Als ik zie welk een enthousiasme de stichting uistraalt, kunnen wij natuurlijk niet achterblijven !quote:Beste mensen,
Graag informeer ik jullie over de doelstelling van de stichting Fibrosekinderen Op Kamp, kortom stichting FOK. Geweldig dat jullie je in gaan zetten voor onze stichting, zodat we weer veel mensen met Cystic Fibrosis blij kunnen maken!
Wat is Cystic Fibrosis?
Cystic Fibrosis is een ongeneeslijke, aangeboren aandoening, die bij één op de 3600 baby’s voorkomt. Jaarlijks worden er ongeveer 50 baby’s met Cystic Fibrosis geboren. Patiënten maken te taai slijm in hun hele lichaam, wat voornamelijk problemen geeft in de luchtwegen, de darmen, alvleesklier en lever. Ze kampen met klachten die steeds ernstiger worden en overlijden vrijwel zonder uitzondering op jonge leeftijd. De gemiddelde levensverwachting van een Cystic Fibrosis patiënt bedraagt 30 jaar. Dankzij intensieve medische zorg is de kwaliteit van leven van de Cystic Fibrosis patiënt tegenwoordig gelukkig veel beter dan in het verleden.
Cystic Fibrosis is een erfelijke ziekte. In Nederland is één op de dertig personen (ofwel een half miljoen mensen) drager van de erfelijke eigenschap die CF bepaald, het CF-gen.
Alléén wanneer beide ouders drager zijn van het gen, bestaat de kans dat hun kind de ziekte heeft. Die kans bedraagt 25 procent.
In de afgelopen 30 jaar organiseerde de stichting FOK vakantiekampen voor kinderen met CF, ook als er intensieve medische zorg nodig was. Daardoor hadden de CF-ers onderling plezier en konden ze ervaringen en verdriet delen. Tevens waren de ouders eens een week ‘vrij’ van de intensieve zorg.
Helaas is er echter nieuw medisch inzicht gekomen waardoor kinderen (maar ook oudere patiënten) in de toekomst van elkaar afgezonderd moeten worden. Dit houdt in dat kampen, maar ook andere gelegenheden waarbij veel CF patiënten bij elkaar komen, niet meer gehouden kunnen worden. Dat is voor heel veel patiënten echt een ramp, ze hadden veel aan het lotgenoten contact.
Omdat de ervaring van de kampen zo positief was heeft het bestuur van de stichting FOK besloten om door te gaan met het organiseren van activiteiten voor CF-ers.
We zijn bezig met twee verschillende projecten:
1. Verschaffen van toegang tot internet(primair in – kinder – ziekenhuizen) en daarmee onderlinge contacten mogelijk maken
2. Het organiseren van uitjes voor kinderen met broertjes of zusjes, vrienden en/of andere gezinsleden.
Hier volgt een korte toelichting op deze projecten:
Ad 1 :
Het verstrekken van apparatuur om middels tekst maar mogelijk ook met geluid en beeld met elkaar in contact te kunnen komen. Hoe dit precies vorm zal krijgen is nog niet duidelijk, maar gedacht kan worden aan het verstrekken van:
o hardware (PC’s en webcams),
o software (om met elkaar te kunnen spreken en elkaar te kunnen zien binnen een ‘veilige’ groep)
o zg. ‘breedband’ verbindingen.
Ad 2 :
We organiseren uitjes voor kinderen en jongeren met de juiste zorg. Dit met de hulp van een bestand van vrijwilligers, waarvan de meesten ervaren CF begeleiders.
Dit jaar hebben er acht uitjes plaatsgevonden. Tevens hebben we een kinderziekenhuis van laptops kunnen voorzien, waardoor de kinderen vanuit hun bed contact kunnen hebben met lotgenoten.
We zijn nu één jaar bezig met onze nieuwe projecten. Het is heel iets anders dan het organiseren van kampen, maar we zijn ervan overtuigd ook op deze manier veel mensen met CF blij te maken!
Heel, heel hartelijk bedankt voor jullie aktie.
Ontzettend veel succes en plezier!
Met vriendelijke groeten namens de stichting FOK,
Willeke Rasenberg
voorzitter
En het icoontje:quote:Op woensdag 15 november 2006 18:53 schreef ElisaB het volgende:
Mede dankzij jullie bijdragen, mogen we op 15 november om 18:53 de volgende tussenstand noteren:
Bank 710,50
Giro 668,38
Anders 75,00
Totaal 1.453,88
Is het niet geweldig
quote:We hebben nog even wat gebrainstormd achter de schermen en mss is het wel leuk om iets aan de bedragen te verbinden. Was gisteren ook al ergens langs gekomen als ik het goed heb.
Het is een schatting, maar om een beetje een idee te geven van wat er met het geld gedaan
kan worden:
2,50 voor 1 week internetten
5 euro voor 2 weken
10 euro voor een maand
50 euro is een onvergetelijk dagje uit voor één kind
Duidelijk dus dat ook kleine bedragen prima welkom zijn!![]()
ik dacht dat jij boodschappen aan het doen was?quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:48 schreef Xilantof het volgende:
Mijn bijdrage komt ook! Uiteraard!
Oh das een mooie tvp zeg.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:57 schreef Foeske het volgende:
Omdat ik de nieuwe stand hier af en toe kan vinden, hoop ik![]()
't is al vaker gezegd: Alle beetjes helpen. En het komt uit een goed hart!quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik zal straks ook wat storten, heb alleen niet zoveel daar ik nog maar een scholier en werkeloos ben.
preciesquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
't is al vaker gezegd: Alle beetjes helpen. En het komt uit een goed hart!
voor zover ik weet nog niet. Ik heb hier op mijn werk een potje staan en alle collega's gemaild, maar echt hard loopt het nog niet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:17 schreef Troel het volgende:
Zijn er al meer ludieke acties?
de tussenstand daarvan?quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:18 schreef buzzer het volgende:
[..]
voor zover ik weet nog niet. Ik heb hier op mijn werk een potje staan en alle collega's gemaild, maar echt hard loopt het nog niet.
het loopt tot circa half december, ja dusquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:21 schreef Itsme-HcK het volgende:
Ik ben op 't moment blut.
M'n loon komt over 3 weken weer, kan het dan nog?
de teller staat op dit moment op 31.quote:
toch alweer 31 extraquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:46 schreef buzzer het volgende:
[..]
de teller staat op dit moment op 31.
Er wordt niets verwacht van je. Dus wat jij wilt!quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:05 schreef PAA-053 het volgende:
Toevallig net een boek over gelezen. Een roman trouwens, en erg boeiend.
Hoeveel wordt er eigenlijk van je verwacht, qua stortingsbedrag?
Merciquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb hem gelijk laten zakken. Gewoon vergeten denk ik.
toch minimaal 1 centquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:05 schreef PAA-053 het volgende:
Wie maakt er een onbijtje voor haar?quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:18 schreef Sitethief het volgende:
Toch even een tvp.
Iedereen wacht op Elisa,.
maar net wat je kunt/wil geven.. iedere donatie is van harte welkomquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:05 schreef PAA-053 het volgende:
quote:
ik wacht even een weekje. ik vind 5 euro net iets te weinigquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe tussenstand..
Ja, is er, namelijk: fjb (at) hetnet (punt) nlquote:Op dinsdag 14 november 2006 04:59 schreef Vampier het volgende:
is er ook paypall?
Dat met die usernaam komt helemaal goed hoor! En dat met de spamfilter... ik heb geen idee. Met elk klutsje dat binnenkomt, verdwijnt er steeds eentje in het spamfilter. Maar je bent hassikke liev, dus daar ligt het niet aanquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:52 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Jaja, daar ben ik weer. Ik heb geld overgemaakt maar met mijn stoffige hoofd heb ik daar mijn usernummer (35446) bijgezet en niet mijn usernaam
En waarom val ik in jouw spamfilter??? Zeker gezien de naderende klaastijd ben ik zo braaf als het maar kan!!
Bijnaquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ook!
Elisa! Joehoe!!!! Ben je al wakker?
ow shit zo bedoel ik dat absoluut nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:51 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
ik ook
en 5 euro is voor mij wrs het hoogst haalbare
ik vatte het niet verkeerd op hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow shit zo bedoel ik dat absoluut niet![]()
elke bijdrage is er eentje en het maakt niet uit welk bedrag je stort. maar ik werk 40 uur en mijn vriend ook, dus ik zal ietsje meer doen, maar het wordt ook echt geen mega bedrag hoor
5 euro is twee weken internetten voor een ziek kind, dat is tochquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:51 schreef Erik_84 het volgende:
ik ook
en 5 euro is voor mij wrs het hoogst haalbare
quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
5 euro is twee weken internetten voor een ziek kind, dat is toch
quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
5 euro is twee weken internetten voor een ziek kind, dat is toch
GMTAquote:
Hee BE, jij hebt nog geen tagje!quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:21 schreef ElisaB het volgende:
Het is 14 november om 13:20 uur. De tussenstand is:
Bank 302,00
Giro 465,88
Anders 0,00
Totaal 767,88
Met een dikkevoor:
Petre(die vier keer heeft gestort; deze vuist op deze vuist
.... hij mag 'm zelf uitleggen!)
zarGon
Marsepein
Mirre
Semisane
MaLo
NT-T.BartMan
MaVeJuh
Phuturistixxx
deepfreeze
Kaputwiehund
De bijbehorende tagjes volgen aan het einde van de dag
Mensen, we gaan goe-eod
Ik heb ook even geen geld.quote:
Hm nou vooruit dan maarquote:
ik had een melige bui en bij het opstellen van de opdracht voor overboeking dacht ik eeneens aan "deze vuist op deze vuist" en jah, dat past maar 1x bij een betaling.quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:24 schreef TJDoornbos het volgende:
Is goed Buzzer, alles voor het goeie doel! Laat elke politieke partij een dubbie per stem inleveren de 22ste
quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:31 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ja lekker ben jij, ik heb al blaren avn het mailen
Ik stop het even bij mijn lijstje ideën, en ik ga er iets mee doen. Ik vind het een leuk idee.
Als jij dan iets voor mij wil doen: de mailadressen van alle lijsttrekkers opzoeken, dan doe ik de rest
quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:33 schreef sanger het volgende:
[..]
er stodn van de week toch ergens dat de partijen met geld aan het smijten zijn.
Vergeet je dit niet met PR te overleggen overigens?
edit:
PVDA
De heer W.J. Bos (Wouter)
Adres Om veiligheidsredenen zijn de adresgegevens van deze persoon niet zichtbaar
Postcode/Plaats
Land
Telefoon (prive)
Telefoon (werk) 020-3183025
Gewest Noord-Holland
Afdelingscode Amsterdam
Website www.wouterbos.nl
E-mail stuur een bericht
Functies TK Fractie Voorzitter (Land Nederland)
Lid Tweede Kamer (Land Nederland)
Bestuurslid (Landelijk De PvdA)
quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:34 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
dat laatste vooral niet vergeten! verder uiteraard een leuk idee!
quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:35 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
weet niet of dat echt te realiseren is.. in de media is het dan al snel: Fok heeft lijsttrekkers gecontacteerd voor kerstactie..
dit komt even uit het hardloopt topic vandaan, maar dit is hier beter op zijn plaatsquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:38 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee hoor, dat lijkt me niet de bedoeling. ik stel wel even een leuk mailtje op vandaag of morgen. ik zet het eerst wel in het topic, dan zie je gelijk wat ik bedoel
Surequote:Op dinsdag 14 november 2006 13:50 schreef Phuturistixxx het volgende:
Is er trouwens iets geregeld mbt terugkoppeling over wat er met geld gebeurd is nadat het overgemaakt is?
eens..quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:49 schreef ElisaB het volgende:
Just 2 cents...
Er schoot me ineens iets te binnen. Er ontstaan ideeen om grote partijen aan te trekken om dik geld te schokken. Hoe goed bedoeld ook; volgens mij haal je daarmee de insteek van FOK! voor Fok een beetje onderuit. Stel dat je een bedrijf of instelling bereid krijgt om 10.000 te storten, waar blijf je dan als student met krap budget als je zojuist ¤ 2,50 hebt overgemaakt? Vorig jaar hebben we sponsoring nadrukkelijk buiten de deur gehouden, juist om het van de users te laten blijven. Hoeft van mij betreft niet als regel te gelden, maar ik zou het zo jammer vinden als dát gegeven naar de achtergrond verdwijnt en het wordt tot 'wie krijgt het voor elkaar een rijke stinkerd enkele duizenden uit de zak te kloppen'.
Nou ja, ik dacht ik zeg het maar. En verder vind ik jullie liev en de actie tof
Sjah, zo kun je het ook bekijken. Eigenwijs als ik ben doe ik dat niet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:49 schreef ElisaB het volgende:
Just 2 cents...
Er schoot me ineens iets te binnen. Er ontstaan ideeen om grote partijen aan te trekken om dik geld te schokken. Hoe goed bedoeld ook; volgens mij haal je daarmee de insteek van FOK! voor Fok een beetje onderuit. Stel dat je een bedrijf of instelling bereid krijgt om 10.000 te storten, waar blijf je dan als student met krap budget als je zojuist ¤ 2,50 hebt overgemaakt? Vorig jaar hebben we sponsoring nadrukkelijk buiten de deur gehouden, juist om het van de users te laten blijven. Hoeft van mij betreft niet als regel te gelden, maar ik zou het zo jammer vinden als dát gegeven naar de achtergrond verdwijnt en het wordt tot 'wie krijgt het voor elkaar een rijke stinkerd enkele duizenden uit de zak te kloppen'.
ik heb al een mailtje naar PR gestuurd. Ik ga het ook neit te gek maken hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:47 schreef Brighteyes het volgende:
En toch.... zou ik dit even met de PR overleggen Buzzer... Het is niet dat je op eigen houtje de plaatselijke buurtsuper om een bijdrage vraagt.
Ergens gaat hoe dan ook 'internet forum' genoemd worden, want helemaal in je eentje Wouter Bos bellen en zeggen 'hoi, ik steun goed doel X, doe je mee?' lijkt me niet de beste strategie.
Ik weet eig. ook niet of je wel zo ver buiten FOK! moet zoeken naar mensen/bedrijven die mee doen. Dit is de FOK! Kerstinzameling en natuurlijk is alle extra steun welkom, maar dat moet niet het doel worden toch?
je hebt gelijk ook trouwensquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:49 schreef ElisaB het volgende:
Just 2 cents...
dat was eigenlijk mijn niet insteek, niet om voor het grote geld te gaan, maar voor de andere argumenten valt ook iets te zeggenquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:24 schreef Sitethief het volgende:
Als Wouter Bos nou op persoonlijke titel iets stort, maar das al een heel andere situatie.
Heeft tie wel een Fok! account?quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:24 schreef Sitethief het volgende:
Als Wouter Bos nou op persoonlijke titel iets stort, maar das al een heel andere situatie.
vast welquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:31 schreef Semisane het volgende:
[..]
Heeft tie wel een Fok! account?
En anders zijn PR team echt wel, denk je dat die geen oogje houden op de publiciteit?quote:
Done & beantwoordquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:27 schreef Puckzzz het volgende:
ElisaB, zou je je mail even willen checken?
zie bovenstaandequote:Op dinsdag 14 november 2006 14:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Done & beantwoord
Komt goed; geen zorgen!
quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:38 schreef MissBliss het volgende:
Even een tvp
Hoewel het topic al wel dicht zal zijn eer ik geld kan storten, maar meelezen is ook tof
Oh, klopt het dat ik gisteren een lijstje zag waarin stond wat een gestort bedrag 'waard' was... Zoveel tijd internetten ofzo?
Het is echt een vage schatting, maar het is wel leuk om het op deze manier te bekijken.quote:We hebben nog even wat gebrainstormd achter de schermen en mss is het wel leuk om iets aan de bedragen te verbinden. Was gisteren ook al ergens langs gekomen als ik het goed heb.
Het is een schatting, maar om een beetje een idee te geven van wat er met het geld gedaan
kan worden:
2,50 voor 1 week internetten
5 euro voor 2 weken
10 euro voor een maand
50 euro is een onvergetelijk dagje uit voor één kind
Duidelijk dus dat ook kleine bedragen prima welkom zijn!![]()
het was even verdwenen, maar inmiddels staat het weer in de tweede post.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:38 schreef MissBliss het volgende:
Even een tvp
Hoewel het topic al wel dicht zal zijn eer ik geld kan storten, maar meelezen is ook tof
Oh, klopt het dat ik gisteren een lijstje zag waarin stond wat een gestort bedrag 'waard' was... Zoveel tijd internetten ofzo?
dat vind ik echt bijzonder sympathiekquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:41 schreef Puckzzz het volgende:
ElisaB, je kunt ook een donatie verwachten van Shark.Bait die ook jullie sympathieke actie wil steunen
Komt beslist in ordequote:Op dinsdag 14 november 2006 14:43 schreef Hi_flyer het volgende:
Nou, ik heb mijn bijdrage gestort, maar de postbank herkent geen underscores, derhalve is mijn username niet helemaal correct.
*kijkt uit naar zijn naam in de update
Eh nee, JIJ stuurt een mailtjequote:Op dinsdag 14 november 2006 14:47 schreef Dizer het volgende:
Goede doelen....
En wat voor een
Ik doe mee. Stuur me een mailtje
.
even een mailtje naar fokvoorfok@gmail.comquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:47 schreef Dizer het volgende:
Goede doelen....
En wat voor een
Ik doe mee. Stuur me een mailtje
.
Ik heb mijn schatje (Elisa) al een mailtje gestuurtquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:51 schreef buzzer het volgende:
[..]
even een mailtje naar fokvoorfok@gmail.com
dan krijg je de gegevens terug van Elisa
Turken ook altijdquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Altijd weer die luie buitenlanders!
quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:34 schreef ElisaB het volgende:
People... don't go there; laten we het gezellig houden
quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:38 schreef melonovy het volgende:
Ik kijk even hoeveel ik over houd aan het einde van de maand, ik zal proberen om een positief saldo over te houden, dat gaat naar fok! voor fok.
bedankt voor de mail, zal vanavond wat overmakenquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:34 schreef ElisaB het volgende:
People... don't go there; laten we het gezellig houden
Ik ga die fokker sponsoren die van DH naar DH gaat lopen. Positief of negatief saldo, dit wordt wel ingecalculeerdquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:38 schreef melonovy het volgende:
Ik kijk even hoeveel ik over houd aan het einde van de maand, ik zal proberen om een positief saldo over te houden, dat gaat naar fok! voor fok.
Thanks, ja dat geeft een leuke indicatiequote:Op dinsdag 14 november 2006 14:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[..]
Het is echt een vage schatting, maar het is wel leuk om het op deze manier te bekijken.
Thanks!quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:43 schreef buzzer het volgende:
[..]
het was even verdwenen, maar inmiddels staat het weer in de tweede post.
Dan krijg ik vast straks een mailtjequote:Op dinsdag 14 november 2006 16:57 schreef Trebweb het volgende:
Ik heb geld overgemaakt naar het paypal adres
dat zou toch wel supertof zijn he?quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:58 schreef ElisaB het volgende:
Ik kijk in mijn glazen bol en zeg: "We gaan binnen 24 uur door de ¤ 1.000"
Duimen
Wouwquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:58 schreef ElisaB het volgende:
Duimen
Eens, tevens tvpquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:47 schreef Brighteyes het volgende:
En toch.... zou ik dit even met de PR overleggen Buzzer... Het is niet dat je op eigen houtje de plaatselijke buurtsuper om een bijdrage vraagt.
Ergens gaat hoe dan ook 'internet forum' genoemd worden, want helemaal in je eentje Wouter Bos bellen en zeggen 'hoi, ik steun goed doel X, doe je mee?' lijkt me niet de beste strategie.
Ik weet eig. ook niet of je wel zo ver buiten FOK! moet zoeken naar mensen/bedrijven die mee doen. Dit is de FOK! Kerstinzameling en natuurlijk is alle extra steun welkom, maar dat moet niet het doel worden toch?
Ik heb direct na jou ook gevraagd om een nieuw icoontjequote:Op dinsdag 14 november 2006 17:12 schreef Foeske het volgende:
Ik vind onze logo's ook zo leuk bij elkaar passen![]()
Nog even en dan heb ik 'em als het goed is ook in m'n icoontje staan!
Ik zag het mailtje zojuist binnenkomenquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb mijn Paypalaccont maar geleegd.
Mis ik dan een complete pagina ofzoquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:36 schreef Brighteyes het volgende:
35 zelfs volgens de laatste telling!
krijg je hem zo wel compleet ?quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Mis ik dan een complete pagina ofzo
Ik ga snel kijken!
Ik miste inderdaad gewoon een complete pagina
Ik vind het echt super
Ja, ik had gewoon helemaal niet gezien dat er nog een pagina wasquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:42 schreef buzzer het volgende:
[..]
krijg je hem zo wel compleet ?
100 kilometer run voor het goede doel.
Whehe!quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:38 schreef Petre het volgende:
[..]
ik had een melige bui en bij het opstellen van de opdracht voor overboeking dacht ik eeneens aan "deze vuist op deze vuist" en jah, dat past maar 1x bij een betaling.
Dus voor het hele versje moet ik 4x iets overmaken ( 2x bank en 2x giro)
"Deze vuist op deze vuist"x3 en "en zo klim ik naar boven - petre"1x
en ik vond 2,50 ook zo'n raar bedrag per keer, dus heb ik het maar iets naar boven afgerond
en het staat vast heel schattig in dat lijstje van elisaB
-edit-, in mijne wel:
[afbeelding]
overgemaaktquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zag het mailtje zojuist binnenkomen
quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:58 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
![]()
We did it
![]()
![]()
Tussen 20:30 en 21:00 komt de officiele tussenstand!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |