abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43552635
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 09:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik wel borstomvang, lengte en kookvaardigheden.
Bron?
  dinsdag 14 november 2006 @ 19:28:57 #252
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_43552824
http://frontpage.fok.nl/video/4684

Het gaat goed met Cuba, op de lange termijn is het altijd de winnaar gebleken
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_43553377
quote:
Nederlandse economie groeit met 2,6%
` De Nederlandse economie is in het
derde kwartaal met 2,6% gegroeid ten
opzichte van een jaar eerder.Het gaat
om een voorlopig cijfer van het CBS.De
groei is behaald met een werkdag minder
dan vorig jaar.

De uitvoer lag 6,1% hoger dan vorig
jaar,maar de groei vlakt wel wat af ten
opzichte van de eerste jaarhelft.Verder
besteedden huishoudens 2% meer,vooral
aan duurzame goederen.Bedrijven staken
meer geld in machines,bedrijfsauto's en
computers.

Door de groei is het aantal banen in
een jaar tijd gestegen met 84.000.Dat
is een stijging met 1,1%.
Grappig, RTL Nieuws liet net zien dat de groei in België 3,1% is en in UK en Duitsland 2,8%. Balkenende .
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:11:37 #254
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_43554215
Balk [14.gif]
pi_43554572
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 19:45 schreef pberends het volgende:

[..]

Grappig, RTL Nieuws liet net zien dat de groei in België 3,1% is en in UK en Duitsland 2,8%. Balkenende .
Wat een topkabinet hebben we ook .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_43554657
Die Verdonk toch ook....
pi_43554858
Zijn we Trotskist geworden, dokter?
pi_43555344
Hoe zijn de omstandigheden in die andere landen?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:38:17 #260
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_43555406
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:40 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dan wordt het leven vrij duur en hoe zit het met de vervuiling die de natuur zichzelf aandoet. Moeten we daar ook voor betalen?

Je kunt beginnen met het belasten van kinderen. Mensen zorgen immers voor vervuiling.
Ja daar wordt het leven vrij duur van ja. Dat klopt, maar een beetje verantwoordelijkheidsgevoel lijkt me hier wel op de plaats.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_43555680
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 19:22 schreef pberends het volgende:

[..]

Bron?
Ooit iemand gezien zonder lengte, borstomvang of kookvaardigheden?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:45:39 #262
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_43555705
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 19:45 schreef pberends het volgende:

[..]

ik vond trouwens dat ze het stukje over de SP heel subtiel negatief neerzette. "SP wil dat de HRA voor iedereen gaat gelden. Huizen tot 350.000...." Dat is dus niet iedereen, de gluiperds.
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:46:28 #263
158292 problematiQue
pi_43555752
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:44 schreef sigme het volgende:

[..]

die is echt vlijmscherp.
pi_43555765
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja. Daarna nooit meer.
pi_43555784
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:45 schreef problematiQue het volgende:

[..]

ik vond trouwens dat ze het stukje over de SP heel subtiel negatief neerzette. "SP wil dat de HRA voor iedereen gaat gelden. Huizen tot 350.000...." Dat is dus niet iedereen, de gluiperds.
Ja, maar bij elk politiek onderwerp in de media zie ik wel een fout.

NOS ook, die zegt er niet bij de dat belastingbetaler opdraait voor dat ziekenfonds voor illegalen, plannetje van GroenLinks. Alsof het gratis is .
pi_43555852
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:57 schreef Apropos het volgende:
En waarom brengen wij strijdkrachten op de been?
Lijkt me verwant aan 'op de been zijn'.

Wat wou je anders met die strijdkrachten?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_43555867
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:48 schreef sigme het volgende:

[..]

Lijkt me verwant aan 'op de been zijn'.

Wat wou je anders met die strijdkrachten?
Let op de cursivering, he.
pi_43555926
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:46 schreef problematiQue het volgende:

[..]

die is echt vlijmscherp.
Het was het eerste wat ik erover opmerkte, maar het zal wel een afwijking van mij zijn, dit soort zinnetjes zo lezen. Het werd niet erg opgepakt, in elk geval .
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:52:13 #269
158292 problematiQue
pi_43555951
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:47 schreef pberends het volgende:

[..]

NOS ook, die zegt er niet bij de dat belastingbetaler opdraait voor dat ziekenfonds voor illegalen, plannetje van GroenLinks. Alsof het gratis is .
ik verdenk dat RTL4 journaal wel vaker van een eigen agenda. Het is vaak heel subtiel subjectief. Ze omschreven de SP ook als 'de club van marijnissen' op hun teletekst. Kom op zeg, het is geen kookvereniging.
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:52:51 #270
93744 Finder_elf_towns
pi_43555967
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:26 schreef Autodidact het volgende:
Zijn we Trotskist geworden, dokter?
Nâh, Ik ben alleen wat teksten van hem aan het doornemen.
pi_43556011
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:49 schreef Apropos het volgende:

[..]

Let op de cursivering, he.
Dat deed ik, maar ik begrijp de vraag niet.
Welk alternatief speelt er door je hoofd?

Strijkrachten op een been brengen? Op het been? Op been brengen? Nog iets anders?
pi_43556054
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:47 schreef pberends het volgende:

[..]

dat wordt misschien als vanzelfsprekend geacht...
pi_43556065
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:53 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat deed ik, maar ik begrijp de vraag niet.
Welk alternatief speelt er door je hoofd?

Strijkrachten op een been brengen? Op het been? Op been brengen? Nog iets anders?
In het normale taalgebruik hebben we het inderdaad over ''het'' been. Ik vraag me dus af wat de oorsprong van deze uitdrukking is.
pi_43556089
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:52 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Nâh, Ik ben alleen wat teksten van hem aan het doornemen.
Trotski is een gefnuikte Stalin, onthoud dan wel.
pi_43556123
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:55 schreef Apropos het volgende:

[..]

In het normale taalgebruik hebben we het inderdaad over ''het'' been. Ik vraag me dus af wat de oorsprong van deze uitdrukking is.
Misschien van benen ?
pi_43556267
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:57 schreef du_ke het volgende:

[..]

Misschien van benen ?
Dat is een stuk plausibeler dan ''baan'', inderdaad.
pi_43556279
James Bondt doodt een onschuldig dier!
pi_43556404
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:55 schreef Apropos het volgende:

[..]

Gokje: ik denk dat been vroeger als meervoudsvorm geldig is geweest.
pi_43556543
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:06 schreef sigme het volgende:

[..]

Gokje: ik denk dat been vroeger als meervoudsvorm geldig is geweest.
Zijn daar meer voorbeelden van, dat je weet?
pi_43556598
Als je je dood wil lachen:

de beste aflevering van Dit was het nieuws van vorig seizoen, met de "ouwe dronken man":

mms://cachemedia.omroep.nl/bongo01/0/tros/dwhn/DWHN_060608_afl120.asf
http://cachemedia.omroep.(...)HN_060608_afl120.asf
pi_43556761
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:09 schreef Apropos het volgende:

[..]

Zijn daar meer voorbeelden van, dat je weet?
Schoen was vroeger meervoud van schoe, eier van ei.
Er zijn er nog een paar. Ik meen dat in de 17e eeuw er flink in huisgehouden is door domweg de regel: meervoud eindigt op -en of -s geldig te verklaren.

Hier iets wat ik zojuist opgoogelde:
quote:
Meervoudsvorming

"Hij schupte uit kaoighei meej twee beên ineens." In het Algemeen Beschaafd Nederlands, waar men het gebruikte beeld vermoedelijk wel niet zal tegenkomen, zouden we hier zeggen: "Hij schopte van kwaadheid met twee benen tegelijk". Dat is een kostelijke overdrijving, die zelfs voor het onmogelijke niet terugschrikt. Niettemin zet ze behoorlijk kracht bij aan de aard van het schoppen en daaraan voorafgegane woede.

Er zit echter nog méér interessants in de gegeven uitdrukking. Er is namelijk sprake van "been" terwijl er zeer duidelijk "benen" bedoeld wordt. Dit gebruik van enkelvoud voor meervoud is hier niet een op zichzelf staand geval. Men kan deze verwisseling in ons dialect regelmatig ontmoeten. Een boer heeft bijvoorbeeld "twintig koei". En niet de "koeien" maar de "koei" lopen in de wei of worden gemolken. De ouderwetse Tilburger of Brabander vraagt niet waar zijn "schoenen" staan, maar hij heeft het over zijn "schoen". Logisch had men derhalve in Tilburg niet een "koeienmert" (markt) maar een "koeimert" en ook een "Koeistraat", waarbij dus niet aan één maar aan meerdere koeien werd gedacht. Niet al te best thuis zijnde in de diepe geheimen van onze schone taal hebben latere geslachten vermoedelijk in de "i" geen meervoudsvorm meer gevoeld. Ze hebben het wat sjieker willen maken en het - naar zij meenden - méér naar het ABN getrokken. Daarmee werd echter een taalverarming geïntroduceerd, omdat de collectiviteitsgedachte verdween. Zo zitten wij - en ook wel andere plaatsen - dan met een Koestraat, die voor ons best een Koeistraat had mogen zijn. Wat er uit één zo'n Tilburgs zinnetje toch niet allemaal te voorschijn kan komen!
pi_43556868
Dank!
  dinsdag 14 november 2006 @ 21:48:35 #283
Stranger than fiction
pi_43558380
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:01 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik vind die hardrijdfundamentalisten wel aandoenlijk .

Wat is er nou zo moeilijk aan te accepteren dat je een boete kan krijgen als je te hard rijdt ?
Ach man, ik probeer me continu aan de snelheid te houden, maar ze houden vooral van flitsen wanneer je ineens van 120 naar 70 moet, 50 meter na het bordje 70.
  dinsdag 14 november 2006 @ 21:51:41 #284
Stranger than fiction
pi_43558526
Tarieven snelheidsovertredingen

U heeft aangegeven:

* U reed met een personenauto, motor of brommobiel.
* U reed op de autosnelweg.
* U reed met een snelheid van 90 km/u.
* De maximaal toegestane snelheid ter plaatse was 70 km/u.
* U heeft de maximumsnelheid dus met 20 km/u overschreden.
* Bovendien werden er ter plaatse wegwerkzaamheden verricht.

Van deze snelheidsoverschrijding wordt een wettelijke meetcorrectie van 3 km/u afgetrokken; voor de berekening van het boetebedrag wordt dus uitgegaan van een overschrijding van de snelheid met 17 km/u.

Het boetebedrag:

* Het boetebedrag: ¤ 87,-.
* Dezelfde overtreding binnen de bebouwde kom: ¤ 105,-.
* Dezelfde overtreding buiten de bebouwde kom: ¤ 91,-.
pi_43558609
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ach man, ik probeer me continu aan de snelheid te houden, maar ze houden vooral van flitsen wanneer je ineens van 120 naar 70 moet, 50 meter na het bordje 70.
Dat is inderdaad erg flauw.
pi_43559813
quote:
'Kohls meisje' één jaar aan de macht

door onze correspondent Rob Savelberg

BERLIJN - Dik twaalf maanden geleden werd Gerhard Schröder door de Duitse kiezer naar huis gestuurd. Daarmee was de weg voor de eerste vrouwelijke, Oost-Duitse bondskanselier geplaveid. Angela Merkel, ,,het meisje'' van Helmut Kohl, kon de fakkel na de vervroegde verkiezingen overnemen.

Ze presenteerde op 11 november 2005 de eerste grote coalitie sinds 1969 tussen sociaal-democraten en conservatieven. De weidse blik uit het pompeuze Kanzleramt in Berlijn wilde SPD-voorman Schröder evenwel nog niet kwijt. Hij had tot na de verkiezingsuitslag nog heftig en overmoedig tegengestribbeld. Schröder wilde de vruchten van zijn omstreden arbeidsmarkthervormingen plukken en natuurlijk van het Wereldkampioenschap voetbal genieten. Dat deed Merkel in zijn plaats: er zijn nu honderdduizenden werklozen minder dan vorig jaar, de staatskas ontvangt miljarden euro's aan belastingmeevallers, de export boomt en de conjunctuur stijgt snel. En Merkel maakte goede sier met het ultieme zomersprookje van Klinsmanns 'Mannschaft'.

Het verschil in regeringsstijl tussen Merkel en Schröder was opvallend. 'Der Gerd' droeg het imago van mannetjesputter en ondersteunde politieke beslissingen in zijn kabinet niet zelden met een daverend ,,Basta!''. Daarentegen regeert 'Angie vooral in koel overleg met haar ministers. ,,Weiter so!'' is haar lijfspreuk. Schröder trad vooral op als vriend van de massa. Merkel lijkt daarnaast wat stijfjes. Voor haar kanselierschap oogde ze vaak nerveus en zat ze niet altijd lekker in haar vel. Maar haar adviseurs gaven de CDU-voorzitster een grondige restyling. Met een nieuw kapsel en opvallende ontspannenheid begon ze aan haar moeilijkste baan. Ze wilde zich niet zoals Schröder vastleggen op een significante verlaging van de torenhoge werkloosheid. Dat het legioen van ruim vier miljoen Duitsers zonder baan momenteel krimpt kan niet op haar rekening worden bijgeschreven. De omstreden hervorming Hartz IV was al onder de roodgroene regering van Schröder ingezet en voor de aantrekkende wereldconjunctuur kan Merkels politiek ook niet verantwoordelijk gemaakt worden.

Haar grootste wapenfeit lijkt tot dusver het opkrikken van de btw tot negentien procent. ,,De grootste belastingverhoging uit de geschiedenis van de Bondsrepubliek'', klaagt de liberale oppositieleider Guido Westerwelle van de FDP. Ook vooraanstaande economen en vakbondsleiders zijn not amused. Ze vrezen dat de juist weer flink aantrekkende Duitse economie wordt afgeremd. Producten met het etiket made in Germany kunnen onnodig duurder worden.

Lange adem
Bij de totstandkoming van de samenwerking met de SPD bewees Merkel haar engelengeduld. Ook bij haar lange weg naar de top van de CDU had ze een lange adem nodig. Overal lagen mannelijke concurrenten op de loer. Lastige minister-presidenten, zoals Edmund Stoiber uit Beieren en Ronald Koch uit Hessen, wilden haar liever vandaag dan morgen kwijt. Maar Merkel laveerde handig om haar politieke rivalen heen, waaronder ook oud-fractievoorzitter Friedrich Merz. Nu is ze de onbetwiste nummer één bij de christen-democraten. Na haar aantreden bleek Merkel (52) vriendelijker dan gedacht. Ze is net als haar man Joachim Sauer een nuchter analyserende wetenschapper. Ze geeft niet om statussymbolen en wees de kille ambtswoning in het Kanzleramt resoluut van de hand. Haar oude huis tegenover het Pergamon-museum in Berlijn vond ze groot genoeg. Ook al gedraagt de Oost-Duitse domineesdochter zich erg gewoontjes, toch neemt ze elke zaterdag video-podcasts op. Daarmee is ze wereldwijd het eerste staatshoofd dat haar burgers zo toespreekt.

Europa

Volgend jaar neemt Merkel het voorzitterschap van de G8-top in Heiligendamm op zich. Dan zal 'de machtigste vrouw ter wereld', zoals het Amerikaanse zakenblad Forbes haar noemde, nog meer in de internationale schijnwerpers komen te staan. Ook zal Duitsland tot juli 2007 voorzitter van de Europese Raad zijn. Merkel heeft aangekondigd de Europese Grondwet, ook na het 'nee' uit Nederland en Frankrijk, nieuw leven in te willen blazen. Merkel maakte in 2005 een vliegende start in de buitenlandse politiek. Ze werd in Parijs door Jacques Chirac met een handkus en een diepe buiging ontvangen. De christen-democrate verbeterde tevens de onder Schröder sterk bekoelde relatie met Washington. Toch bekritiseerde ze ook het Amerikaanse strafkamp Guantánamo-Bay op Cuba, iets wat haar SPD-voorganger nooit openlijk gedaan had. Ook tegenover Vladimir Putin spreekt ze duidelijke taal. Bij haar eerste bezoek in Moskou ontmoette ze demonstratief mensenrechtenactivisten, die het Kremlin liever niet in Rusland zag.

Ook toonde ze zich tegenover Putin meerdere malen bezorgd over de gevaren van diens Tsjetsjeense beleid. Dat had Gerhard Schröder tegenover de voormalig KGB-agent, die hij nog steeds een ,,loepzuivere democraat,, noemt, nooit gedurfd. Ook aan het firmament van de Europese Unie straalde Merkel. Bij haar eerste EU-top in Brussel speelde ze gelijk de hoofdrol. Ze deelde financiële cadeautjes uit, onder meer aan Polen. Ondanks dit royale gebaar was de natuurkundige niet direct in Warschau welkom. Eigenlijk wilde de Bundeskanzlerin bij haar eerste buitenlandse bezoek naar de Poolse hoofdstad.

Maar de gebroeders Kaczynski, die zowel het ambt van premier als dat van president bekleden, hadden zogenaamd geen tijd. Het werd Merkel niet in dank afgenomen dat haar partij een voorstander van het in Berlijn geplande Centrum tegen Verdrijvingen is. Na de Tweede Wereldoorlog werden zo'n veertien miljoen Duitsers verdreven, vooral uit Polen. Twee tentoonstellingen over dit thema in de metropool aan de Spree zetten veel kwaad bloed bij Lech en Jaroslav Kaczynski. In de CDU is de Bund der Vertriebenen nog altijd zeer invloedrijk. De voorzitter van deze vereniging van verdreven Duitsers, Erika Steinbach, geldt in Polen als persona non grata. Ten oosten van de Oder is men bang dat de Duitsers hun na 1945 onteigende gebieden weer terugwillen.

Voor het Europese Hof voor de mensenrechten in Straatsburg loopt een rechtzaak, aangespannen door de stichting Preussische Treuhand. Die willen een derde van het Poolse territorium aanvechten. Ook met Turkije staat Merkel op gespannen voet. Ze dreigde vorige week met het stopzetten van de gesprekken over toetreding tot de Europese Unie als Ankara de handel met Cyprus niet accepteert. Schepen van het zuidelijk deel van het eiland kunnen geen Turkse havens aandoen. In haar verkiezingscampagne had de protestantse politica zich al tegen een opname van Turkije in de EU uitgesproken. De circa drie miljoen Turken in de Bondsrepubliek waren hier niet blij mee.

Moe
Terug naar de binnenlandse politiek. Daar is, afgezien van een moeizame hervorming van het duurste gezondheidssysteem ter wereld, niet veel besloten. Ja, het 'oudergeld' werd ingevoerd, waarbij ook de man nu twee maanden op een baby moet passen. En de pensioenleeftijd werd tot 67 jaar opgeschroefd. Maar verder ziet de regering-Merkel er al moe uit. Het weekblad Der Spiegel publiceerde afgelopen week een titelbeeld met daarop Merkel als Don Quichotte, die voor de enorme klus staat Duitsland verder te hervormen. Ze wordt bijgestaan door vice-kanselier Franz Müntefering. De SPD-man zit op een ezel en komt nauwelijks vooruit. Actuele opiniepeilingen laten zien dat de populariteit van zowel Merkel als haar coalitie daalt en beide partijen tienduizenden leden verliezen.

Maar Merkel laat zich niet zo snel uit het veld slaan. Ze plant haar beslissingen doordacht en blijft daarbij bescheiden. De domineesdochter weet waar haar wortels liggen. Nog steeds heeft ze geen dikke villa op het chique eiland Sylt, maar een bescheiden 'datsja', een buitenhuisje in de Oost-Duitse Uckermark. In haar DDR-tijd moest Merkel twaalf jaren wachten op een autootje. Dat was in Honeckers heilstaat heel normaal. Het revolutiejaar 1989 verhinderde dat ze ook daadwerkelijk in een Trabant rondreed. Sinds de hereniging heeft ze een Golfje. Wat ze niet nodig heeft, daar begint ze niet aan.
http://www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_artikel&id=81577
pi_43561151
sexual assault with a concrete dildo?

dinsdag 14 november 2006 @ 22:54:54 #289
Stranger than fiction
pi_43561482
Hoe is het met je site Autodidact?
pi_43561840
Wat staat de SP hoog in de peilingen. Zijn er zoveel PvdA'ers die Bos niet te pruimen vinden en daarom uitwijken naar de SP?
pi_43562296

dat heb ik nou ook altijd
  dinsdag 14 november 2006 @ 23:20:15 #293
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_43562511
Lijmen het been. Karel Elschot als ik me niet vergis.
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:57 schreef Apropos het volgende:
En waarom brengen wij strijdkrachten op de been?
Volgens mij was het op den been brengen.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_43562714
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:02 schreef pberends het volgende:
http://www.nu.nl/news/884(...)ogkleppen_op_vk.html

Oh God, het blondje heeft nu ook een column bij nu.nl .
Een soapie met een mening die probeert interessant en quasi-intellectueel over te komen. Het moet toch niet gekker worden.

Wat is dat toch met linkse mensen die en masse Al Gore omhelzen als een Messias .
pi_43562823
* Hanzel und Gretyl - Third Reich from the Sun

dinsdag 14 november 2006 @ 23:31:50 #296
93744 Finder_elf_towns
pi_43563155
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:49 schreef zakjapannertje het volgende:
Onder De Tram begint
Was weer leuk .
pi_43563227
Nederland 3 mogen ze overigens per direct opheffen. Al die zogenaamd leuke, hippe en snelle programma's. Is tegenwoordig iedereen cabaretier en heeft dat woord geen enkele betekenis meer.
pi_43563373
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:41 schreef MrX1982 het volgende:
Nederland 3 mogen ze overigens per direct opheffen. Al die zogenaamd leuke, hippe en snelle programma's. Is tegenwoordig iedereen cabaretier en heeft dat woord geen enkele betekenis meer.
Heb je net onder de tram gezien? Nier overdreven hip of snel en zelfs enige diepgang. De staat van verwarring is vaag maar DWDD kijk ik erg graag. Net als bv de lama's lijst 0 of katja vs de rest.
pi_43563523
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:45 schreef du_ke het volgende:
Heb je net onder de tram gezien? Nier overdreven hip of snel en zelfs enige diepgang. De staat van verwarring is vaag maar DWDD kijk ik erg graag. Net als bv de lama's lijst 0 of katja vs de rest.
De aankondigingen van die programma's maken me al verdrietig. Al die zogenaamd hippe en leuke programma's. Ik zie het leuke er niet in. BNN is sowieso een tv dieptepunt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')