quote:Op woensdag 15 november 2006 23:41 schreef Stroekie het volgende:
Zo nog even snel zwaaien en iedereen een goede nachtrust toewensen![]()
![]()
heel veel succes morgenquote:
Zal ik je morgenochtend die eer gunnen?quote:
Ja zal ik jouw eens sterke armen toewensen voor vandaag!!!!!!quote:Op donderdag 16 november 2006 08:13 schreef Sebasser het volgende:
Zo, ik vertrek richting zwolle zometeen..
eerst ff wakker worden.
Nou, die sterke armen heb ik altijd al gehadquote:Op donderdag 16 november 2006 08:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja zal ik jouw eens sterke armen toewensen voor vandaag!!!!!!
en doe je hem wel de groeten van mij![]()
Nou dan is het voor ons gewoon wachten op de actie foto/squote:Op donderdag 16 november 2006 08:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, die sterke armen heb ik altijd al gehad![]()
Ik zal er aan denken ja
ala ijsmeis.zip of?quote:Op donderdag 16 november 2006 08:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan is het voor ons gewoon wachten op de actie foto/s![]()
Zo dat heb jij ook een korte nachtrust gehadquote:Op donderdag 16 november 2006 08:45 schreef Sitethief het volgende:
![]()
net de sleutels opgehaald
![]()
![]()
Mixed feelings
top man,quote:Op donderdag 16 november 2006 08:47 schreef Sebasser het volgende:
Sitethief!
Als alles goed gaat enzoot, Dan sta ik op spoor 1A om 11:14
quote:Op donderdag 16 november 2006 08:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo dat heb jij ook een korte nachtrust gehad![]()
en sterkte vandaag![]()
Niks vreemds aanquote:Op donderdag 16 november 2006 16:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een beetje een vreemde gewoonte ontwikkeld. Op school korte verhalen beginnen te schrijven in de lessen, wanneer ik me verveel.
Klinkt bekendquote:Op donderdag 16 november 2006 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik de tijd neem om ze over te typen, en ik ze het waard vind om aan groter publiek te vertonen.
Natuurlijkquote:Op donderdag 16 november 2006 18:32 schreef Sitethief het volgende:
En toen was ik live vanaf mijn nieuwe plekje, natuurlijk is het eerste wat functioneert laptop+internet,.
quote:Op donderdag 16 november 2006 20:34 schreef Qwea het volgende:
mogguh
Nou, jij had anders die loempia veel eerder op.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:25 schreef Sitethief het volgende:![]()
![]()
Sebasser
![]()
![]()
Jemig wat kan die hard werken,.
ik hoop dat je vannacht heel tof gaat dromen in je nieuwe huisjequote:Op donderdag 16 november 2006 20:48 schreef Sitethief het volgende:
[..].
Thanks allemaal, voel me hier nu al thuis,.
Ja nou, nu weet jij hoe het eindigd voor die meneer en wij nietquote:Op vrijdag 17 november 2006 04:44 schreef wonderer het volgende:
En toen had ik in twee dagen het allerlaatste Arthurverhaal geschreven.
Jullie moeten alleen nog drie jaar wachten voor je het kan lezen
Of er eeen PCboerin erbij vragen ?quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:07 schreef maedel het volgende:
Hallo
Ik was gisteren bij Trijntje Oosterhuis en het Metropole Orkest in het Beatrix Theater.
Het was gaaaaaaaaf!![]()
Mijn pc moet voor de derde keer in anderhalve week naar de pcboer terug![]()
* maedel denkt sterk over geld terug vragen
*valt van stoel bank*quote:Op vrijdag 17 november 2006 04:44 schreef wonderer het volgende:
En toen had ik in twee dagen het allerlaatste Arthurverhaal geschreven.
Jullie moeten alleen nog drie jaar wachten voor je het kan lezen
Ja Wonderer loopt ons gewoon te teasenquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
*valt van stoel bank*
Waarom 3 jaar wachten?![]()
en hoe was het?quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:45 schreef Sitethief het volgende:
@Sebasser Dat was ook een Loempia naar mijn hart. Heb die avond nog met mijn huisgenoten zitten chillen, beetje drinken, muziekje, was erg gezellig. Trouwens nog betrapt met bier
?
He, Joost : D
@Wonderer Ik moet mijn nieuwsgierigheid bedwingen, maar ik zal een van der eerste zijn die Arthur in boek vorm zal kopen,.
@Stroek,
.
@Maedel Wasser kapot dan?
Ik sliep als een os,quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en hoe was het?
voor het eerst slapen in je nieuwe omgeving ?
Inmiddels is het geheugen en het moederbord al vervangen, dus het zal wel aan de hdd liggenquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:45 schreef Sitethief het volgende:
@Maedel Wasser kapot dan?
5 over 7 mezelf uit bed gesleept *kreun*.. kwart over 7 in de autoquote:Op vrijdag 17 november 2006 08:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo het is al weer vroeg druk in de lichtstad![]()
![]()
waar heb je hem vandaan?quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:07 schreef maedel het volgende:
Hallo
Ik was gisteren bij Trijntje Oosterhuis en het Metropole Orkest in het Beatrix Theater.
Het was gaaaaaaaaf!![]()
Mijn pc moet voor de derde keer in anderhalve week naar de pcboer terug![]()
* maedel denkt sterk over geld terug vragen
wel: blijven hangen, niet: verdere beweging wel: booten tot je een ons weegtquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:19 schreef Faithz het volgende:
Maar wat doet ie wel/niet dan? Want dit is te belachelijk voor woorden.
hij is pas een maand oud, dus ik kijk het nog even afquote:Na een jaar valt ie helemaal kapot en dan is de garantie op.
Intel Core 2 Duo, 320g hd, 2g intern, dikke vette matrox videokaart, geen flutsysteem in ieder geval.quote:Wat voor eentje is het? Specs?
Ja, genoeg gelapt.quote:En mag ik vragen wat je ervoor gelapt hebt?
What have you done?quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:26 schreef Qwea het volgende:
fuck,ik ben me een partij dizzy. kan amper lopen
ja,helemaal niksquote:
geen yoghurt in de buurt ?quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja,helemaal niksWs komt het omdat ik vanmorgen niet ontbeten heb. Maar daar heb ik normaal ook nooit last van.
net maar crackers met jam en wat ranja gehad. Gaat al beter nu.
Fijnquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja,helemaal niksWs komt het omdat ik vanmorgen niet ontbeten heb. Maar daar heb ik normaal ook nooit last van.
net maar crackers met jam en wat ranja gehad. Gaat al beter nu.
ik "eet" nooit 's ochtends maar drink een grote beker karnemelk en daarna grapefruit sapquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Fijn.
Ik eet als ik 's ochtends naar school ga ook vrijwel nooit, nooit last van.
Karnemelk is wel relaxt jaquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik "eet" nooit 's ochtends maar drink een grote beker karnemelk en daarna grapefruit sap![]()
Ik vind yoghurt inderdaad ook ideaal voedsel, voedzaam, licht verteerbaar en "snel"quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
Karnemelk is wel relaxt ja.
Ik neem in het weekend dan nog wel een lekker bord met yoghurt met muesli.
Hoor ik hier een echte kok?quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik vind yoghurt inderdaad ook ideaal voedsel, voedzaam, licht verteerbaar en "snel"
en in tegenstelling tot de meeste landgenoten consumeer ik die puur, dus zonder suiker, siroop of andere zoetigheden.
Ik gebruik het ook als basis als vervanger van creme fraiche in gerechten
pure yoghurt is enkel lekker met mandarijn erdoorquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik vind yoghurt inderdaad ook ideaal voedsel, voedzaam, licht verteerbaar en "snel"
en in tegenstelling tot de meeste landgenoten consumeer ik die puur, dus zonder suiker, siroop of andere zoetigheden.
Ik gebruik het ook als basis als vervanger van creme fraiche in gerechten
Die past er niet eens in joh.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij hebt geen KK in die kamer staan ?
Ik zat midden in de spits ofzeau in de trein, tussen een aantal zakenmannen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:45 schreef Sitethief het volgende:
@Sebasser Dat was ook een Loempia naar mijn hart. Heb die avond nog met mijn huisgenoten zitten chillen, beetje drinken, muziekje, was erg gezellig. Trouwens nog betrapt met bier
?
He, Joost : D
Oh, jij weet nu ook alles over die KK van mijquote:
Omdat ik eerst alle tussenliggende verhalen wil schrijven en in het huidige tempo duurt dat ongeveer drie jaarquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
*valt van stoel bank*
Waarom 3 jaar wachten?![]()
Zuiplapquote:Op vrijdag 17 november 2006 16:20 schreef Qwea het volgende:
je mag toch gewoon drinken in de treinik heb zo vaak bier mee in de trein genomen. Nooit iets van gezegd.
Valt dat niet onder openbare dronkenschap dan?quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:20 schreef Qwea het volgende:
je mag toch gewoon drinken in de treinik heb zo vaak bier mee in de trein genomen. Nooit iets van gezegd.
Enkel als je lam met je smoel in de trein zit.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Valt dat niet onder openbare dronkenschap dan?
Hm, guess not.
Ja, ik heb dit voor het eerst live in het theater gezien.quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:21 schreef Qwea het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mb3Xr1wvEJw
Ik doe hem altijd na. Godver wat een sterk stukje
Ook een goedenochtend Erikquote:Op zaterdag 18 november 2006 09:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedemorgen!
Oooohhh, dus er komt nog veel meer.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat ik eerst alle tussenliggende verhalen wil schrijven en in het huidige tempo duurt dat ongeveer drie jaar
Ja Najib is echt fantastischquote:
quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oooohhh, dus er komt nog veel meer.
Kijk dan vind het gelijk niet zo'n drama meer om te moeten wachten.
* Twisted_fok is serieus een beetje opgelucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |