Ik kom om met de eer te strijken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:04 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ja ja en pas komen opdagen als het werk al bijna gedaan is!![]()
met een stoomstrijkijzer ?quote:
Nee, met de eer zeg ik toch net. Ik weet niet of dat helpt voor je overhemden, maar we kunnen het allicht proberen..quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met een stoomstrijkijzer ?
dan heb ik nog wel een paar overhemden voor je liggen, kan je die gelijk ook doen?
please ????
Dank je welquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, met de eer zeg ik toch net. Ik weet niet of dat helpt voor je overhemden, maar we kunnen het allicht proberen..
en niet alleen een naamtopic, maar nog een plant ookquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:29 schreef Alicey het volgende:
Ik zie nu pas dat ik een naamtopic heb
Vlijtig Liesjequote:Op dinsdag 14 november 2006 12:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en niet alleen een naamtopic, maar nog een plant ook![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlijtig_liesje
Ja als jij zelfs mijn overhemden met eer wenst te strijken dan er geen andere conclusie getrokken wordenquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vlijtig Liesje
Liesje is heel vlijtig idd.
't is maar wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja als jij zelfs mijn overhemden met eer wenst te strijken dan er geen andere conclusie getrokken worden![]()
Hij kon "gewoon" kies eruit trekken ?quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Goed. De verdoving werkt ook nog.
Maar het allemaal zo gepiept en viel me erg mee.
Ben blij voor je dat het meegevallen isquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:22 schreef Twisted_fok het volgende:
Een kies floepte er zo uit, de andere was heel iets lastiger. Die moest kapot en dan stukje voor stukje eruit, maar dat was eigenlijk ook zo gebeurt.
Ja, apart gevoel wel als dat spul naar binnen wordt gespoten, je voelt het verspreiden. Maar dat deed ook geen pijn. M'n wang is nog steeds niets dik ook. Steeds even een poosje koelen.quote:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:56 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb net verse ananas gehaald, En die is al weer op
Oh, men, wat prikt dat sap op je tong..
anyway, vandaag heb ik school gehaald..
ookal had ik vannacht niet geslapen..
Vanmorgen paar koffie gehad, en toen was ik nogal druk..
En nu ga ik slapen![]()
Oh maar die komt straks weer uitgeslapen en wel terug hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:08 schreef Rhanna het volgende:
Jaaaaa.... TVP!
Ik zit nu in de les... Uitspraak vaardigheden
Zinnen herhalen enzo..
Ik mis Sebagger
quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kijk eens aan wie er ook weer voetjes heeft gekregen om dit topic binnen te wandelen![]()
Fulltime voetballen als in prof of als in een vollledige wedstrijd en niet alleen een helft ?quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:18 schreef Messenga het volgende:
[..]!
Ja. Ze zijn weer helemaal genezen!
Nu nog afkomen van mn liesblessure en ik mag eindelijk weer fulltime voetballen.![]()
Volledige wedstrijd op vrij hoog niveau jaquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Fulltime voetballen als in prof of als in een vollledige wedstrijd en niet alleen een helft ?
Heel veel succes en sterkte en kracht toegewenstquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:25 schreef Sitethief het volgende:
Ik ben ff een paar dagen heel erg afwezig,.
Als alles goed gaat ben ik vrijdag weer online,.
Heb besloten om vanavond al een hoop dingen te doen,.
Gefeliciteerd. Wanneer komen de eerste naaktfoto's?quote:
Was dit een aanbod?quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Wanneer komen de eerste naaktfoto's?
Ik wil ze wel komen maken hoor.quote:
Wat voor aanbod had je dan in gedachten...?quote:
Ik van jou natuurlijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat voor aanbod had je dan in gedachten...?
Op dit moment worden dat horrorfoto'squote:
Hoezo worden dat op dit moment horrorfoto's?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op dit moment worden dat horrorfoto'sMaar ik zal es kijken
Bloederig enzo...quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoezo worden dat op dit moment horrorfoto's?
Maar tof![]()
Ik voorspel een "fotografeer hier wonderer naakt meet"![]()
* Alicey meldt zich aan bij dezequote:Op dinsdag 14 november 2006 21:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoezo worden dat op dit moment horrorfoto's?
Maar tof![]()
Ik voorspel een "fotografeer hier wonderer naakt meet"![]()
Mm, en jij weet hoe ik eruit zie... *gevleid voel*quote:
Wat is er aan kapot danquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:57 schreef maedel het volgende:
En huppetee, in MyAT d'r mee.![]()
Trouwens, mijn pc is kapot...Net nieuw
![]()
Ze kunnen niet zo goed tegen vocht...quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:57 schreef maedel het volgende:
En huppetee, in MyAT d'r mee.![]()
Trouwens, mijn pc is kapot...Net nieuw
![]()
Just guessing. Hardware of software problemen?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:04 schreef maedel het volgende:
ik weet ook niet wat er aan kapot is. Maar iets dat ik zelf niet kan repareren...
En tegen vocht? Ik weet niet wat jij met je pc doet Wonderer?
Hoe kom je er bij dat het horror is?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mm, en jij weet hoe ik eruit zie... *gevleid voel*
Moet wel eerst de sportschool van binnen gaan bekijken, er is niks meer over van mijn spieren
* NanKing nerd meldtquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:04 schreef maedel het volgende:
ik weet ook niet wat er aan kapot is. Maar iets dat ik zelf niet kan repareren...
En tegen vocht? Ik weet niet wat jij met je pc doet Wonderer?
Volgens mij hardware, hij wilde niet meer voorbij het bootmenu.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Just guessing. Hardware of software problemen?
Bloederige bedoening op dit moment.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat het horror is?
Kweek je spieren voor het nut of voor het mooi?
Pijnlijk... HDD dood of zo, klinkt het. Maar gelukkig zit je niet zonder.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:11 schreef maedel het volgende:
[..]
Volgens mij hardware, hij wilde niet meer voorbij het bootmenu.
Maar goed, ik kan 'm morgen weer ophalen en er zit garantie op. En het is nou ook niet zo dat we geen pc meer hebben hier dan. Er zwerven er nog wel een stuk of 5 rond hier in huis
Maandelijks bloedbad of iets anders?quote:
cardio bouw je toch juist geen spieren mee op?quote:En spieren, allebei. Ik vind het mooi om wat meer vlees op mijn botten te hebben, maar het is ook nuttig, want je verbranding gaat omhoog en je hebt het sneller warm en osteoporose krijgt minder kans etc.
Maar zoals het er nu naar uitziet, wordt het cardio'en want de dichtsbijzijnde sportschool is kut.
Ja, die HDD ben ik een beetje bang voor, maar hij is wel een keer doorgestart, en toen was alles er nog. Toen ging ie alleen weer booten...quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Pijnlijk... HDD dood of zo, klinkt het. Maar gelukkig zit je niet zonder.
Driemaandelijks, yep.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maandelijks bloedbad of iets anders?
[..]
cardio bouw je toch juist geen spieren mee op?<- Leek hoor
Dat valt dan wel te overleven.quote:
Waarom is dat lastig? Je kunt toch ook iets anders gebruiken waarvoor enige kracht nodig is om het te heffen?quote:En inderdaad, met cardio bouw je weinig tot geen spiermassa op, maar dat is wel het enige dat ik thuis kan doen (als we een hometrainer kopen). Het liefst wil ik gewoon met de gewichten in de weer maar da's lastig op dit moment.
Hm, ik moet nog ergens die elastische banden hebben liggen, daar kan ik vast wel wat meequote:Op dinsdag 14 november 2006 22:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat valt dan wel te overleven.
[..]
Waarom is dat lastig? Je kunt toch ook iets anders gebruiken waarvoor enige kracht nodig is om het te heffen?
Have funquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm, ik moet nog ergens die elastische banden hebben liggen, daar kan ik vast wel wat mee
Ik wil een sportschool in de achtertuin, dammit.
ja hoorquote:Op woensdag 15 november 2006 07:42 schreef Sebasser het volgende:
Joeah, verdomme
heb ik laatst aangeboden Dat ik kwam helpen sitethief te verhuizen in ruil voor een treinkaartje en die HJ van hem..
Dat ie maar moest roepen als ie me nodig had..
Riep ie gister toen ik sliep..
en nu issie offline..
Als iemand zijn 06 kan PM'en ofzo, dan kan ik hem ff smsen..
Of als iemand hem even smst Dat ie zijn mail moet checken, daar staat mijn nummer Wel in een mailtje..
Anyway, ik ben weg(Kzal later wel ff kijken voor PM en ander check ik dit topic wel. 14.gif )
Check,quote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 11:41 schreef PiperMaru het volgende:
Faithz![]()
![]()
ben jouw naam al vaker tegengekomen op Fok maar kom er nu door je sig achter wie je bent *hihi*
Gelukkig leuk volk dus.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:49 schreef Faithz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Same here!! Vaak genoeg posts van je gezien!![]()
![]()
Wist niet dat jij ook Fokker was
Spot er maar mee maar de eerste indruk doet wonderen bij schoonmoedersquote:Op woensdag 15 november 2006 11:15 schreef Rhanna het volgende:
Dank je wel.. Heb niet geslapen vannacht,, Pure spanning
Liefst ergens in het weekend omdat we ook nog een stukje terug moeten daarna. Ben wel benieuwd naar jouw creaties. Natuurlijk helpen we mee kokenquote:Op woensdag 15 november 2006 12:00 schreef PiperMaru het volgende:
Oh jeeeeeeeeeee....
laat ik dat nou ook bij jou hebben gedaan![]()
Wanneer komen jullie tapas doen in Utrecht?
Ik heb dat eigenlijk nooit zo ervaren...quote:Op woensdag 15 november 2006 12:11 schreef Faithz het volgende:
[..]
Spot er maar mee maar de eerste indruk doet wonderen bij schoonmoeders
Wacht maar tot je kunt gaan inrichten en er echt je eigen plek van kunt maken, dat is echt zo meesterlijk!quote:Op woensdag 15 november 2006 17:23 schreef Sitethief het volgende:
Leeg bureau, lege kasten, kamer vol dozen,.
Dubbele gevoelens...........
Moving-out-day - Celebrate Freedom!
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:15 schreef NanKing het volgende:
Ik ga mijn mandje opzoeken.
Weltrusten allen![]()
Ik moet mijn peuk nog even oproken hequote:Op woensdag 15 november 2006 20:58 schreef Pingvogel het volgende:
Zie je wel ..... sniekert
enne ... senks![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 23:41 schreef Stroekie het volgende:
Zo nog even snel zwaaien en iedereen een goede nachtrust toewensen![]()
![]()
heel veel succes morgenquote:
Zal ik je morgenochtend die eer gunnen?quote:
Ja zal ik jouw eens sterke armen toewensen voor vandaag!!!!!!quote:Op donderdag 16 november 2006 08:13 schreef Sebasser het volgende:
Zo, ik vertrek richting zwolle zometeen..
eerst ff wakker worden.
Nou, die sterke armen heb ik altijd al gehadquote:Op donderdag 16 november 2006 08:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja zal ik jouw eens sterke armen toewensen voor vandaag!!!!!!
en doe je hem wel de groeten van mij![]()
Nou dan is het voor ons gewoon wachten op de actie foto/squote:Op donderdag 16 november 2006 08:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, die sterke armen heb ik altijd al gehad![]()
Ik zal er aan denken ja
ala ijsmeis.zip of?quote:Op donderdag 16 november 2006 08:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan is het voor ons gewoon wachten op de actie foto/s![]()
Zo dat heb jij ook een korte nachtrust gehadquote:Op donderdag 16 november 2006 08:45 schreef Sitethief het volgende:
![]()
net de sleutels opgehaald
![]()
![]()
Mixed feelings
top man,quote:Op donderdag 16 november 2006 08:47 schreef Sebasser het volgende:
Sitethief!
Als alles goed gaat enzoot, Dan sta ik op spoor 1A om 11:14
quote:Op donderdag 16 november 2006 08:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo dat heb jij ook een korte nachtrust gehad![]()
en sterkte vandaag![]()
Niks vreemds aanquote:Op donderdag 16 november 2006 16:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een beetje een vreemde gewoonte ontwikkeld. Op school korte verhalen beginnen te schrijven in de lessen, wanneer ik me verveel.
Klinkt bekendquote:Op donderdag 16 november 2006 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik de tijd neem om ze over te typen, en ik ze het waard vind om aan groter publiek te vertonen.
Natuurlijkquote:Op donderdag 16 november 2006 18:32 schreef Sitethief het volgende:
En toen was ik live vanaf mijn nieuwe plekje, natuurlijk is het eerste wat functioneert laptop+internet,.
quote:Op donderdag 16 november 2006 20:34 schreef Qwea het volgende:
mogguh
Nou, jij had anders die loempia veel eerder op.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:25 schreef Sitethief het volgende:![]()
![]()
Sebasser
![]()
![]()
Jemig wat kan die hard werken,.
ik hoop dat je vannacht heel tof gaat dromen in je nieuwe huisjequote:Op donderdag 16 november 2006 20:48 schreef Sitethief het volgende:
[..].
Thanks allemaal, voel me hier nu al thuis,.
Ja nou, nu weet jij hoe het eindigd voor die meneer en wij nietquote:Op vrijdag 17 november 2006 04:44 schreef wonderer het volgende:
En toen had ik in twee dagen het allerlaatste Arthurverhaal geschreven.
Jullie moeten alleen nog drie jaar wachten voor je het kan lezen
Of er eeen PCboerin erbij vragen ?quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:07 schreef maedel het volgende:
Hallo
Ik was gisteren bij Trijntje Oosterhuis en het Metropole Orkest in het Beatrix Theater.
Het was gaaaaaaaaf!![]()
Mijn pc moet voor de derde keer in anderhalve week naar de pcboer terug![]()
* maedel denkt sterk over geld terug vragen
*valt van stoel bank*quote:Op vrijdag 17 november 2006 04:44 schreef wonderer het volgende:
En toen had ik in twee dagen het allerlaatste Arthurverhaal geschreven.
Jullie moeten alleen nog drie jaar wachten voor je het kan lezen
Ja Wonderer loopt ons gewoon te teasenquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
*valt van stoel bank*
Waarom 3 jaar wachten?![]()
en hoe was het?quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:45 schreef Sitethief het volgende:
@Sebasser Dat was ook een Loempia naar mijn hart. Heb die avond nog met mijn huisgenoten zitten chillen, beetje drinken, muziekje, was erg gezellig. Trouwens nog betrapt met bier
?
He, Joost : D
@Wonderer Ik moet mijn nieuwsgierigheid bedwingen, maar ik zal een van der eerste zijn die Arthur in boek vorm zal kopen,.
@Stroek,
.
@Maedel Wasser kapot dan?
Ik sliep als een os,quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en hoe was het?
voor het eerst slapen in je nieuwe omgeving ?
Inmiddels is het geheugen en het moederbord al vervangen, dus het zal wel aan de hdd liggenquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:45 schreef Sitethief het volgende:
@Maedel Wasser kapot dan?
5 over 7 mezelf uit bed gesleept *kreun*.. kwart over 7 in de autoquote:Op vrijdag 17 november 2006 08:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo het is al weer vroeg druk in de lichtstad![]()
![]()
waar heb je hem vandaan?quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:07 schreef maedel het volgende:
Hallo
Ik was gisteren bij Trijntje Oosterhuis en het Metropole Orkest in het Beatrix Theater.
Het was gaaaaaaaaf!![]()
Mijn pc moet voor de derde keer in anderhalve week naar de pcboer terug![]()
* maedel denkt sterk over geld terug vragen
wel: blijven hangen, niet: verdere beweging wel: booten tot je een ons weegtquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:19 schreef Faithz het volgende:
Maar wat doet ie wel/niet dan? Want dit is te belachelijk voor woorden.
hij is pas een maand oud, dus ik kijk het nog even afquote:Na een jaar valt ie helemaal kapot en dan is de garantie op.
Intel Core 2 Duo, 320g hd, 2g intern, dikke vette matrox videokaart, geen flutsysteem in ieder geval.quote:Wat voor eentje is het? Specs?
Ja, genoeg gelapt.quote:En mag ik vragen wat je ervoor gelapt hebt?
What have you done?quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:26 schreef Qwea het volgende:
fuck,ik ben me een partij dizzy. kan amper lopen
ja,helemaal niksquote:
geen yoghurt in de buurt ?quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja,helemaal niksWs komt het omdat ik vanmorgen niet ontbeten heb. Maar daar heb ik normaal ook nooit last van.
net maar crackers met jam en wat ranja gehad. Gaat al beter nu.
Fijnquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja,helemaal niksWs komt het omdat ik vanmorgen niet ontbeten heb. Maar daar heb ik normaal ook nooit last van.
net maar crackers met jam en wat ranja gehad. Gaat al beter nu.
ik "eet" nooit 's ochtends maar drink een grote beker karnemelk en daarna grapefruit sapquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Fijn.
Ik eet als ik 's ochtends naar school ga ook vrijwel nooit, nooit last van.
Karnemelk is wel relaxt jaquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik "eet" nooit 's ochtends maar drink een grote beker karnemelk en daarna grapefruit sap![]()
Ik vind yoghurt inderdaad ook ideaal voedsel, voedzaam, licht verteerbaar en "snel"quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
Karnemelk is wel relaxt ja.
Ik neem in het weekend dan nog wel een lekker bord met yoghurt met muesli.
Hoor ik hier een echte kok?quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik vind yoghurt inderdaad ook ideaal voedsel, voedzaam, licht verteerbaar en "snel"
en in tegenstelling tot de meeste landgenoten consumeer ik die puur, dus zonder suiker, siroop of andere zoetigheden.
Ik gebruik het ook als basis als vervanger van creme fraiche in gerechten
pure yoghurt is enkel lekker met mandarijn erdoorquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik vind yoghurt inderdaad ook ideaal voedsel, voedzaam, licht verteerbaar en "snel"
en in tegenstelling tot de meeste landgenoten consumeer ik die puur, dus zonder suiker, siroop of andere zoetigheden.
Ik gebruik het ook als basis als vervanger van creme fraiche in gerechten
Die past er niet eens in joh.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij hebt geen KK in die kamer staan ?
Ik zat midden in de spits ofzeau in de trein, tussen een aantal zakenmannen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:45 schreef Sitethief het volgende:
@Sebasser Dat was ook een Loempia naar mijn hart. Heb die avond nog met mijn huisgenoten zitten chillen, beetje drinken, muziekje, was erg gezellig. Trouwens nog betrapt met bier
?
He, Joost : D
Oh, jij weet nu ook alles over die KK van mijquote:
Omdat ik eerst alle tussenliggende verhalen wil schrijven en in het huidige tempo duurt dat ongeveer drie jaarquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
*valt van stoel bank*
Waarom 3 jaar wachten?![]()
Zuiplapquote:Op vrijdag 17 november 2006 16:20 schreef Qwea het volgende:
je mag toch gewoon drinken in de treinik heb zo vaak bier mee in de trein genomen. Nooit iets van gezegd.
Valt dat niet onder openbare dronkenschap dan?quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:20 schreef Qwea het volgende:
je mag toch gewoon drinken in de treinik heb zo vaak bier mee in de trein genomen. Nooit iets van gezegd.
Enkel als je lam met je smoel in de trein zit.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Valt dat niet onder openbare dronkenschap dan?
Hm, guess not.
Ja, ik heb dit voor het eerst live in het theater gezien.quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:21 schreef Qwea het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mb3Xr1wvEJw
Ik doe hem altijd na. Godver wat een sterk stukje
Ook een goedenochtend Erikquote:Op zaterdag 18 november 2006 09:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedemorgen!
Oooohhh, dus er komt nog veel meer.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat ik eerst alle tussenliggende verhalen wil schrijven en in het huidige tempo duurt dat ongeveer drie jaar
Ja Najib is echt fantastischquote:
quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oooohhh, dus er komt nog veel meer.
Kijk dan vind het gelijk niet zo'n drama meer om te moeten wachten.
* Twisted_fok is serieus een beetje opgelucht
Jammer dat er niet meer van hem op youtube staatquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja Najib is echt fantastisch
ik stonk er bij de show ook echt in toen hij die imitatie van Lonny, de kok uit Indonesiė deed, en hij last van z'n tanden en tong kreeg![]()
Of dat verhaal over die SOA test![]()
Doe je dat wel vaker?quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:23 schreef Faithz het volgende:
Jodelahiteeeeeeeeeeeeee
Het schijnt, dat als je wilt kijken of je aanleg hebt, je een politieauto moet proberen na te doenquote:
Ik snap niet dat die mensen niet even door personen in hun omgeving met beide benen op de grond worden gezetquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:13 schreef Faithz het volgende:
[..]
Het schijnt, dat als je wilt kijken of je aanleg hebt, je een politieauto moet proberen na te doen
XfactorEn ja, het is afgezaagd en sommige mensen vind ik echt zielig
maar er zitten mensen bij die zichzelf zo geweldig vinden... en die worden even met beide benen op de grond gezet
Nee nou precies! Helemaal met je eens!quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:15 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik snap niet dat die mensen niet even door personen in hun omgeving met beide benen op de grond worden gezet.
al is dat bij sommige mensen praten tegen een muur natuurlijk
met iets andere programma's zoeken, dan kom je wel volledige dingen van hem tegenquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:26 schreef Faithz het volgende:
[..]
Jammer dat er niet meer van hem op youtube staat
Ik mocht weer voetballenquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met iets andere programma's zoeken, dan kom je wel volledige dingen van hem tegen![]()
Dat moet een hele opluchting voor je zijnquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:08 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik mocht weer voetballen.
Maar nu ga ik slapen! morgen vroeg naar vriendinlief.
ga dan maar alvast oefenen op de volgende zinquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:44 schreef Sebasser het volgende:
Zal ik ook meedoen met de X-factor?
Ik kan nogal een hooggilgeluid opzetten..
Klinkt net zo als een (auto)alarm..
Jamaar ik kan alleen heeeeeel hoog gillen..quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga dan maar alvast oefenen op de volgende zin
kiep de sool ulaaif![]()
![]()
Vrouwen zijn af en toe net een ambulancequote:Op zaterdag 18 november 2006 22:44 schreef Sebasser het volgende:
Zal ik ook meedoen met de X-factor?
Ik kan nogal een hooggilgeluid opzetten..
Klinkt net zo als een (auto)alarm..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest ik aan denken![]()
ijs_beer fan!
Dan benje misschien zo'n hele zeldzame countertenorquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jamaar ik kan alleen heeeeeel hoog gillen..
Meer niet.
Dat hoorde toch juist ook bij die zinquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jamaar ik kan alleen heeeeeel hoog gillen..
Meer niet.
Was dat misschien iets te grof?quote:Sebas. *Zoekt kamer in groningen.* zegt:
Je zegt niet veel zinnigs terug trouwens..
michaela ^^^^ Hou van johan zegt:
wie ik ag maar ik weet niks zinig te vertellen
Sebas. *Zoekt kamer in groningen.* zegt:
Nou, ik vertel bijvoorbeeld dingen, Eh..
Kan je zelfs daar niks zinnigs op zeggen?
Hm, heb jij anders zin om ff de stad in te gaan?
mag niet meer
Waarom niet
heb o geen zin
Dat zal me een worst wezen
Waarom mag je niet meer de stad in?
om dat ik geen zin heb en niet mijn mama mag
Ik weet dat je geen zin hebt, en dat zal me een worst wezen, zoals ik al zei..
Waarom mag je niet meer uit van je moeder slimbo..
om tog niet en ga liefer niet met een vreemt iemand op stap
Je kent me toch
Oh, en doe aub eens iets aan je nederlands..
jha wel
Nou dan, dan ben ik toch niet vreemd?
als jij probleemen hebt met mijn nederlands dan moet je niet meer met mij chatten
Sebas. *Zoekt kamer in groningen.* zegt:!!!!
Hoe ziekelijk kan je zijn mens![]()
Ik ben ondertussen breezahtaal gewend 14.gifquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap de dingen die zij zegt niet zo goed.
Ja nog een jaar of 10 en dan staat die breazuhtaal gewoon in de Staatscourantquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:10 schreef Sebasser het volgende:
Anyway, stroekie..
Volgens mij hebben die mensen dat soort dingen zelf niet eens in de gaten..
Getver. Nee, dat mag gewoon niet kunnen. Quelle horreur!quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:12 schreef Sebasser het volgende:
Hebben jullie dat gelezen trouwens?
In (nieuw) zeeland willen ze smstaal (dingen als brb, hvj en wjnmk) toestaan op tentamens ofzo..
quote:"Arthur..." Zijn moeder stond in de deuropening en zag er wat verloren uit.
www.tvopjepc.nlquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met iets andere programma's zoeken, dan kom je wel volledige dingen van hem tegen![]()
quote:
Van die msn-namen waarvan je denkt... "wat staat daar in godesnaamquote:Op zondag 19 november 2006 10:41 schreef Faithz het volgende:
Nog erger, volledige zinnen die bestaan uit alleen maar smilies![]()
Lief en hart vervangen door een hartje.. en vervangen door een springende animatie EN etc
quote:Op zondag 19 november 2006 21:17 schreef Faithz het volgende:
(L)(L)(L)(L)(K)(K)(K)(K)LOVE ME SKATJE(L)(L)(L)(L)(K)(K)(K)(K)MIS JUH LIEFURD!!!!!!(L)(L)(L) zegt:
LOL, toppunt!quote:Op zondag 19 november 2006 21:24 schreef Sebasser het volgende:
offe
·$4к.єllżż ·$39ฬ.๏ยt HvjOu sGatt hóu Fhan jÓu aFz:Je LieFv ·$36เภﻮє ·$13Tris&miiBfflife,,HvjÉ SGatt
Jaquote:Op zondag 19 november 2006 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Sebas, ik was net in ONZ, had je me gezien?
Ik was op dreef.quote:
Kun je er nu echt zoveel zelf bedenken of heb je zoveel breezersletjes in je msn staan? Dan komt mijn volgende vraag: wat moet je met zoveel breezah meiskes in je msnquote:Op zondag 19 november 2006 21:35 schreef Sebasser het volgende:
Iets minder erge, maar toch ook wel erge:
...C[i]ndy... MoNique & iiCk 4 ever Together NNTB MrlOes tievuss sGatjJ Robbie sgatjJ HvJ Hea kleine
Of
°||..[L]ittle..[G]irl..||° .....Hvj I,m CraZy Walla Walla Bling Bling LAURA STOMME KKSLET!!!K HAAT JUH!!
Offe..
_ Maud _ D0 n'D eline 4LIFE N'D fl0ra HHEVVJ patat r0eleerd 0fiey lize!!!!!hvj le0nieY k0mt by mü slaapJeSs d0en
of
·$7(v)¦®šNšŖšW,,·$20*(( ))*·$40Cavia GanG ruLezZz...··$28 Hea leOnieJ,, kimmieJ.. ·$
En de allerergste..
NanKinky * Coffee and nicotine
Verslaafde breezah..
Geen idee..quote:Op zondag 19 november 2006 21:49 schreef Faithz het volgende:
[..]
Kun je er nu echt zoveel zelf bedenken of heb je zoveel breezersletjes in je msn staan? Dan komt mijn volgende vraag: wat moet je met zoveel breezah meiskes in je msn![]()
![]()
En nu, op het stalen ros richting stad?quote:Op maandag 20 november 2006 07:44 schreef maedel het volgende:
en ik dacht dat ik met m'n 20 personen al veel in mijn lijst had
Ik sta trouwens toch altijd op bezet, want ik wil niet lastig gevallen worden
Overigens ben ik er zojuist achter gekomen dat mijn reservesleutels van mijn auto niet werken. Ik kan wel zeggen dat dat niet praktisch is als je een vergadering hebt, en je vrouw heeft de gewone sleutels in haar jaszak (100km verderop).![]()
stalen ros? het is 35km.....quote:Op maandag 20 november 2006 07:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En nu, op het stalen ros richting stad?
een collega bellen?
of de buurman/vrouw voor assistentie benaderen?
Wat een naar begin van deze week dan weerquote:Op maandag 20 november 2006 07:50 schreef maedel het volgende:
[..]
stalen ros? het is 35km.....![]()
![]()
Collega's wonen niet in de buurt en de buurman is al weg geloof ik.
En dan nog, hoe kom ik weer terug? OV is geen optie (en de vergadering al afgezegd).
Thuiswerken dus.
Een renault???quote:Op maandag 20 november 2006 07:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat een naar begin van deze week dan weer
maar jij hebt dan van die sleutels met een baterij erin om electrisch circuit te kunnen activeren, of zo'n startkaart van Renault???
want dat zijn natuurlijk heel erg afwijkende batterijen die je niet in een gewone winkel of tankstation kan kopen?quote:Op maandag 20 november 2006 08:06 schreef maedel het volgende:
[..]
Een renault???![]()
Ik heb een deuropener om het alarm af te zetten en de deur open te doen, en dan een sleutel met batterij voor het contactslot, motor, electrisch circuit (geloof ik...).
Daar moet iets matchen tussen die twee dingen, en dat doet het niet.
Nou ga jij zeker zeggen dat de batterij van die sleutel leeg is? (want daar had ik nog helemaal niet aan gedacht, maar daar kan ik nou ook niets aan doen verder).
Ik ga niet zeggen waar ik woon, maar trust me, het is een eind weg naar batterijenquote:Op maandag 20 november 2006 08:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
want dat zijn natuurlijk heel erg afwijkende batterijen die je niet in een gewone winkel of tankstation kan kopen?
zit er ook een lampje aan/in die sleutelhanger zodat je daarmee batterij kan controleren?
Tegen die tijd dat jij een auto kunt betalen is dat heel normaal?quote:Op maandag 20 november 2006 08:18 schreef Sitethief het volgende:
Ik heb later als ik groot ben een auto met stem activering,.
Yup,quote:Op maandag 20 november 2006 08:24 schreef maedel het volgende:
[..]
Tegen die tijd dat jij een auto kunt betalen is dat heel normaal?
Volgens mij is die primeur allang wegquote:Op maandag 20 november 2006 08:25 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Yup,.
Maar dan koop ik er wel een waar ik fulltime in kan wonen,.
En dan ga ik de eerste mobiele kluizenaar zijn,.
Maar dus wel een nieuw stel, plus een reserver stel mee naar huis nemen zodra je weer in de beschaafde wereld bent?quote:Op maandag 20 november 2006 08:18 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen waar ik woon, maar trust me, het is een eind weg naar batterijen
Ik zie trouwens nergens een lampje op die sleutels. En de randweg Eindhoven is op dit uur een hel en de parkeergarage vol. Dusseh... Dat wordt een fijn stukje teleconferencen straks en thuiswerkenOok prima, heb ik helemaal geen hekel aan.
En, mijn vrouw beter instrueren dat ze die sleutels niet in haar jaszak laat zittenMaar ik denk dat dat al over is gekomen tijdens ons telefoongesprek eerder deze ochtend
![]()
Ik moet je meneer Haselhoff gaan noemen???quote:Op maandag 20 november 2006 08:18 schreef Sitethief het volgende:
Ik heb later als ik groot ben een auto met stem activering,.
Of gewoon goed je best doenquote:Op maandag 20 november 2006 08:25 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Yup,.
Maar dan koop ik er wel een waar ik fulltime in kan wonen,.
En dan ga ik de eerste mobiele kluizenaar zijn,.
"Met één druk op de knop zet je de boel in beweging!"quote:Op maandag 20 november 2006 08:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik moet je meneer Haselhoff gaan noemen???
Oei, nu krijg ik direct het beeld van Maedel met een lederen jack en krullen, als een Michaėla Knightquote:Op maandag 20 november 2006 08:36 schreef maedel het volgende:
[..]
"Met één druk op de knop zet je de boel in beweging!"
* maedel droomt stiekem toch wel eens van een patsercorvette
Als ik dan in Baywatch mag spelen,quote:Op maandag 20 november 2006 08:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik moet je meneer Haselhoff gaan noemen???
Een rood lampje?quote:Op maandag 20 november 2006 08:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Of gewoon goed je best doen
dan krijg je er zo eentje met chauffeur, inclusief pet en witte handschoenen en werklampje op de achterbank![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 08:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oei, nu krijg ik direct het beeld van Maedel met een lederen jack en krullen, als een Michaėla Knight![]()
![]()
Gaywatchquote:Op maandag 20 november 2006 09:08 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Als ik dan in Baywatch mag spelen,.
[..]
Een rood lampje?.
Maar daar kan de kapper toch best behulpzaam bij zijn ?quote:Op maandag 20 november 2006 09:27 schreef maedel het volgende:
[..]
laat die krullen maar zitten... Die heb ik niet (helaas).
Dat heb ik wel ooit gedaan, maar ik heb me er maar bij neergelegd dat ik megastijl haar heb.quote:Op maandag 20 november 2006 09:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar daar kan de kapper toch best behulpzaam bij zijn ?
het zou wel heel slecht van mij zijn als ik zou zeggen, batterijen halenquote:Op maandag 20 november 2006 13:46 schreef maedel het volgende:
Jeumig, waar is iedereen???![]()
Haaaaaaaallloooooooooooo!
![]()
[echo] ooh, ooh, ooh, ooh [/echo]
Hoezo.. zo te lezen doet ie het nog heel goed..quote:Op maandag 20 november 2006 13:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het zou wel heel slecht van mij zijn als ik zou zeggen, batterijen halen![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse mamma :)
quote:Op maandag 20 november 2006 13:52 schreef Faithz het volgende:
[..]
Hoezo.. zo te lezen doet ie het nog heel goed..
het avontuur van Maedel, zoals dat hier hedenochtend besproken is in het L topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 14:39 schreef Stroekie het volgende:
omg ik krijg ik nu koude rillingen van over mijn rug
http://www.thialf.nl/page(...)_vrijdag_on_ICE.html
en nee jullie zien mij daar dus geen pirouttes maken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse mamma :)
quote:Op maandag 20 november 2006 14:43 schreef Faithz het volgende:
[..]
![]()
Tja, wat moet ik daar nu op zeggen whahaha Hoe komen ze erop.![]()
We zijn een uitstervende soort, schaatsen met hetero's is er niet meer bij![]()
btw zit ik 15 december heerlijk met mijn kont op een eiland met mijn vrouw ter ere van ons 1 jarig huwelijkDa's vanuit je woonplaats wel eng dicht bij Heerenveen in de buurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zal heus wel weer een publiek voor te vinden zijn,quote:Op maandag 20 november 2006 14:48 schreef Faithz het volgende:
De artiesten die dan komen:
Burdy - 23.00 uur
Harm Wolters - 23.15 uur
Gyna - 23.30 uur
Tjeerd - 23.45 uur
Liza Santanera - 00.00 uur
Bouke - 00.15 uur
Lucas en Gea - 00.30
Thomas Berge - 01.00 uur
Havenzangers - 01.30 uur
Echt homo gericht, vind je ook niet!
Lucas en Gea... ooh en de Havenzangers, die doen het hem vast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |