
"Nou, nou, mijn beste man, dit is niet het moment om vijanden te maken."
.
  donderdag 23 november 2006 @ 21:36:51 #33
67640 SaintOfKillers
pi_43833811
The Secret Garden?
pi_43834055
Brrr eng, een film na zoveel jaren te zien waarvan ik weet dat het een enorme impact op mij had (toen ik 6 was ofzo).

Bedankt!
Laatste woorden Voltaire, nadat een priester hem vroeg Satan te verwerpen:
"Nou, nou, mijn beste man, dit is niet het moment om vijanden te maken."
.
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:15:45 #35
22457 Patch
pi_43847087
quote:
Op donderdag 23 november 2006 21:42 schreef VendoR het volgende:
Brrr eng, een film na zoveel jaren te zien waarvan ik weet dat het een enorme impact op mij had (toen ik 6 was ofzo).

Bedankt!
zo eng is The Secret Garden toch niet?
voor 4,99 Euro bij de Blokker ligt ie overigens...
pi_43865803
Deze is denk ik wat makkelijker om te achterhalen

Het is (meen ik) een horror/actie film uit 1980-1990 (ong.)
In de film worden mensen overgenomen door machines/een virus

Aan deze scene is hij het beste te herkennen:

Voor het gebouw waar het allemaal gebeurd ligt een oude robot, deze werdt "vroeger" gebruikt als mijn robot.
Een meisje heeft deze gehacked maar word in het begin van de film gewaarschuwd deze met rust te laten. (ze heeft een laptop oid en ze logt ff in om het energie nivo te checken)
Uiteraard gebruikt zij deze later in de film om zichzelf/iemand te redden.
  zaterdag 25 november 2006 @ 00:50:39 #37
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_43870104
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 22:33 schreef Brinxter het volgende:
Deze is denk ik wat makkelijker om te achterhalen

Het is (meen ik) een horror/actie film uit 1980-1990 (ong.)
In de film worden mensen overgenomen door machines/een virus

Aan deze scene is hij het beste te herkennen:

Voor het gebouw waar het allemaal gebeurd ligt een oude robot, deze werdt "vroeger" gebruikt als mijn robot.
Een meisje heeft deze gehacked maar word in het begin van de film gewaarschuwd deze met rust te laten. (ze heeft een laptop oid en ze logt ff in om het energie nivo te checken)
Uiteraard gebruikt zij deze later in de film om zichzelf/iemand te redden.
Lijkt op Screamers
IMDb Vote History
pi_43891473
Maar dat is hem helaas niet
  zondag 26 november 2006 @ 14:35:42 #39
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_43904600
Weet niet of ik deze vraag hier mag stellen, maar ik vroeg me af van welk bedrijf de energiereclame is waar je in het begin een man in een slaapkamer ziet waar een vrouw op bed ligt en vervolgens allerlei beelden ziet met een soort tekstballonnetjes in het beeld. Beetje vaag geformuleerd allemaal maar ik hoop dat iemand het herkent.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 29 november 2006 @ 10:04:45 #40
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_43984507
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 22:59 schreef Brinxter het volgende:
Of win ik de vaagheid van de week prijs?
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_43984692
Ik zoek ook een titel van een film.Hij is wel oud ik denk zeker 20 jaar oud en is toendertijd geloof ik op het oude Veronica uitgezonden.
Het speelt zich af in Amerika op een Highschool.En een leraar wil uitleggen hoe Hitler zoveel mensen achter zich kreeg en begint in de klas ook een"partij" en laat zien dat Hitler met het beinvloeden van mensen alles voor elkaar kreeg en doet dat ook met de kinderen uit z'n klas.
Alleen loopt uit de hand en de kinderen gaan door de hele school zieltjes winnen en worden een soort organisatie die mensen die ebuiten vallen van alles en nog wat aandoen.
Ik weet echt niet meer hoe hij heet ( iets met sea's ) maar hij wordt nog wel regelmatig op scholen gedraait om de 2e wereldoorlog uit te leggen
  woensdag 29 november 2006 @ 10:18:02 #42
22457 Patch
pi_43984789
quote:
Op woensdag 29 november 2006 10:13 schreef leichje het volgende:
Ik zoek ook een titel van een film.Hij is wel oud ik denk zeker 20 jaar oud en is toendertijd geloof ik op het oude Veronica uitgezonden.
Het speelt zich af in Amerika op een Highschool.En een leraar wil uitleggen hoe Hitler zoveel mensen achter zich kreeg en begint in de klas ook een"partij" en laat zien dat Hitler met het beinvloeden van mensen alles voor elkaar kreeg en doet dat ook met de kinderen uit z'n klas.
Alleen loopt uit de hand en de kinderen gaan door de hele school zieltjes winnen en worden een soort organisatie die mensen die ebuiten vallen van alles en nog wat aandoen.
Ik weet echt niet meer hoe hij heet ( iets met sea's ) maar hij wordt nog wel regelmatig op scholen gedraait om de 2e wereldoorlog uit te leggen
The Wave
http://www.imdb.com/title/tt0083316/
pi_43987734
Ik zoek de titel van een oude tekefilm over Hiawatha, waarschijnlijk begin jaren tachtig gemaakt en een aantal keer uitgezonden op rtl4.
De film gaat over Hiawatha in zijn laatste jaren als tiener die samen met een andere idioot met een veer op zn kop een reis moet maken. Wat het doel van die reis is, weet ik niet meer maar het heeft iets te maken met een soort vallende ster die aan de hemel verschijnt. Tijdens de reis moeten ze allerlei gevaren overwinnen, zoals een grote vis en een hele grote arend.

Ik hoop dat iemand dit bekend voorkomt, zou hem graag nog een keer willen zien. Ik weet zelfs het deuntje nog dat constant in de film wordt gespeeld.
Bedankt alvast!
Netjes langs de pijpen ..niet te groen!
  woensdag 29 november 2006 @ 12:22:49 #44
22457 Patch
pi_43987779
quote:
Op woensdag 29 november 2006 12:21 schreef BobbyJames het volgende:
Ik zoek de titel van een oude tekefilm over Hiawatha, waarschijnlijk begin jaren tachtig gemaakt en een aantal keer uitgezonden op rtl4.
De film gaat over Hiawatha in zijn laatste jaren als tiener die samen met een andere idioot met een veer op zn kop een reis moet maken. Wat het doel van die reis is, weet ik niet meer maar het heeft iets te maken met een soort vallende ster die aan de hemel verschijnt. Tijdens de reis moeten ze allerlei gevaren overwinnen, zoals een grote vis en een hele grote arend.

Ik hoop dat iemand dit bekend voorkomt, zou hem graag nog een keer willen zien. Ik weet zelfs het deuntje nog dat constant in de film wordt gespeeld.
Bedankt alvast!
http://www.imdb.com/title/tt0305754/
Dit is hem.
Met een heel goede Nederlandse versie

[ Bericht 7% gewijzigd door Patch op 29-11-2006 12:28:40 ]
  woensdag 29 november 2006 @ 12:42:30 #45
22457 Patch
pi_43988253
ps
kijk effe op marktplaats of speurders en zoek dan naar de CD ROm of VHS van De Legende van Hiawatha, dat issie
pi_43988414
Wauw Patch ..geweldig! Dat is hem inderdaad, inclusief enkele screenshots!
Held
Netjes langs de pijpen ..niet te groen!
  woensdag 29 november 2006 @ 18:13:06 #47
22457 Patch
pi_43998645
quote:
Op woensdag 29 november 2006 12:48 schreef BobbyJames het volgende:
Wauw Patch ..geweldig! Dat is hem inderdaad, inclusief enkele screenshots!
Held
Als je 'm gesigneerd wil hebben, dan hoor ik het wel
pi_44001556
quote:
Ja volgens mij is dat hem THANX maar weet jij toevalig ook nog waar ik hem kan kopen/downloaden
  woensdag 29 november 2006 @ 20:45:05 #49
22457 Patch
pi_44003913
quote:
Op woensdag 29 november 2006 19:42 schreef leichje het volgende:

[..]

Ja volgens mij is dat hem THANX maar weet jij toevalig ook nog waar ik hem kan kopen/downloaden
Neen, een collega van me wilde 'm ook hebben en is toen geslaagd bij een bibliotheek.
Je kan ook nog navragen op je middelbare school.
Denk niet dat je 'm in een videotheek kan vinden.
pi_44057686
Ik zoek de titel van een tekenfilm/serie die ik vroeger als kind geregeld keek, kan al tijden niet op de naam komen. Het is een beetje een vage omschrijving, maar volgens mij waren het meerdere films:

Het ging over een (volgens mij bruine) muis en zijn gezin, hij was de hoofdpersoon in het verhaal. Volgens mij waren ze Italiaans/Spaans, en ze hadden een muizengezinnetje met een dikke vader (pàpà), moeder en dochtertje die volgens mij erg goed kon zingen ofzo.

Ik weet weinig meer van het verhaal zelf, alleen dat hij zijn gezin kwijt was en via een trein o.i.d. weer in een stadje terechtkwam waar muizen een stad hadden gebouwd. De hoofdpersoon had een aparte naam en was tevens de naam van de tekenfilm/serie.

Er was ook een "boef" en die had uiteraard een grote kat.. Het was volgens mij een Engelse serie en weet ook niet of hij in Nederland bekend is.. sowieso wel op videobanden e.d.

Rinkelt er ergens een belletje?

Alvast bedankt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2006 16:00:24 ]
  vrijdag 1 december 2006 @ 16:22:31 #51
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_44058553
Ben op zoek naar een film die ik jaren geleden in Futuroscope zag. Het was zo'n bioscoop met een 3d-brilletje, maar de film leek me te professioneel gemaakt om alleen een pretpark filmpje te zijn. Het verhaal ging over een Franse piloot die neerstort in een gebergte en een barre tocht door de sneeuw terug moet maken. Zijn tenen vriezen er bijna af en bla bla bla, uiteindelijk overleefd hij het natuurlijk.
  vrijdag 1 december 2006 @ 16:42:16 #52
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_44059215
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 16:22 schreef cwk het volgende:
Ben op zoek naar een film die ik jaren geleden in Futuroscope zag. Het was zo'n bioscoop met een 3d-brilletje, maar de film leek me te professioneel gemaakt om alleen een pretpark filmpje te zijn. Het verhaal ging over een Franse piloot die neerstort in een gebergte en een barre tocht door de sneeuw terug moet maken. Zijn tenen vriezen er bijna af en bla bla bla, uiteindelijk overleefd hij het natuurlijk.
Wings of Courage?
IMDb Vote History
  vrijdag 1 december 2006 @ 16:45:33 #53
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_44059320
Verdomme ja het was gewoon Val Kilmer!

Thanks vic.
pi_44062027
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 15:59 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zoek de titel van een tekenfilm/serie die ik vroeger als kind geregeld keek, kan al tijden niet op de naam komen. Het is een beetje een vage omschrijving, maar volgens mij waren het meerdere films:

Het ging over een (volgens mij bruine) muis en zijn gezin, hij was de hoofdpersoon in het verhaal. Volgens mij waren ze Italiaans/Spaans, en ze hadden een muizengezinnetje met een dikke vader (pàpà), moeder en dochtertje die volgens mij erg goed kon zingen ofzo.

Ik weet weinig meer van het verhaal zelf, alleen dat hij zijn gezin kwijt was en via een trein o.i.d. weer in een stadje terechtkwam waar muizen een stad hadden gebouwd. De hoofdpersoon had een aparte naam en was tevens de naam van de tekenfilm/serie.

Er was ook een "boef" en die had uiteraard een grote kat.. Het was volgens mij een Engelse serie en weet ook niet of hij in Nederland bekend is.. sowieso wel op videobanden e.d.

Rinkelt er ergens een belletje?

Alvast bedankt.
Bedoel je An American Tail (1986) ?
  vrijdag 1 december 2006 @ 19:11:14 #55
22457 Patch
pi_44062942
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 18:34 schreef Lefkos het volgende:

[..]

Bedoel je An American Tail (1986) ?
En waarschijnlijk de sequel en de tv-serie op zijn post afgaande...
pi_44067225
pi_44068024
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 21:56 schreef Brinxter het volgende:
Fiefel ofzo?
http://www.imdb.com/title/tt0101329/
Jaaa, dat is 'm. Die naam komt me alleen niet echt bekend voor in me oren.. Was er ook een Nederlandse versie van waar zijn naam anders is?
  vrijdag 1 december 2006 @ 22:56:37 #58
22457 Patch
pi_44068848
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 22:24 schreef Jaytonism het volgende:

[..]

Jaaa, dat is 'm. Die naam komt me alleen niet echt bekend voor in me oren.. Was er ook een Nederlandse versie van waar zijn naam anders is?
Fievel heet ie, uitgesproken als Faivul
pi_44085971
Ik zoek de naam van een actrice .
Ze speelt zowel in de japanse film battle royale als in Kill bill 1.
in Kill bill speelt ze een 17 jarig japans meisje dat met een goeden dag ketting loopt te zwaaien.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  zaterdag 2 december 2006 @ 20:15:03 #60
22457 Patch
pi_44087051
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 19:34 schreef Canisfire het volgende:
Ik zoek de naam van een actrice .
Ze speelt zowel in de japanse film battle royale als in Kill bill 1.
in Kill bill speelt ze een 17 jarig japans meisje dat met een goeden dag ketting loopt te zwaaien.
Chiaki Kuriyama bedoel je
  zaterdag 2 december 2006 @ 20:23:17 #61
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_44087288
Op www.imdb.com wil ook wel eens wat staan over films Canisfire.
  zaterdag 2 december 2006 @ 20:28:11 #62
22457 Patch
pi_44087446
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 20:23 schreef cwk het volgende:
Op www.imdb.com wil ook wel eens wat staan over films Canisfire.
cool, gave website !
  zaterdag 2 december 2006 @ 20:37:03 #63
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_44087738
Idd. Laatst ontdekt. Hij is nog niet zo compleet, dus ik blijf em rondspammen in de hoop dat ie steeds groter wordt!
  maandag 4 december 2006 @ 00:18:44 #65
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44120779
pfff nu ben ik het echt zat!! dus kom ik hier maar ff vragen!!
ik heb overal gezocht naar een tekenfilm serie die vroeger (rond 1997 ofzo) op rtl4 werd uitgezonden tussen de middag!

ik weet helaas niet meer veel maar wel het belangrijkste denk ik..
het ging namlijk om een tomaat, een basketbal speler en een auto (die kon praten) volgens mij was het een soort van videogame maar dan als tv serie.. wie o wie weet wat k bedoel en hoe de serie heet!!!!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_44121591
Laatst zat ik in de bus achter een gozer met een portable dvd speler ding geval. Hij was een of andere Japanse samurai film aan 't kijken waarin een blind meisje speelde, zij was ook een samurai.
De omgevingen waarin die film is opgenomen waren echt prachtig, maar ik kon niet meekrijgen wat de titel van de film was. De film zag eruit alsof 'ie vrij recent is .. Iemand hier misschien enig idee?
  maandag 4 december 2006 @ 09:20:06 #67
22457 Patch
pi_44124124
quote:
Op maandag 4 december 2006 00:18 schreef Tazmaniac het volgende:
pfff nu ben ik het echt zat!! dus kom ik hier maar ff vragen!!
ik heb overal gezocht naar een tekenfilm serie die vroeger (rond 1997 ofzo) op rtl4 werd uitgezonden tussen de middag!

ik weet helaas niet meer veel maar wel het belangrijkste denk ik..
het ging namlijk om een tomaat, een basketbal speler en een auto (die kon praten) volgens mij was het een soort van videogame maar dan als tv serie.. wie o wie weet wat k bedoel en hoe de serie heet!!!!!
Dat is het Power Team van Video Power
http://www.retrojunk.com/details_tvshows/1497-power-team/
http://www.imdb.com/title/tt0165600/
  maandag 4 december 2006 @ 11:13:05 #68
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44126153
quote:
haha jaaaaa precies
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  maandag 4 december 2006 @ 16:44:34 #69
67640 SaintOfKillers
pi_44136480
quote:
Op maandag 4 december 2006 00:52 schreef Orbeatle het volgende:
Laatst zat ik in de bus achter een gozer met een portable dvd speler ding geval. Hij was een of andere Japanse samurai film aan 't kijken waarin een blind meisje speelde, zij was ook een samurai.
De omgevingen waarin die film is opgenomen waren echt prachtig, maar ik kon niet meekrijgen wat de titel van de film was. De film zag eruit alsof 'ie vrij recent is .. Iemand hier misschien enig idee?
House of Flying Daggers? Al is dat wel een Chinese film, maar wel met een blinde hoofdrol die met zwaarden staat te zwaaien.
pi_44137185
er was vroeger ook een serie op tv, over kinderen die een ondergrondse basis hadden onder een boerderij, en er kwamen allemaal uitvindingen en geheime locaties in voor uit de tijd van Da Vinci.

een soort Macgyver-/tomb raider idee kreeg je erbij.

als de serie starte zag je altijd een wereldbol draaien met allemaal dingen eromheen bewegen,
hierbij hoorde je een bekend deuntje dat ze nu nog gebruiken in een bekend trance-nummer.

maar hoe de serie heette

[ Bericht 81% gewijzigd door dlennartd op 04-12-2006 17:09:02 ]
♪I wanna control u,I wanna cornhole u,I wanna put my finger up ur ass♪
♫Its an oversized dingle berry,I get mad when her buttholes hairy,shouldnt be so critical of me♫
pi_44137542
quote:
Op maandag 4 december 2006 16:44 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

House of Flying Daggers? Al is dat wel een Chinese film, maar wel met een blinde hoofdrol die met zwaarden staat te zwaaien.
Zou best kunnen dat het Chinezen waren hoor, ik zag zo gauw het verschil niet Ik zal het eens ff nakijken, thanks in ieder geval!

-edit-
Yep, dat is 'm! Dankje!
  woensdag 6 december 2006 @ 14:06:34 #72
156002 Sadiar
Girls use me
pi_44192245
Okay zoek dus zelf de comedyserie Let the blood run free maar nog geen succes
Wie o wie kan mij helpen?
There are no girls on the i-net
  woensdag 6 december 2006 @ 15:07:39 #73
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44193958
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:02 schreef dlennartd het volgende:
er was vroeger ook een serie op tv, over kinderen die een ondergrondse basis hadden onder een boerderij, en er kwamen allemaal uitvindingen en geheime locaties in voor uit de tijd van Da Vinci.

als de serie starte zag je altijd een wereldbol draaien met allemaal dingen eromheen bewegen,
hierbij hoorde je een bekend deuntje dat ze nu nog gebruiken in een bekend trance-nummer.

maar hoe de serie heette
http://www.imdb.com/title/tt0112076/ oftewel mission top secret

Dacht eerst dat hij Centauri heette maar na wat gegoogle kwam ik dus op deze titel
  Moderator zaterdag 9 december 2006 @ 11:28:39 #74
9859 crew  Karina
Woman
pi_44271854
Ik zoek een tv-serie van een paar jaar geleden. In die serie wordt gebruik gemaakt van een machine waarmee je drie dagen terug kunt in de tijd en op die manier misdaden, aanslagen, etc. kunt voorkomen. Ik dacht dat het Three Days heette, maar op die titel heb ik niets kunnen vinden.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 9 december 2006 @ 12:27:06 #75
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_44272770
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 11:28 schreef Karina het volgende:
Ik zoek een tv-serie van een paar jaar geleden. In die serie wordt gebruik gemaakt van een machine waarmee je drie dagen terug kunt in de tijd en op die manier misdaden, aanslagen, etc. kunt voorkomen. Ik dacht dat het Three Days heette, maar op die titel heb ik niets kunnen vinden.
Seven Days
IMDb Vote History
  Moderator zaterdag 9 december 2006 @ 12:27:49 #76
9859 crew  Karina
Woman
pi_44272790
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 12:27 schreef victorinox het volgende:

[..]

Seven Days
Bedankt! Ik dacht dat het drie dagen waren.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_44277895
quote:
Op woensdag 29 november 2006 20:45 schreef Patch het volgende:

[..]

Neen, een collega van me wilde 'm ook hebben en is toen geslaagd bij een bibliotheek.
Je kan ook nog navragen op je middelbare school.
Denk niet dat je 'm in een videotheek kan vinden.
M'n middelbare school had hem toendertijd ook al niet zelf hij was van m'n leraar en die ligt onderdehand al onder de groene zoden volgens mij.Maar misschien hebben ze hem in de gewone bieb ook nog.
THANX again.
By the way hoe weet jij zoveel over films en serie's het genre loopt oook zo uiteen wat gevraagd wordt???
  zaterdag 9 december 2006 @ 17:35:06 #78
22457 Patch
pi_44279433
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 16:33 schreef leichje het volgende:

[..]

By the way hoe weet jij zoveel over films en serie's het genre loopt oook zo uiteen wat gevraagd wordt???

ben niet de enige hoor, FTR is rijk aan mensen die veel van films weten.
Ik kijk er gewoon veel, voor plezier en voor werk.
pi_44282415
Hallo,

Ik ben op zoek naar een tekenfilm waar ik vroeger veel naar keek maar kan me er weinig van herrineren. Het enige wat ik me herriner is een stukje van de intro: een orka in water met ijsschotsen. Dit vond ik altijd een beetje eng mede door het muziekje dat erbij zat

Hoop dat iemand me op weg kan helpen!

-edit
Seabert is het niet, daar dacht ik ook aan eigenlijk
I think I'm a banana tree
  zaterdag 9 december 2006 @ 19:35:11 #80
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_44282580
Volgens mij Pim de Pinguin...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 9 december 2006 @ 19:35:54 #81
22457 Patch
pi_44282602
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 19:28 schreef PietjePuk2 het volgende:
Hallo,

Ik ben op zoek naar een tekenfilm waar ik vroeger veel naar keek maar kan me er weinig van herrineren. Het enige wat ik me herriner is een stukje van de intro: een orka in water met ijsschotsen. Dit vond ik altijd een beetje eng mede door het muziekje dat erbij zat

Hoop dat iemand me op weg kan helpen!

-edit
Seabert is het niet, daar dacht ik ook aan eigenlijk
hmmm veel info is het niet...

Maar er was wel een tekenfilmserie van Free WIlly... Wellicht wassie dat?
pi_44282712
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 19:35 schreef wonderer het volgende:
Volgens mij Pim de Pinguin...
Volgens mij ging het idd over een pinguin maar de naam zegt me even niets! Even kijken op youtube

-Edit
Ja dat is 'm!! Thanks! Helaas geen filmpjes op youtube van...

[ Bericht 9% gewijzigd door PietjePuk2 op 09-12-2006 19:47:13 ]
  zaterdag 9 december 2006 @ 19:55:49 #83
22457 Patch
pi_44283180
Ik heb Pim de Pinguin op video
pi_44283251
Vet Cap de intro eens?
pi_44283390
ik zoek een film die pas nog op de TV geweest is

het gaat over 2 broers die bonje krijgen in een kroeg met de mafia ( russisch )
Daarna gaan ze verschillende mafia leden vermoorden waarvan 1 van de leden door ron jeremy word gespeeld als ik me niet vergis , later helpt de agent hun met de mafia en komen ze zelfs hun vader tegen - en als ze iemand vermoorden gebruikten ze meestal een gebed

mjaa vage shit ik weet het

wie kan mij helpen
  zaterdag 9 december 2006 @ 20:03:25 #86
22457 Patch
pi_44283442
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 19:58 schreef PietjePuk2 het volgende:
Vet Cap de intro eens?
Over die mogelijkheden beschik ik helaas niet...
  zaterdag 9 december 2006 @ 20:03:41 #87
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_44283454
Boondock Saints is dat.

Dé culthit van het nieuwe millennium.
pi_44283488
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 20:03 schreef cwk het volgende:
Boondock Saints is dat.

Dé culthit van het nieuwe millennium.
dat is hem idd ) zo ff ophalen bij de videotheek dan maar
  zaterdag 9 december 2006 @ 20:06:29 #89
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_44283556
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 9 december 2006 @ 20:08:41 #90
22457 Patch
pi_44283631
goeie nederlandse versie was dat ook
pi_44368562
Ik zoek een film, beetje langdurige thriller film. Een advocate laat allemaal illigalen voor haar werken in ruil voor een proces of verblijfs vergunning of iets dergelijks. En dan gaat er een latino van de politie ook bij haar werken als infiltrant. Alleen krijgen ze wat enzo, dan komt ze er achter en dan gaat ze hem stalken ofzo iets dergelijks,
[14.gif]
pi_44385665
Hmm, in de jaren 80 ergens hadden we ooit een of andere film opgenomen (en verwijderd) waarvan me alleen een paar scenes bijstaan. Eigenlijk zou ik die nog wel eens willen zien.

Scene 1:

2 mannen waarvan er één met een blauw jasje volgens mij, staan in een telefooncel waarna ze alletwee doodgeschoten worden (da's ook een seconden in beeld dat ze daar liggen, door de knieën gezakt in de telefooncel). Dan rijdt de auto met de schutters voorbij de telefooncel.

Scene 2:

Een wat oudere man in het wit gekleed stopt wat radio-tapes (van die losse spoelen) in een bruine envelop, spreekt dan even met een vrouwelijk persoon en gaat naar buiten. Dan komt er een auto aangereden met 4 (of 5) mannen gekleed in het zwart met machinegeweren. Ze staan daar even en volgens mij stopt de film dan.

Lekker vaag idd en na een aantal queries om imdb losgelaten te hebben kwam er niets bovendrijven. Taal kan ik mij niets meer van herinneren en ik denk dat de film uit de jaren 80 is of misschien eind 70. Misschien ook maar eens de bottom top 100 van imdb nakijken...
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  woensdag 13 december 2006 @ 11:17:34 #93
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_44385828
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 20:01 schreef Revenge2005 het volgende:
ik zoek een film die pas nog op de TV geweest is

het gaat over 2 broers die bonje krijgen in een kroeg met de mafia ( russisch )
Daarna gaan ze verschillende mafia leden vermoorden waarvan 1 van de leden door ron jeremy word gespeeld als ik me niet vergis , later helpt de agent hun met de mafia en komen ze zelfs hun vader tegen - en als ze iemand vermoorden gebruikten ze meestal een gebed

mjaa vage shit ik weet het

wie kan mij helpen
Goeie film!! The Boondock Saints

-edit- haha hij was al opgelost.. soyer
pi_44422352
Mijn pa zoekt nog een film, dit is wat hij er van kan zeggen:
quote:
Ik heb enkele jaren geleden een film op tv gezien, maar weet niet meer hoe die heet. Verre nakomelingen van de mens wonen op een andere planeet maar kunnen zich niet meer voortplanten. Iemand wordt terug naar de aarde gestuurd om een kind te verwekken en mee terug te nemen. Hij heeft geen emotionele gevoelens en een kunstpenis met opblaaspompje. Hoe krijgt hij op die manier een vrouw zo ver . . . Het lukt uiteindelijk wel. Vraag dus: hoe heet die film? Trefwoorden als voortplanten, buitenaards, alien e.d. leveren nergens iets op. IK weet ook niet meer welke acteurs meespelen of hoe de regisseur heet. Wie brengt mij op het / een spoor?
iemand enig idee?
  donderdag 14 december 2006 @ 15:35:34 #95
22457 Patch
pi_44427356
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:55 schreef Scooper het volgende:
Mijn pa zoekt nog een film, dit is wat hij er van kan zeggen:
[..]

iemand enig idee?
Gary Shandling is dat...
What Planet Are You From? heet de film
pi_44432874
Bedankt Patch!! Dat lijkt hem inderdaad te zijn!
pi_44437187
Die weet ik!!
(hij is al wel genoemd)

Mission Top Secret.
Is een seizoen 1 en 2 van. Ik heb alleen seizoen 2 geheel compleet op dvd omdat een van de actrices die daarin meespeelt een Australische vriendin van me is. Lauren Hewett.
Via haar heb ik de complete afleveringen op video gekregen.

edit: ff linkjes toegevoegd:
tune seizoen 1: http://www.youtube.com/watch?v=vj38nuX0YMw

tune seizoen 2: http://www.youtube.com/watch?v=CHwalyHtjpQ
(ik heb hem zelf gewoon in het nette Australisch)
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:02 schreef dlennartd het volgende:

maar hoe de serie heette

[ Bericht 15% gewijzigd door merry77 op 14-12-2006 20:53:03 ]
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
pi_44587190
Hoi ,

ik zoek een sf film die ik al minstens twee keer op tv had gezien.
Waarschijnlijk een Britse , low-budget (vond ik) film die zich in de toekomst afspeelt.
Een man met allerlei gebreken wil desondanks astronaut worden . Hoewel hij steeds werd afgewezen bleef hij volhouden.
Een bekende scene is dat hij steeds nachtelijk zwemwedstrijden houdt met zijn perfecte broer over wie er het verst de zee in durft te zwemmen.

Ik kan maar niet op de naam komen, dacht dat het Gothika is , maar dat is het niet.
Tip of my tongue.....
  woensdag 20 december 2006 @ 04:45:26 #99
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_44588906
quote:
Op woensdag 20 december 2006 00:22 schreef BL_Henkie het volgende:
Hoi ,

ik zoek een sf film die ik al minstens twee keer op tv had gezien.
Waarschijnlijk een Britse , low-budget (vond ik) film die zich in de toekomst afspeelt.
Een man met allerlei gebreken wil desondanks astronaut worden . Hoewel hij steeds werd afgewezen bleef hij volhouden.
Een bekende scene is dat hij steeds nachtelijk zwemwedstrijden houdt met zijn perfecte broer over wie er het verst de zee in durft te zwemmen.

Ik kan maar niet op de naam komen, dacht dat het Gothika is , maar dat is het niet.
Tip of my tongue.....
Gattaca
IMDb Vote History
pi_44615709
Ik ben op zoek naar de titel van de film van dit fragment:
http://img46.imageshack.us/img46/853/20061220193734qx6.png
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')