quote:Op woensdag 15 november 2006 23:41 schreef Stroekie het volgende:
Zo nog even snel zwaaien en iedereen een goede nachtrust toewensen![]()
![]()
heel veel succes morgenquote:
Zal ik je morgenochtend die eer gunnen?quote:
Ja zal ik jouw eens sterke armen toewensen voor vandaag!!!!!!quote:Op donderdag 16 november 2006 08:13 schreef Sebasser het volgende:
Zo, ik vertrek richting zwolle zometeen..
eerst ff wakker worden.
Nou, die sterke armen heb ik altijd al gehadquote:Op donderdag 16 november 2006 08:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja zal ik jouw eens sterke armen toewensen voor vandaag!!!!!!
en doe je hem wel de groeten van mij![]()
Nou dan is het voor ons gewoon wachten op de actie foto/squote:Op donderdag 16 november 2006 08:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, die sterke armen heb ik altijd al gehad![]()
Ik zal er aan denken ja
ala ijsmeis.zip of?quote:Op donderdag 16 november 2006 08:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan is het voor ons gewoon wachten op de actie foto/s![]()
Zo dat heb jij ook een korte nachtrust gehadquote:Op donderdag 16 november 2006 08:45 schreef Sitethief het volgende:
![]()
net de sleutels opgehaald
![]()
![]()
Mixed feelings
top man,quote:Op donderdag 16 november 2006 08:47 schreef Sebasser het volgende:
Sitethief!
Als alles goed gaat enzoot, Dan sta ik op spoor 1A om 11:14
quote:Op donderdag 16 november 2006 08:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo dat heb jij ook een korte nachtrust gehad![]()
en sterkte vandaag![]()
Niks vreemds aanquote:Op donderdag 16 november 2006 16:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een beetje een vreemde gewoonte ontwikkeld. Op school korte verhalen beginnen te schrijven in de lessen, wanneer ik me verveel.
Klinkt bekendquote:Op donderdag 16 november 2006 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik de tijd neem om ze over te typen, en ik ze het waard vind om aan groter publiek te vertonen.
Natuurlijkquote:Op donderdag 16 november 2006 18:32 schreef Sitethief het volgende:
En toen was ik live vanaf mijn nieuwe plekje, natuurlijk is het eerste wat functioneert laptop+internet,.
quote:Op donderdag 16 november 2006 20:34 schreef Qwea het volgende:
mogguh
Nou, jij had anders die loempia veel eerder op.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:25 schreef Sitethief het volgende:![]()
![]()
Sebasser
![]()
![]()
Jemig wat kan die hard werken,.
ik hoop dat je vannacht heel tof gaat dromen in je nieuwe huisjequote:Op donderdag 16 november 2006 20:48 schreef Sitethief het volgende:
[..].
Thanks allemaal, voel me hier nu al thuis,.
Ja nou, nu weet jij hoe het eindigd voor die meneer en wij nietquote:Op vrijdag 17 november 2006 04:44 schreef wonderer het volgende:
En toen had ik in twee dagen het allerlaatste Arthurverhaal geschreven.
Jullie moeten alleen nog drie jaar wachten voor je het kan lezen
Of er eeen PCboerin erbij vragen ?quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:07 schreef maedel het volgende:
Hallo
Ik was gisteren bij Trijntje Oosterhuis en het Metropole Orkest in het Beatrix Theater.
Het was gaaaaaaaaf!![]()
Mijn pc moet voor de derde keer in anderhalve week naar de pcboer terug![]()
* maedel denkt sterk over geld terug vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |